Kuulkaa niin minä kerron pari asiaa

Anonyymi-ap

Jos Jumalaa tahtoo sen ilmoittaa oikein tai väärin. Jos minä puhun väärin opeta sinä Jumalan Hengeltä vaikutettuna oikein ei se ole sen vaikeampaa.

Ensimmäinen asia koskee sitä jonka olen jo sanonut aikaisemmin ja toinen asia on uusi, jonka kirjoitan toiseen viestiin koska etsin sen raamatun paikan vielä siihen joten tähän ensimmäiseen viestiin tulee se sisällöllisesti vähemmän tärkeä asia.

Kun te tiedätte nyt ystävät rakkaat ja vähemmän rakkaat, eli ainoastaan ne vähemmän rakkaat koska minulla ei taida olla yhtäkään ystävää. Kun maailmaa puhuu että Jeesuksen toinen tuleminen on lähellä niin tietäkää se ja kavahtakaa että maailma puhuu sitä mitä rietas käskee heidän puhua! Ja olkaa varovaiset tietäen että kun Jeesus saapuu toisen kerran niin "kuolleet nousevat ylös haudoistaan!" Koska se valheen lapsi joka tulee kaiken vääryyden kanssa ja nimittää itsensä Jumalaksi kaikella voimalla ja petollisilla tunnusteoilla jne..Se on varmaan vielä tulematta. Minä epäilen ettei se ensimmäinen Jeesuksen paluu ole vielä se oikea vaan feikattu eli väärennös. No se jää nähtäväksi mutta muistakaa kuolleitten ylösnousemusta sinäpäivänä. Tämä oli ensimmäinen valhe minkä haluan paljastaa.

45

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2luku.

      "I. Mutta me rukoilemme teitä, rakkaat veljet, meidän Herran Jesuksen Kristuksen tulemisen ja meidän kokoontumisemme kautta hänen tykönsä,
      2. Ettette aivan nopiasti teitänne salli teidän mielestänne kääntää pois* eli peljätettää, ei hengen+, eikä puheen, eikä kirjan kautta, niin kuin se meiltä lähetetty olis, niinkuin Kristuksen päivä jo käsissä olis.
      3. Älkäät antako kenenkään teitänne vietellä millään tavalla; --->sillä ei hän ennen tule* kuin luopumus tapahtuu** ja synnin ihminen ilmoitetaan+, kadotuksen lapsi,<--->
      4. Joka on vastaanseisoja, ja korottaa itsensä kaikkein päälle, mikä jumalaksi taikka jumalanpalveluksi kutsutaan, niin että hän istuttaa itsensä Jumalan templiin niinkuin Jumala, ja tekee itsensä jumalaksi.<--
      5. Ettekö te muista, että minä teidän tykönänne ollessani näitä jo teille sanoin?
      6. Ja mikä nyt estää, te tiedätte, että hän pitää ajallansa ilmoitettaman.
      7. Sillä hän nyt pahuutta vaikuttaa salaisesti*, ainoastaan että se, mikä nyt estää, tulee pois.
      8. Ja silloin se pahanilkinen ilmoitetaan, jonka Herra suunsa hengellä tappaa*, ja tekee hänen kanssansa lopun, tulemisensa ilmoituksen kautta,
      --->9. Jonka tulemus saatanan vaikutuksen jälkeen tapahtuu*, kaikella voimalla ja merkeillä ja petollisilla ihmeillä+,<--->
      10. Ja kaikella vääryyden petoksella niiden seassa, jotka kadotukseen tulevat*, ----->>>>>ettei he >>>>>rakkautta<<<<<--->>>>> totuuden<<<<< >puoleen< ottaneet, autuaaksi tullaksensa.
      11. Sentähden on Jumala heille lähettävä väkevän eksytyksen*, niin että he ----->>>>>valheen<<<<<-----> uskovat<-----:
      12. Että ne kaikki ----->>>>>tuomittaisiin, jotka ei >>>>>totuutta<<<<< uskoneet, vaan ----->>>>>vääryyteen<<<<<----- suostuvat.
      13. II. Mutta meidän pitää aina teidän edestänne Jumalaa kiittämän*, rakkaat veljet+ Herrassa, että ------>>>>>Jumala on teidät alusta autuuteen valinnut<<<<<-----, >Hengen pyhityksen kautta<<<<<----->ja totuuden<-----> uskossa,<------
      14. Johonka hän teitä meidän evankeliumin kautta kutsunut on, meidän Herran >Jesuksen Kristuksen<-> kunnian omaisuuteen.<-----
      15. Niin olkaat siis, rakkaat veljet, >pysyväiset< ja >pitäkäät ne säädyt<, >jotka te oppineet olette,< olkoon se meidän saarnastamme taikka kirjastamme.
      16. Mutta itse meidän Herra Jesus Kristus, ja Jumala ja meidän Isämme, joka meitä rakasti ja antoi meille ijankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon armon kautta,
      17. Lohduttakoon teidän sydämenne, ja teitä kaikkinaisessa opissa ja hyvässä työssä vahvistakoon!



      No minä tahtoisin lyhyesti selittää tuosta kappaleesta kuinka sielunvihollinen kääntää sen ylösalaisin etteivät totuuden saarnaajat ottaneet rakkautta puoleensa autuaaksi tullaksensa vaikka apostoli on alusta sanonut etteivät ottaneet rakkautta totuuteen eli he ovat mielistyneet valheeseen. Ja kun minä vuosia takaperin kysyin eräältä saarnaajalta "mikä on totuus" viestillä siis hän mietti pitkään ja ehkä puolen vuoden tai vuoden päästä vastasi "minä olen miettinyt Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä" minä en viitsinyt vastata mitään koska ymmärrän hyvin sen syvyyden vaikka saarnaaja ei ymmärtänyt. Ja minä tahdon myös tämän toisen paikan selittää ehkä selitän sen toisen kertaan ja hyvä niin koska se sopii tähän paikkaan. Maailma joka vihaa totuutta ja rakastaa valhetta tahtoisi sanoa että Jeesus on ainoastaan elämä ja rakkaus mutta heillä ei ole rakkautta totuuteen sentähden Jeesus sanoo että minä olen tie totuus ja elämä juuri sentähden että muutamat tahtoisivat sanoa Jeesuksen olevan ainoastaan rakkaus mutta Jeesus sanoo että Hän on myös tie ja totuus ja niin he ovat siis hyljänneet kaidan elämän tien ja taivaallisen totuuden joka tulee saarnata rintaa ja omaatuntoa kohden ja totuus on kuulkaa nyt totuus on että synnin palkka on kuolema, ja väärintekijät hukutetaan. Ja elämän tie on kaita se on myös totuus. Ja elämä on siinä että Jeesus itse käy sillä tiellä ja nostaa horjahtaneita. Mutta ei sellainen ole "tiellä" joka ei koskaan ole oikealle tielle tullut joka tie kulkee totuudessa. Sentähden että he hylkäsivät totuuden niin he myös hylkäsivät oikean tien ja sentähden ei heillä myöskään ole elämää. Sillä Jeesus on ne kaikki kolme. Ja sen syvyys on siinä että ne kaikki kolme kuuluu oikeaan kristillisyyteen kaita elämän tie, taivaallinen totuus ja elämä Kristuksessa. Ne ovat kolme opin kappaletta mutta kuitenkin yksi ja kuitenkin kolme erillänsä.

      Sitten minä palaan taas tähän rakkauteen totuuden puoleen.


      12. Että ne kaikki ----->>>>>tuomittaisiin, jotka ei >>>>>totuutta<<<<< uskoneet, vaan ----->>>>>vääryyteen<<<<<----- suostuvat.


      Ja se on kirjoitettu toisessa paikkaa että totuus tekee vapaaksi. Kuinka? Koska se johdattaa oikealle tielle. Kaidalle elämän tielle ahtaan portin kautta. Ilman totuutta on vain lavea tie ja avara portti josta kirjoitettu

      • Anonyymi

        on että se vie kadotukseen eli se johtaa kadotukseen.

        Miksi te siis tuomitsette tyköänne totuuden saarnaajat jotka tahtoisivat teitä kutsua eli vetää ei itsensä perään vaan etsimään Kaitaa elämän tietä ei omanvanhurskauden jälkeen mutta sen kutsumisen jälkeen jonka Jumala tekee Hengen Pyhittämisen kautta armossa ja totuudessa josta seuraa kaita elämän tie.

        Mutta muutamat saarnaavat armoa ilman totuutta he saarnaavat laveaa eksytyksen tietä. Joka johdattaa ihmisiä rakastamaan valheita ja elämän hekumaa ja kieltämään sen totuuden ja vanhurskauden johon heitä kerran kutsuttu on etsikon päivän aikana kun tunto oli viellä herkkä ja mieli uskovainen ja Jumalan äänelle kuuliainen. Sentähden kavahtakaa niitä opettajia teidän tykönänne jotka valhetta rakastavat ja saarnaavat armoa armon päälle ja ovat vietelleet itsensä pois totuuden tunnosta ja vanhurskaudesta. Jotka tahtovat tuoda synnin mukanaan taivaan valtakuntaa yhdessä armon kanssa ja eivät koskaan tahdo sydämistään kääntyä totuuden puoleen ja parannukseen autuaaksi tullaksensa vaan rakastavat enemmän hekumaa kuin Luojaansa. Senkaltaisten loppu on kuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on että se vie kadotukseen eli se johtaa kadotukseen.

        Miksi te siis tuomitsette tyköänne totuuden saarnaajat jotka tahtoisivat teitä kutsua eli vetää ei itsensä perään vaan etsimään Kaitaa elämän tietä ei omanvanhurskauden jälkeen mutta sen kutsumisen jälkeen jonka Jumala tekee Hengen Pyhittämisen kautta armossa ja totuudessa josta seuraa kaita elämän tie.

        Mutta muutamat saarnaavat armoa ilman totuutta he saarnaavat laveaa eksytyksen tietä. Joka johdattaa ihmisiä rakastamaan valheita ja elämän hekumaa ja kieltämään sen totuuden ja vanhurskauden johon heitä kerran kutsuttu on etsikon päivän aikana kun tunto oli viellä herkkä ja mieli uskovainen ja Jumalan äänelle kuuliainen. Sentähden kavahtakaa niitä opettajia teidän tykönänne jotka valhetta rakastavat ja saarnaavat armoa armon päälle ja ovat vietelleet itsensä pois totuuden tunnosta ja vanhurskaudesta. Jotka tahtovat tuoda synnin mukanaan taivaan valtakuntaa yhdessä armon kanssa ja eivät koskaan tahdo sydämistään kääntyä totuuden puoleen ja parannukseen autuaaksi tullaksensa vaan rakastavat enemmän hekumaa kuin Luojaansa. Senkaltaisten loppu on kuolema.

        "armoa armon päälle" ainoastaan ei siis mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "armoa armon päälle" ainoastaan ei siis mitään muuta.

        Tosin se joka sen syvyyden oikein ymmärtää saarnaa oikein..

        Herännyt ihminen on siis kohdannut jo armon se on synnintunto ja kun sille saarnaa evankeliumin sille syntiselle niin siinä saarnataan armoa armon päälle.

        Mutta he saarnaavat sen toisella tavalla eli armoa evankeliumia armoevankeliumin päälle eli pelkkää evankeliumia evankeliumin päälle ei siis synninpäästöä armoa heryksen armon päälle kun eivät ymmärrä Jumalan sanan syvyyttä! Nämä A Kttiset ynnä muut senkaltaiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin se joka sen syvyyden oikein ymmärtää saarnaa oikein..

        Herännyt ihminen on siis kohdannut jo armon se on synnintunto ja kun sille saarnaa evankeliumin sille syntiselle niin siinä saarnataan armoa armon päälle.

        Mutta he saarnaavat sen toisella tavalla eli armoa evankeliumia armoevankeliumin päälle eli pelkkää evankeliumia evankeliumin päälle ei siis synninpäästöä armoa heryksen armon päälle kun eivät ymmärrä Jumalan sanan syvyyttä! Nämä A Kttiset ynnä muut senkaltaiset!

        He ovat --->>>totuuden vaihtaneet<---->valheeseen< ( se on) kaidan elämän tien laveaan tiehen. Ja sitten he saarnaavat pelkkää Kristuksen evankeliumia kun ovat kasvaneet ulos totuuden valtakunnasta valheen valtakuntaan Jumalan valtakunnasta Riettaan valtakuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ovat --->>>totuuden vaihtaneet<---->valheeseen< ( se on) kaidan elämän tien laveaan tiehen. Ja sitten he saarnaavat pelkkää Kristuksen evankeliumia kun ovat kasvaneet ulos totuuden valtakunnasta valheen valtakuntaan Jumalan valtakunnasta Riettaan valtakuntaan.

        Tunnistakaa heitä siitä etteivät he koskaan totuutta saarnaa autuaaksi tullaksensa eli koskaan he eivät kerro synnin palkkaa että se on kuolema koska he rakastavat enemmän vääryyttä kuin elämää ja elämä on totuuden kautta Kristuksessa koska Kristus on valkeus ja valkeus on totuus ja totuus on valkeus ne ovat yhtä niin kuin Isä on yhtä Pojan kanssa ja Poika on yhtä Isän kanssa oppikaa se ja älkää olko silleen yksinkertaiset opissa vaan esikuvassa ja synnissä niin kuin kirjoitettu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistakaa heitä siitä etteivät he koskaan totuutta saarnaa autuaaksi tullaksensa eli koskaan he eivät kerro synnin palkkaa että se on kuolema koska he rakastavat enemmän vääryyttä kuin elämää ja elämä on totuuden kautta Kristuksessa koska Kristus on valkeus ja valkeus on totuus ja totuus on valkeus ne ovat yhtä niin kuin Isä on yhtä Pojan kanssa ja Poika on yhtä Isän kanssa oppikaa se ja älkää olko silleen yksinkertaiset opissa vaan esikuvassa ja synnissä niin kuin kirjoitettu on.

        Ei siis ole Kristusta ilman totuutta eikä ole totuutta ilman Kristusta. Johannes Kastaja saarnasi Kristuksesta. Niin myös profeetat edeltä ja ristiinnaulitut apostolit jotka totuuden tähden ristiinnaulituiksi tulivat eivät rakkauden evankeliumin tähden vaan totuuden tähden! Koska se totuus joka on elävä ja totinen johdattaa elävän ja totisen Kristuksen tykö siksi maailma vihaa ja valhe apostolit totuuden saarnaajia koska he vihaavat Jumalan Poikaa ja Jumalaa koska he rakastavat enemmän rietasta kuin iankaikkista Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis ole Kristusta ilman totuutta eikä ole totuutta ilman Kristusta. Johannes Kastaja saarnasi Kristuksesta. Niin myös profeetat edeltä ja ristiinnaulitut apostolit jotka totuuden tähden ristiinnaulituiksi tulivat eivät rakkauden evankeliumin tähden vaan totuuden tähden! Koska se totuus joka on elävä ja totinen johdattaa elävän ja totisen Kristuksen tykö siksi maailma vihaa ja valhe apostolit totuuden saarnaajia koska he vihaavat Jumalan Poikaa ja Jumalaa koska he rakastavat enemmän rietasta kuin iankaikkista Jumalaa.

        En minä kuitenkaan ole sellainen totuuden saarnaaja tahdon vain härssytellä heitä että kirjoitukset tulevat täytetyiksi kuin nykyään vain viisaista tehdään saarnaajia että" tyhmän kansan kautta tahdon minä heitä härssytellä."


      • Anonyymi

        * ..


      • Anonyymi

        Moi


      • Anonyymi

        Moi


      • Anonyymi

        Moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi

        Moi


      • Anonyymi

        Moi


      • Anonyymi

        Moi


      • Anonyymi

        Moi


      • Anonyymi

        Heipähei


      • Anonyymi

        Päivää


      • Anonyymi

        Päiviä muutens


    • Anonyymi

      Mitä tulee syntiin. Sellaiseen jolla on voima. Ei sinun ole pakko tehdä yhtään mitään sinulla on valta sinun jäseniesi yli et vain tee ja sillä selvä. Kukaan ei voi laittaa sinua tekemään sitä vastoin tahtoasi. Et vain tee. Mutta se ei liity mihinkään ansaitsemiseen. Mutta synnillä turmellaan.

      Samalla tavalla kun olet liikenteessä auton kanssa et saa palkintoa siitä että et aja kolaria, mutta jos ajat niin saat siitä vahingon. Sentakia älä aja kolaria.

      Mutta palkinto on siinä kun pääset määränpäähän. Ei se suoraan ole siinä että et kolaria ajanut vaan siinä että sinulla oli auto alla. Ja tässä vertauksessa se ajoneuvo merkitsee elävää uskoa. Voit turmella sen auton kolaroimalla sen. Mutta määränpää ei tule kuitenkaan kuskin ansiosta vaan ajoneuvon ansiosta. Kuski ohjailee sitä kohti määränpäätä Mutta ansio on auton Mutta vastuu kuljettajan.

      • Anonyymi

        Kanna siis kuljettajana vastuu ja älä kolaroi. Jos niin käy niin matkanteko pysähtyy siihen asti kunnes korjaaja tulee ja korjaa auton! Kuitenkin jos kolari on liian voimakas niin kuljettaja kuolee! Ja se paina mieleesi ja ota vastuu tekemisistäsi. Ettei synti tapa sinua synnin kautta ja sinut hukutetaan turmeluksen kaupungissa ynnä jumalattomien huorintejöiden kanssa.

        Liikenteessä pitää havainnoida ja arvioida riskejä. Ja pitää maltti. Hyvä on jos ei käytä päihteitä. Oikeastaan se on ehto. Päihteiden kanssa varmasti kolaroi kaikki enemmin tai myöhemmin.

        Auto ei koskaan ole toivottaman kolaroitu ellei se pala poroksi. Korjaaja joka on Kristus voi korjata langenneen takaisin tielle. Mutta ongelma ei varsinaisesti olekaan siinä kolaroidussa autossa vaan siinä että kuljettaja on nyt menehtynyt. Mitä siis auttaa enään korjata autoa jolla ei ole enään kuljettajaa? Kun auto on kolaroitu ja kuljettaja menehtynyt niin ei ole enään autolla kuljettajaa. Mitä siis auttaa maailmaa se että munoin ennen oli elävää uskoa Mutta sitten tapahtui onnettomuus ja uskon kantajat menehtyivät ja tuli korjaaja taivaasta ja eheytti viallisen uskon Mutta mitä se sitten auttaa kun ei sille uskolle löydy kantajia eheälle autolle ei löydy kuljettajaa kun matkamies makaa haudassa ehkä kuolleen uskon haudassa. Voi jos sinä matkamies et olisi niin pahasti törmännyt silloin niin sinäkin saisit vielä kulkea kohtia luvattua määränpäätä paremman uskon kanssa joka kantaa nyt ja iankaikkisesti.


    • Anonyymi

      Miksi en ole koskaan nuhdellut homoudesta? Olen sitä itsekin miettinyt koska se on kadottava synti. Mutta jostain syystä ei ole mitään mielenkiintoa ko aiheeseen.

      Ja vastaukseni on ettei ole mitään intressejä käännyttää homoja kristinuskoon.

      Toisaalta taas vastapainona tulee tunne että olenko sitten vastuussa heidän katoamattomista sieluista(ainakin jonkun aikaa katoamattomia en tiedä onko helvetti ikuista Jumala tietää)

      Niin sen takia tulee sanoa se synti synniksi. Mutta siinä on vain se vaara että tekee tilaa seurakunnasta sellaiselle jolle ei ehkä tulisi tehdä tilaa.

      Koska homous voidaan nähdä kahdella tavalla. Ensimmäinen että se on Jumalan kirous niitä kohtaan jotka eivät totuutta uskoneet vaan rakastivat enemmän katoavaista kuin iankaikkista kunniaa.

      Ja toisaalta sen voi ajatella olevan synnynnäinen.

      Jos se on Jumalan kirous tai Jumalan hylkääminen niin ei minulla ole intressejä tehdä sitä mitä Jumalakaan ei halua tehdä niille jotka Jumalan kieltävät ja palvelevat katoavaisia luontokappaleita.

      Vai ettekö ymmärrä?

      Jos minä nuhtelen synnistä niin teen sen synnintunnon tähden että se synnintunto olisi parannukseksi ja autuudeksi viimein!

      Mutta tahdonko minä tuoda synnintuntoa sellaiselle jota Jumala ei ole kutsunut?

      Ja jos Jumala kutsuu niin Hän ensin lahjoittaa totuuden tunnon ja KATSO ei se kysy onko tuo tai tuo synti eli paha vaan se tuntee mutta homot kysyvät kuinka Raamattu sanoo ja ei heillä ole totuuden tuntoa! Miksi siis minä heitä kutsuisin kun ei Jumalakaan heitä kutsu totuuden tunnon kautta vanhurskauteen ja autuuteen ja iankaikkiseen elämään?

      • Anonyymi

        Mutta homon pitää myös ymmärtää sitä että miksi häntä ei koskaan hyväksytä seurakunnassa ja huom minuakaan ei ole koskaan hyväksytty vaikka en ole edes homo vaan 100%nen hetero. Joten tiedän kyllä tuntee. Vai luuletteko että huvikseen olen ollut ilman seurakuntaa tässä noin puolet elämästäni?

        Niin homon pitää ymmärtää että jokainen sananpalvelija joutuu miettimään Paavalin sanoja ja toisessakin paikkaa Raamattua puhutaan jotain eli oikeat kristityt miettivät sitä että ovatko he luopuneet Jumalasta ja sentakia Jumala on sallinut heidän saastaisiin himoihin langeta vai ovatko he syntymästään sairaita.

        Ja sen takia homoja ei koskaan hyväksytä seurakunnassa.

        Kuitenkin jos se on syntymä vaiva niin varmaan Jumala sen näkee jos joku oikeasti vaeltaa totisella mielellä ja tahtoo pelastua iankaikkiseen elämään. Mutta se on Jumalan asia. Minä en sitä vakuutta anna. Enkä välttämättä suosittele lähtemään kokeilemaan että kantaako siivet kuoleman rajan takana vaan etsisin Jumalan pysyväistä rauhaa jo täällä ajassa eläessä.

        Mutta kun äsken kysyin että kerro Jumala sinun kantasi tähän asiaan niin muistui mieleen että ei Jeesus todella sanonut synnistä muuta että kaiken muun saa anteeksi paitsi Pyhän Hengen pilkan.

        Mutta kun kysymys homoudessa ei varsinaisesti ole armoon tulemisesta vaan armossa elämisestä.

        Esimerkiksi jos joku huorintekijä saa parannuksen armon niin ei hän enään jatka huorintekemistä.

        Mutta jos homo saisi parannuksen armon niin hän jatkaa homoutta yhä koska hän on syntynyt sellaiseksi niin huomaatte varmaan että tällä homolla ja entisellä huorintekijällä on erilainen kristillisyys joka seurasi parannusta tämä huorintekijä nimittäin jätti entisen elämänsä ja kääntyi parannukseen ja kulkee nyt Kaitaa elämän tietä niin siinä on ihan selvästi ero.

        Niin minä sitten kysyn sinulta joka olet homo ja tahdot parannukseen kääntyä, tahdotkos sinä jättää sinun entisen elämäsi? Tahdotkos sinä luopua siitä jota sinä ennen rakastit? Tahdotkos sinä vaihtaa maailman ja hekuman rakkauden iankaikkisen Jumalan rakkauteen? Katoovaisen katoomattomaan? Mutta en näyttänyt tietä vaan kiusaten kysyin. Jos Jumala tahtoo niin Hän näyttää itse tietä ja lahjoittaa sinulle totuuden tunnon ja silloin sinulle kirkastuu synti synniksi ja maailman turhuus hulluudeksi.

        Emme mekään jotka olemme hetero miehet joita kiusaa joskus naimisen halu tee huorin sentähden että olemme syntyneet huoruuden himoihin, vaan me jätämme sen teon tekemättä koska se rikkoo Jumalan tahtoa vastaan, miksi siis te homot ette ole niin kuin me naimattomat miehet eli miehenpuolet koska nainen on miehen kylkiluusta otettu ja mies ei ole täydellinen ilman naista, että emme mekään vaella huoruuden himoissa huorintekijöinä saastaisissa teoissa vaikka syntymän puoleisten lihallisten halujen jälkeen olisimme siihen alttiit eli mahdolliset? Mutta me tahdomme pitää Jumalan säädyt ja olla kuuliaiset lapset.

        Mutta voiko sellainen olla kuuliainen joka on väärä istutus? Jos kuuliaisuus on uskon hedelmä ja usko tuoreesta viinipuusta. Niin kuin orjantappurapensas sitten kasvaisi kuuliaisuuden hedelmää? Sentakia totuus tekee vapaaksi koska se istuttaa oikean siemenen ja oikea siemen kasvattaa oikean puun ja puu antaa hedelmän se sanotaan uskon hedelmä se on kuuliaisuus Jumalan sanalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta homon pitää myös ymmärtää sitä että miksi häntä ei koskaan hyväksytä seurakunnassa ja huom minuakaan ei ole koskaan hyväksytty vaikka en ole edes homo vaan 100%nen hetero. Joten tiedän kyllä tuntee. Vai luuletteko että huvikseen olen ollut ilman seurakuntaa tässä noin puolet elämästäni?

        Niin homon pitää ymmärtää että jokainen sananpalvelija joutuu miettimään Paavalin sanoja ja toisessakin paikkaa Raamattua puhutaan jotain eli oikeat kristityt miettivät sitä että ovatko he luopuneet Jumalasta ja sentakia Jumala on sallinut heidän saastaisiin himoihin langeta vai ovatko he syntymästään sairaita.

        Ja sen takia homoja ei koskaan hyväksytä seurakunnassa.

        Kuitenkin jos se on syntymä vaiva niin varmaan Jumala sen näkee jos joku oikeasti vaeltaa totisella mielellä ja tahtoo pelastua iankaikkiseen elämään. Mutta se on Jumalan asia. Minä en sitä vakuutta anna. Enkä välttämättä suosittele lähtemään kokeilemaan että kantaako siivet kuoleman rajan takana vaan etsisin Jumalan pysyväistä rauhaa jo täällä ajassa eläessä.

        Mutta kun äsken kysyin että kerro Jumala sinun kantasi tähän asiaan niin muistui mieleen että ei Jeesus todella sanonut synnistä muuta että kaiken muun saa anteeksi paitsi Pyhän Hengen pilkan.

        Mutta kun kysymys homoudessa ei varsinaisesti ole armoon tulemisesta vaan armossa elämisestä.

        Esimerkiksi jos joku huorintekijä saa parannuksen armon niin ei hän enään jatka huorintekemistä.

        Mutta jos homo saisi parannuksen armon niin hän jatkaa homoutta yhä koska hän on syntynyt sellaiseksi niin huomaatte varmaan että tällä homolla ja entisellä huorintekijällä on erilainen kristillisyys joka seurasi parannusta tämä huorintekijä nimittäin jätti entisen elämänsä ja kääntyi parannukseen ja kulkee nyt Kaitaa elämän tietä niin siinä on ihan selvästi ero.

        Niin minä sitten kysyn sinulta joka olet homo ja tahdot parannukseen kääntyä, tahdotkos sinä jättää sinun entisen elämäsi? Tahdotkos sinä luopua siitä jota sinä ennen rakastit? Tahdotkos sinä vaihtaa maailman ja hekuman rakkauden iankaikkisen Jumalan rakkauteen? Katoovaisen katoomattomaan? Mutta en näyttänyt tietä vaan kiusaten kysyin. Jos Jumala tahtoo niin Hän näyttää itse tietä ja lahjoittaa sinulle totuuden tunnon ja silloin sinulle kirkastuu synti synniksi ja maailman turhuus hulluudeksi.

        Emme mekään jotka olemme hetero miehet joita kiusaa joskus naimisen halu tee huorin sentähden että olemme syntyneet huoruuden himoihin, vaan me jätämme sen teon tekemättä koska se rikkoo Jumalan tahtoa vastaan, miksi siis te homot ette ole niin kuin me naimattomat miehet eli miehenpuolet koska nainen on miehen kylkiluusta otettu ja mies ei ole täydellinen ilman naista, että emme mekään vaella huoruuden himoissa huorintekijöinä saastaisissa teoissa vaikka syntymän puoleisten lihallisten halujen jälkeen olisimme siihen alttiit eli mahdolliset? Mutta me tahdomme pitää Jumalan säädyt ja olla kuuliaiset lapset.

        Mutta voiko sellainen olla kuuliainen joka on väärä istutus? Jos kuuliaisuus on uskon hedelmä ja usko tuoreesta viinipuusta. Niin kuin orjantappurapensas sitten kasvaisi kuuliaisuuden hedelmää? Sentakia totuus tekee vapaaksi koska se istuttaa oikean siemenen ja oikea siemen kasvattaa oikean puun ja puu antaa hedelmän se sanotaan uskon hedelmä se on kuuliaisuus Jumalan sanalle.

        "Niin kuin orjantappurapensas sitten kasvaisi kuuliaisuuden hedelmää?"

        Se oli kysymys.


    • Anonyymi

      Eivät kaikki saa tuntea helvetin esimakua ajassa. Koska tavallaan se on armo. Ja kaikkia Jumala ei tahdo armahtaa->etsimään autuutta.

      • Anonyymi

        Sentakia kaikki eivät tunne kadotettua tilaansa koska ei Jumala heidän haluakaan etsivän autuutta sielullensa vaan kadottaa. Heissä on niin paha valuvika että ovat tuomittuja jo syntymästä. Myyty riettaan orjiksi jo äidin maidossa. En sille muuta selitystä keksi ainakaan äkkiseltään. Sitten he laittavat joitakin linkkejä tänne vai lienevätkö vai RYBOja?


    • Anonyymi

      Ottaen vielä kantaa tähän Vornasen tapaukseen niin nyt näkee poliisikin millainen tämä media on ja politiikot. Nyt te näette koko poliisilaitos.


      Miten tämän asian voisi ymmärtää vaikka c-piikeissä?

      Jos meillä on päättäjät ja media jotka jakavat tietoa ennenkuin on mitään varmaa tietoa mistään?

      Koska te poliisilaitos heräätte näkemään?

      Ja minun pitäisi yhdestä työkaverista tehdä rikosilmoitus krp lle muistuttakaa minua siitä joskus kun olen laiska. Mies puhelee töissä jos suomeen tulee sota niin hän alkaa ampumaan suomalaisia ja jostain aseistautuneista miehistä ilmeisesti suomessa...oli vitsiä tai ei niin teen siitä ilmoituksen kun vain jaksan. Pitäisi kuva vain ottaa sen autosta kun tällä hetkellä en ole samalla työmäällä mutta viimeistään kuukauden päästä.

      • Anonyymi

        Ja en minä tiedä mitä se Vornanen on tehnyt kun ei kiinnostanut avata niitä noin 450 uutista aiheesta. Mutta jotenkin tuli kuitenkin hyvä olo. En tiedä kummasta Vornasen puolustamisesta vai siitä että lupasin tehdä krp lle ilmoituksen siitä työkaverista vai molemmista.

        Kyllä se niin on että itsepuolustukseen saa käyttää asetta jos uhkailun tarkoituksena on pelottaa pois häiriökäyttäytyjät. Esimerkki vaan. Eri asia jos humalassa riehunut. Mutta kyllä se minustakin outoa on että erotetaan ryhmistä ja eduskunnasta ennen kuin esitutkinta on tullut valmiiksi.

        Minä olen myös ollut uutisessa kerran anonyyminä kun en jäänyt kiinni teostani niin sekin uutinen oli pelkkää valhetta alusta loppuun ja siitä seuraava uutinen jossa puhuttiin valvontakameran tallenteesta niin olikin vähän pienempi uutinen se kun totuus paljastui.

        Kyllä se lähtökohtaisesti on niin että mitä media ja politiikot huutaa eli mitä maailmaa huutaa on se mitä rietas huutaa. Totuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä kuitenkaan ottamatta kantaa mihinkään sotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en minä tiedä mitä se Vornanen on tehnyt kun ei kiinnostanut avata niitä noin 450 uutista aiheesta. Mutta jotenkin tuli kuitenkin hyvä olo. En tiedä kummasta Vornasen puolustamisesta vai siitä että lupasin tehdä krp lle ilmoituksen siitä työkaverista vai molemmista.

        Kyllä se niin on että itsepuolustukseen saa käyttää asetta jos uhkailun tarkoituksena on pelottaa pois häiriökäyttäytyjät. Esimerkki vaan. Eri asia jos humalassa riehunut. Mutta kyllä se minustakin outoa on että erotetaan ryhmistä ja eduskunnasta ennen kuin esitutkinta on tullut valmiiksi.

        Minä olen myös ollut uutisessa kerran anonyyminä kun en jäänyt kiinni teostani niin sekin uutinen oli pelkkää valhetta alusta loppuun ja siitä seuraava uutinen jossa puhuttiin valvontakameran tallenteesta niin olikin vähän pienempi uutinen se kun totuus paljastui.

        Kyllä se lähtökohtaisesti on niin että mitä media ja politiikot huutaa eli mitä maailmaa huutaa on se mitä rietas huutaa. Totuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä kuitenkaan ottamatta kantaa mihinkään sotaan.

        Ei kuitenkaan ampunut kohti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuitenkaan ampunut kohti.

        Mutta hyvä että poliisilaitoksellekkin selviää millainen paskamedia meillä on jota hallitsee juutalaiset. Taannoin eräs lestaadiolainen oli lehden päätoimittaja siis "lainen" juuta"lainen" ehkä? Ehkä veren perinnön kautta ehkä mutta ehkäpä kontrollin kautta kuitenkin vaikka eivät itse ehkä äkkää.

        Juutalaisilla on vain yksi päämäärä hajoittaa kristillisyys. Siksi on kaiken maailman lahkoja juutalaisten alullepanemana jotta kristillisyys hajoaisi tuhansiin pirstaleisiin. Parempi sekin on kuin yksi seurakunta joka on väärä. Silloin kaikki eksyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hyvä että poliisilaitoksellekkin selviää millainen paskamedia meillä on jota hallitsee juutalaiset. Taannoin eräs lestaadiolainen oli lehden päätoimittaja siis "lainen" juuta"lainen" ehkä? Ehkä veren perinnön kautta ehkä mutta ehkäpä kontrollin kautta kuitenkin vaikka eivät itse ehkä äkkää.

        Juutalaisilla on vain yksi päämäärä hajoittaa kristillisyys. Siksi on kaiken maailman lahkoja juutalaisten alullepanemana jotta kristillisyys hajoaisi tuhansiin pirstaleisiin. Parempi sekin on kuin yksi seurakunta joka on väärä. Silloin kaikki eksyvät.

        Ehkä ei* veren perinnön kautta mutta ehkäpä piilo kontrollin kautta.


      • Anonyymi

        Ei tullu autolla töihin 😂 aavisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullu autolla töihin 😂 aavisti

        "Ja minun pitäisi yhdestä työkaverista tehdä rikosilmoitus krp lle muistuttakaa minua siitä joskus kun olen laiska. Mies puhelee töissä jos suomeen tulee sota niin hän alkaa ampumaan suomalaisia ja jostain aseistautuneista miehistä ilmeisesti suomessa...oli vitsiä tai ei niin teen siitä ilmoituksen kun vain jaksan. Pitäisi kuva vain ottaa sen autosta kun tällä hetkellä en ole samalla työmäällä mutta viimeistään kuukauden päästä."

        😂Ei tullu autolla töihin


    • Anonyymi

      Me jotka emme kuulu seurakuntiin olemme kaikista pahimpia juutalaisille kun meitä ei voi kontrolloida ennen uutta maailmanjärjestystä kun tulee mikrosirut id yms paskat..

      • Anonyymi

        Siitähän se veli Mattikin suuttui en ole seuroja kuunellut senjälkeen.

        Mahtaa juutalaisia ärsyttää kun puhun mitä haluan ja jos Pyhä Henki tahtoo jotain ilmoittaa joskus harvoin niin en kysy yhdeltäkään piilo juutalais saarnaajalta siihen lupaa jotta voisimme tuoda juutalaisen näkemyksen hieman muokatun totuuden ihmisten silmäin eteen ei! En kysy lupaa. Saarnaan koska haluan ja mitä haluan. Juutalaiset saavat kantaa vihaansa tuomiopäivään asti jos tahtovat helvettiin mennä. Kuitenkin minä toivon että hekin heräisivät joskus näkemään ettei Jumalan valtakunta seiso ihmis järjessä vaan Jumalan aivoituksissa ja voimassa* silloin heilläkin varmaa lakkaa tarve kontrolloida Jumalan ilmoituksia ja muuttaa Jumalansanaa ihmisen mielen jälkeen noudattamaan katoavaa maailmaa himoinensa että he tahtovat totuuden siemenen turmella ja istuttaa vääryyden rakkautta ja elämän hekumaa että ihmiset hukkuisivat turmeluksen kaupungissa ja omassavanhurskaudessaan eli omassa viisaudessaan niin etteivät he tahdo ihmisten käsittävät Jumalan vanhurskautta niin etteivät he itse ole tahtoneet sisälle käydä eivätkä myöskään tahdo muita sisälle päästää niin he siis turmelevat kirjoitukset ,vääristelevät opin, hiljentävät totuuden saarnaajat ja pimittävät valkeuden joka nousee niin kuin aamu rusko idän taivaalta!


    • Anonyymi

      Älä Vornanen pyydä anteeksi niiltä. Ei ole mitään syytä. Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään syytä. Sitten jos olisit ampunut päin sitten olisi syy.

      Kuvottaa jotenkin politiikkojen tekopyhyys saastaisia huorintekijöitä ja kuuletko Vornanen? Osa heistä on pedofileeja. Juu ja ei heitäkään eroiteta puolueista näitä pedofiileja ja huorintekijöitä kun harrastavat sitä salassa eli piilossa mutta yhtään parempia eivät ole päinvastoin pahempia.

      • Anonyymi

        Sinänäsä huvittavaa miten Vornanen otti aikanaan kovin kantaa Sanna Marinen bilekohuun. Miten hirvittävä juttu se oli ja miten vaatii että pitää vapaa-ajallakin olla joku moraali.

        Kuitenkin vain juhlittiin hillitysti eikä ammuttu ihmisten seassa aseella. Siis ammuttiin ihmisiä, jotka eivät tiettävästi olleet vaaraksi kellekään. Ei tosin osunut itse laukaus eikä kimmoke kehenkään tuurilla, mutta kun umpihumalainen ammuskelee, niin sitä ei voi koskaan tiedä miten käy. Bilettäessä ei kuitenkaan ole kuolemanvaaraa kellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänäsä huvittavaa miten Vornanen otti aikanaan kovin kantaa Sanna Marinen bilekohuun. Miten hirvittävä juttu se oli ja miten vaatii että pitää vapaa-ajallakin olla joku moraali.

        Kuitenkin vain juhlittiin hillitysti eikä ammuttu ihmisten seassa aseella. Siis ammuttiin ihmisiä, jotka eivät tiettävästi olleet vaaraksi kellekään. Ei tosin osunut itse laukaus eikä kimmoke kehenkään tuurilla, mutta kun umpihumalainen ammuskelee, niin sitä ei voi koskaan tiedä miten käy. Bilettäessä ei kuitenkaan ole kuolemanvaaraa kellään.

        Vornaselle kävisi hyvin kun lukee hänen tekstejään Marinista se Raamatun sana, että sillä tuomiolla millä itse tuomitset, sillä sinut tuomitaan.

        Kyllä Raamattu on viisaasti kirjoitettu kirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänäsä huvittavaa miten Vornanen otti aikanaan kovin kantaa Sanna Marinen bilekohuun. Miten hirvittävä juttu se oli ja miten vaatii että pitää vapaa-ajallakin olla joku moraali.

        Kuitenkin vain juhlittiin hillitysti eikä ammuttu ihmisten seassa aseella. Siis ammuttiin ihmisiä, jotka eivät tiettävästi olleet vaaraksi kellekään. Ei tosin osunut itse laukaus eikä kimmoke kehenkään tuurilla, mutta kun umpihumalainen ammuskelee, niin sitä ei voi koskaan tiedä miten käy. Bilettäessä ei kuitenkaan ole kuolemanvaaraa kellään.

        tekstiteeveessä kylläkin luki notta olisi ampunut jotakin mahaan
        miten lienee käynyt
        kysyn vaan


    • Anonyymi

      Purraako tarkoitit

      • Anonyymi

        Vanhurskauden näkee kasvoista. Kovin monen politiikon naamasta se ei paista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhurskauden näkee kasvoista. Kovin monen politiikon naamasta se ei paista.

        Synnin murheen myös näkee kasvoista.

        Epärehellistä sanoa lähetysmiehen emme me pysty ajatuksia lukemaan...tekevät sen tahalleen. Kyllä näkevät mutta eivät tahdo auttaa. Koska eivät todennäköisesti edes osaa. Kuinka synnintekijä auttaa sellaista joka on murheellinen koska haluaisi päästä pois jostain synnistä ja saada sen samalla myöskin anteeksi? Niin kuinka hän auttaisi. On helpompi kävellä ohi kun ei sokea voi sokeaa taluttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnin murheen myös näkee kasvoista.

        Epärehellistä sanoa lähetysmiehen emme me pysty ajatuksia lukemaan...tekevät sen tahalleen. Kyllä näkevät mutta eivät tahdo auttaa. Koska eivät todennäköisesti edes osaa. Kuinka synnintekijä auttaa sellaista joka on murheellinen koska haluaisi päästä pois jostain synnistä ja saada sen samalla myöskin anteeksi? Niin kuinka hän auttaisi. On helpompi kävellä ohi kun ei sokea voi sokeaa taluttaa.

        Se nyt vain sattuu olemaan fakta anteeksi kun sanoin sen suoraan.

        Kyllä minäkin auttaisin mielelläni kadulla kaikkia murheellisia ja kaupassa ja jokapaikassa jos voisin. Kun ongelma tulee siinä että kun ei ole varmuutta omasta sielunpelastuksesta niin ei silloin voi olla avuksi muillekkaan kun silloin ei tiedä kadottaako sekä itsensä että sen toisen. Silloin on kevyempi olla auttamatta. Kyllä he siis näkevät sielun tilan jokaisesta seurakuntalaisesta myös sinusta joka olet vuosikausia ollut murheessa joskus raskaassakin murheessa he ovat nähneet sen aina se on sinun sielun tila se murhe tai mitä sinun sisälläsi on ja hengelliset ihmiset näkevät jokainen joka on hengellinen näkee sen. Mutta ongelma on vain siinä ettei epävarma sielu oikein tiedä kuinka auttaa toista epävarmaa sielua vaikka tavallaan tietää mitä hän tarvitsee mutta kun se kenen pitäisi olla avuksi niin on itsekin avun tarpeessa. Siksi ei osaa auttaa sinua vaikka näkeekin joka ikisessä seuratilaisuudessa johon tulet sinun sielun tilasi ja murheesi joka sinulla on.

        Sen takia älä usko niitä valheita että emme me pysty ajatuksia lukemaan se on viekas valhe. Kun se on tavallaan totta että eivät voi ajatuksia lukea mutta sielun tilan kuitenkin näkevät. Ja tahtovat sitten totuudella sanoa rivien välistä etteivät mukamas sielun tilaa näe etteivät joutuisi auttamaan. Kun on kevyempi kävellä ohi. Niin emme me ajatuksia pysty lukemaan. Joo mutta sielun murheen kyllä näkevät joka hetki.

        Joo ja eihän se suoraa valehtelua ole mutta harhaan johdattavaa puhetta ihan kuin eivät näkisi herännyttä sielua vaikka näkevät joka hetki.

        Mutta eivät vain tahdo ottaa vastuuta. Kun sitten pitäisi ottaa myös vastuu omasta kristillisyyden vaelluksesta. Kun ei toista voi auttaa ennen kuin on itse tullut autetuksi. Mutta kun se taas vaatii sen että pitää ottaa vastuu omasta kristillisyyden vaelluksesta jotta se Jumalan Henki ei pakene pois synnin kautta. Niin sen vastuun pakoilemisen takia eivät myöskään kristityt tahdo olla avuksi muille heränneille/kristityille koska että voi armahtaa toista niin täytyy olla itse armoitettu ensin ja että voi antaa neuvoja kaidalle elämän tielle niin täytyy myös itse ensin vaeltaa Kaitaa elämän tietä. Ja sen takia on huokeampaa sanoa emme me ajatuksia osaa lukea kuin että alkaa itse vaeltamaan armossa ja totuudessa Kaitaa elämän tietä jonka jälkeen pystyy olemaan myöskin avuksi muille.

        No nyt minä selitin sen selkeästi. Jos joku ei ymmärrä niin kysy Jumalalta ymmärrystä koska minä pelkään että sinun ymmärryksesi on niin vähäistä että tavallaan olet Hengen vaarassa jos et ymmärrä paljoa muutakaan esimerkiksi miten pysytään hengissä jne perus elämän tarpeista jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vain sattuu olemaan fakta anteeksi kun sanoin sen suoraan.

        Kyllä minäkin auttaisin mielelläni kadulla kaikkia murheellisia ja kaupassa ja jokapaikassa jos voisin. Kun ongelma tulee siinä että kun ei ole varmuutta omasta sielunpelastuksesta niin ei silloin voi olla avuksi muillekkaan kun silloin ei tiedä kadottaako sekä itsensä että sen toisen. Silloin on kevyempi olla auttamatta. Kyllä he siis näkevät sielun tilan jokaisesta seurakuntalaisesta myös sinusta joka olet vuosikausia ollut murheessa joskus raskaassakin murheessa he ovat nähneet sen aina se on sinun sielun tila se murhe tai mitä sinun sisälläsi on ja hengelliset ihmiset näkevät jokainen joka on hengellinen näkee sen. Mutta ongelma on vain siinä ettei epävarma sielu oikein tiedä kuinka auttaa toista epävarmaa sielua vaikka tavallaan tietää mitä hän tarvitsee mutta kun se kenen pitäisi olla avuksi niin on itsekin avun tarpeessa. Siksi ei osaa auttaa sinua vaikka näkeekin joka ikisessä seuratilaisuudessa johon tulet sinun sielun tilasi ja murheesi joka sinulla on.

        Sen takia älä usko niitä valheita että emme me pysty ajatuksia lukemaan se on viekas valhe. Kun se on tavallaan totta että eivät voi ajatuksia lukea mutta sielun tilan kuitenkin näkevät. Ja tahtovat sitten totuudella sanoa rivien välistä etteivät mukamas sielun tilaa näe etteivät joutuisi auttamaan. Kun on kevyempi kävellä ohi. Niin emme me ajatuksia pysty lukemaan. Joo mutta sielun murheen kyllä näkevät joka hetki.

        Joo ja eihän se suoraa valehtelua ole mutta harhaan johdattavaa puhetta ihan kuin eivät näkisi herännyttä sielua vaikka näkevät joka hetki.

        Mutta eivät vain tahdo ottaa vastuuta. Kun sitten pitäisi ottaa myös vastuu omasta kristillisyyden vaelluksesta. Kun ei toista voi auttaa ennen kuin on itse tullut autetuksi. Mutta kun se taas vaatii sen että pitää ottaa vastuu omasta kristillisyyden vaelluksesta jotta se Jumalan Henki ei pakene pois synnin kautta. Niin sen vastuun pakoilemisen takia eivät myöskään kristityt tahdo olla avuksi muille heränneille/kristityille koska että voi armahtaa toista niin täytyy olla itse armoitettu ensin ja että voi antaa neuvoja kaidalle elämän tielle niin täytyy myös itse ensin vaeltaa Kaitaa elämän tietä. Ja sen takia on huokeampaa sanoa emme me ajatuksia osaa lukea kuin että alkaa itse vaeltamaan armossa ja totuudessa Kaitaa elämän tietä jonka jälkeen pystyy olemaan myöskin avuksi muille.

        No nyt minä selitin sen selkeästi. Jos joku ei ymmärrä niin kysy Jumalalta ymmärrystä koska minä pelkään että sinun ymmärryksesi on niin vähäistä että tavallaan olet Hengen vaarassa jos et ymmärrä paljoa muutakaan esimerkiksi miten pysytään hengissä jne perus elämän tarpeista jne...

        ...........siis mitä että ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...........siis mitä että ????

        Että sellainen ihminen joka on murheellisena käynyt vuosia seuroissa ehkä joskus tai ehkä käy yhä. Niin hänen on hyvä tietää se että jokainen oikea kristitty on aina nähnyt hänen sielunsa tarpeen ja on hyvä ymmärtää se että ne kaikki kristityt jotka ovat ohi kävelleet että he ovat kävelleet ohi ymmärryksen kanssa ei suinkaan ilman ymmärrystä sillä sen minä sanon teille ja olen siitä vakuutettu että jokainen ihminen joka Jumalan Hengeltä hallitaan eli vaikutetaan näkee myös ympärillään ne mitkä ovat hengelliset niin kuin ovat uskottomuus eli ateismi, heräys eli synninmurhe, armon tilan eli vanhurskauden jne..Mutta se ohi käveleminen johtuu siitä "Ettei meiltä ja teiltä puuttuisi" kun kristitty elää niin kiinni maailmassa ja synnin luvallisuuksissa niin joko hän ei sentakia uskalla auttaa kun ei tiedä onko hänellä mitään omaisuutta jolla auttaa kun ei sokea taida sokeaa taluttaa eli janoinen janoista juottaa eli nälkäinen nälkäistä ravita. Tai sitten toinen vaihtoehto on erittäin suuri itsekkyys.

        Mutta älä sinä ajattele joka joskus kävit seuroissa ehkä lapsuudessa vuosikausia raskaan murheen kanssa joka etsit syntien anteeksi antamuksen armoa ja kukaan ei sitä sinulle antanut eikä johdatusta ja neuvoa kaidalle elämän tielle. Niin älä kuitenkaan ajattele tai sinä joka yhä käyt kristittyjen kokouksissa murheen kanssa älä ajattele vaikka muutama saarnaaja viekkailla valheilla todistaa eli saarnaa ettemme me pysty ajatuksia lukemaan älä silti ajattele ettei kukaan näkisi sinun murhettasi eli sinun sielun tilaasi eli sinun kaipuutasi armon ja rauhan perään kyllä he näkevät ja he kävelevät sinun ohitsesi sen näön eli tiedon eli ymmärryksen kanssa muista se aina. Älä unohda sitten. Sitten sinä voit kysyä itseltäsi kuinka kauan sinä tahdot viellä sellaisten ihmisten kanssa viettää yhteistä aikaa? En minä niin sano että sinä tulisit autuaammaksi seurakunnan ulkopuolella mutta...älä kuitenkaan ajattele että ehkä joskus sinä saat armon. Kun he ovat jo nähneet sinua sinun murheesi ensimmäisistä päivistä alkaen tähän päivään asti ja eivät ole tahtoneet armahtaa eli auttaa niin minkätähden sinä vielä odotat? Jos et sinä opi itse pyytämään niin minkä tähden sinä odotat sellaiselta apua joka näkee ja ei silti auta ja tahtoo näkönsä pimittää viekkailla valheilla ettei joutuisi tekemään sitä jota ei tahdo.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2583
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1652
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1159
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe