Timppa pisti porukat tanssimaan

Anonyymi-ap

Tarviiko ton takia erota. Hyvä läppä.

18

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin pisti myös Riikka köyhät kyykkyyn, tässä varmaan pitäisi tanssia ripaskaa. Ollaanko me suomalaiset persujen mielestä venäläisiä.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Miten tästä kansasta on tullut näin tosikkoja. Vähän vois ottaa rennommin ja ymmärtää että tää on vaan elämää.

    • Anonyymi

      Jos ampui kännissä ja läpällä on koko kohu täysin liioiteltu.

      • Anonyymi

        Jäi saikulle. Mikähän on sairasloman syy? Veikkaan ettei tavis mitään saikkua saisi. Duuniin vaan häpeämään komennettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi saikulle. Mikähän on sairasloman syy? Veikkaan ettei tavis mitään saikkua saisi. Duuniin vaan häpeämään komennettaisiin.

        Kokeile ammuskella hieman ja yritä hakea sairaslomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile ammuskella hieman ja yritä hakea sairaslomaa.

        Ei irtoa saikkua. Olen kyllä riehunut ja rähjännyt pubissa ja joutunut putkaan ja syytteisiinkin. Ei saikkua.


    • Anonyymi

      Kai sentään sen eka saikkupäivä on palkaton?

      • Anonyymi

        Miksi minulta kysyt en voi tietää? Kysy Kailta se tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minulta kysyt en voi tietää? Kysy Kailta se tietää.

        En kyllä kysykään sinulta enää koskaan mitään, koska et näköjään koskaan tiedä yhtään mitään. Harvoin kukaan on noin imbesilli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä kysykään sinulta enää koskaan mitään, koska et näköjään koskaan tiedä yhtään mitään. Harvoin kukaan on noin imbesilli.

        Mutta kuka nousee hänen tilalle eduskuntaan. Laru Lartama olisi ainakin Hämeenlinnasta tarjolla. Laru on kokenut politiikan moniottelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä kysykään sinulta enää koskaan mitään, koska et näköjään koskaan tiedä yhtään mitään. Harvoin kukaan on noin imbesilli.

        Kuitenkin taas kirjoitit minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuka nousee hänen tilalle eduskuntaan. Laru Lartama olisi ainakin Hämeenlinnasta tarjolla. Laru on kokenut politiikan moniottelija.

        Kyllä Laru on varsinainen pelle...joka heiluu tuolla pelkästään rahan takia kun jostain sitäkin pitää saada. Sekä hänen tilalleen nousee edustaja tarvittaessa omalta äänestysalueeltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin taas kirjoitit minulle.

        Mutta en kysynyt mitään.


    • Anonyymi

      Joku ne äänesti

    • Anonyymi

      Persujen ongelma näkyy hyvin tässäkin ketjussa. "hyvä läppä" jne. tomppelit ei kykene käsittämään mitään. Sitten äänestetään kielitaidottomia metsureita mepeiksi ja eduskuntaan tyyppejä, joiden omakin käsityskyky on samalla asteella heitä äänestäneiden kanssa.
      Persut yrittäneet putsata puoluetta, kun koittavat olla valtionhoitaja puolue, mutta matkaa on vielä paljon jäljellä, ja kai sen tietää tuo persujen trerävä pääkin.

    • Anonyymi

      Ketä tarkoitat treräväpäillä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe