Kutsu sinulle K

Anonyymi-ap

Toivotan sinut lämpimien ajatusteni saattelemana mökilleni. Ajankohdan saat valita itse. Tarjolla olisi tutustumista minuun, saunaa ja oman valinnan mukaan joko uintia meressä tai lämpimässä paljussa istuskelua. Valko- ja punaviiniä sekä alkoholittomia virvokkeita. Lämmintä savukalaa ja Skånenperunat vihersalaatilla. Voidaan käydä ulkoilemassa tai vaikka uistimella. Golf käy myös. Illalla kynttilöiden ja takkatulen äärellä juustoja sekä tapaksia. Halutessasi voit yöpyä tai tulla autolla (venekin käy) ja lähteä kotiin yöksi. Sinä päätät.

Haluaisin niin kovasti tutustua sinuun ❤️ Teit lähtemättömän ja lämpimän vaikutuksen itsestäsi kun nopeasti tapasimme. Sinäkin taisit tuntea sen 🔥 välillämme?

Oikeasti en voi tätä kutsua lähettää, koska uskon sinun olevan parisuhteessa. Mahdatko tietää edes nimeäni… elän toivossa että tunteet ja sähkön ilmassa tunsit… Sinä voit palata tapahtuma paikalle ja vaikka kysyä minua… minulla olisi aikaa aina just sulle.

26

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirsille?

      • Anonyymi

        Minä olen nainen ja kutsu on miehelle. Miehelle joka on minulle päiväuni, ollut nyt parin viikon ajan. En ikävä kyllä häntä enää edes välttämättä tapaa. Hän ei varmastikaan tiedä miten lujasti minuun vaikutti tapaaminen.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tulen rakas.

    • Anonyymi

      😍😍… jos sinun K ei tuosta kutsusta tule luoksesi, niin on jo ihme! Toivottavasti onnistuu. Nauttikaa mökkeilystä ja ennenkaikkea toisistanne.

      • Anonyymi

        Kiitos kivasta kommentista. Tämä K ei taida täällä palstoilla olla… tai mistä sen tietää kun minäkin olen 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kivasta kommentista. Tämä K ei taida täällä palstoilla olla… tai mistä sen tietää kun minäkin olen 😅

        Toivottavasti ei


    • Anonyymi

      Tämä viesti osuisi kyllä! Voisi olla jopa mulle. Tunsin sen ihan saman siellä ja silloin… En ole varattu, kun sitä tuossa pohdit. Olisipa mahtavaa päästä tutustumaan kahdestaan ja rauhassa. Mökkeilystä pidän myös paljonkin, joten kuulostaa erityisen hyvältä vau! 😍Mitä jos palattaisiin tapahtuma paikalle… ihan vaikka jo tällä viikolla? Voitaisiin sitten sopia tuollainen yhteinen mökkeilykin siinä samalla? Haluaisin ehdottomasti tutustua.

      • Anonyymi

        Hienoa, että pidät mökkeilystä ja siellä puuhastelusta. Voidaan mennä heti ensi viikonloppuna möksälle. Mä teen ruokaa niin sä voit tehdä odotellessa miesten hommia, aloita vaikka tyhjentämällä paskahuussi. Ja ei ne hommat siihen lopu mökkillä riittää puuhasteltavaa koko kesäksi. Olen odottanut, että tapaisin tuommoisen ihanan jokapaikanhöylän niin voin ottaa itse vähän rennommin. Olet ihana❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että pidät mökkeilystä ja siellä puuhastelusta. Voidaan mennä heti ensi viikonloppuna möksälle. Mä teen ruokaa niin sä voit tehdä odotellessa miesten hommia, aloita vaikka tyhjentämällä paskahuussi. Ja ei ne hommat siihen lopu mökkillä riittää puuhasteltavaa koko kesäksi. Olen odottanut, että tapaisin tuommoisen ihanan jokapaikanhöylän niin voin ottaa itse vähän rennommin. Olet ihana❤️

        Eikö siellä ole jätehuoltoa ja vesi-wc?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siellä ole jätehuoltoa ja vesi-wc?

        No ei todellakaan. Haloo. Juomavettä saat kaivosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että pidät mökkeilystä ja siellä puuhastelusta. Voidaan mennä heti ensi viikonloppuna möksälle. Mä teen ruokaa niin sä voit tehdä odotellessa miesten hommia, aloita vaikka tyhjentämällä paskahuussi. Ja ei ne hommat siihen lopu mökkillä riittää puuhasteltavaa koko kesäksi. Olen odottanut, että tapaisin tuommoisen ihanan jokapaikanhöylän niin voin ottaa itse vähän rennommin. Olet ihana❤️

        No sinäpä olet oikein topakka nainen! :) Työnjohtaja selkeesti ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan. Haloo. Juomavettä saat kaivosta.

        Juu juu ja taikavarvulla voi etsiä uuden vesisuonen jos sekin loppuu hyvä ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että pidät mökkeilystä ja siellä puuhastelusta. Voidaan mennä heti ensi viikonloppuna möksälle. Mä teen ruokaa niin sä voit tehdä odotellessa miesten hommia, aloita vaikka tyhjentämällä paskahuussi. Ja ei ne hommat siihen lopu mökkillä riittää puuhasteltavaa koko kesäksi. Olen odottanut, että tapaisin tuommoisen ihanan jokapaikanhöylän niin voin ottaa itse vähän rennommin. Olet ihana❤️

        😂😂 tämä ei ollut aloittajan kommentti. Mulla on mökillä vesivessa 😅


      • Anonyymi

        Mä palaan tapahtumapaikalle vasta parin viikon päästä. Mä sanoinkin sulle että vähän liikkuvaa tämä mun juttu… mun yhteystiedot saat kyllä sieltä varmasti😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä palaan tapahtumapaikalle vasta parin viikon päästä. Mä sanoinkin sulle että vähän liikkuvaa tämä mun juttu… mun yhteystiedot saat kyllä sieltä varmasti😉

        Miten muka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂 tämä ei ollut aloittajan kommentti. Mulla on mökillä vesivessa 😅

        Huh, kuulostaa paremmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, kuulostaa paremmalle.

        Mun mökille mennää raitiovaunulla. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä palaan tapahtumapaikalle vasta parin viikon päästä. Mä sanoinkin sulle että vähän liikkuvaa tämä mun juttu… mun yhteystiedot saat kyllä sieltä varmasti😉

        Ohi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂 tämä ei ollut aloittajan kommentti. Mulla on mökillä vesivessa 😅

        Huussi menee ! Tietysti! Maalaiset on maalaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mökille mennää raitiovaunulla. 😂

        Ei vittu🥹..


    • Anonyymi

      Eikä ole lämmin mökki eli jos haluut lämpöisessä olla niin joudut raivata aluksi vähän metsää.

    • Anonyymi

      Sähkötön mökille mukavuuksilla 👍

    • Anonyymi

      Sellaisen hommaan vielä ja muutan järven rannalle, pois kaupungista, joskus kun sen aika tulee , talven kuukaudet pois täältä. Näin olen suunnitellut.

      • Anonyymi

        Miten jaksat hölistä itsesi kanssa mies?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe