Osaatteko neuvoa miten saa tämän asennettua Corollaan et sais lämpimäksi myös talvella? https://www.puuilo.fi/mbs-hera-kamiina-hella-musta-7kw?queryID=799c7579776fc728efef4cf9ed63231c&objectID=109756&indexName=puuilo_fi_products
Corolla ei lämpene talvella
10
279
Vastaukset
- Anonyymi
Corolla täyshyrpiidin TM talvitestin voitto aiheuttaa kateutta.
- Anonyymi
Ketjun aloittajalla on varmaan joku kolmannen valtakunnan perillisten kasaama tiisseli, jonka saa talvella lämpimäksi vain erillisellä öljykattilalla. Toyotan hybridit ovat tunnetusti parhaita talviautoja ja lämmityslaite on ihan ylivoimainen. Meikäläisen hybridissäkin on lämmönvaihdin pakosarjassa ja auto lämpiää todella nopeasti ja lämpöä riittää toisin kuin saksalaisissa remijumeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjun aloittajalla on varmaan joku kolmannen valtakunnan perillisten kasaama tiisseli, jonka saa talvella lämpimäksi vain erillisellä öljykattilalla. Toyotan hybridit ovat tunnetusti parhaita talviautoja ja lämmityslaite on ihan ylivoimainen. Meikäläisen hybridissäkin on lämmönvaihdin pakosarjassa ja auto lämpiää todella nopeasti ja lämpöä riittää toisin kuin saksalaisissa remijumeissa.
Väärin, ei yksi menestys yhden vuoden vertailussa riitä mihinkään. Tulos riippuu täysin kyseisen vuoden verrokeista.
"voihan lämmönvaihdin"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, ei yksi menestys yhden vuoden vertailussa riitä mihinkään. Tulos riippuu täysin kyseisen vuoden verrokeista.
"voihan lämmönvaihdin"!https://autotoday.fi/japanilaiset-autot-karjessa-tmn-talviautovertailussa/
"Ykköseksi nousi Toyota Corolla Touring Sports 2,0 Hybrid Active. Se oli ainoa auto,"
jonka lämmönvaihdin, jolla kabiinin lämmitystä tehostetaan, hajoaa vain muutamn kymmenen tuhannen kilometrin jälkeen ja aiheuttaa asiakkaalle tuhansien korjauskulut vaikka on valmistusvirhe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://autotoday.fi/japanilaiset-autot-karjessa-tmn-talviautovertailussa/
"Ykköseksi nousi Toyota Corolla Touring Sports 2,0 Hybrid Active. Se oli ainoa auto,"
jonka lämmönvaihdin, jolla kabiinin lämmitystä tehostetaan, hajoaa vain muutamn kymmenen tuhannen kilometrin jälkeen ja aiheuttaa asiakkaalle tuhansien korjauskulut vaikka on valmistusvirhe."Toyotan hyvä puolet testaajien mielestä oli ajonvakautuksen toiminta ja lämmityslaite." Kas kun eivät lämmönvaihdinta maininneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toyotan hyvä puolet testaajien mielestä oli ajonvakautuksen toiminta ja lämmityslaite." Kas kun eivät lämmönvaihdinta maininneet.
Nykysissä Tojotissa ei ole lämmönvaihdinta eikä ne just siksi lämpene.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mikään on Täys hybridi?🍭
- Anonyymi
Kuski lämpenee kun pakoputkesta nousee kuuma kostea höyry.
- Anonyymi
Corolla-kuski on tyytyväinen, jos saa auton ylipäätänsä käyntiin, eli akku ei ole hyytynyt (vielä).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307