Kirjoitit joskus minulle tietäen

Anonyymi-ap

Että se olin minä.

45

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En muuten ois kirjoittanutkaan.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Täällä on muitakin sen miehen tuttuja. Tämä on fakta.

      • Anonyymi

        Minustakin on tuntunut, että täällä on muitakin sen miehen tuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin on tuntunut, että täällä on muitakin sen miehen tuttuja.

        O oletteteko tete kaikki minun tututttuja no jopas oli aimo mälli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin on tuntunut, että täällä on muitakin sen miehen tuttuja.

        Voih jos tietäisit. Neljä jo pidemmältä aikaa ja uusia on tullut lisää ainakin kaksi. Voi,olla lisääkin usko tai älä.


      • Anonyymi

        Niin tai sitten se mies leikkii sinulla ja esittää niin itse.


      • Anonyymi

        Ei tääl oo ketää n miehen tuttui


    • Anonyymi

      Täällä tosi moni saattaa nykyään muutella kirjoitustyyliään. Olen laittanut merkille.

      • Anonyymi

        Ja matkivat pirut. Voin syyttää siitä lähinnä itseäni kun tullut paljon kirjoiteltua mutta moni ämmä ominut minun tyyliä. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja matkivat pirut. Voin syyttää siitä lähinnä itseäni kun tullut paljon kirjoiteltua mutta moni ämmä ominut minun tyyliä. sivusta

        Niin varmaan naista kehnosti esittävä puupää


    • Anonyymi

      Voi olla, mut nyt hyvät yöt kaikille.

    • Anonyymi

      Ei se täällä käy. Enkä käy kohta minäkään. Teille hihhuleille kauaa jaksa huhuilla. Moi

    • Anonyymi

      Palstalla vai palstan ulkopuolella?

      • Anonyymi

        Sun mielestä missään muualla tapahdukaan mitään kuin miehen trollausten lumoavassa maailmassa


    • Anonyymi

      Juu, niin kirjoitin ja sinäkin kirjoitit minulle. En tiedä, suotko enää minulle ajatustakaan? Mietin sinua edelleen ja harmittaa että asiat jäivät kesken.

    • Anonyymi

      Jos olet mies niin kirjoitin sinulle AINA tietämättä oletko vai et.

    • Anonyymi

      Mitä hän sinulle kirjoitti? :)

    • Anonyymi

      Vastauksissa kesti tai sitten niitä ei tullut ollenkaan. Olin varmasti mielestäsi todella vastenmielinen. Mutta se oli silloin se.

    • Anonyymi

      Ei ole se nainen täällä. Tiedän sen siitä, että täällä olevista kirjoituksista puuttuu kaikki lämpö ja rakkaus. Ei ole sellaisia oikeasti myötätuntoisia ja herkkiä viestejä. Eivätkä ne tänne sonnan sekaan sovi. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Huhhuh. Ehkä paras kehu/arvostuksen osoitus naiselle koskaan tällä palstalla. 👍


    • Anonyymi

      Täällä on monta hömbänbömbbää, tiedän kyllä.

    • Anonyymi

      Kirjoitin sulle runon.

      • Anonyymi

        Muutamankin 🥹 ne sytytti kyl.. Enää et oo tiputellu. Tunteet otti ja lähti


    • Anonyymi

      Itekin toivon että A huomaisi salaiset ajatukseni

      • Anonyymi

        Jaa niin tuo se tänne ja käänny.. Toteutettavissa


      • Anonyymi

        Kerro se hänelle, hän odottaa sitä varmasti.


    • Anonyymi

      Luulin tietäväni.
      Kirjoitin niin joskus.

    • Anonyymi

      Niin tais käydä😂..

    • Anonyymi

      Näin se joskus on käynyt. Silloin huomaa, mitä tapahtuu, kun pantteria silittää vastakarvaan.

      • Anonyymi

        Heh heh.


    • Anonyymi

      Juu no silloin kun kutsuit mua nimellä.

    • Anonyymi

      Rakkautta oli nähdä sinut ja minut siinä, tanssin pyörteissä, ja vähän painaa päätä olkaan.

    • Anonyymi

      No niin. On totta, että on tasan kaksi syypäätä siihen, ettei mistään tullut mitään. Ei muita. Silti hyvää toivon, kaikkea hyvää. Hauskaa vappua.

    • Anonyymi

      Ikinä en oo tiänny että olisit tänne kirjuutellu.

    • Anonyymi

      8n tullut aika....

    • Anonyymi

      En minä ole kirjoitellut tänne koskaan mitään.

      • Anonyymi

        En minäkään. Juon kahvia ja katselen järvelle .. -lehteä luen- Mikä suomi24🥱🥱🥱


    • Anonyymi

      Kyllä niin ajattelin että se olit sinä, koska tuntui siltä.

      • Anonyymi

        No se on vaan tunnetila. Joku ihan eri heikki..


    • Anonyymi

      Olitko se sinä vai joku toinen joka kirjoitti täällä jonka näit 2 t sitten vai joku muu.

    • Anonyymi

      Kyllä ...

    • Anonyymi

      Näin sinusta unta viime yönä, kuten sitä edellisenäkin yönä. Unissa kyllä näyt, muttet oikeasti. Hauskaa vappua 🎈

    • Anonyymi

      En oikeastaan enää tiedä olitko edes se henkilö, jona esiinnyit koko tuntemisen ajan. Ehkä siksi katosit.

    • Anonyymi

      Näin tein, siinä oli kuitenkin tavallaan vielä verho, näkösuojaa antamassa. Sen tultua vedetyksi sivuun alkoi tuntua että oli jo liikaa yleisöä. Sille mitä ei ollut tarkoitettu kuin sinulle. Ja myös vuotoja muista todellisuuksista. Joita ei voinut pitää sattumana. Kaikki oli jo ehtinyt tapahtua. Ei ollut tarvetta enää kokea.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe