Kuntouttavasta kaivataan kanteluita

Anonyymi-ap

Kuntouttavasta työtoiminnasta kannattaa aina tehdä kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle mikäli kohtaa väärinkäytöksiä.
Mahdollisimman paljon kanteluita tarvitaan että jotain tapahtuu.

6

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä tietää. Itse teen. Nämä määräävässä asemassa olevat ovat käyttäneet valtaansa väärin. Ihmisille tulee näistä harmia ja kuluja. Eivät he ole ihmisten asialla vaan jokin muu heitä kiihottaa. Valta?

    • Anonyymi

      Minä en edes "päässyt" orjuuttavaan työtoimintaan kun kerroin tekeväni mahdollisimman paljon kanteluita toiminnasta. Noista kanteluista on ainakin se hyöty että orjapiiskurit saavat kivoja kirjoitustehtäviä kun joutuvat selittelemään tekosiaan laillisuusvalvojalle, tuo on taas pois kyykytysenergiasta vaikka paatuneisiin orjuuttajiin ei tuokaan tehoa joihin on syytä käyttää kovempia laillisia keinoja kuten rikosilmoitusta.
      Todisteet kannattaa kerätä huolella sillä ilman kuvia, asiakirjoja, äänitteitä ja/tai videoita on vain sana sanaa vastaan.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Kuntoutuminen on aina henkilökohtaista eikä toisen tahdon mukaista. Suomessa maalaisjärki on kuitenkin unohdettu myös Oikeusministeriössä, eikä kantelut välttämättä auta. Kyse on tietysti perusturvasta ja sen menetämisellä uhkailemisesta, mikä sekin on lakien vastaista. Juuri uhan vuoksihan moni on kuntotuksen osallistunut.

      Kanteluissa on hyvää se, että niissä tekijä vielä luottaa viranomaisiin. Tämä luottamus muodostaa sen mitä kutsumme yhteiskunnaksi.

    • Anonyymi

      Ihan arsesta on "kuntouttava".
      Kuka ihmeen sadisti keksi moisen kiusaamisen? Täysin turhaa, vain kiusaajien itsensä työllistystä muuten haittallista ja valtiolla kallista pelleilyä. Tärkeitä leikkivät ja parempia ovat olevinaan jonninhjoutavan "ohjaajat".
      Samaten kuntakokeilu on aivan perseestä! Pelkkää kiusaamista ja taloudellista väkivaltaa. Kusipäät keksivät entistä enemmän kansalaisten alistustoimia. Sellaiseen paskaan verovaroja tuhlaantuu. Kansalaisia itseään vastaan toimimiseen.

    • Anonyymi

      Äilä sinä höpise. Olen ollut kuntouttavassa työpaikassa 3 + 3 kuukautta. Oli todella kiva paikka enkä aio tehdä kantelua. Neljä tuntia päivässä olin 1-3 päivää viikossa. Oli kiva"työnantaja", ei kunnan järjestämää pajatoimintaa. En tee kantelua eduskunnan oikeusapumiehelle : )

      • Anonyymi

        Jollain voi olla kuntouttava kiva kokemus, mutta valitettavan paljon niissä pajoissa ympäri maan on jatkuvaa kuntoutettavien hyväksikäyttöä.
        Kun palkkatyötä yritetään korvata kuntoutettavalla, niin ei sellaista voi kukaan asian ymmärtävä hyväksyä.
        Sosiaalipalvelusta on kysymys ja palkkatyön vaatimukset eivät kosketa kuntouttavaa lain mukaan.
        Valitettavan vähän kuntoutettavan ottavat selvää omista oikeuksistaan ja juuri sen takia väärinkäytöksiä ja laittomukkisia tapahtuu yhä paljon.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe