Olen alkanut peljätä ja lopettanut uimisen. Käytännössä.
Järvi on pieni. Joka kerta kun olen käynyt uimassa viime aikoina niin monta koiraa tullut viereen uimaan.
Eli pieni järvi ja aluella tuhansia asukkaita ja joka toisella koira tai muutama niin kuumana päivänä ehkä kymmeniä ehkä jopa satoja uittajia.
Onko vaaraa ihmiselle?
En tunne koiria.
Ulostaako veteen jne? Vai pelkästään lapsiperheet saastuttaako virtsalla ja ulosteella?
Kauounkien keskustoissa on niissäkin uimapaikkoja ja yleensä vähemmän lapsiperheitä. Hiljaisempia paikkoja/rantoja kuin koira ja lapsivaltaiset. 😊
Onko koirien uittamisesta haittaa ihmisille
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin suuri mahdollisuus että puree ja vielä todennäköisempää että sairastuu rakkien paskoista saastuneesta vedestä.
- Anonyymi
Itse on vaikea kuvitella, että edes kehtaisin, omaa koiraani viedä ihmisten lähelle uimaan, vaikka kuolisi kuumuuteen. Ajaisin kauemmas koirani kanssa.
En tajua, tekevätkö muillekin näin, vai pelkästään minulle. Että edes hajurakoa ei jätetä vaan samaan paikkaan tullaan.
Koirien määrä on ongelma ja ylipäänsä ihmisten (lapsiperheet, koirat) käyttäytyminen, jos muut eivät mahdu olemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse on vaikea kuvitella, että edes kehtaisin, omaa koiraani viedä ihmisten lähelle uimaan, vaikka kuolisi kuumuuteen. Ajaisin kauemmas koirani kanssa.
En tajua, tekevätkö muillekin näin, vai pelkästään minulle. Että edes hajurakoa ei jätetä vaan samaan paikkaan tullaan.
Koirien määrä on ongelma ja ylipäänsä ihmisten (lapsiperheet, koirat) käyttäytyminen, jos muut eivät mahdu olemaan.Rakkihullut ovat niin röyhkeitä että tuovat rakkinsa jopa yleiselle uimarannalle vaikka kielletty, uimavalvojatkin puuttuu usein vasta kun sanoo. Kummallista kun ne rakit pitää tuoda myös aivan yleisen uimarannan viereen ja luonnonpuistoonkin missä ei saisi olla rakkeja olenkaan, eivätkä siivoa edes paskoja pois. Talvetta paskattavat jäälle ja rannalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3233755Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42210- 1061594
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181488Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221252Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136907Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723