Itketti ennen nukkumaanmenoa

Anonyymi-ap

Olen itkenyt niin monet itkut ikävöiden kaivattuani.

36

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väärä paikka kertoa tuollaisia. Ei ilotaloonkaan mennä sanomaan että itkettää. Täällä on samanlaista väkeä kuin siellä. No ymmärrän ettet voi kertoa tuota suoraan hänelle.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­y­­­m­f­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­y­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No mitä sitä sitten täytyy pelleillä etkö voisi olla kuin aikuinen jos sulla on paha päivä niin sano äläkä sitä minuun pura

    • Anonyymi

      Minua kerran itketti, ei mennyt vihapuhekampanja ku strömsöös, joku sekosi minä liikutuin

    • Anonyymi

      Ikävä naista vai miestä? Koiraa vai kissaa? Oletteko milloin nähnyt viimeksi?

      • Anonyymi

        Koirani syyllisti minua taas, minua syyllistetään täällä kotona on aika raskasta. Sivusta


      • Anonyymi

        Miestä.


    • Anonyymi

      Pieni naisen möllykkä tihrustanut itkua rispaantuneet sukkikset makkaralla nilkoissa ja ripsarit poskilla :)

      • Anonyymi

        Jaa max kahessa ja puolessa minuutissa?


    • Anonyymi

      Älä itke asialle, johon et voi vaikuttaa ilman aloitteellisuuttasi, itse menettänyt uskon iloon ja hauskanpitoon. Ehkä sinunkin hän, hakee itseään, muttei löydä sitä, eikä uskalla tarttua toivoon paremmasta, jonka sinä voisit hänelle mahdollistaa/ tarjota?

      Uskon puute hyvään ja mahdollisuuden tunne hyvään puuttuu niin monelta, että vetävät huonoa rooliaan, josta moni sinunlainen voi kärsiä toisen edes tietämättä asiaa. Epäileväinen ei usko hyvään omalla kohdallaan. T: epäonnistujan rooliin tarttunut 👀

      • Anonyymi

        Miksi jankutat tätä samaa vähän jo apaattisesti tälle miestrollille, koetko menestyvästi näin elämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jankutat tätä samaa vähän jo apaattisesti tälle miestrollille, koetko menestyvästi näin elämässä?

        Kohtaloita on monia, yksi voi olla tällainen, joka voi toistua erehtymisten myötä monille.


    • Anonyymi

      Plööööö miksi itkeä olemattoman perään. Herättäviä 🤲🤲🤲

      • Anonyymi

        On hän kylläkin olemassa.


    • Anonyymi

      Aika on tullut?

    • Anonyymi

      Ja aika on mennyt

    • Anonyymi

      Kyllä tuntui kun heräsin ne ajat kauneimmat

    • Anonyymi

      Nyt panee

    • Anonyymi

      Ei ole minun vikani että itkit sä itket itsesi takia kun olit niin tyly mua kohtaan en oikein jaksa enään tätä sinun pelleilyäsi enkä enään tiedä pystynkö antamaan mahdollisuutta sinulle olet kumminkin saanut monet mahdollisuudet

      • Anonyymi

        En edes halua sua enää. Ihan sama mitä teet. Paperit lähtee tämän vkon jälkeen eteenpäin. Pane vaan niitä kaikkia. Voi olla että joku niistä on jo näissä papereissa mukan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes halua sua enää. Ihan sama mitä teet. Paperit lähtee tämän vkon jälkeen eteenpäin. Pane vaan niitä kaikkia. Voi olla että joku niistä on jo näissä papereissa mukan

        Mitä tunnelmaa mies tavoittelet näillä tolloilla yksinpuheluilla, ihan vaan sosiaalista elämää larppaat-kö?


    • Anonyymi

      Laita se valkonen pulkka siihen ÄSSÄN nurkalle niin saat leikkiä TAXIa koko vapun🤖 Ässälle pildee

      • Anonyymi

        Kyllä sinun mies varmaan kannattaa vältellä sitä tuusulan ässän parkkista etenkin illalla


    • Anonyymi

      Jos pakastat niin muista silloin 🙏

    • Anonyymi

      Kohta itkettää muakin ...

    • Anonyymi

      Tätä menoa on tunteet pinnassa.

    • Anonyymi

      mINUA KAMMOTTI ERÄS OHJELMA FRII-KANAVALLA, MITEN JOTAIN TYTTÖÄ JOUKKORAISKATTU, SEN JÄKEEN LAITETTU KÖYSI KAULAAN JA HUVIKSI VEDETTY MÖNKILÖILLÄ YMPÄRIINSÄ RAAHATEN PERÄSSÄ..

    • Anonyymi

      Itku sinetöi aidot tunteet. "Universumi" kyllä tietää kaiken. Voi hyvin!

    • Anonyymi

      Onhan tuo hyvin surullista miehen lukea, että yksinäisyys itkettää vielä nukkumaan mennessäkin.
      Minulla ei niin vahvaa yksinäisyyden tunnetta ole ollutkaan, että "porata" pitäis.

      Sitä ajattelee, että Luonto hoitaa asiat niin hyvin kuin SE voi.
      Se laittaa vaikka elämyskylläisiä unia kehiin.
      Hyvää Vapunpäivää kaikille!

    • Anonyymi

      Vee mies on myös Vappumies.

      Pidä huolta

    • Anonyymi

      Niistä jotka tahtoo anna niille jotka tahtoo toimi niin....

    • Anonyymi

      Vappushow täynnä käänteitä

    • Anonyymi

      Oletko mies aloittaja?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe