Timppa pisti porukat tanssimaan

Anonyymi-ap

Tarviiko ton takia erota. Hyvä läppä.

18

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin pisti myös Riikka köyhät kyykkyyn, tässä varmaan pitäisi tanssia ripaskaa. Ollaanko me suomalaiset persujen mielestä venäläisiä.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Miten tästä kansasta on tullut näin tosikkoja. Vähän vois ottaa rennommin ja ymmärtää että tää on vaan elämää.

• Anonyymi

Jos ampui kännissä ja läpällä on koko kohu täysin liioiteltu.

• Anonyymi

Jäi saikulle. Mikähän on sairasloman syy? Veikkaan ettei tavis mitään saikkua saisi. Duuniin vaan häpeämään komennettaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäi saikulle. Mikähän on sairasloman syy? Veikkaan ettei tavis mitään saikkua saisi. Duuniin vaan häpeämään komennettaisiin.

Kokeile ammuskella hieman ja yritä hakea sairaslomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile ammuskella hieman ja yritä hakea sairaslomaa.

Ei irtoa saikkua. Olen kyllä riehunut ja rähjännyt pubissa ja joutunut putkaan ja syytteisiinkin. Ei saikkua.

• Anonyymi

Kai sentään sen eka saikkupäivä on palkaton?

• Anonyymi

Miksi minulta kysyt en voi tietää? Kysy Kailta se tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minulta kysyt en voi tietää? Kysy Kailta se tietää.

En kyllä kysykään sinulta enää koskaan mitään, koska et näköjään koskaan tiedä yhtään mitään. Harvoin kukaan on noin imbesilli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä kysykään sinulta enää koskaan mitään, koska et näköjään koskaan tiedä yhtään mitään. Harvoin kukaan on noin imbesilli.

Mutta kuka nousee hänen tilalle eduskuntaan. Laru Lartama olisi ainakin Hämeenlinnasta tarjolla. Laru on kokenut politiikan moniottelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin taas kirjoitit minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kuka nousee hänen tilalle eduskuntaan. Laru Lartama olisi ainakin Hämeenlinnasta tarjolla. Laru on kokenut politiikan moniottelija.

Kyllä Laru on varsinainen pelle...joka heiluu tuolla pelkästään rahan takia kun jostain sitäkin pitää saada. Sekä hänen tilalleen nousee edustaja tarvittaessa omalta äänestysalueeltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin taas kirjoitit minulle.

Mutta en kysynyt mitään.

• Anonyymi

Joku ne äänesti

• Anonyymi

Persujen ongelma näkyy hyvin tässäkin ketjussa. "hyvä läppä" jne. tomppelit ei kykene käsittämään mitään. Sitten äänestetään kielitaidottomia metsureita mepeiksi ja eduskuntaan tyyppejä, joiden omakin käsityskyky on samalla asteella heitä äänestäneiden kanssa.
      Persut yrittäneet putsata puoluetta, kun koittavat olla valtionhoitaja puolue, mutta matkaa on vielä paljon jäljellä, ja kai sen tietää tuo persujen trerävä pääkin.

• Anonyymi

Ketä tarkoitat treräväpäillä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe