Aselakeja muutettiin jotta epävakailta ihmisiltä saadaan aseet pois ja hankkiminen estetään. Kuinka persuilla voi olla aseita? Tunnetusti ovat epävakaita on alkoholismia,pahoinpitely tuomioita ja talousrikoksia. Milloinhan alkavat heilua pyssyjen ja saksien kanssa?
Olen tyrmistynyt
17
290
Vastaukset
- Anonyymi
Olen persu ja omistan aseita mutta nuo määritelmät ei minuun istu.
- Anonyymi
Et ole tehnyt talousrikoksia?
- Anonyymi
Kertoo itse holisti
- Anonyymi
Kuinka persut voi olla edelleenkin hallituksessa?
Eikö tuommoset pitäis potkia pois kun eivät pärjää älyllisesti ja joutuvat käyttään aseita- Anonyymi
Purrakin pelkää jo henkensä puolesta hyvä jotta silläkin tädillä puntti tutisee pöksyissä
- Anonyymi
Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää
- Anonyymi
Ase tai aseita on hyvä olla aina mukana.
- Anonyymi
Leiki sinä pikku kalle ritsoilla
- Anonyymi
Ei ollu tarpeeks turvatonta Helsingin yössä niin persut alkoivat itse muodostamaan turvallisuusuhkaa.
- Anonyymi
Äijälle häkki heilahtaa jes
- Anonyymi
Eiköhän siellä punikit äityneet rankuttamaan tyhjästä niin, että käämit paloi . Poliisit kautta rajojen on hulluimpia humalassa niin mitä vain voi käydä
- Anonyymi
Herska heikki tietää
- Anonyymi
Poliisi kännissä ei eroa muista.Voi vain kuvitella minkälaista palautetta persut saavat kun tekevät politiikkaa ja pettäneet kaikki vaalilupauksensa.
Mutta se miksi kantaa asetta baarissa ja klo 04 sitten tuhannepäissään osoittelee ihmisiä aseella ja laukaisee ladatun aseen?
Ymmärtääkseni paikallinen poliisikin sai tuomion kun kävi selvinpäin kiinni ja aiheutti vamman kun otti kiinni ylinopeudesta ajaneen. - Anonyymi
Persuilla lentää jatkuvasti paskaa tuulettimeen.
Kuka luottaa enää saksi-puolueeseen ovat itse olleet ajamassa turvallisuuden kiristämistä.
Romaanit ottavat tästä mallia, kaikille samat rangaistukset . - Anonyymi
Kello 04 aamuyöstä baari -illan jälkeen ei puhejudo toimi,oli poliisi tai tavallinen valopää.
Mutta jos poliisi käy selvinpäin kiinni eikä osaa käyttää hänelle opetettuja tapoja toimia haastavassa tilanteessa on se jo pelottavaa.
Varsinkin kun mainostaa itseään ,että ei ole hätää. - Anonyymi
Vasara tai pistooli niin tekijä on persu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379