Tietääkö kukaan, saako kyseiseen kameraan mistään suomenkielistä käyttöohjetta? Ostin kyseisen kameran eilen ja olis kiva saada siitä kaikki hyöty irti, mutta kun ei toi englanti oo mikään vahvin kieli.. :(
Vai täytyykö vain ottaa sanakirja käteen ja alkaa suomentaan..
HP Photosmart R707 käyttö-ohje
10
1891
Vastaukset
- saa
kävin itse hakemassa hp:n kotisivuilta hakemassa sen ,oli muistaakeni n. 200 sivuinen.en tarkempaa osoitetta muista ,mutta eiköhän se sieltä löydy.muuten ihan hyvä kamera ,vaikka kuinka haukutaan.
- CD:t
Lienee sillä CD:llä tai jos niitä oli useampi niin jollain PDF-muodossa. Näin ainakin vanhemmissa malleissa. Kokeilemalla paras tulee ja sekun ei maksa mitään.
- kansiossa
siinä lukee quide_fi tai fin, tai jotain sellaista.
- anskuliinie
HP:n sivuilta en löytänyt mistään, vaikka kokeilin kaikkia mahdollisia hakusanoja :(
Mut täytyy tutustua niihin mukana tulleisiin CD:hin paremmin, jos niistä vois kerran löytyä.
Kiitos vastauksistanne! - Pekka
tää menee ohi vähä jutusta, mutta onkos tuo HP malliset digikamerat hyviä kuvalaaduiltaan? esimerkiski tommoinen HP M407 4.1megapikseliä?
- Kuvaaja-Setä
HP:n kuvanlaatu on hintaan nähden todella hyvä. Ei siitä tietääkseni ole kukaan valittanut.
- kattomassa
hp:n sivuilta ja löysin suom. kielisen ohjeen .mee sinne ja hae etsi ruudusta kameran nimellä tietoja ja valitset kieleksi finnish.http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/manualCategory?lc=en&lang=en&cc=us&dlc=en&product=371583&man_lang=fi
- tehdä
tehdä linkin mutta en osannut.
Pyydä ohjeet Hp:Ltä, laita vaikka mailia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653