Olen alkanut peljätä ja lopettanut uimisen. Käytännössä.
Järvi on pieni. Joka kerta kun olen käynyt uimassa viime aikoina niin monta koiraa tullut viereen uimaan.
Eli pieni järvi ja aluella tuhansia asukkaita ja joka toisella koira tai muutama niin kuumana päivänä ehkä kymmeniä ehkä jopa satoja uittajia.
Onko vaaraa ihmiselle?
En tunne koiria.
Ulostaako veteen jne? Vai pelkästään lapsiperheet saastuttaako virtsalla ja ulosteella?
Kauounkien keskustoissa on niissäkin uimapaikkoja ja yleensä vähemmän lapsiperheitä. Hiljaisempia paikkoja/rantoja kuin koira ja lapsivaltaiset. 😊
Onko koirien uittamisesta haittaa ihmisille
3
182
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin suuri mahdollisuus että puree ja vielä todennäköisempää että sairastuu rakkien paskoista saastuneesta vedestä.
- Anonyymi
Itse on vaikea kuvitella, että edes kehtaisin, omaa koiraani viedä ihmisten lähelle uimaan, vaikka kuolisi kuumuuteen. Ajaisin kauemmas koirani kanssa.
En tajua, tekevätkö muillekin näin, vai pelkästään minulle. Että edes hajurakoa ei jätetä vaan samaan paikkaan tullaan.
Koirien määrä on ongelma ja ylipäänsä ihmisten (lapsiperheet, koirat) käyttäytyminen, jos muut eivät mahdu olemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse on vaikea kuvitella, että edes kehtaisin, omaa koiraani viedä ihmisten lähelle uimaan, vaikka kuolisi kuumuuteen. Ajaisin kauemmas koirani kanssa.
En tajua, tekevätkö muillekin näin, vai pelkästään minulle. Että edes hajurakoa ei jätetä vaan samaan paikkaan tullaan.
Koirien määrä on ongelma ja ylipäänsä ihmisten (lapsiperheet, koirat) käyttäytyminen, jos muut eivät mahdu olemaan.Rakkihullut ovat niin röyhkeitä että tuovat rakkinsa jopa yleiselle uimarannalle vaikka kielletty, uimavalvojatkin puuttuu usein vasta kun sanoo. Kummallista kun ne rakit pitää tuoda myös aivan yleisen uimarannan viereen ja luonnonpuistoonkin missä ei saisi olla rakkeja olenkaan, eivätkä siivoa edes paskoja pois. Talvetta paskattavat jäälle ja rannalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude20615046Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t12610500Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy11510060Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089331Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k529152Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump167018Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk566925Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1816497Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1636157Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335588