Kadun, että änestin Timo Vornasta viime eduskunta- ja kunnallisvaaleissa

Anonyymi-ap

Olen yksi niistä yli kuudestsatuhannesta, jotka erehtyivät äänestämään viime eduskuntavaaleissa Timo Vornasta kansanedustajaksi.

Koen tulleeni Timo Vornasen pettämäksi, kun menin hyväuskosuuttani luottamaan häneen. Luulin Timo Vornasta "kunnolliseksi ihmiseksi ja rehdiksi kansalaiseksi", mutta nyt olen pettynyt, kun Vornanen on osoittautunut siksi, mitä iltapäivälehdistä on saatu lukea ja TV:n uutisista katella.

Olen todella syvästi pettynyt, koen tulleeni Timo Vornasen huijaamaksi. Toivottavasti se Vornanen saa nyt äkkiä kenkää niin Joensuun kaupunginvaltuustosta, kuin eduskunnastakin ja toivottavasti perussuomalaiset ymmärtävät erottaa jo heti tällä vappuviikolla eduskuntaryhmästä.

Minkäs puolueen listoilta se Teuvo Hakkarainen on eurovaleissa ehdokkaana, kun perusuomalaiset eivät sitä listoilleen hyväksyneet? Onko se Hakkarainen ehdokkaana eurovaaleissa vapauden liitto -nimisen puolueen listoilta?

Eikö Timo Vornanen nyt voisi liittyä tuohon vapauden liitto -puolueesen sitten, kun saa perussuomalaisten eduskuntaryhmästä ja puolueen jäsenyydestä kenkää ja perustaa tuon vapauden liitto -puolueen yhden edustajan (=Timo Vornanen) eduskuntaryhmän?

Vapauden liitto -puoluehan saisi Teuvo Hakkaraisen lisäksi Timo Vornasesta näkyvyyttä.

370

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luultavasti Timo menee eduskuntaan seuraavissa vaaleissa. Timon kaltaisia kännissä öykkäröijiä on paljon. Äänestävät hengenheimolaista. Vertaa Hakkaraiseen.

      • Anonyymi

        Kyllä väki muistaa, Vornasen kansanedustaja ura oli ja meni. Potkitaan pois puolueesta, muihinkaan ei kelpuuteta. Kallis ravintolailta, viina ei sovi kaikille ainakaan liikaa nautittuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä väki muistaa, Vornasen kansanedustaja ura oli ja meni. Potkitaan pois puolueesta, muihinkaan ei kelpuuteta. Kallis ravintolailta, viina ei sovi kaikille ainakaan liikaa nautittuna.

        Niistä, joista tulee liian viinan nauttimisen kautta ongelma, harva osaa ottaa sopivasti. Fiksut heistä eivät ota mitään, ja ne toiset taas päätyvät usein painivaiheeseen.


      • Anonyymi

        "Luultavasti Timo menee eduskuntaan seuraavissa vaaleissa. "

        - Uskon kyllä, varmaan näin. LUKEMAttomat persut näkevät känniörveltäjässä sielunveljensä.


      • Anonyymi

        Öykkäripuoluehan persut on.ja nyt naurattaa ihan kippirassa kun hallitukseen tulee uusi avustaja. Sinisten Jari Lindström. Persujen vihahenkilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luultavasti Timo menee eduskuntaan seuraavissa vaaleissa. "

        - Uskon kyllä, varmaan näin. LUKEMAttomat persut näkevät känniörveltäjässä sielunveljensä.

        Jos ne örveltäjät on vielä hengissä. Noita persu deekuja tippuu päivittäin lähes meilläpäin. Ehtivät kuitenkin vittuntua persulupauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öykkäripuoluehan persut on.ja nyt naurattaa ihan kippirassa kun hallitukseen tulee uusi avustaja. Sinisten Jari Lindström. Persujen vihahenkilö

        Ei saakeli, ei kai se sinisten, taikka mitä ne puolueesta eronneet petturit nyt onkaan, Jari Lindström nyt miksikään ministerin avustajaksi ole tulossa!

        Ei kait ne perussuomalaiset nyt mitään pettureita ministereitten avustajaksi palkkaa?

        Ne sinisethän on Perussuomalaiset-nimisestä puolueesta joko itse pettureina eronneet taikka pettureina erotettuja. Miten niitä pettureita nyt voitaisiin perussuomalaisten ministereitten taikka hallituksen avustajaksi valita?

        Petturit on pettureita ja sillä siisti.


      • Anonyymi

        Mikäli persut hyväksyvät edustuskelvottomia henkilöitä ehdokkaikseen, se on persujen kuolema.
        Esim facebookisaa ennen persuja vahvastikin kannattaneet ovat hiljaa.
        Niiden muutamienkin, jotka edes vastaavat persuiksi ilmoittautuneille, vastaukset ovat muuttuneet selvästi kriittisemmiksi.
        Myös yrittäjäpersujen erkaantumista aatteesta on selvästi havaittavissa.
        Työelämäuudistusten tai ehkäpä niiden julmuuden vuoksikin.


      • Anonyymi

        Onko meillä tosiaan varaa maksaa sellaiselle henkilölle kymmenien tuhansien kuukausikorvauksia, jotka eivät tee yhtään mitään.
        Oman ilmoituksensa mukaan Hakkarainen ei kaudellaan käy kokouksissa koska siitä ei ole mitään hyötyä.
        Lisäksi on julkisesti ja EU parlamentissa ilmoittanut kannattavansa venäjä-mielistä ryhmää.
        Kannattaako "oman kylän poikaa" äänestää, kun todela Suomen etua ajavia ja palkkionsa eteen tekeviäkin ehdokkaita on tarjolla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saakeli, ei kai se sinisten, taikka mitä ne puolueesta eronneet petturit nyt onkaan, Jari Lindström nyt miksikään ministerin avustajaksi ole tulossa!

        Ei kait ne perussuomalaiset nyt mitään pettureita ministereitten avustajaksi palkkaa?

        Ne sinisethän on Perussuomalaiset-nimisestä puolueesta joko itse pettureina eronneet taikka pettureina erotettuja. Miten niitä pettureita nyt voitaisiin perussuomalaisten ministereitten taikka hallituksen avustajaksi valita?

        Petturit on pettureita ja sillä siisti.

        Sinistä puoluetta ei ole enää. Jytky nousi persuilla päähän ja ihan sisäisten riitojensa vuoksi jakaantuivat kahtia.
        Kyllä se Lindström menee ihan persujen änillä varamiehenä kansanedustajaksi Vornasen tilalle. Sitä ei persut päätä, sen sanelee vaalilaki.
        Nämä avustajahan on tunnetusti kavereita ja sukulaisia. Osaamista ja ymmärtämistä ei vaadita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä tosiaan varaa maksaa sellaiselle henkilölle kymmenien tuhansien kuukausikorvauksia, jotka eivät tee yhtään mitään.
        Oman ilmoituksensa mukaan Hakkarainen ei kaudellaan käy kokouksissa koska siitä ei ole mitään hyötyä.
        Lisäksi on julkisesti ja EU parlamentissa ilmoittanut kannattavansa venäjä-mielistä ryhmää.
        Kannattaako "oman kylän poikaa" äänestää, kun todela Suomen etua ajavia ja palkkionsa eteen tekeviäkin ehdokkaita on tarjolla ?

        Orpokin hymyssä suin sanoo että EU:ssa äärioikeiston kanssa toimiminen on mahdotonta. Suomessa näkyy olevan mahdollista.
        Kokoomuksen ehdokkaitakaan ei voi äänestää tämän EK-Häkämies saastumisen johdosta.
        Kyllä Kokoomuksen kilpeen jää iso tahra vaikka ovelasti persujen selän takana pelaakin.
        Eikä tollot huomaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saakeli, ei kai se sinisten, taikka mitä ne puolueesta eronneet petturit nyt onkaan, Jari Lindström nyt miksikään ministerin avustajaksi ole tulossa!

        Ei kait ne perussuomalaiset nyt mitään pettureita ministereitten avustajaksi palkkaa?

        Ne sinisethän on Perussuomalaiset-nimisestä puolueesta joko itse pettureina eronneet taikka pettureina erotettuja. Miten niitä pettureita nyt voitaisiin perussuomalaisten ministereitten taikka hallituksen avustajaksi valita?

        Petturit on pettureita ja sillä siisti.

        Perseet ovat itsessään pettureita. Eli Persut pettää aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseet ovat itsessään pettureita. Eli Persut pettää aina!

        Puuppaako kimmiä ap? Voi reppanaa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinistä puoluetta ei ole enää. Jytky nousi persuilla päähän ja ihan sisäisten riitojensa vuoksi jakaantuivat kahtia.
        Kyllä se Lindström menee ihan persujen änillä varamiehenä kansanedustajaksi Vornasen tilalle. Sitä ei persut päätä, sen sanelee vaalilaki.
        Nämä avustajahan on tunnetusti kavereita ja sukulaisia. Osaamista ja ymmärtämistä ei vaadita.

        Ei Linströmistä tule kansanedustajaa, hänestä tulee selvityshenkilö ikääntyvien ihmisten työmahdollisuuksien parantamisohjelmaan....


    • Anonyymi

      Sen saa mitä tilaa.

      • Anonyymi

        Olen yksi niistä yli kuudestatuhannesta, jotka erehtyivät äänestämään viime eduskuntavaaleissa Timo Vornasta kansanedustajaksi.

        Minulla on nyt huijatuksi tulleen olo, olen syvästi pettynyt Timo Vornaseen. Hän ei ollut sitä, minkä julkikuvan antoi itsestään ennen viime eduskuntavaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi niistä yli kuudestatuhannesta, jotka erehtyivät äänestämään viime eduskuntavaaleissa Timo Vornasta kansanedustajaksi.

        Minulla on nyt huijatuksi tulleen olo, olen syvästi pettynyt Timo Vornaseen. Hän ei ollut sitä, minkä julkikuvan antoi itsestään ennen viime eduskuntavaaleja.

        Ja nyt Hornanen on jo aloittanut aselupansa puolustuspuheen.
        Osoittaa että heikosti liikkuu signaalit otsaluun takana.
        Ei voi olla sellaista lupaa, että vonkauksessa osattomaksi jäädessä olisi lupa ammuskella varoituslaukauksia tuhannen naulapäissään.

        Ilmeisesti Hornanen tulee kieltämään aivan kaikki syytteet ja haukkumaan perussuomalaisetkin maanrakoon.

        Yhdestä Anosta päästiin ja toinen Tussuturpa tuli tilalle. Onnea kaikille äänestäneille.
        (minfo)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi niistä yli kuudestatuhannesta, jotka erehtyivät äänestämään viime eduskuntavaaleissa Timo Vornasta kansanedustajaksi.

        Minulla on nyt huijatuksi tulleen olo, olen syvästi pettynyt Timo Vornaseen. Hän ei ollut sitä, minkä julkikuvan antoi itsestään ennen viime eduskuntavaaleja.

        Kristittyjä arvoja kampanjassaan korostanutta Vornasta äänestänyt kusetettu vaalikarjan jäsen: SAITKO MITÄ TILASIT?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjä arvoja kampanjassaan korostanutta Vornasta äänestänyt kusetettu vaalikarjan jäsen: SAITKO MITÄ TILASIT?

        En saanut, luulin äänestäväni kunniallista ihmistä, kun äänestin Timo Vornasta, mutta nyt olen syvästi pettynyt.


      • Anonyymi

        Joo niin makaat, kuin petaat sanoo jo kansanviisauskin.


      • Anonyymi

        Helppoa elämää edustajilla, viideltä paariin, neljältä putkaan se on sellainen edustajan perjantai, putkasta mokailun takia, kahen viikon saikulle. Onko eka saikkupäivä palkaton, vai saako morkkis saikulla olla täydellä palkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut, luulin äänestäväni kunniallista ihmistä, kun äänestin Timo Vornasta, mutta nyt olen syvästi pettynyt.

        Sama syvä pettymys täällä. Olen aina arvostanut Joensuun poliiseja korkeammalle kuin maakunnissa olevat. Nyt meni luottamus täydellisesti kun ennestään tiedetyltä kännihäiriköltä ei ole poistettu kaikkia aselupia. Tuollaista heppua saa siviilit jo pelätä, ja entäpä metsästys tilanteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi niistä yli kuudestatuhannesta, jotka erehtyivät äänestämään viime eduskuntavaaleissa Timo Vornasta kansanedustajaksi.

        Minulla on nyt huijatuksi tulleen olo, olen syvästi pettynyt Timo Vornaseen. Hän ei ollut sitä, minkä julkikuvan antoi itsestään ennen viime eduskuntavaaleja.

        Hyvä puhumaan ja kirjoittamaan ja siihen ansaan menin minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjä arvoja kampanjassaan korostanutta Vornasta äänestänyt kusetettu vaalikarjan jäsen: SAITKO MITÄ TILASIT?

        Kyllä sain, miehen joka matkustaa Joensuusta Helsinkiin asti puolustamaan perhettään ja kunniaansa, tarvittaessa asein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi niistä yli kuudestatuhannesta, jotka erehtyivät äänestämään viime eduskuntavaaleissa Timo Vornasta kansanedustajaksi.

        Minulla on nyt huijatuksi tulleen olo, olen syvästi pettynyt Timo Vornaseen. Hän ei ollut sitä, minkä julkikuvan antoi itsestään ennen viime eduskuntavaaleja.

        Sinä siis pidit varmana että Tipi ei tee yhtään virhettä koskaan. Teithän itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sain, miehen joka matkustaa Joensuusta Helsinkiin asti puolustamaan perhettään ja kunniaansa, tarvittaessa asein.

        Hyvin on perhe turvassa kun ukko puolustaa aseella ihan helsinkiläisessä juottolassa. Kaikki aseet pois ja Itä-Suomen poliisi katsomaan peiliin kun aselupia myönnätte ja nähtävästi olette vielä hyssytelleet aikaisempia tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjä arvoja kampanjassaan korostanutta Vornasta äänestänyt kusetettu vaalikarjan jäsen: SAITKO MITÄ TILASIT?

        Tämä Vornanen oli jo yli parikymmentä vuotta sitten tuttu näky Joensuun kuppiloissa ja yökerhoissa. Saalisti panoja (et en ihmettele tuota yökerhossa oloa nytkään), ja kehuskeli niillä. Ts. kuvitteli olevansa Jumalan lahja kaikille maailman (Joensuun) naisille. Olihan sillä silloinkin tyttöystävä/vaimo/whatever, mutta eipä tuo vauhtia hidastanut.

        Sanna vaikuittaisi olevan vain sivusta seuraajan roolissa. En saa noista kommenteista sitä kuvaa, että olisi ollut juuri Vornasen kanssa liikkeellä. Mut kukapa noista politiikkojen sanomisista ottaa selvää.

        Mielenkiintoista seurata tapauksen uutisointia... Ylipäänsä olin ihmeissäni, kun luin, että hänet on valittu kansanedustajaksi. Puolue ei ihmetyttänyt. Nyt on Timo jo Seiskassakin.
        (minfo)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama syvä pettymys täällä. Olen aina arvostanut Joensuun poliiseja korkeammalle kuin maakunnissa olevat. Nyt meni luottamus täydellisesti kun ennestään tiedetyltä kännihäiriköltä ei ole poistettu kaikkia aselupia. Tuollaista heppua saa siviilit jo pelätä, ja entäpä metsästys tilanteissa.

        Timo Vornanen petti äänestäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo Vornanen petti äänestäjät.

        Harmi, että minäkin täältä Juukasta menin sitä äänestämään. Toivottavasti Timo Vornanen ei enää pärstäänsä täällä Juukassa näyttele. Tuollaista ukkelia, mitä Timo Vornanen on, ei täällä Juukassa kaivata.

        Enpä ois osannut kuvitella, että se tuollainen, mitä lehdistä on saatu lukea, onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut, luulin äänestäväni kunniallista ihmistä, kun äänestin Timo Vornasta, mutta nyt olen syvästi pettynyt.

        Voi..voi..mitenkä reppana selviät???😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama syvä pettymys täällä. Olen aina arvostanut Joensuun poliiseja korkeammalle kuin maakunnissa olevat. Nyt meni luottamus täydellisesti kun ennestään tiedetyltä kännihäiriköltä ei ole poistettu kaikkia aselupia. Tuollaista heppua saa siviilit jo pelätä, ja entäpä metsästys tilanteissa.

        Eipä ole varmaankaan ollut mitään hänen aseen käytössä huomauttamista, ennenkuin nyt.Pelkää..pelkää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sain, miehen joka matkustaa Joensuusta Helsinkiin asti puolustamaan perhettään ja kunniaansa, tarvittaessa asein.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Vornanen oli jo yli parikymmentä vuotta sitten tuttu näky Joensuun kuppiloissa ja yökerhoissa. Saalisti panoja (et en ihmettele tuota yökerhossa oloa nytkään), ja kehuskeli niillä. Ts. kuvitteli olevansa Jumalan lahja kaikille maailman (Joensuun) naisille. Olihan sillä silloinkin tyttöystävä/vaimo/whatever, mutta eipä tuo vauhtia hidastanut.

        Sanna vaikuittaisi olevan vain sivusta seuraajan roolissa. En saa noista kommenteista sitä kuvaa, että olisi ollut juuri Vornasen kanssa liikkeellä. Mut kukapa noista politiikkojen sanomisista ottaa selvää.

        Mielenkiintoista seurata tapauksen uutisointia... Ylipäänsä olin ihmeissäni, kun luin, että hänet on valittu kansanedustajaksi. Puolue ei ihmetyttänyt. Nyt on Timo jo Seiskassakin.
        (minfo)

        Olet kyllä raukkamainen,kun täytyy retostella, mitä luulet tietäväsi hänestä.Hankippa elämä itsellesi,niin ei tarvitse toisten elämää retostella täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt Hornanen on jo aloittanut aselupansa puolustuspuheen.
        Osoittaa että heikosti liikkuu signaalit otsaluun takana.
        Ei voi olla sellaista lupaa, että vonkauksessa osattomaksi jäädessä olisi lupa ammuskella varoituslaukauksia tuhannen naulapäissään.

        Ilmeisesti Hornanen tulee kieltämään aivan kaikki syytteet ja haukkumaan perussuomalaisetkin maanrakoon.

        Yhdestä Anosta päästiin ja toinen Tussuturpa tuli tilalle. Onnea kaikille äänestäneille.
        (minfo)

        Vornanen kuvittelee olevansa vahvoilla korostaessaan juridista oikeusturvaansa, mutta ei ymmärrä tehneensä tekojansa luottamustehtävää hoitaessaan, veronmaksajain piikkiin. Vornanen nolasi käyttäytymisellään paitsi itsensä, vaimonsa, myös Joensuun poliisilaitoksen, eduskunnan ja murensi kansalaisten uskoa politiikkaan. Juridinen tuomio ja rankut on tulossa 100 % varmuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut, luulin äänestäväni kunniallista ihmistä, kun äänestin Timo Vornasta, mutta nyt olen syvästi pettynyt.

        Et demari oo äänestänyt kuin kissantappajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi niistä yli kuudestatuhannesta, jotka erehtyivät äänestämään viime eduskuntavaaleissa Timo Vornasta kansanedustajaksi.

        Minulla on nyt huijatuksi tulleen olo, olen syvästi pettynyt Timo Vornaseen. Hän ei ollut sitä, minkä julkikuvan antoi itsestään ennen viime eduskuntavaaleja.

        En koskaan äänestä kyttää!en koskaan!joku roti sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä puhumaan ja kirjoittamaan ja siihen ansaan menin minäkin.

        Tuo on se kirjoitustaitoinen kyttä,ei lukutaitoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että minäkin täältä Juukasta menin sitä äänestämään. Toivottavasti Timo Vornanen ei enää pärstäänsä täällä Juukassa näyttele. Tuollaista ukkelia, mitä Timo Vornanen on, ei täällä Juukassa kaivata.

        Enpä ois osannut kuvitella, että se tuollainen, mitä lehdistä on saatu lukea, onkin.

        Sinun sanomiesi takia sen on tultava Juukaan raskaasti asestettuna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sain, miehen joka matkustaa Joensuusta Helsinkiin asti puolustamaan perhettään ja kunniaansa, tarvittaessa asein.

        Oliko perhettä uhattu? Mitä ihmeen kunniaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vornanen kuvittelee olevansa vahvoilla korostaessaan juridista oikeusturvaansa, mutta ei ymmärrä tehneensä tekojansa luottamustehtävää hoitaessaan, veronmaksajain piikkiin. Vornanen nolasi käyttäytymisellään paitsi itsensä, vaimonsa, myös Joensuun poliisilaitoksen, eduskunnan ja murensi kansalaisten uskoa politiikkaan. Juridinen tuomio ja rankut on tulossa 100 % varmuudella.

        Vornasen vaimon ei tarvi enää pohtia mitä mies tekee eduskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt Hornanen on jo aloittanut aselupansa puolustuspuheen.
        Osoittaa että heikosti liikkuu signaalit otsaluun takana.
        Ei voi olla sellaista lupaa, että vonkauksessa osattomaksi jäädessä olisi lupa ammuskella varoituslaukauksia tuhannen naulapäissään.

        Ilmeisesti Hornanen tulee kieltämään aivan kaikki syytteet ja haukkumaan perussuomalaisetkin maanrakoon.

        Yhdestä Anosta päästiin ja toinen Tussuturpa tuli tilalle. Onnea kaikille äänestäneille.
        (minfo)

        Tulee olemaan hauskaa eduskunnan tunnilla kun Vornanen ja persut riitelee keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppoa elämää edustajilla, viideltä paariin, neljältä putkaan se on sellainen edustajan perjantai, putkasta mokailun takia, kahen viikon saikulle. Onko eka saikkupäivä palkaton, vai saako morkkis saikulla olla täydellä palkalla.

        Täysi palkka pollarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on perhe turvassa kun ukko puolustaa aseella ihan helsinkiläisessä juottolassa. Kaikki aseet pois ja Itä-Suomen poliisi katsomaan peiliin kun aselupia myönnätte ja nähtävästi olette vielä hyssytelleet aikaisempia tekoja.

        On saanut kirjallisen varoituksen aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Vornanen oli jo yli parikymmentä vuotta sitten tuttu näky Joensuun kuppiloissa ja yökerhoissa. Saalisti panoja (et en ihmettele tuota yökerhossa oloa nytkään), ja kehuskeli niillä. Ts. kuvitteli olevansa Jumalan lahja kaikille maailman (Joensuun) naisille. Olihan sillä silloinkin tyttöystävä/vaimo/whatever, mutta eipä tuo vauhtia hidastanut.

        Sanna vaikuittaisi olevan vain sivusta seuraajan roolissa. En saa noista kommenteista sitä kuvaa, että olisi ollut juuri Vornasen kanssa liikkeellä. Mut kukapa noista politiikkojen sanomisista ottaa selvää.

        Mielenkiintoista seurata tapauksen uutisointia... Ylipäänsä olin ihmeissäni, kun luin, että hänet on valittu kansanedustajaksi. Puolue ei ihmetyttänyt. Nyt on Timo jo Seiskassakin.
        (minfo)

        Vieläkö vaimo jaksaa katsella ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et demari oo äänestänyt kuin kissantappajaa

        Oi kun persua vituttaa. Oi oi Ai ai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko perhettä uhattu? Mitä ihmeen kunniaa?

        Ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä puhumaan ja kirjoittamaan ja siihen ansaan menin minäkin.

        Niin...Älä tee niinkuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt Hornanen on jo aloittanut aselupansa puolustuspuheen.
        Osoittaa että heikosti liikkuu signaalit otsaluun takana.
        Ei voi olla sellaista lupaa, että vonkauksessa osattomaksi jäädessä olisi lupa ammuskella varoituslaukauksia tuhannen naulapäissään.

        Ilmeisesti Hornanen tulee kieltämään aivan kaikki syytteet ja haukkumaan perussuomalaisetkin maanrakoon.

        Yhdestä Anosta päästiin ja toinen Tussuturpa tuli tilalle. Onnea kaikille äänestäneille.
        (minfo)

        Miksiköhän nämä erikoiset henkilöt melkein poikkeuksetta tulevat Itärajan läheisyydestä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjä arvoja kampanjassaan korostanutta Vornasta äänestänyt kusetettu vaalikarjan jäsen: SAITKO MITÄ TILASIT?

        Uskonnon varjolla tehty vaalityö ja sometus on maailman suurin kusetus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin makaat, kuin petaat sanoo jo kansanviisauskin.

        Hienoa kun joku suoraan sanoo että virheen teki kun Vornasta äänesti. Saiko ymmärrystä kommentilleen, Minulta saa, toiselle nälvimisen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin makaat, kuin petaat sanoo jo kansanviisauskin.

        Meillä sängyt pedataan joka päivä. Lakanat vaihdetaan kerran viikossaa. Äänestetään neljän vuoden välein.
        Jos on äänestetty väärää henkilöä ja puoluetta, asia korjataa seuraavissa vaaleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sain, miehen joka matkustaa Joensuusta Helsinkiin asti puolustamaan perhettään ja kunniaansa, tarvittaessa asein.

        Niiltä neitokaisiltako se perhettään suojelee ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis pidit varmana että Tipi ei tee yhtään virhettä koskaan. Teithän itsekin.

        On virheitä ja virheitä
        Monta virhettä kerrallaan kun 1) vetää perseet julkisella paikalla 2) perheellinen mies vokottelee lähes alaikäisiä naisia 3) vie aseen ravintolaan 4) ammuskelee ja osoittelee julkisella paikalla aseella 5) vetoaa itsepuolustukseen kun ensin änkeää ulkopuoliseen seurueeseen, painii baarissa, menee ulos odottamaan että saa "itsepuolustaa" itseään kunhan ryhmä tulee ulos 6) ei ole sen vertaa miestä että myöntäisi virheensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on perhe turvassa kun ukko puolustaa aseella ihan helsinkiläisessä juottolassa. Kaikki aseet pois ja Itä-Suomen poliisi katsomaan peiliin kun aselupia myönnätte ja nähtävästi olette vielä hyssytelleet aikaisempia tekoja.

        Näköjään poliisia koskeva laki on erilainen kuin muita kansalaisia koskeva laki. Tai siis sen tulkinta.
        Poliiseissa kuten muissakin ammateissa on mätämunia. Onneksi hyvin pieni joukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi..voi..mitenkä reppana selviät???😜

        Hyvin selviää kun katsoo eeenpäin, eikä taaksepäin. Jos ymmärrät että tarkoitan seuraavia eduskuntavaaleja.
        Persujen kannattajajoukkojen kommenteista päätellen mitään ei ole opittu.
        Mitenkähän reppanat jatkossa selviävät ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä raukkamainen,kun täytyy retostella, mitä luulet tietäväsi hänestä.Hankippa elämä itsellesi,niin ei tarvitse toisten elämää retostella täällä.

        Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
        Ei kannata hakeutua julkiseen virkaan tällä menneisyydellä jos nuppi ei kestä omia mokailujaan. Nyt ei voi asemansa varjolla ja painostamalla tukkia median suuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vornanen kuvittelee olevansa vahvoilla korostaessaan juridista oikeusturvaansa, mutta ei ymmärrä tehneensä tekojansa luottamustehtävää hoitaessaan, veronmaksajain piikkiin. Vornanen nolasi käyttäytymisellään paitsi itsensä, vaimonsa, myös Joensuun poliisilaitoksen, eduskunnan ja murensi kansalaisten uskoa politiikkaan. Juridinen tuomio ja rankut on tulossa 100 % varmuudella.

        Minkälainen lainsäätäjäjoukko täällä oikein on, kun kielto aseiden kantamisesta julkisella paikalla on tehty.
        Sitten onkin tämä poliisi jolla on yli 20 vuotta sitten saatu oikeus kanta asetta itsepuolustustarkoituksessa.
        On yrittäjiäki jotka joutuvat hakemaan aseenkantoluvan saadakseen hankittua edes pippurisumuttimen turvakseen. Kun yritys loppuu ase ja lupa määrätään poistettavaksi.
        Montako sumutetta ja asetta on lopettaneiden ravintoloiden, pitserioiden ja grilliyrittäjien taskuissa ?
        Miksei Vonka-Vornasen tarvinnut palauttaa asetta. Jos se nyt katsotaan luvalliseksi, paljonko kohta seniilejä poliiseja kulkee aseet taskussa julkisilla paikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko perhettä uhattu? Mitä ihmeen kunniaa?

        Jos olis sattunu osumaan se olis varmaan väännetty kunniamurhaksi johon kulttuuri velvoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vornasen vaimon ei tarvi enää pohtia mitä mies tekee eduskunnassa.

        Rahahommia olis seurata näitten törttöilyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysi palkka pollarille.

        Jaa niille pollareille jokka vei Vonka-Vornasen putkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö vaimo jaksaa katsella ?

        Ei taida olla vapautta lähteä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen lainsäätäjäjoukko täällä oikein on, kun kielto aseiden kantamisesta julkisella paikalla on tehty.
        Sitten onkin tämä poliisi jolla on yli 20 vuotta sitten saatu oikeus kanta asetta itsepuolustustarkoituksessa.
        On yrittäjiäki jotka joutuvat hakemaan aseenkantoluvan saadakseen hankittua edes pippurisumuttimen turvakseen. Kun yritys loppuu ase ja lupa määrätään poistettavaksi.
        Montako sumutetta ja asetta on lopettaneiden ravintoloiden, pitserioiden ja grilliyrittäjien taskuissa ?
        Miksei Vonka-Vornasen tarvinnut palauttaa asetta. Jos se nyt katsotaan luvalliseksi, paljonko kohta seniilejä poliiseja kulkee aseet taskussa julkisilla paikoilla.

        Niin ja onko se aseenkantolupa tarkoitettu vain poliisin virassa kannettavaksi ?
        Virkavapaalla oleva poliisi ei ole virkasuhteessa vaan VIRKAVAPAALLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi niistä yli kuudestatuhannesta, jotka erehtyivät äänestämään viime eduskuntavaaleissa Timo Vornasta kansanedustajaksi.

        Minulla on nyt huijatuksi tulleen olo, olen syvästi pettynyt Timo Vornaseen. Hän ei ollut sitä, minkä julkikuvan antoi itsestään ennen viime eduskuntavaaleja.

        Eihän yksikään persu ole sitä mitä lupasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt Hornanen on jo aloittanut aselupansa puolustuspuheen.
        Osoittaa että heikosti liikkuu signaalit otsaluun takana.
        Ei voi olla sellaista lupaa, että vonkauksessa osattomaksi jäädessä olisi lupa ammuskella varoituslaukauksia tuhannen naulapäissään.

        Ilmeisesti Hornanen tulee kieltämään aivan kaikki syytteet ja haukkumaan perussuomalaisetkin maanrakoon.

        Yhdestä Anosta päästiin ja toinen Tussuturpa tuli tilalle. Onnea kaikille äänestäneille.
        (minfo)

        Kohta vorna on uskossa niinkun ano. netissä puhuu ihan pehmeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjä arvoja kampanjassaan korostanutta Vornasta äänestänyt kusetettu vaalikarjan jäsen: SAITKO MITÄ TILASIT?

        Niimmutta uskossa saa syntinsä anteeks vaikka tekis mitä.
        Ei kukaan o sanonu että uskovainen on hyvä ihminen. Nehän ne vasta syntisiä on ja mikäs on olleessa kun aina saa armon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjä arvoja kampanjassaan korostanutta Vornasta äänestänyt kusetettu vaalikarjan jäsen: SAITKO MITÄ TILASIT?

        Niinhän se Putinikin kynttilöitä polttelee samalla kun tuhansia ihmisiä tapattaa. Taitaa rukoilla vaan lisää kuolleita. Vladimir Suuri. Yhtä suuruudenhullu kun persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On virheitä ja virheitä
        Monta virhettä kerrallaan kun 1) vetää perseet julkisella paikalla 2) perheellinen mies vokottelee lähes alaikäisiä naisia 3) vie aseen ravintolaan 4) ammuskelee ja osoittelee julkisella paikalla aseella 5) vetoaa itsepuolustukseen kun ensin änkeää ulkopuoliseen seurueeseen, painii baarissa, menee ulos odottamaan että saa "itsepuolustaa" itseään kunhan ryhmä tulee ulos 6) ei ole sen vertaa miestä että myöntäisi virheensä.

        Ainoa noista mistä voi saada lain edessä rangaistuksen on tuo maahan ampuminen, josta tulee sakko vaaran aiheuttamisesta.
        Muut kohdat ovat kirjoittajan henkilökohtaista paheksuntaa.


    • Anonyymi

      Onko Timo Vornasella alkoholiongelma?

      Mediatietojen mukaan Vornanen oli lähtenyt ryypiskelemään torstai-iltana eduskunnasta ja oli dokannut perjantain puolelle aamuyöhon saakka, kun vielä perjantaina eduskunnalla oli täysistunto, johon Vornasenkin kansanedustajana olisi kuulunut osallistua.

      Jos Timo Vornasella on alkoholiongelma, se ei olisi mitään uutta, kun kyse on perussuomalaisten kansanedustajista, Tony Halme, Teuvo Hakkarainen etc.

      • Anonyymi

        Olivatko ne muut kapakassa olleet sitten työttömiä juhlijoita? Kysyn tätä vaan siksi kun ihmettelet, että Vornanen juhlii yömyöhään, vaikka seuraava päivä olisi ollut työpäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko ne muut kapakassa olleet sitten työttömiä juhlijoita? Kysyn tätä vaan siksi kun ihmettelet, että Vornanen juhlii yömyöhään, vaikka seuraava päivä olisi ollut työpäivä.

        Antikaisellakin tais olla saikkupäivä perjantaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko ne muut kapakassa olleet sitten työttömiä juhlijoita? Kysyn tätä vaan siksi kun ihmettelet, että Vornanen juhlii yömyöhään, vaikka seuraava päivä olisi ollut työpäivä.

        Onko vuorotyö käsitteenä millään tavalla tuttu? Kaikkien työpäivät eivät ole ma-pe virka-aikaan. Lisäksi on olemassa opiskelijoita, lomalaisia ym.

        Nuorempien kohdalla sen jopa ymmärtää, että ns. arkenakin käy baareissa ja hoitaa silti seuraavan päivän hommaat kunnialla, ihan fysiologisesti se on nuorempana mahdollista. Kummasti jaksaa, eikä edes näy väsymys ulospäin.

        Mutta kyllä elämä siinä mielessä ihmistä muuttaa, että jossakin vaiheessa arkinen "bilettäminen" aamuun saakka seuraavan päivän velvollisuuksista huolimatta, kielii selkeästi siitä, että homma ei hallussa ole. Ja se todellakin myös näkyy päällepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikaisellakin tais olla saikkupäivä perjantaina.

        Eduskunnassa olo kuin sialla vatukossa, ei vastuuta mistään. Töissä olo pakkoa ei ole palkka juoksee ja extra luksus verovapaat kulukorvaukset, jotka isommat ,kuin pienet eläkkeet joista maksetaan verot. Ilmaiset taxi matkat saako saikulla ajaa pirssillä ilmais kyytejä. Samoin kaikilla muilla vehkeillä ilmais kuljetukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko ne muut kapakassa olleet sitten työttömiä juhlijoita? Kysyn tätä vaan siksi kun ihmettelet, että Vornanen juhlii yömyöhään, vaikka seuraava päivä olisi ollut työpäivä.

        Tuskin monikaan juhli siellä veronmaksajien rahoilla keskellä työviikkoaan. Paitsi (vähintään) kaksi persua...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antikaisellakin tais olla saikkupäivä perjantaina.

        Ilmeisesti oli paljonkin vähemmissä promilleissa kuin karjunkaataja, joten ehkä ei.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tuskin monikaan juhli siellä veronmaksajien rahoilla keskellä työviikkoaan. Paitsi (vähintään) kaksi persua...

        Ei varmasti juhlittu eduskunnan piikkiin.


      • Anonyymi

        Sil on viidenkympin villitys!pikkuperseitten takia vaikka putkaan.


      • Anonyymi

        Peltokangas ym.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tuskin monikaan juhli siellä veronmaksajien rahoilla keskellä työviikkoaan. Paitsi (vähintään) kaksi persua...

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti juhlittu eduskunnan piikkiin.

        Veronmaksajan piikkiin joivat persuseurue.


      • Anonyymi

        Saiko porttikiellon ravintolaa kun menaan HS reportteri sai 2 kuukauden porttikiellon eduskuntaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikaisellakin tais olla saikkupäivä perjantaina.

        Varmaan kielletty näyttäytymästä täysistunnossa. Ei ollu muillakaan persuilla nyt asiaa vaikka keskustelutilaisuuksissa ei suunvuoroa muille anneta.
        Päälle huudetaan ja samaa jankataan.
        Asiaan ei tule vastausta, ulkoa opetettua höpinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko ne muut kapakassa olleet sitten työttömiä juhlijoita? Kysyn tätä vaan siksi kun ihmettelet, että Vornanen juhlii yömyöhään, vaikka seuraava päivä olisi ollut työpäivä.

        Ei ne ainakaan verovaroilla palkkaa nauttivia kansanedustajia olleet joita seuraavana päivänä odotti täysistunto.
        Eikä niillä aseita taskussa ollut.
        Eikä niillä ollut itsestään harhakuvitelmia että kun on poliisi ja kansanedustaja on lain yläpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko ne muut kapakassa olleet sitten työttömiä juhlijoita? Kysyn tätä vaan siksi kun ihmettelet, että Vornanen juhlii yömyöhään, vaikka seuraava päivä olisi ollut työpäivä.

        Voisiko Vornanen tämän mukaan voisi osallistua vaikkapa seksibileisiin, koska siellä on muitakin naimisissaolijoita. Ja poliiseja.
        Kysyn tätä vaan siksi että jos joku ryhmä tai henkilö tekee jotain, onko kansanedustajalla oikeus tehdä samoin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskunnassa olo kuin sialla vatukossa, ei vastuuta mistään. Töissä olo pakkoa ei ole palkka juoksee ja extra luksus verovapaat kulukorvaukset, jotka isommat ,kuin pienet eläkkeet joista maksetaan verot. Ilmaiset taxi matkat saako saikulla ajaa pirssillä ilmais kyytejä. Samoin kaikilla muilla vehkeillä ilmais kuljetukset.

        Huomattu on että monella on käsitys omasta ylempiarvoisuudestaan.
        Joka ei perustu yhtään mihinkään, ainoastaan se on henkilön omien korvien välissä.
        Menkääpä kuunteemaan joskus näiden edustajien höpötyksiä ravintolaan. Kyllä niin Kummeli-touhua, että.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti juhlittu eduskunnan piikkiin.

        No nyt ei ainakaan, kun ei kai se Vornanenkaa niin hullu, ole että menokuitteja tästä reissusta esittäisi korvattavaksi. Tai mistä sen tietää, jää nähtäväksi.


    • Anonyymi

      Vornanen ja Antikainen, kumpikaan ei ole enää kelvollinen edustamaan Pohjois-Karjalan väestöä eduskunnassa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Onko pohjois karjalassa kaikki antikaisen ja vornasen tasoa? Eikö parempia löydy?



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pohjois karjalassa kaikki antikaisen ja vornasen tasoa? Eikö parempia löydy?

        No,,eipä niitä Helsingistäkään parempi tasoisia löydy.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ei kukaan, sillä ei saa kenkää. Kun tuomio joskus tulee, kukaan ei jaksa panna erottamista vireille. Ja jos jaksaakin, ei saa siihen määräenemmistöä taakse.

        "Ja jos jaksaakin, ei saa siihen määräenemmistöä taakse."

        - Et taida juurikan seurata julkista keskustelua asian tiimoilta?

        Inho ja pöyristys Vornasen tekosia kohtaan on käsin kosketeltavan niljakasta ja ällöttävää ja potkut on vallitsevassa mielipideilmastossa läpihuutojuttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja jos jaksaakin, ei saa siihen määräenemmistöä taakse."

        - Et taida juurikan seurata julkista keskustelua asian tiimoilta?

        Inho ja pöyristys Vornasen tekosia kohtaan on käsin kosketeltavan niljakasta ja ällöttävää ja potkut on vallitsevassa mielipideilmastossa läpihuutojuttu.

        Luulet siis tosissasi, että kun tuomio on parin vuoden päästä annettu, suurtakin porukkaa silloin yhä kiinnostaa lähteä erottamaan Hornysta, joka kohta joka tapauksessa poistuu eduskunnasta luonnonvalinnalla pysyvästi?

        Onhan se mahdollista, mutta enpä silti usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pohjois karjalassa kaikki antikaisen ja vornasen tasoa? Eikö parempia löydy?

        Onko sukujuuria rajan toisella puolen, kun käyttäytymisesssä näillä Itäräjan läheisyydessä asuvilla on samankaltaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,,eipä niitä Helsingistäkään parempi tasoisia löydy.

        On niitä ehdokkaita muuallakin kuin Pohjois-Karjalassa ja Helsingissä.
        Puoluekokouksissa ja täysistunnoissa aate leviää ja voimistuu. Vahvan voimalla.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Luulet siis tosissasi, että kun tuomio on parin vuoden päästä annettu, suurtakin porukkaa silloin yhä kiinnostaa lähteä erottamaan Hornysta, joka kohta joka tapauksessa poistuu eduskunnasta luonnonvalinnalla pysyvästi?

        Onhan se mahdollista, mutta enpä silti usko.

        Taitaa tämä juttu mennä nopeutetulla menettelyllä, toisin kuin normikansalaisten jutut annetaan mennä vanhaksi.
        Täytyyhän poliisin pestä kasvojaan.
        Vai tuleeko ennen tuomiota oikein televisiosarja sankaripoliisi Vornasesta, että pääsee samaan sarjaan kuin Aarnio.
        Tämä on sitä mielipidevaikuttamista.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ei kukaan, sillä ei saa kenkää. Kun tuomio joskus tulee, kukaan ei jaksa panna erottamista vireille. Ja jos jaksaakin, ei saa siihen määräenemmistöä taakse.

        Oikeuden käyminen kestää pitkään, ensin käräjillä sitten hovi. Saa olla edustajana istunto kauden loppuun ja sen jälkeen vuosi sopeutumisvalmennus rahaa. Perustaa oman ryhmän eduskunnassa. Kyllä on hyvät edut edustajat itselleen laatineet


    • Anonyymi

      Mitä tuota kadut. Uusi tulee tilalle ja hoitaa hommat vielä paremmin.
      Elämä jatkuu!

    • Anonyymi

      Kannattaa katua persujen äänestämistä kokonaisuudessaan. Täysin pihalla oleva mölisijä lauma, kuin pihalle eka kertaa päässeet mullit.

      • Anonyymi

        Minä en kadu. Perussuomalaiset ajavat juurikin niitä asioita, jotka ovat meille suomalaisille hyväksi.
        Toki sinä voit antaa äänesi vasemmistolle (punikeille). Se on demokratiaa. Mutta, mistä johtuu vasemmiston ja vihreiden alhainen kannatus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kadu. Perussuomalaiset ajavat juurikin niitä asioita, jotka ovat meille suomalaisille hyväksi.
        Toki sinä voit antaa äänesi vasemmistolle (punikeille). Se on demokratiaa. Mutta, mistä johtuu vasemmiston ja vihreiden alhainen kannatus?

        Tuoreimmassa HS-gallupissa demareitten kannatus oli lähes 4 %-yksikköä suurempi kuin persuilla.

        Tuskin seuraavassa juurikaan kapenee.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tuoreimmassa HS-gallupissa demareitten kannatus oli lähes 4 %-yksikköä suurempi kuin persuilla.

        Tuskin seuraavassa juurikaan kapenee.

        Oppositiosta on hyvä huudella. Mutta, mitään ei tarvitse tehdä. Näin se aina menee, olipa kyseessä mikä oppositio tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kadu. Perussuomalaiset ajavat juurikin niitä asioita, jotka ovat meille suomalaisille hyväksi.
        Toki sinä voit antaa äänesi vasemmistolle (punikeille). Se on demokratiaa. Mutta, mistä johtuu vasemmiston ja vihreiden alhainen kannatus?

        En kadu minäkään...


      • Anonyymi

        Oikein sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kadu. Perussuomalaiset ajavat juurikin niitä asioita, jotka ovat meille suomalaisille hyväksi.
        Toki sinä voit antaa äänesi vasemmistolle (punikeille). Se on demokratiaa. Mutta, mistä johtuu vasemmiston ja vihreiden alhainen kannatus?

        Sieltä nousevat. Persut tippuu.sinä siis tykkäät etujen pienenemisestä pakkomuutoista ja sairaanhoidon alasajosta.. persut ei kuule saa yhtään mitään aikaan. Se että turpaansa pieksää on vain yhden puolueen pieksämistä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tuoreimmassa HS-gallupissa demareitten kannatus oli lähes 4 %-yksikköä suurempi kuin persuilla.

        Tuskin seuraavassa juurikaan kapenee.

        Persut tippuu tuommoisen 12 % n luokkaan. Kepu menee ohi. Eikä persut siitä enää nouse. Ja se on onnenpäivä kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppositiosta on hyvä huudella. Mutta, mitään ei tarvitse tehdä. Näin se aina menee, olipa kyseessä mikä oppositio tahansa.

        Onko persut vai siniset vai smp vai mikä tämä puolue nyt alunperin onkaan, niin onko se ollut oppositiossa enemmän kuin hallituksessa ?
        Huudeltiinko sieltä yhtä sun toista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kadu minäkään...

        Minä kadun, mutta korjaan kurssia.
        Virheistä oppii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko persut vai siniset vai smp vai mikä tämä puolue nyt alunperin onkaan, niin onko se ollut oppositiossa enemmän kuin hallituksessa ?
        Huudeltiinko sieltä yhtä sun toista ?

        Kyllä Purra oppositiosta huuteli yhtä sun toista ja haukkui Marina ja nyt Vornanen, tämä kristillisiä arvoja kunnioittava poliisi,arvosteli Marinia, ei osaa käyttäytyä, vaikka Marinilla ei ollut asetta taskussa, ei ainakaan kännissä ampunut. Pitää osata käyttäytyä arvolleen sopivasti, sanoi Vornari


    • Anonyymi

      Timo Vornasen pitäs nyt maksaa äänestäjilleen vahingonkorvaus siitä, että huijasi 6500 Savo-Karjalan vaalipiirin äänestäjää äänestämään Vornasta kansanedustajaksi.

      Jos oltas Yhdysvalloissa, niin huijattujen äänestäjien olisi mahdollista nostaa joukkokanne äänestäjiä huijannutta edustajaa vastaan. Suomessakin se pitäs tehdä mahdolliseksi, niin paskanpuhujat vähenisivät vaaliehdokkaitten joukosta, josta seuraisi kansanedustajien tason nousu nykyisestä.

      • Anonyymi

        Mene hoitoon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon...

        Sinä olet jo siellä. Että ei kiitos !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon...

        Osannet suositella mihin ?


    • Anonyymi

      Kiitos vaan törttöilystä, täällä myös erittäin pettynyt äänestäjä. Pitäisi olla vastuu äänestäjiä kohtaan. Tästä petoksesta ei halvalla, rillimakkaralla selviä.

      • Anonyymi

        Minä olen myös yksi Savo-Karjalan vaalipiirissä, tarkemmin sanottuna täältä Pielisjärven rantakaupungista Lieksasta Timo Vornasta kansanedustajaksi äänestänyt ja olen myös todella pettynyt Vornaseen, joka on osoittautunut täysin huuhaa-ukkeliksi, kun ryhtyi jatkamaan sitä Tony Halmeen ja Teuvo Hakkaraisen alullepanemaa show-linjaa.

        Oikein vihaksi pistää koko ukko. Miten se osasikaan olla ennen vaaleja niin imarteleva, että onnistui huijaamaan 6500 ihmistä änestämään itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen myös yksi Savo-Karjalan vaalipiirissä, tarkemmin sanottuna täältä Pielisjärven rantakaupungista Lieksasta Timo Vornasta kansanedustajaksi äänestänyt ja olen myös todella pettynyt Vornaseen, joka on osoittautunut täysin huuhaa-ukkeliksi, kun ryhtyi jatkamaan sitä Tony Halmeen ja Teuvo Hakkaraisen alullepanemaa show-linjaa.

        Oikein vihaksi pistää koko ukko. Miten se osasikaan olla ennen vaaleja niin imarteleva, että onnistui huijaamaan 6500 ihmistä änestämään itseään.

        Ei pidä ikinä uskoa ehdokasta, joka ilmoittaa kunnioittavansa kristillisiä arvoja . Nämä ovat niitä pahimpia paskan jauhajia


    • Anonyymi

      Onkohan Vornanen kätyri?

      • Anonyymi

        Juu, varmaan kuvittelee omasta mielestään suorittavansa salaista tehtävää just ja just 18v tyttöjen seurassa. 😂


    • Anonyymi

      Aivan sama ketä äänestät, sillä kansanedustaja ajaa aina omia etujaan.

      • Kansanedustajan oma etu on yleensä tehdä vähintään sen verran äänestäjiensä mielen ja etujen mukaista politiikkaa, että pystyy uusimaan paikkansa. Harva sinne lähtee seuraavissa vaaleissa tippuakseen... kuten karjunkaataja.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kansanedustajan oma etu on yleensä tehdä vähintään sen verran äänestäjiensä mielen ja etujen mukaista politiikkaa, että pystyy uusimaan paikkansa. Harva sinne lähtee seuraavissa vaaleissa tippuakseen... kuten karjunkaataja.

        Ampuko se sen pienen karjun sillä pienellä aseella ?
        Millä aseella se kuvitteli neidot kaatavansa ? Pienellä vai isolla ?


    • Tuntuu karjunkaataja olevan semmoinen äijän-rontti että voisi hyvinkin viihtyä Tissin kaverina ja eduskuntaryhmänä. Vokottelu alkaa varmaan pian, ellei ole jo alkanut.

      Tähän pienoisromaniin kirjoitetaan vielä monta lukua...🍿

    • Anonyymi

      Vornasen selitykset kohuillasta koetaan PS-ryhmässä epäuskottaviksi.

    • Anonyymi

      Kas kummaa kun Teemu Selänne ei ole vielä paheksunut sitä, että keski-iän ylittänyt setämies iskee baarissa parikymppisiä nuoria. Vai paheksuuko hän sitä vain presidenttiehdokkaitten kohdalla, kansanedustajille se ikäero ilmeisesti sopii.

      • Ja onhan kyseessä Teemulle läheisen oikean laidan setämies, josta on lähtökohtaisesti oletettava, että on Teemun tapaan aina isänmaan asialla.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ja onhan kyseessä Teemulle läheisen oikean laidan setämies, josta on lähtökohtaisesti oletettava, että on Teemun tapaan aina isänmaan asialla.

        Teemu on Trumpin golf kaveri ja tietää rapakon takaa kuinka kuuluu ylinopeudesta sakottaa tasasummalla. Samoin se tietää minkäikäiset henkilöt voivat keskenään pitää yhtä.
        Onneksi Sirpa ei vanhene.


    • Anonyymi

      Kaikkein ikävintä tässä on nyt se, että heti Vantaan kouluampumisen jälkeen poliisisetä ja kansanedustaja näyttää koululaisille esimerkkiä, miten "puolustaudutaan" asetta kantamalla. Puhukaa nyt kotona lasten kanssa tästä, että ei näin! Lähestulkoon kaikki poliitikot saavat tappouhkauksia, Laura Huhtasaaren talo on uhattu polttaa eikä hän sen vuoksi ammuskele kadulla humalassa.

      • Mainio näkökulma.👍


      • Anonyymi

        Ja persut suunnitteli Marinin ampumista.


      • Anonyymi

        Jos Laura ei o jääny vaan kiinni


      • Anonyymi

        Kuinka paljon hoitajat työssään saavat tappouhkauksia, mutta ei edes pippurisumutinta saa kantaa


    • Anonyymi

      Äänestin Vornasta ja maltan myös odottaa virallista tuomiota ennen kuin itse alan tuomitsemaan ja tekemään johtopäätöksiä.

      Tekoa en pidä kummoisena rikkeenä, mutta perussuomalaisia pidän tyhminä jos nyt hukkaavat Vornasen kaltaisen ääniharavan, onko varaa niin isoon aukkoon kannattajissa?

      • Anonyymi

        Humalassa ammuskelu ei ole kummoinen rike? Ei tässä tarvitse edes mitään virallista tuomiota odottaa, vahinko on jo tapahtunut. Kootuilla selityksillään Vornanen sen sijaan ampuu lähinnä itseään nilkkaan, kannattaisi vetäytyä kotioloihin haavojaan nuolemaan ja olla hiljaa. Jos ei omasta mielestään ole siihen tarvetta, niin menköön töihin sairauslomailun sijaan.


      • Anonyymi

        Varsin voimakkaat yhtäläisyysmerkit. Ps ei päätä sitä kuka istuu eduskunnassa, kolmevuotta työaikaa jäljellä, omassa ryhmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsin voimakkaat yhtäläisyysmerkit. Ps ei päätä sitä kuka istuu eduskunnassa, kolmevuotta työaikaa jäljellä, omassa ryhmässä.

        Kannattaako lähteä ihmisten silmätikuksi enää edes omana ryhmänä. Osoittaisi suoraselkäisyytensä kun eroaisi kansanedustajan ja poliisin tehtävistä. Vastuunkantoa omista teoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassa ammuskelu ei ole kummoinen rike? Ei tässä tarvitse edes mitään virallista tuomiota odottaa, vahinko on jo tapahtunut. Kootuilla selityksillään Vornanen sen sijaan ampuu lähinnä itseään nilkkaan, kannattaisi vetäytyä kotioloihin haavojaan nuolemaan ja olla hiljaa. Jos ei omasta mielestään ole siihen tarvetta, niin menköön töihin sairauslomailun sijaan.

        Juu, ei kannata odottaa virallista tuomiota (joka on sakko), pitää lynkata heti ettei mene hyvät hirttäjäiset hukkaan... 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako lähteä ihmisten silmätikuksi enää edes omana ryhmänä. Osoittaisi suoraselkäisyytensä kun eroaisi kansanedustajan ja poliisin tehtävistä. Vastuunkantoa omista teoista.

        Ei todellakaan pidä itse mennä eroamaan yhtään mistään!
        Ei tuo teko sellainen ole että sen takia pitäisi vetää koko elämä vessasta alas.
        Vähän suhteellisuudentajua nyt juttuihin!


      • Anonyymi

        "Tekoa en pidä kummoisena rikkeenä"

        - Ampuma-aseen tuonti julkiselle paikalle aselain säädöksien vastaisesti.

        - Laittoman uhkauksen suorittaminen ampuma-aseella osoittaen.

        - Henkeen ja terveyteen kohdistuvan vaaran aiheuttaminen laukaisemalla ampuma-ase keskellä ihmisjoukkoa Helsingin ydinkeskustassa voimakaasti päihtyneenä ollessaan.

        - Valheellisin perustein erehdyttänyt lääkäriä myöntämään sairaslomaa kaksi viikkoa.
        - - -


        Mitä *elvettiä sitten oikein kansanedustajan pitää tehdä, ennen kuin teko olisi mielestäsi "kummoinen"??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako lähteä ihmisten silmätikuksi enää edes omana ryhmänä. Osoittaisi suoraselkäisyytensä kun eroaisi kansanedustajan ja poliisin tehtävistä. Vastuunkantoa omista teoista.

        Se kannattaa lähes 300 000 euron verran.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Se kannattaa lähes 300 000 euron verran.

        Juu en minäkään hylkäisi 3 vuoden kansanedustajan palkkaa ja muita etuja.
        Se vasta tyhmää olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tekoa en pidä kummoisena rikkeenä"

        - Ampuma-aseen tuonti julkiselle paikalle aselain säädöksien vastaisesti.

        - Laittoman uhkauksen suorittaminen ampuma-aseella osoittaen.

        - Henkeen ja terveyteen kohdistuvan vaaran aiheuttaminen laukaisemalla ampuma-ase keskellä ihmisjoukkoa Helsingin ydinkeskustassa voimakaasti päihtyneenä ollessaan.

        - Valheellisin perustein erehdyttänyt lääkäriä myöntämään sairaslomaa kaksi viikkoa.
        - - -


        Mitä *elvettiä sitten oikein kansanedustajan pitää tehdä, ennen kuin teko olisi mielestäsi "kummoinen"??

        Onpa epätoivoista mustamaalaamista...😂

        Asetta oli voimassa olevan luvan mukaan sallittua kuljettaa julkisella paikalla.

        Laukaus ammuttiin maahan yleisellä paikalla, josta tulee sakkorangaistus.

        Kukaan ei vahingoittunut, eikä ole ollut tarkoituskaan ketään vahingoittaa.

        Luuletko muuten etteikö aseen käyttöön harjaantunut poliisi olisi sitä halutessaan tehnyt yhtä monta ruumista kuin oli patruunoita lippaassa?
        Vahingoittamisen tarkoitus on siis pois suljettu.

        Eiköhän eduskunnan lääkärit tunne toimintatavat ja käytännöt edustajien sairaslomien suhteen.

        Jos raksamies Kalle olisi tehnyt saman tempun, niin kukaan ei olisi korviaan lotkauttanut. Tuskin edes poliisille olisi soitettu, nyt soitettiin poliisille ja seiskalehdelle koska saalis oli niin mehevä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa epätoivoista mustamaalaamista...😂

        Asetta oli voimassa olevan luvan mukaan sallittua kuljettaa julkisella paikalla.

        Laukaus ammuttiin maahan yleisellä paikalla, josta tulee sakkorangaistus.

        Kukaan ei vahingoittunut, eikä ole ollut tarkoituskaan ketään vahingoittaa.

        Luuletko muuten etteikö aseen käyttöön harjaantunut poliisi olisi sitä halutessaan tehnyt yhtä monta ruumista kuin oli patruunoita lippaassa?
        Vahingoittamisen tarkoitus on siis pois suljettu.

        Eiköhän eduskunnan lääkärit tunne toimintatavat ja käytännöt edustajien sairaslomien suhteen.

        Jos raksamies Kalle olisi tehnyt saman tempun, niin kukaan ei olisi korviaan lotkauttanut. Tuskin edes poliisille olisi soitettu, nyt soitettiin poliisille ja seiskalehdelle koska saalis oli niin mehevä.

        Onpa epätoivoista valkopesuyritystä. Eikös teillä päin tavata sanoa, että "maahan kaatunutta maitoa ei kannata voivotella"?

        - Nyt Vornasen kohdalla vahinko on tapahtunut ja arvon herra on samalla tössinyt tulevaisuutensa kerralla ja oikein kumnnolla samalla.

        𝐋𝐚𝐤𝐢 𝐚𝐦𝐩𝐮𝐦𝐚-𝐚𝐬𝐞𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐦𝐮𝐮𝐭𝐭𝐚𝐦𝐢𝐬𝐞𝐬𝐭𝐚 𝟏𝟎𝟔 𝐚 §

        Ampuma-aseen kantaminen ja kuljettaminen sekä väliaikainen säilyttäminen

        Ampuma-asetta saa yleisellä paikalla sekä tiloissa, joihin yleisöllä on pääsy, 𝐤𝐮𝐥𝐣𝐞𝐭𝐭𝐚𝐚 𝐯𝐚𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐭𝐚𝐚𝐦𝐚𝐭𝐭𝐨𝐦𝐚𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐨𝐣𝐮𝐤𝐬𝐞𝐬𝐬𝐚 sekä 𝐤𝐚𝐧𝐭𝐚𝐚 𝐣𝐚 𝐤𝐮𝐥𝐣𝐞𝐭𝐭𝐚𝐚 𝐯𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐢𝐥𝐥𝐨𝐢𝐧, 𝐤𝐮𝐧 𝐬𝐢𝐢𝐡𝐞𝐧 𝐨𝐧 𝐡𝐲𝐯ä𝐤𝐬𝐲𝐭𝐭ä𝐯ä 𝐬𝐲𝐲.



        - On kristallinkirlasta, että aselain selkleitä säädöksiä on törkeästi rikottu. Asian tekee raskauttavaksi se, että tyhmemmänkin poliisimiehen olettaisi aseisiin liittyvät yksinkertaiset säännökset muistavan ja ymmärtävän.

        Kyseessä on siis törkeä piittaamattomus aselain säädöksistä.

        - - -

        >>Asetta oli voimassa olevan luvan mukaan sallittua kuljettaa julkisella paikalla<<

        Omaa tyhmyyttään ja tietämättömyyttään ei kannata koko kylälle toitottaa. Lisäksi Vornaseen kannattaisi ottaa nyt etäisyyttä, sillä koko kansan kusitolpasta roiskeita tulee riittämään todella kauas, kun asioita avataan.

        Kuten sanoi, onpa epätoivoista valkopesuyritystä. Onkos kaikkinainen ymmärrys ja harkintakyky persuihin syntymälahjana saatu luonteenpiirre.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu en minäkään hylkäisi 3 vuoden kansanedustajan palkkaa ja muita etuja.
        Se vasta tyhmää olisi.

        Ihme kyllä minun ei yhtään tee mieli moittia karjunkaatajaa siitä että hän kaiken romahtaessa haluaa pelastaa itselleen sen mikä pelastettavissa on. Eihän Timppa kuitenkaan ketään tappanut eikä edes haavoittanut, oli vain idiootti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa epätoivoista mustamaalaamista...😂

        Asetta oli voimassa olevan luvan mukaan sallittua kuljettaa julkisella paikalla.

        Laukaus ammuttiin maahan yleisellä paikalla, josta tulee sakkorangaistus.

        Kukaan ei vahingoittunut, eikä ole ollut tarkoituskaan ketään vahingoittaa.

        Luuletko muuten etteikö aseen käyttöön harjaantunut poliisi olisi sitä halutessaan tehnyt yhtä monta ruumista kuin oli patruunoita lippaassa?
        Vahingoittamisen tarkoitus on siis pois suljettu.

        Eiköhän eduskunnan lääkärit tunne toimintatavat ja käytännöt edustajien sairaslomien suhteen.

        Jos raksamies Kalle olisi tehnyt saman tempun, niin kukaan ei olisi korviaan lotkauttanut. Tuskin edes poliisille olisi soitettu, nyt soitettiin poliisille ja seiskalehdelle koska saalis oli niin mehevä.

        >Asetta oli voimassa olevan luvan mukaan sallittua kuljettaa julkisella paikalla.

        Et sinä sitä lupaa ole nähnyt. Tuosta kaikki paikat kattavasta yleisluvasta on vain sankarin oma sana. Hän voisi ihan hyvin näyttää lupansa julki, mutta eipä näytä.

        >Luuletko muuten etteikö aseen käyttöön harjaantunut poliisi olisi sitä halutessaan tehnyt yhtä monta ruumista kuin oli patruunoita lippaassa?

        Ensinnäkin karjunkaataja oli armottomassa pierussa ja toiseksi ase oli tunnetusti melko epätarkkaa mallia. Valtavalla "tuurilla" olisi tehnyt monta ruumista, mutta todennäköisimmin 0–1. Siis jos olisi menettänyt kuuppansa kontrollin 100 %.


      • Anonyymi

        Just näin, hitto ampui vain maahan, so what. Minusta sakko riittää ja Vornanen vaan kehiin eduskuntaan! 👍


      • Anonyymi

        Vai ei rike ? Taidat olla Timo itse kirjoittamassa ?


      • Anonyymi

        Musta aukko häviää persujen taivaasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako lähteä ihmisten silmätikuksi enää edes omana ryhmänä. Osoittaisi suoraselkäisyytensä kun eroaisi kansanedustajan ja poliisin tehtävistä. Vastuunkantoa omista teoista.

        Sehän olis ihan helkutin hienoa että perustaisi oman ryhmän mihin sahurikin voisi liittyä jos ei pääsekään Brysseliin.
        Kaikki tämä heikentäsi kanta persujen kannatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tekoa en pidä kummoisena rikkeenä"

        - Ampuma-aseen tuonti julkiselle paikalle aselain säädöksien vastaisesti.

        - Laittoman uhkauksen suorittaminen ampuma-aseella osoittaen.

        - Henkeen ja terveyteen kohdistuvan vaaran aiheuttaminen laukaisemalla ampuma-ase keskellä ihmisjoukkoa Helsingin ydinkeskustassa voimakaasti päihtyneenä ollessaan.

        - Valheellisin perustein erehdyttänyt lääkäriä myöntämään sairaslomaa kaksi viikkoa.
        - - -


        Mitä *elvettiä sitten oikein kansanedustajan pitää tehdä, ennen kuin teko olisi mielestäsi "kummoinen"??

        Joo, tuntuu että Vornasen ulostulojen perusteella sairasloma ei ainakaan henkisen rasituksen perusteella ole oikeutettu.
        Kuka sen sairasloman myönsi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en minäkään hylkäisi 3 vuoden kansanedustajan palkkaa ja muita etuja.
        Se vasta tyhmää olisi.

        Persu voi huomata mitä on syrjintä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa epätoivoista mustamaalaamista...😂

        Asetta oli voimassa olevan luvan mukaan sallittua kuljettaa julkisella paikalla.

        Laukaus ammuttiin maahan yleisellä paikalla, josta tulee sakkorangaistus.

        Kukaan ei vahingoittunut, eikä ole ollut tarkoituskaan ketään vahingoittaa.

        Luuletko muuten etteikö aseen käyttöön harjaantunut poliisi olisi sitä halutessaan tehnyt yhtä monta ruumista kuin oli patruunoita lippaassa?
        Vahingoittamisen tarkoitus on siis pois suljettu.

        Eiköhän eduskunnan lääkärit tunne toimintatavat ja käytännöt edustajien sairaslomien suhteen.

        Jos raksamies Kalle olisi tehnyt saman tempun, niin kukaan ei olisi korviaan lotkauttanut. Tuskin edes poliisille olisi soitettu, nyt soitettiin poliisille ja seiskalehdelle koska saalis oli niin mehevä.

        Minkälaiset opinnot sulla on takana.
        mene ihmeessä ohjeistaan näitä jotka asiaa hoitaa.
        Perusteluthan sulla on jo esittää, se on vaan eri asia onko niillä mitään oikeuspohjaa.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ihme kyllä minun ei yhtään tee mieli moittia karjunkaatajaa siitä että hän kaiken romahtaessa haluaa pelastaa itselleen sen mikä pelastettavissa on. Eihän Timppa kuitenkaan ketään tappanut eikä edes haavoittanut, oli vain idiootti.

        Mielentilatutkimukseen jos on idiootti. Se on lieventävä asianhaara, vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin, hitto ampui vain maahan, so what. Minusta sakko riittää ja Vornanen vaan kehiin eduskuntaan! 👍

        Siitä voi sakot saada ettei osunu vaikka on kymmenien vuosien poliisikokemus takana.


      • Anonyymi

        Eikö sinun persun mielestä kadulla ampuminen ole kummoinen rike. Jospa joku sinua aseella uhkaa kadulla. Kerro sitten uudelleen, miltä tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinun persun mielestä kadulla ampuminen ole kummoinen rike. Jospa joku sinua aseella uhkaa kadulla. Kerro sitten uudelleen, miltä tuntuu

        Tai joku lastasi koulussa aseella uhkaa, eikö se ole mitään, oletko vajaa


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Asetta oli voimassa olevan luvan mukaan sallittua kuljettaa julkisella paikalla.

        Et sinä sitä lupaa ole nähnyt. Tuosta kaikki paikat kattavasta yleisluvasta on vain sankarin oma sana. Hän voisi ihan hyvin näyttää lupansa julki, mutta eipä näytä.

        >Luuletko muuten etteikö aseen käyttöön harjaantunut poliisi olisi sitä halutessaan tehnyt yhtä monta ruumista kuin oli patruunoita lippaassa?

        Ensinnäkin karjunkaataja oli armottomassa pierussa ja toiseksi ase oli tunnetusti melko epätarkkaa mallia. Valtavalla "tuurilla" olisi tehnyt monta ruumista, mutta todennäköisimmin 0–1. Siis jos olisi menettänyt kuuppansa kontrollin 100 %.

        Sinä olet varmaan luvan nähnyt kun tiedät julistaa ettei se oikeuta aseen kantamiseen julkisella paikalla?
        Miksi moinen meteli niin vaarattomasta aseesta jolla ei edes ruumiita saa tehtyä...?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaiset opinnot sulla on takana.
        mene ihmeessä ohjeistaan näitä jotka asiaa hoitaa.
        Perusteluthan sulla on jo esittää, se on vaan eri asia onko niillä mitään oikeuspohjaa.

        Nimenomaan lain sanelemaa pohjaahan tuossa esille tuotiin, mutta te vihervasurithan uskotte mieluummin seiskalehteä, mutua ja toverituomioistuimen huutoäänestystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai joku lastasi koulussa aseella uhkaa, eikö se ole mitään, oletko vajaa

        Miten tämä nyt kytkeytyy kouluampumiseen ja lasten uhkailuun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet varmaan luvan nähnyt kun tiedät julistaa ettei se oikeuta aseen kantamiseen julkisella paikalla?
        Miksi moinen meteli niin vaarattomasta aseesta jolla ei edes ruumiita saa tehtyä...?😂

        Niin kauan kuin Hornynen ei näytä lupaansa, ei ole syytä uskoa että hänen siitä sanomansa pitää paikkansa. Ei sitä tarvitsisi salailla, jos asia olisi tarkalleen kuten karjunkaataja väittää.

        On tuolla mallilla toki ihmisiä tapettu, joskaan ei vielä Ihkun edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä nyt kytkeytyy kouluampumiseen ja lasten uhkailuun?

        Asetta o käytetty kaikissa näissä tapauksissa Yhdistävä tekijä on ladattu ase


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asetta o käytetty kaikissa näissä tapauksissa Yhdistävä tekijä on ladattu ase

        Ja ladatulla aseella on osoitettu ihmisiä. Ei koulussakaan voi tietää lähteekö henki, kun joku aseella soittelee. Ihan sama missä tämmönen tapahtuu. Tässä ei ollut lapsia kadulla, mutta periaate on sama


    • Anonyymi

      Valiokuntapaikat hän menettää, mutta muuten voi jatkaa, jos itse haluaa.

      • Anonyymi

        Näin se menee. Minä en ainakaan luopuisi kolmen vuoden kansanedustajan palkasta ja eduista.
        Sen verran nyt joka ukolla pokkaa löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee. Minä en ainakaan luopuisi kolmen vuoden kansanedustajan palkasta ja eduista.
        Sen verran nyt joka ukolla pokkaa löytyy.

        Sepä ei olekaan hänen päätettävissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä ei olekaan hänen päätettävissään.

        Aika pitkälti on.Ei piiripalramentti apsilla sitä päätä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taitaa Persut erottaa Vornasen eduskuntaryhmästä ja toivottavasti potkut tulee myös poliisin työstä.


      • Anonyymi

        Kateus,,Se kateus...


      • Älytön adressi, joka vaatisi mahdotonta.


      • Anonyymi

        Arhinmäki kommunistikiihkoineen joutaa häkkiin.


      • Anonyymi

        Humalassa houruat... 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus,,Se kateus...

        Kylä mää on kade kun en saa ammuskella ketä lystään.
        Taidan hommata kans pienen aseen ja ampua katuun jonkun edustajan edessä kun ei siitä mitään seurraa.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Älytön adressi, joka vaatisi mahdotonta.

        Perustaisivat heti kansalaisaloitteen Jytky puolueen perustamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus,,Se kateus...

        Mikä helvetin kateus. Tämä Timppa karhunkaataja ja mitä ihme nimityksiä tällä nyt onkaan, pillunvonkaaja, voi jatkaa eduskunnassa, kun ei ole munaa eikä miestä erota. On yli 50 v, töitä riittää sanoo hallitus, jos jää työttömäksi


    • Anonyymi

      Voi..voi..Vaaditko korvauksia??? Vornanen on kansanedustajana hoitanut tehtävänsä,siinä missä muutkin.Älä tillitä.

      • Anonyymi

        Kaduttaa kun ei tullut äänestettyä


      • Anonyymi

        Voiko jotain korvauksia hakea ? Kuka niitä voi hakea ? Mistä niitä haetaan ? Keltä niitä haetaan ?
        Se on kyllä luultavastikin totta että muutkin kansanedustajat on hoitanut vornasmaisesti hommiaan.


      • Anonyymi

        Kuka sanoi että on hoitanut tehtävänsä, lie usein ollut krapulassa tai kännissä eduskunnassa, ei siellä kukaan paljasta, jos näin on. Ainakin nyt oli klo 4 umpikännissä ja aamulla olisi ollut töissä, ei kun luottamus tehtävässä


    • Anonyymi

      Kaikki persut petti ainakin köyhät äänestäjät

    • Anonyymi

      Hän on hyvä kansanedustaja .Työteliäs ja rehellinen .Ei demari .

      • Anonyymi

        "Hän on hyvä kansanedustaja"

        Herra meitä varjelkoon siinä tapauksessa meitä huonoilta kansanedustajilta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän on hyvä kansanedustaja"

        Herra meitä varjelkoon siinä tapauksessa meitä huonoilta kansanedustajilta.....

        Äänestin ja äänestän jatkossakin. Ihminen ihmisten joukossa, jolle sattuu ihmisten asioita.
        Vasemmiston mielestä ampumista suurempi rikos on persujen kansanedustajuus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestin ja äänestän jatkossakin. Ihminen ihmisten joukossa, jolle sattuu ihmisten asioita.
        Vasemmiston mielestä ampumista suurempi rikos on persujen kansanedustajuus...

        Se kertuu sinusta, persusta, ihan kaiken tarvittavan.

        Näytät kuuluvan 'helposti narrattavissa olevaan kansanosaan'?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän on hyvä kansanedustaja"

        Herra meitä varjelkoon siinä tapauksessa meitä huonoilta kansanedustajilta.....

        Täällä Pohjois-Karjalassa me tykätään vornasista, suorasanaisista karskeista tyypeistä eikä neideistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestin ja äänestän jatkossakin. Ihminen ihmisten joukossa, jolle sattuu ihmisten asioita.
        Vasemmiston mielestä ampumista suurempi rikos on persujen kansanedustajuus...

        Olekko niin tollo että kuvittelet ainoastaan vasemmiston tuomitsevan ammuskelun ja törttöilyn ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Pohjois-Karjalassa me tykätään vornasista, suorasanaisista karskeista tyypeistä eikä neideistä.

        Missä Vornanen sanoi jotain suoraan ? Kerro meillekin.
        Simpauttaja saa simputusta. Tom tom rummut raikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Pohjois-Karjalassa me tykätään vornasista, suorasanaisista karskeista tyypeistä eikä neideistä.

        Toisin sanoen känniääliöistä, näinpä se korvessa menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertuu sinusta, persusta, ihan kaiken tarvittavan.

        Näytät kuuluvan 'helposti narrattavissa olevaan kansanosaan'?

        Sinä kerrot itsestäsi sen että vihervasuri on noin ylettömän viisas vain vihervasurin mielestä. Ennemmin persu kuin vihervasuri.


    • Anonyymi

      Politiikoja ei koske lait. Jos Tavallinen Taneli kulkee haulikon kanssa yössä niin aseet menee valtiolle ja siihen loppuu metsästys. Vornanen vaikka tappais jonkun ei sais mitään tuomiota.

      • Anonyymi

        Polovijärven vilosoohvi...🤣


      • Anonyymi

        Omaisuuttaan ei yksityinen henkilö saa puolustaa. Se on itsesuojelun liioittelua.
        Loppuu poliisilta hommat sitä menoo.


    • Anonyymi

      Demareiden kaapeissa runsaasti luurankoja. Tutkitaan ne

      • Anonyymi

        On se kiva kun on jotain mitä odottaa.


    • Anonyymi

      Eikö tästä opita,et tutkitaan taustat kun valitaan ehdokkaksi.

      • Anonyymi

        Juuri näin.
        Käsittämätöntä että 200 henkilöä on päättämässä Suomen asioista ja suurin osa on epäpäteviä.
        Jonkinlainen seula ennen ehdokkaaksi hyväksymistä tulisi olla.


    • Anonyymi

      Erikoinemjuttu ei voi verrata kenenkään aikasempaan joka, arvosteluja. Ihan turha vetää muita. Lokaan.
      Miten voi olla,edes mielessä,et perustaa oma eduskubta ryhmän Eikö.oke mitään selaa millä perusteella on kelvollinen kyseiseen ryhmään. Jos ei vaatimuksia niin kiiresti laatimaan
      Toivottavasti ei tarvi tälläistä.likapyykkiä pestä .

      • Anonyymi

        Juu, kyllä kyllä... 😂


    • Anonyymi

      Onko tietoa oliko pistoolissa vain paukkupatruunoita ??Huhua liikkuu .

      • Anonyymi

        Onko luoti löydetty? Nimittäin ennen vanhaan jotkut poliisit piti aseessaan ensimmäisenä panoksena paukkupatruunan, jolla voi ampua varoituslaukauksen ympäristöä vaarantamatta.


      • Anonyymi

        Pistooliin oli ladattu turvaluoteja, jotka eivät aiheuta vammoja, vaan pelkästään säikäyttävät konnan toimintakyvyttömäksi.


      • Anonyymi

        Nä8n olen kuullut luottettavalta taholta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistooliin oli ladattu turvaluoteja, jotka eivät aiheuta vammoja, vaan pelkästään säikäyttävät konnan toimintakyvyttömäksi.

        "Pistooliin oli ladattu turvaluoteja, jotka eivät aiheuta vammoja"

        - Ne on varmaan perääsin vanhasta Neuvostoliitosta. Vanhemmat ihmiset muistavat vasemmistotaustaisen rauhanliikkeen kampanjat Eurooppaan sijoitettavia NATO-ohjuksia vastaan. Ne kun olivat vassarien mukaan pelkästään joukkotuhonta-aseita. Neukkulan ydinohjukset puolestaan olivat rauhanohjuksia, joilla pelkästään turvattiin rauhaa.

        - Vastaavasti Neukku-armeija käytti pelkästään edellisen kirjoittajan kuvaamia, pelkästään turvallisia turvaluoteja.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistooliin oli ladattu turvaluoteja, jotka eivät aiheuta vammoja, vaan pelkästään säikäyttävät konnan toimintakyvyttömäksi.

        Timo ei myöskään riidellyt pikkutyttöjen suosiosta, vaan istumapaikasta. Baarin hyvänä asiakkaana Timo koki istuinpaikan omakseen.


      • Anonyymi

        Hah Hah Haa
        kohta se oli pakoputki joka paukahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko luoti löydetty? Nimittäin ennen vanhaan jotkut poliisit piti aseessaan ensimmäisenä panoksena paukkupatruunan, jolla voi ampua varoituslaukauksen ympäristöä vaarantamatta.

        Sitähän kännissä unohtaa onko jo kertaalleen laakassu.
        Pelaako ne perkuleen poliisit venäläistä rulettia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nä8n olen kuullut luottettavalta taholta .

        Määkin olen kuullu luotettavalta taholta että . . . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo ei myöskään riidellyt pikkutyttöjen suosiosta, vaan istumapaikasta. Baarin hyvänä asiakkaana Timo koki istuinpaikan omakseen.

        Oliko se oikein kanta-asiakas ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo ei myöskään riidellyt pikkutyttöjen suosiosta, vaan istumapaikasta. Baarin hyvänä asiakkaana Timo koki istuinpaikan omakseen.

        persulla on oikeus valita istuinpaikkansa siitä huolimatta että se on jo varattu.
        parempi uskoa hyvällä kun pahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo ei myöskään riidellyt pikkutyttöjen suosiosta, vaan istumapaikasta. Baarin hyvänä asiakkaana Timo koki istuinpaikan omakseen.

        Barun ulkopuolella oli kun ampui, ei taistellut istumapaikasta. Eikä mistään, oli umpikännissä


    • Anonyymi

      Omenavarkaita ja mustalaisia säikyteltiin iät ajat pyssyillä eikä siinä kaverit järkyttyneet ja erottaneet mistään yhteisöstä tai yhdistyksestä. Nyt on akkavalta ja punikki-homoilu pop! Kyllä susia ja karhuja saa pelotella pyssyllä, muttei katuraivoajia!

      • Anonyymi

        "Nyt on akkavalta ja punikki-homoilu pop! Kyllä susia ja karhuja saa pelotella pyssyllä, muttei katuraivoajia!"

        - Mutta tässähän Vornanen itse oli ampuja!!


      • Anonyymi

        Millä vuosisadalla olet syntynyt. Nyt jos haulikolla ampuu ilmaan suolapanoksen saa sakot.
        Jos meinaan puolustaa omaisuuttaan.
        Kyllä on pojalla pelkoja kun akat ja punikit ja homot on vapaana.
        Eihän vorna pikkukarhua pelotellu vaan ampu kuoliaaks.


      • Anonyymi

        Siellä ei varmaan kukaan muu raivonnut,kun tämä tyypillinen suomimies, joka kännissä mörisee


    • Anonyymi

      Timppa jatkaa jokatapauksessa. Maine kasvoi ja parin vuoden päästä jokainen haluaa tämän taistelijan talliinsa!

      • Anonyymi

        Kunnia meni mutta maine kasvaa. Ei muuta kun oma puolue pystyyn. Kyllä persuista kannattajia löytyy. Varmaan 50 %. Kannatan.


    • Anonyymi

      Kyllä luotamme Timoon .Hän jatkaa hyvää työtä eduskunnassa .

      • Anonyymi

        Aika näkymätön heppu tuo on ollut. Näkyvyyttä tuli nyt väärällä tavalla ja samoin kävi Antikaiselle.


      • Anonyymi

        Puhumattakaan siitä, mikä' maine hänellä nyt on Ihkussa. Luultavasti joutuu raivaamaan tiensä baaritiskille läpi kirkuvien 18-vuotiaiden tyttsten fanilauman?


      • Anonyymi

        Timon yhden eihen eduskuntaryhmän aikaansaamiset tulevat olemaan pyöreä nolla. Veikkaan että senaattori saa kahvitella ihan yksikseen. Timo Soinin lisäksi kukaan ei halua että stigma tarttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näkymätön heppu tuo on ollut. Näkyvyyttä tuli nyt väärällä tavalla ja samoin kävi Antikaiselle.

        Antikainen on sen verran vajaa, että elvistelee olleensa näkijä ja kokija. Kännissä tai ei, Antikainen on riekkunut baarissa ainakin puoli neljään. Tuskin on ollut seuraavana päivänä luottamusmiestyön edellyttämässä kunnossa. Äänestäjillä on oikeus arvottaa edeskäypien tekemisiä kun kyse ei ollut edes lomasta.


      • Anonyymi

        Kyllä luotamme, mutta yhden miehen yhdistyksellä ei mitään saa aikaan, ei edes eduskunnassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luotamme, mutta yhden miehen yhdistyksellä ei mitään saa aikaan, ei edes eduskunnassa

        Pitää keksiä osuva nimi tälle yhden miehen eduskunta ryhmälle
        Hyviä ehdotuksia on varmaan monta


    • Anonyymi

      Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa, Moni kirjoittelija löytää vielä itsensä maksumiehenä kunnianloukkauksesta ;)

      • Anonyymi

        Jahas, valkopyykkäriltä alkaa pyykkipulveri loppumaan😅 😂 🤣 😎

        >>Kunnianloukkauksessa kyse on aina 𝐩𝐞𝐫ä𝐭𝐭ö𝐦ä𝐧 väitteen tai vihjauksen esittämisestä toisesta henkilöstä. Tällaisen väitteen todenmukaisuus on jälkikäteen tarkistettavissa. Kyseessä voi olla esimerkiksi väite syyllistymisestä rikokseen tai muuhun tekoon, joka voi aiheuttaa kohteelle vahinkoa tai halveksuntaa. <<

        >>𝐎𝐢𝐤𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐢𝐞𝐝𝐨𝐧 𝐞𝐬𝐢𝐭𝐭ä𝐦𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐭𝐨𝐢𝐬𝐞𝐬𝐭𝐚 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐫𝐢𝐤𝐨𝐬𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐚𝐫𝐤𝐨𝐢𝐭𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐤𝐮𝐧𝐧𝐢𝐚𝐧𝐥𝐨𝐮𝐤𝐤𝐚𝐮𝐬. 𝐊𝐮𝐧𝐧𝐢𝐚𝐧𝐥𝐨𝐮𝐤𝐤𝐚𝐮𝐤𝐬𝐞𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐮𝐬𝐦𝐞𝐫𝐤𝐢𝐬𝐭ö𝐧 𝐭ä𝐲𝐭𝐭𝐲𝐦𝐢𝐬𝐭ä 𝐬𝐞𝐥𝐯𝐢𝐭𝐞𝐭𝐭ä𝐞𝐬𝐬ä 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐞𝐧𝐬𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐥𝐯𝐢𝐭𝐭ää 𝐨𝐧𝐤𝐨 𝐭𝐢𝐞𝐭𝐨 𝐯ää𝐫ä 𝐭𝐚𝐢 𝐯𝐚𝐥𝐡𝐞𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞𝐧.<<

        >>𝐊𝐮𝐧𝐧𝐢𝐚𝐧𝐥𝐨𝐮𝐤𝐤𝐚𝐮𝐤𝐬𝐞𝐧𝐚 𝐞𝐢 𝐩𝐢𝐝𝐞𝐭ä 𝐚𝐫𝐯𝐨𝐬𝐭𝐞𝐥𝐮𝐚, 𝐣𝐨𝐤𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐝𝐢𝐬𝐭𝐮𝐮 𝐭𝐨𝐢𝐬𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞𝐥𝐲𝐲𝐧 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐭𝐢𝐢𝐤𝐚𝐬𝐬𝐚, 𝐞𝐥𝐢𝐧𝐤𝐞𝐢𝐧𝐨𝐞𝐥ä𝐦ä𝐬𝐬ä, 𝐣𝐮𝐥𝐤𝐢𝐬𝐞𝐬𝐬𝐚 𝐯𝐢𝐫𝐚𝐬𝐬𝐚 𝐭𝐚𝐢 𝐭𝐞𝐡𝐭ä𝐯ä𝐬𝐬ä, 𝐭𝐢𝐞𝐭𝐞𝐞𝐬𝐬ä, <<


        >>𝐏𝐨𝐥𝐢𝐢𝐭𝐢𝐤𝐨𝐧 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐬𝐢𝐞𝐭ää 𝐤ä𝐫𝐣𝐞𝐤𝐤ää𝐦𝐩ää 𝐤𝐫𝐢𝐭𝐢𝐢𝐤𝐤𝐢ä 𝐤𝐮𝐢𝐧 𝐦𝐮𝐢𝐝𝐞𝐧 (𝐞𝐫𝐢𝐭𝐲𝐬𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐭𝐮𝐧𝐚𝐫𝐨𝐢𝐝𝐞𝐬𝐬𝐚𝐚𝐧 𝐡ä𝐩𝐞ä𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐬𝐭𝐢) <<

        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kunnianloukkaus

        - - - -

        Urbaani sanakirja: 🎵 On tietämätön, kuin Vornanen aselain säädöksistä 🎵

        Pitää sisällään jeesaaja-pyykkärit😅 😂 🤣 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, valkopyykkäriltä alkaa pyykkipulveri loppumaan😅 😂 🤣 😎

        >>Kunnianloukkauksessa kyse on aina 𝐩𝐞𝐫ä𝐭𝐭ö𝐦ä𝐧 väitteen tai vihjauksen esittämisestä toisesta henkilöstä. Tällaisen väitteen todenmukaisuus on jälkikäteen tarkistettavissa. Kyseessä voi olla esimerkiksi väite syyllistymisestä rikokseen tai muuhun tekoon, joka voi aiheuttaa kohteelle vahinkoa tai halveksuntaa. <<

        >>𝐎𝐢𝐤𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐢𝐞𝐝𝐨𝐧 𝐞𝐬𝐢𝐭𝐭ä𝐦𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐭𝐨𝐢𝐬𝐞𝐬𝐭𝐚 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐫𝐢𝐤𝐨𝐬𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐚𝐫𝐤𝐨𝐢𝐭𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐤𝐮𝐧𝐧𝐢𝐚𝐧𝐥𝐨𝐮𝐤𝐤𝐚𝐮𝐬. 𝐊𝐮𝐧𝐧𝐢𝐚𝐧𝐥𝐨𝐮𝐤𝐤𝐚𝐮𝐤𝐬𝐞𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐮𝐬𝐦𝐞𝐫𝐤𝐢𝐬𝐭ö𝐧 𝐭ä𝐲𝐭𝐭𝐲𝐦𝐢𝐬𝐭ä 𝐬𝐞𝐥𝐯𝐢𝐭𝐞𝐭𝐭ä𝐞𝐬𝐬ä 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐞𝐧𝐬𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐥𝐯𝐢𝐭𝐭ää 𝐨𝐧𝐤𝐨 𝐭𝐢𝐞𝐭𝐨 𝐯ää𝐫ä 𝐭𝐚𝐢 𝐯𝐚𝐥𝐡𝐞𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞𝐧.<<

        >>𝐊𝐮𝐧𝐧𝐢𝐚𝐧𝐥𝐨𝐮𝐤𝐤𝐚𝐮𝐤𝐬𝐞𝐧𝐚 𝐞𝐢 𝐩𝐢𝐝𝐞𝐭ä 𝐚𝐫𝐯𝐨𝐬𝐭𝐞𝐥𝐮𝐚, 𝐣𝐨𝐤𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐝𝐢𝐬𝐭𝐮𝐮 𝐭𝐨𝐢𝐬𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞𝐥𝐲𝐲𝐧 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐭𝐢𝐢𝐤𝐚𝐬𝐬𝐚, 𝐞𝐥𝐢𝐧𝐤𝐞𝐢𝐧𝐨𝐞𝐥ä𝐦ä𝐬𝐬ä, 𝐣𝐮𝐥𝐤𝐢𝐬𝐞𝐬𝐬𝐚 𝐯𝐢𝐫𝐚𝐬𝐬𝐚 𝐭𝐚𝐢 𝐭𝐞𝐡𝐭ä𝐯ä𝐬𝐬ä, 𝐭𝐢𝐞𝐭𝐞𝐞𝐬𝐬ä, <<


        >>𝐏𝐨𝐥𝐢𝐢𝐭𝐢𝐤𝐨𝐧 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐬𝐢𝐞𝐭ää 𝐤ä𝐫𝐣𝐞𝐤𝐤ää𝐦𝐩ää 𝐤𝐫𝐢𝐭𝐢𝐢𝐤𝐤𝐢ä 𝐤𝐮𝐢𝐧 𝐦𝐮𝐢𝐝𝐞𝐧 (𝐞𝐫𝐢𝐭𝐲𝐬𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐭𝐮𝐧𝐚𝐫𝐨𝐢𝐝𝐞𝐬𝐬𝐚𝐚𝐧 𝐡ä𝐩𝐞ä𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐬𝐭𝐢) <<

        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kunnianloukkaus

        - - - -

        Urbaani sanakirja: 🎵 On tietämätön, kuin Vornanen aselain säädöksistä 🎵

        Pitää sisällään jeesaaja-pyykkärit😅 😂 🤣 😎

        noin 3000 eur ja merkintä rikosrekisteriin;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noin 3000 eur ja merkintä rikosrekisteriin;)

        Mees nurkkaan häpeemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mees nurkkaan häpeemään

        Kommaria kirpaisee ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mees nurkkaan häpeemään

        Täytyy olla päässä vikaa,jos vielä äänestää persuja. Täysiä idiootteja täynnä koko puolue. Hävettää katsoa mitä älykääpiöitä on hallituksessa päättämässä asioista.


      • Anonyymi

        virheitten pekka haavisto ilmoitti itse vaalitilaisuudessa omaavansa pistoolin
        miten iso ase housuissa pullistelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        virheitten pekka haavisto ilmoitti itse vaalitilaisuudessa omaavansa pistoolin
        miten iso ase housuissa pullistelee

        Pekka Haavistoa ei kyllä olemuksen perusteella uskoisi asemieheksi, siis että olisi pistooliakaan. Luulin että kynä on hänen vaarallisin aseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommaria kirpaisee ;)

        Ei, kyse on kohdallani suunnattomasta vahingonilon määrästä, kun porsastelija-Vornanen jäi nalkkiin housut kintuissa.


      • Anonyymi

        Tieto varmaan luotettavalta taholta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, valkopyykkäriltä alkaa pyykkipulveri loppumaan😅 😂 🤣 😎

        >>Kunnianloukkauksessa kyse on aina 𝐩𝐞𝐫ä𝐭𝐭ö𝐦ä𝐧 väitteen tai vihjauksen esittämisestä toisesta henkilöstä. Tällaisen väitteen todenmukaisuus on jälkikäteen tarkistettavissa. Kyseessä voi olla esimerkiksi väite syyllistymisestä rikokseen tai muuhun tekoon, joka voi aiheuttaa kohteelle vahinkoa tai halveksuntaa. <<

        >>𝐎𝐢𝐤𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐢𝐞𝐝𝐨𝐧 𝐞𝐬𝐢𝐭𝐭ä𝐦𝐢𝐧𝐞𝐧 𝐭𝐨𝐢𝐬𝐞𝐬𝐭𝐚 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐫𝐢𝐤𝐨𝐬𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐚𝐫𝐤𝐨𝐢𝐭𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐤𝐮𝐧𝐧𝐢𝐚𝐧𝐥𝐨𝐮𝐤𝐤𝐚𝐮𝐬. 𝐊𝐮𝐧𝐧𝐢𝐚𝐧𝐥𝐨𝐮𝐤𝐤𝐚𝐮𝐤𝐬𝐞𝐧 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐮𝐬𝐦𝐞𝐫𝐤𝐢𝐬𝐭ö𝐧 𝐭ä𝐲𝐭𝐭𝐲𝐦𝐢𝐬𝐭ä 𝐬𝐞𝐥𝐯𝐢𝐭𝐞𝐭𝐭ä𝐞𝐬𝐬ä 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐞𝐧𝐬𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐥𝐯𝐢𝐭𝐭ää 𝐨𝐧𝐤𝐨 𝐭𝐢𝐞𝐭𝐨 𝐯ää𝐫ä 𝐭𝐚𝐢 𝐯𝐚𝐥𝐡𝐞𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞𝐧.<<

        >>𝐊𝐮𝐧𝐧𝐢𝐚𝐧𝐥𝐨𝐮𝐤𝐤𝐚𝐮𝐤𝐬𝐞𝐧𝐚 𝐞𝐢 𝐩𝐢𝐝𝐞𝐭ä 𝐚𝐫𝐯𝐨𝐬𝐭𝐞𝐥𝐮𝐚, 𝐣𝐨𝐤𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐝𝐢𝐬𝐭𝐮𝐮 𝐭𝐨𝐢𝐬𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞𝐥𝐲𝐲𝐧 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐭𝐢𝐢𝐤𝐚𝐬𝐬𝐚, 𝐞𝐥𝐢𝐧𝐤𝐞𝐢𝐧𝐨𝐞𝐥ä𝐦ä𝐬𝐬ä, 𝐣𝐮𝐥𝐤𝐢𝐬𝐞𝐬𝐬𝐚 𝐯𝐢𝐫𝐚𝐬𝐬𝐚 𝐭𝐚𝐢 𝐭𝐞𝐡𝐭ä𝐯ä𝐬𝐬ä, 𝐭𝐢𝐞𝐭𝐞𝐞𝐬𝐬ä, <<


        >>𝐏𝐨𝐥𝐢𝐢𝐭𝐢𝐤𝐨𝐧 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐞 𝐬𝐢𝐞𝐭ää 𝐤ä𝐫𝐣𝐞𝐤𝐤ää𝐦𝐩ää 𝐤𝐫𝐢𝐭𝐢𝐢𝐤𝐤𝐢ä 𝐤𝐮𝐢𝐧 𝐦𝐮𝐢𝐝𝐞𝐧 (𝐞𝐫𝐢𝐭𝐲𝐬𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐭𝐮𝐧𝐚𝐫𝐨𝐢𝐝𝐞𝐬𝐬𝐚𝐚𝐧 𝐡ä𝐩𝐞ä𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐬𝐭𝐢) <<

        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kunnianloukkaus

        - - - -

        Urbaani sanakirja: 🎵 On tietämätön, kuin Vornanen aselain säädöksistä 🎵

        Pitää sisällään jeesaaja-pyykkärit😅 😂 🤣 😎

        Kloriittia kehiin.
        Mustakin muuttuu valkoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommaria kirpaisee ;)

        Äänestin kokoomusta


      • Anonyymi

        Mitähän kunniaa täällä loukataan


    • Anonyymi

      Olisi hyvä muistutella myös aina välillä Purran saksijutusta, Stubbin koulukiusauksesta ja siitä kissantappaja Näkkäläjärvestä yms, vastaavista, jotta näiden teot eivät unohtuisi.

      • Anonyymi

        Valkopyykkäri yrittää vyöryttää keskustelua ihan toisarvoiiin tapahtumiin.

        Mielestäni nyt kannattaa keskittyä Vornaseen, sillä viimeviikkoisen jälkeen ei enää milloinkaan uutta tilaisuutta tule, sillä Vornanen häipyy sinne minne kuuluukin, eli mitättömyyden hämärään.


      • Anonyymi

        Ja Rydmanni. Eikös sekin ole jossakin syyte harkinnassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Rydmanni. Eikös sekin ole jossakin syyte harkinnassa ?

        Kokoomus potkaisi kaksosV Villen pois ryhmästä, mutta persuille kelpasi. Näin juuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Rydmanni. Eikös sekin ole jossakin syyte harkinnassa ?

        Kyllä Rydman on vähän väliä jossain tutkimuksessa, siksi potkaistiin Kokoomuksesta, mutta yllätys yllätys kelpaa persuille


    • Anonyymi

      Hyvä Satu sinulta, sinä mitään Vornasta ole äänestänyt.

    • Anonyymi

      Mitäs tuosta jos poliisimies vähän nallipyssyllä pullistelijoita säikäyttelee😁

    • Anonyymi

      miksi ihmeessä kadut ja soimaat itseäsi. Ethän ole tehnyt mitään väärää. Se oli hän joka teki väärin mutta et sinä. Tulee uudet vaalit ja äänestät jotain toista parhaan tietämyksesi mukaan.

      • Anonyymi

        Haloo aloitus on provo


      • Anonyymi

        Pahinta on, että meni luotto Itä-Suomen poliisiin. Siellä on myönnetty aseluvat. Kun metsästyskausi alkaa, Vornasella on kiväärit ja haulikot käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta on, että meni luotto Itä-Suomen poliisiin. Siellä on myönnetty aseluvat. Kun metsästyskausi alkaa, Vornasella on kiväärit ja haulikot käytössä?

        Totta helvetissä on! Luuletteko te pöljäkkeet että poliisi nyt poliisilta ottaisi aseet lopullisesti pois? Ne on poissa kesän ja sitten syksykesäksi takasin kun Vornanen alkaa lahtauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta helvetissä on! Luuletteko te pöljäkkeet että poliisi nyt poliisilta ottaisi aseet lopullisesti pois? Ne on poissa kesän ja sitten syksykesäksi takasin kun Vornanen alkaa lahtauksen.

        Laki24:

        >> Ampuma-aseluvat voivat mennä harkintaan myös päihtymyksestä johtuvien säilöönottojen vuoksi. 𝐄𝐥ä𝐦ä𝐧𝐭𝐚𝐩𝐚 𝐞𝐢 𝐬𝐢𝐥𝐥𝐨𝐢𝐧 𝐨𝐬𝐨𝐢𝐭𝐚 𝐥𝐮𝐯𝐚𝐧𝐡𝐚𝐥𝐭𝐢𝐣𝐚𝐚 𝐬𝐨𝐩𝐢𝐯𝐚𝐤𝐬𝐢 𝐩𝐢𝐭ä𝐦ää𝐧 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐮𝐬𝐬𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐬𝐞𝐢𝐭𝐚 <<

        - Jos Vornanen saa aseensa ja aselupasa takaisin, on kaikkien omien aselupiensa kanssa nihilistisesti vääntämään joutuneiden asia ja velvollisuus käynnistää sen *elvetinmoinen mediamyllytys tasavertaisen kohtelun lähtökohdista.

        Esimerkiksi. Syitä ja lähtökohtia tulee kyllä riittämään.

        Katsotaan sitten, kenen poliisipäällikön *erse kestää kertoa YLE-kameroille, miksi Vornanen saa silkkihansikaskohtelua aselupiensa kanssa verrattuna tavan tallaajaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo aloitus on provo

        Ihan sama mikä on. Yleinen mielipide tuli selväksi.


    • Anonyymi

      Hienoa että päätti jäädä eduskuntaan omana ryhmänään. Eipähän ole puolueen vallan ja ryhmäkurin alla. Eämässä sattuu, mutta ei pidä jäädä märehtimään.

    • Anonyymi

      Ite en kadu! Vornanen on äijien äijä, osaa metsästää taitavasti, tarkka ampuja, ja suorasanainen isänmaallinen tyyppi. Tarjoon heti viinapaukut Jojen kapakissa jos törmään kadulla. Äänestin häntä siis.

      • Anonyymi

        Äijäilyllä ei pärjää elämässä.


      • Anonyymi

        Joten, isänmaa, herätä poika suomenmaan
        Liian paljon vääryyttä, liian monta kuolemaa
        Joten, isänmaa, anna meille merkki taisteluun
        Olet liian tärkeä, taistelemme sinut vapauteen isänmaa

        Nyt sieluni on ankea, kun etsin oikeaa vastausta
        Joka pelastaisi tämän maan
        Kaikki mitä on voitettu, on kohta hävitty
        Mutta siihen emme voi nyt kaatua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijäilyllä ei pärjää elämässä.

        Sillä pärjääkin! Heikot ja nössöt ei pärjää sama homma elukoilla luonnossa! Meillä täällä on aitoa korpikansaa ja asemiestä jotka jatkaa ja jaksaa. Jos sotakin tulis niin joku Vornanen on vahvoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä pärjääkin! Heikot ja nössöt ei pärjää sama homma elukoilla luonnossa! Meillä täällä on aitoa korpikansaa ja asemiestä jotka jatkaa ja jaksaa. Jos sotakin tulis niin joku Vornanen on vahvoilla.

        Vanha ja vahva kansa ei luovuta kun on kyseessä isänmaa.


      • Anonyymi

        Mitä turhia odottelet. Matkusta Helsinkiin ja Ihkun baariin, jos vorna ei ole saanut sinne portikieltoa. Mistakaa ottaa pari selfietä somee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä pärjääkin! Heikot ja nössöt ei pärjää sama homma elukoilla luonnossa! Meillä täällä on aitoa korpikansaa ja asemiestä jotka jatkaa ja jaksaa. Jos sotakin tulis niin joku Vornanen on vahvoilla.

        Eihän tämä äijien äijä saanut edes nuorilta naisilta, vanha setämies


    • Anonyymi

      Toivon sydämeni pohjasta etten koskaan sekoasi niin, että äänestäisin demaria tai vasemmistoa tai vihreitä. Keskustakin on siinä kiikunkaakun, että voisin edes ajatella äänestäväni heitäkään.

      • Anonyymi

        Mikäs sinua Persuissa niin kiehtoo? kerropa keskeiset asiat!


      • Anonyymi

        Toivot ? Mikset päätä ! Ajatella kyllä saa ja pitääkin. Ennen päätöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sinua Persuissa niin kiehtoo? kerropa keskeiset asiat!

        Ei voi kertoa kun täällä joku pelotteli jo herjauskanteella.
        Kun ne adjektiivit menee sinne rahvaanomaseen ja sivistymättömään osastoon


    • Anonyymi

      IL 3.5.2024:

      "Poliisitarkastaja Seppo Sivula toteaa, ettei edes poliisilla ole oikeutta kantaa siviiliasetta julkisella paikalla."

      Urbaani sanakirja: 🎵 On tietämätön, kuin Vornanen aselain säädöksistä 🎵

      • Anonyymi

        Onkohan Vornanen esitellyt baarissa nuorille tytöille omaa tykkiään!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan Vornanen esitellyt baarissa nuorille tytöille omaa tykkiään!?

        .....ei, kun sitä mitätöntä pikku-tussariaan....

        Ei ihme, että suuttui kun ei kiinnostanut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .....ei, kun sitä mitätöntä pikku-tussariaan....

        Ei ihme, että suuttui kun ei kiinnostanut!

        Jos se oli jo lauennu vahingossa ja vielä paukkupatruuna pesässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan Vornanen esitellyt baarissa nuorille tytöille omaa tykkiään!?

        Kummassako lahkeessa olevassa tykkiä tarkoitat


    • Anonyymi

      Minä syvästi kadun että äänestin perussuomalaisia viime vaaleissa mutta lupaan kaksi sormea raamatulla että en koskaan tule äänestämään petturi puoluetta.

      • Anonyymi

        Minä siirryn äänestämään perussuomalaisia seuraavissa vaaleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä siirryn äänestämään perussuomalaisia seuraavissa vaaleissa.

        Onkos sinulla jokin muka järkiperuste tuolle päätöksellesi`?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sinulla jokin muka järkiperuste tuolle päätöksellesi`?

        Työväenpuolue ilman sosialismia ja ilman Venäjä-mielisyyttä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työväenpuolue ilman sosialismia ja ilman Venäjä-mielisyyttä .

        1.Persut ei todellakaan ole työväenpuolue. Voisit sanoa noin mistä tahansa puolueesta ennen persuja. Ainut enemmän duunarivastainenpuolue on kokoomus
        2. Persut on todella venäjä-mielinen puolue. Iso osa persupoliitikoista pelaa suoraan Putinin pussiin
        3. Sosialismin vastustaminen ei ole hyvä asia. Sosialismin ansiosta meillä on suomessa palkalliset sairaslomat ja 5 päiväinen työviikko 6 päiväisen sijaan. (+äitiys/isyyslomat, työmarkkinatuet, lapsilisät,,, lista jatkuu loputtomiin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.Persut ei todellakaan ole työväenpuolue. Voisit sanoa noin mistä tahansa puolueesta ennen persuja. Ainut enemmän duunarivastainenpuolue on kokoomus
        2. Persut on todella venäjä-mielinen puolue. Iso osa persupoliitikoista pelaa suoraan Putinin pussiin
        3. Sosialismin vastustaminen ei ole hyvä asia. Sosialismin ansiosta meillä on suomessa palkalliset sairaslomat ja 5 päiväinen työviikko 6 päiväisen sijaan. ( äitiys/isyyslomat, työmarkkinatuet, lapsilisät,,, lista jatkuu loputtomiin)

        Venäjällä kutsuttiin Halla-ahoa "Venäjä-vihaajaksi" ja Stubbia "Nato-haukaksi" . Vasemmistopuolueissa ja ihmisoikeustalebaaneissa on Venäjän lahjomia myötäilijöitä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.Persut ei todellakaan ole työväenpuolue. Voisit sanoa noin mistä tahansa puolueesta ennen persuja. Ainut enemmän duunarivastainenpuolue on kokoomus
        2. Persut on todella venäjä-mielinen puolue. Iso osa persupoliitikoista pelaa suoraan Putinin pussiin
        3. Sosialismin vastustaminen ei ole hyvä asia. Sosialismin ansiosta meillä on suomessa palkalliset sairaslomat ja 5 päiväinen työviikko 6 päiväisen sijaan. ( äitiys/isyyslomat, työmarkkinatuet, lapsilisät,,, lista jatkuu loputtomiin)

        Sosialismin ansiosta meillä on aivan saatanasti velkaa ja ylipaisunut julkinen sektori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työväenpuolue ilman sosialismia ja ilman Venäjä-mielisyyttä .

        >>Työväenpuolue << 😅 😂 🤣 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä siirryn äänestämään perussuomalaisia seuraavissa vaaleissa.

        Äänestä vaan, mutta listoilla ei ole Vornasta


    • Anonyymi

      Onko yksikään politiikassa kahlaava perinjuurin rehti tai kunnollinen.

      • Anonyymi

        Ei. Varsinkaan kepulaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Varsinkaan kepulaiset.

        ja varsinkin kokoomus valehtelee aina.


    • Anonyymi

      Suomalaisten henkinen taso on alhaimmillaan kuin koskaan..Nuoriso on huonosti kasvatettua,ei käytöstapoja ei mitään rotia missään..No mitäpä luulette on tulos tästä.Yhteiskunnassa jotain mätää..Mitä aikuiset edellä..

      • Anonyymi

        Sitä lapset perässä…


    • Anonyymi

      Veikkaan , että Vornanen on narsisti nihilisti ja sovinisti.
      Ehkä myös pitkälle salattu alkoholiongelma?

      • Anonyymi

        Siinäpä veikkailet keittiöpsykologi


    • Anonyymi

      Kaikkien yrittäjyyksien tukeminen vuosittain 10 miljardia euroa. Koronavuosien yritys avustukset 10 miljardia euroa. Nyt niitä maksatetaan yhteiskunnan vähäosaisilla. Samalla rakennetaan duunareista orjayhteiskuntaa. Tämä on fakta. Syksyllä katotaan kannattavuus?

    • Anonyymi

      Ei mihinkään vapauden liittoon, vaan rikollisten ja vangittujen liittoon tuommoisen pitäs päätyä. Suomen rikollisin puolue on Petos-Persut.

      • Anonyymi

        Taijatta olla umpihullu sorttia sääli


    • Anonyymi

      Säälittävä reppana. Anteeksipyyntö vaatimuksesta. Sitten joka pöivä joku tiedote. Nyt fiksu panisi netin ja kännyn sekä verhot kiinni. Vähän haiskahtaa narsulta, joka ei ymmärrä miten maailma ympärillä halveksii. Henkisesti hyvin lähellä kastematoa.

    • Anonyymi

      Vieläpä ENTINEN POLIISI 🥵 KAIT PALAA TAKAISIN POLIISIN HOMMIIN ?MITÄS KOS AMPUJA OLISI NORMI KANSALAINEN JA OLISI ASE LUVALLINEN OLISIKO JO VAPAANA?

    • Anonyymi

      Täydellä palkalla saa olla vaikka erotettu puolueesta.
      Opiskelijoilta vietiin korvauksia lapsilisistä myös mutta tämä loinen senku jatkaa veronmaksajien rahoilla tekemättä yhtään mitään.
      Tai tekihän se.
      Ampui!!!!

      • Anonyymi

        Kansanedustaja saa myös siviilityöstään puolet palkkaa.


      • Anonyymi

        Kansanedustajien työsuhde-edut ovat runsaat: taksikortit, kilometrikorvaukset, kulukorvaukset, työsuhdepuhelimet, fysioterapeutit ja psykologit, harrastekerhot, kielten opiskelua yksityistunneilla ja irtisanomisen lähes mahdottomuus. Kansanedustajien palkat ovat oikeammin palkkioita.
        Monella kansanedustajalla on myös muita luottamustoimia, joista voidaan maksaa kokouspalkkiota. Esim. kotikunnan valtuusto, aluevaltuusto etc.
        Kansanedustajilla on istuntotaukoa, lomaa, 4,5 kuukautta vuodessa.
        Kansanedustaja saa joka kuukausi palkkionsa, riippumatta poissaoloista tai työtunneista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanedustajien työsuhde-edut ovat runsaat: taksikortit, kilometrikorvaukset, kulukorvaukset, työsuhdepuhelimet, fysioterapeutit ja psykologit, harrastekerhot, kielten opiskelua yksityistunneilla ja irtisanomisen lähes mahdottomuus. Kansanedustajien palkat ovat oikeammin palkkioita.
        Monella kansanedustajalla on myös muita luottamustoimia, joista voidaan maksaa kokouspalkkiota. Esim. kotikunnan valtuusto, aluevaltuusto etc.
        Kansanedustajilla on istuntotaukoa, lomaa, 4,5 kuukautta vuodessa.
        Kansanedustaja saa joka kuukausi palkkionsa, riippumatta poissaoloista tai työtunneista.

        Vihervasemmisto on hiiren hiljaa omista korkeista palkoistaan ja tuloistaan. Eivät vaadi niihin tuntuvaa leikkausta. Miksi?


    • Anonyymi

      Tuleeko Joensuunseuduilta vain kelvotonta väkeä yhteiskuntaan ?

      • Anonyymi

        Persu kansanedustajat eivät hoida vastuullisesti tehtäviään. Juottolassa istuminen on äänestäjien pettämistä.


      • Anonyymi

        Väkivaltaista korruptoitunutta epärehellistä porukkaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu kansanedustajat eivät hoida vastuullisesti tehtäviään. Juottolassa istuminen on äänestäjien pettämistä.

        Mutta juottolassahan persujen kansanedustajat hakeutuvat äänestäjiensä keskuuteen kuulemaan kansan syvät huolenaiheet. Kulkihan se Urkkikin ympäri valtakuntaa kalastellen ja peräkylien tönöjen isäntiä ja emäntiä nauratellen. Persut tekevät samaa mutta lähiöpubeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta juottolassahan persujen kansanedustajat hakeutuvat äänestäjiensä keskuuteen kuulemaan kansan syvät huolenaiheet. Kulkihan se Urkkikin ympäri valtakuntaa kalastellen ja peräkylien tönöjen isäntiä ja emäntiä nauratellen. Persut tekevät samaa mutta lähiöpubeissa.

        Vornasen äänestäjät ovat Itä-Suomesta, eivät Helsingin keskustasta, missä Ihku on. Turha siellä on kansan ääntä kuunnella, näin sketsi mielessä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä ei Vornasta eroteta heti myös kansanedustajan tehtävästä?

      • Anonyymi

        Suojelun kulttuuri…


      • Anonyymi

        Uusien vaalien kautta menee kansanedustajien "erottamiset"...


      • Anonyymi

        Kansanedustajan erottaminen vaatii lainvoimaisen oikeuden tuomion, ja sellaistä ei vielä ole.

        Paino sanalla ' vielä'!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanedustajan erottaminen vaatii lainvoimaisen oikeuden tuomion, ja sellaistä ei vielä ole.

        Paino sanalla ' vielä'!

        Ei se nyt riitä kummiskaan.

        Ja muutenkin saisi Antikainen ja Vornanen olla eduskunnassa, ainakin sinne seuraaviin vaaleihin asti, milloin ne sitten onkaan


      • Anonyymi

        Suomi on oikeusvaltio jossa tuomio annetaan oikeudessa. Te puunhalaajat yritätte sitä romuttaa kuten sisäisen turvallisuuden haalimalla pakolaisia hövelisti hoidetulla maahanmuuttopolitiikalla


      • Anonyymi

        Ei ole laillista perustetta. Pitää olla vankeustuomio, esitys erottamisesta ja eduskunnan 2/3 enemmistö erottamisen takana.
        Uskokaa nyt pösilöt että asiat ei mene teidän mielihalujenne, vaan lakien ja sääntöjen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on oikeusvaltio jossa tuomio annetaan oikeudessa. Te puunhalaajat yritätte sitä romuttaa kuten sisäisen turvallisuuden haalimalla pakolaisia hövelisti hoidetulla maahanmuuttopolitiikalla

        Persujen tärkein asia on omasta mielestään Suomen sisäinen turvallisuus, mikä tuntuu nyt aikamoiselta vitsiltä . Ja seuraavaksi tärkein, köyhät kyykkyyn, joka toimii myös hyvin


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onkohan joskus tulevaisuudessa koulun historian kokeessa kysymys. Kuka oli Suomen ensimmäinen kadulla ampuma aseella ampunut kansanedustaja ja mitä puoluetta edusti

      • Anonyymi

        Kysymyksenä voisi ollla, että minkä puolueen kansanedustajat ovat tehneet eniten raiskauksia tai raiskauksen yrityksiä. K:lla alkava puolue taitaa viedä voiton siinä tilastossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksenä voisi ollla, että minkä puolueen kansanedustajat ovat tehneet eniten raiskauksia tai raiskauksen yrityksiä. K:lla alkava puolue taitaa viedä voiton siinä tilastossa.

        Kommunistit??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksenä voisi ollla, että minkä puolueen kansanedustajat ovat tehneet eniten raiskauksia tai raiskauksen yrityksiä. K:lla alkava puolue taitaa viedä voiton siinä tilastossa.

        Suomen historiassa Vornanen on ensimmäinen istuva kansanedustaja , joka on ampunut kadulla. Se jää hostoriankirjoihin


    • Anonyymi

      Hyvä edustaja on.Hän ajaa Joensuun asioita .Hirviporukka on äänet antaneet .Nyt työrauha hänelle .

      • Anonyymi

        Nyt pilailet.


      • Anonyymi

        Lieksan susivihaajat äänesti ja toivoo työrauhaa timpsukalle.


      • Anonyymi

        Muistakaa hirviporukan jäsenet, älä koskaan osoita aseella ihmistä, vaan eläintä tai vihollista. Oletteko suorittaneet Suomen asepalveluksen, muistuuko ohjeet mieleen


    • Anonyymi

      Voi se vielä hyväksi kääntyä.
      Etenkin jos edustajia lisää Vornasen luomaan ryhmään, Pohjois-Karjalaisia, ehkä itäsuomesta laajemmin? "Savokarjalasta" eh

    • Anonyymi

      Timo on hyvä mies .Hän hoitaa asiat efuskunnassa .Luotamme Timoon .

      • Anonyymi

        ...ja sarkasmi on taiteenlaji, jota amatöörien ei kannata harrastaa. Tulee pelkkiä väärinkäsityksiä...


    • Anonyymi

      Ethän sie kunnn Komunisti äänestä oikeistoa

    • Anonyymi

      Esimerkillinen kansanedustaja.Tulosta tulee ja näkyvyyttä .

      • Anonyymi

        Kyllä näkyvyyttä sai aikaan, vaikka istuntokausi ei ole vielä puolessa välissäkään


    • Anonyymi

      Lyhyt tarina kertoo, että aseet ovat niille, jotka elävät pelossa. Kuolleet ja heidän perheensä elävät kyyneleissä

      • Anonyymi

        Mistä tämä syvällinen mietelause on peräisin, itsekö keksit. Ehkä aseet on niille, jotka osaa niitä käyttää viisasti


    • Anonyymi

      Kyllä me mrtsämiehet annoimme äänet Timolle.Timo hoitaa hommat.Yöelämä ei kuulu efuskuntatyöhön .Jokainen tavallaan .

    • Anonyymi

      Mies se on pyssymies, tai muuten ei mikkään!

      • Anonyymi

        Ai mies ei ole mies ilman asetta, joopa joo, näin on Vornanenkin, ei mitään ilman asetta, se on nyt niin nähty


      • Anonyymi

        Pelkuripersutko tarvitsevat aseita arkipäivisinkin?


    • Anonyymi

      Nekö neonniitä kuuluisia HuutokauppaKeisarinkin mainitsemia Vornakin kannattimia?!?? :D!!!

    • Anonyymi

      Älkää äänestäkö oikeistoa EU-vaaleissa.

      • Anonyymi

        Eihä myö nyt komunistivihreetä kyllä äänestetä


      • Anonyymi

        Suomen oikeisto ei ole Venäjä-myönteinen . Äänestäkää Vihreitten Tarja Cronbergiä ja demarien Tarja Halosta .


    • Anonyymi

      Miksi Orpo toivoi, että hakisi itse eroa? Osa äänioikeutetuista kansalaisista on hänet sinne edustajakseen valinnut, ei kai hän voi erota omasta aloittestaan ilman juridista syytä tai ilman äänestäjiensä suostumusta? Orpokin saisi pitää mölyt mahassaan, kun ei tunnu ymmärtävän asiasta paljon ymmärtävä.

      Aavistaakohan Orpo, että vapausrangaistustuomiota (vankeus) ei asiassa lopulta tule lainvoimaiseksi?

      • Anonyymi

        Vornanen on saanut valtakirjan eduskuntaan persujen listalta. Persut erottaa hänet puolueesta,, ei hän edusta sitä, mihin äänestäjät hänet äänestivät, johonkin yhden miehen orkesteriin, millä ei ole mitään poliittista ryhmittymää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vornanen on saanut valtakirjan eduskuntaan persujen listalta. Persut erottaa hänet puolueesta,, ei hän edusta sitä, mihin äänestäjät hänet äänestivät, johonkin yhden miehen orkesteriin, millä ei ole mitään poliittista ryhmittymää

        6500 ääntä savo-karjalasta ei kylläkään johtunut perussuomalaisista vaan Vornasesta itsestään.
        Kaveri olisi mennyt läpi minkä puolueen listalta tahansa ja on siksi aivan kelpo mies edustamaan savo-karjalaa omana ryhmänään.
        Milloinkas muuten vihreät erottaa puolueesta venäläisten kanssa veljeilevän Tarja Gronbergin?
        "Emme me tienneet..." (No ettepä tietenkään!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6500 ääntä savo-karjalasta ei kylläkään johtunut perussuomalaisista vaan Vornasesta itsestään.
        Kaveri olisi mennyt läpi minkä puolueen listalta tahansa ja on siksi aivan kelpo mies edustamaan savo-karjalaa omana ryhmänään.
        Milloinkas muuten vihreät erottaa puolueesta venäläisten kanssa veljeilevän Tarja Gronbergin?
        "Emme me tienneet..." (No ettepä tietenkään!)

        Mikä särähtää pahasti korvaan ja hyppii silmille edellisessä viestissä`??

        Se on adjektiivi "𝐤𝐞𝐥𝐩𝐨".

        Persujen valkopyykkärit jälleen vauhdissa; naurettavaa. Vai onkos se Timo itse, joka yrittää kilpeään vielä epätoivoisesti kiillottaa?

        Timo hyvä!! Tunetko sanonnan: "𝕸𝖆𝖆𝖍𝖆𝖓 𝖐𝖆𝖆𝖙𝖚𝖓𝖚𝖙𝖙𝖆 𝖒𝖆𝖎𝖙𝖔𝖆 𝖔𝖓 𝖙𝖚𝖗𝖍𝖆 𝖛𝖔𝖎𝖛𝖔𝖙𝖊𝖑𝖑𝖆"

        Se tarkoittaa sitä, että kun on tapahtunut peruuttamaton vahinko, ihmisen on viisaampaa yrittää vaan hyväksyä tapahtunut ja oppia elämään uudessa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä särähtää pahasti korvaan ja hyppii silmille edellisessä viestissä`??

        Se on adjektiivi "𝐤𝐞𝐥𝐩𝐨".

        Persujen valkopyykkärit jälleen vauhdissa; naurettavaa. Vai onkos se Timo itse, joka yrittää kilpeään vielä epätoivoisesti kiillottaa?

        Timo hyvä!! Tunetko sanonnan: "𝕸𝖆𝖆𝖍𝖆𝖓 𝖐𝖆𝖆𝖙𝖚𝖓𝖚𝖙𝖙𝖆 𝖒𝖆𝖎𝖙𝖔𝖆 𝖔𝖓 𝖙𝖚𝖗𝖍𝖆 𝖛𝖔𝖎𝖛𝖔𝖙𝖊𝖑𝖑𝖆"

        Se tarkoittaa sitä, että kun on tapahtunut peruuttamaton vahinko, ihmisen on viisaampaa yrittää vaan hyväksyä tapahtunut ja oppia elämään uudessa tilanteessa.

        Mitä peruuttamatonta tuossa nyt on tapahtunut?
        Sakkojuttu, aselupa hyllylle määräajaksi, jatkaa kansanedustajana ja poliisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä peruuttamatonta tuossa nyt on tapahtunut?
        Sakkojuttu, aselupa hyllylle määräajaksi, jatkaa kansanedustajana ja poliisina.

        Kyllä Vornasen maine on mennyt iäksi, kun hän paljastui kaikilta osin halpahintaiseksi huijariksi.

        Eipä ihme, että äänestäjänsä ovat ollee raivoissaan, ei noissa tekosissa ole selityksille sijaa.

        Veikkaan, että Vornanen on kipin kapin liittynyt K-ruoka asiakkaaksi, vastaava kuin liikuntarajoitteiset vanhukset käyttävät, ostokset tuodaan suoraan kotiovelle. Ei ole Vornasella syytä pistää päätään ihmisten ilmoille vähään aikaan.

        ps.
        - Aselupaa ei yleensä laiteta "hyllylle, se peruutetaan. Uuden saa hakemalla ja myönnetään, jos myönnetään. Vornanen kun on kansakunnan valokeilassa kusitolppana, kukaan lupaviranomainen ei halua leimautua yökerhoammuskelijan tukijoukkoihin kuuluvaksi myöntämällä moiselle uutta aselupaa. Ties vaikka vastaava ammuskelu uusiutuisi, ja nyt vakavammilla seurauksilla.

        - Tyhjänpäiväisenä yksijäsenisenä vornasryhmäläisenä hänen tulevat aikaansaannoksensa tulevat parhaimmillaan olemaan noin 1,5kg kasvuravinteeksi sopivaa tuotosta vuorokaudessa. Eduskunnassa sekin huuhdotaan klosetista alas. Eli se siitäkin. Parasta kaikille asian osapuolille olisi, jos Vornanen itse toimisi ryhdikkäästi ja suoraselkäisesti, ja eroaisi itse kansanedustajan tehtävästä paljastuneen toimeen sopimattomuuden vuoksi.

        - Ura poliisissa on takana. Kännisikailija ja yökerhoammuskelija ei sovi kunnioittamani poliisi-instituution palvelukseen. Se nyt on harvinaisen selvä asia se.

        ps. Huomasitko, että uutissanastoon on ilmestynyt uusi term: '𝐯𝐨𝐫𝐧𝐚𝐬𝐩𝐲𝐬𝐬𝐲'.

        - Tulee olemaan enemmän kuin mielenkiintoista miten taskuaseen vienti yökerhoon todistetaan millään muotoa 'hyväksyttäväksi'? Aselaki kun sanoo, että asetta saa ”kuljettaa vain lataamattomana suojuksessa sekä kantaa ja kuljettaa vain silloin, kun siihen on hyväksyttävä syy.”

        Jos niin kovasti pelotti, miksei pappa pysynyt neljän seinän sisäpuolella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Vornasen maine on mennyt iäksi, kun hän paljastui kaikilta osin halpahintaiseksi huijariksi.

        Eipä ihme, että äänestäjänsä ovat ollee raivoissaan, ei noissa tekosissa ole selityksille sijaa.

        Veikkaan, että Vornanen on kipin kapin liittynyt K-ruoka asiakkaaksi, vastaava kuin liikuntarajoitteiset vanhukset käyttävät, ostokset tuodaan suoraan kotiovelle. Ei ole Vornasella syytä pistää päätään ihmisten ilmoille vähään aikaan.

        ps.
        - Aselupaa ei yleensä laiteta "hyllylle, se peruutetaan. Uuden saa hakemalla ja myönnetään, jos myönnetään. Vornanen kun on kansakunnan valokeilassa kusitolppana, kukaan lupaviranomainen ei halua leimautua yökerhoammuskelijan tukijoukkoihin kuuluvaksi myöntämällä moiselle uutta aselupaa. Ties vaikka vastaava ammuskelu uusiutuisi, ja nyt vakavammilla seurauksilla.

        - Tyhjänpäiväisenä yksijäsenisenä vornasryhmäläisenä hänen tulevat aikaansaannoksensa tulevat parhaimmillaan olemaan noin 1,5kg kasvuravinteeksi sopivaa tuotosta vuorokaudessa. Eduskunnassa sekin huuhdotaan klosetista alas. Eli se siitäkin. Parasta kaikille asian osapuolille olisi, jos Vornanen itse toimisi ryhdikkäästi ja suoraselkäisesti, ja eroaisi itse kansanedustajan tehtävästä paljastuneen toimeen sopimattomuuden vuoksi.

        - Ura poliisissa on takana. Kännisikailija ja yökerhoammuskelija ei sovi kunnioittamani poliisi-instituution palvelukseen. Se nyt on harvinaisen selvä asia se.

        ps. Huomasitko, että uutissanastoon on ilmestynyt uusi term: '𝐯𝐨𝐫𝐧𝐚𝐬𝐩𝐲𝐬𝐬𝐲'.

        - Tulee olemaan enemmän kuin mielenkiintoista miten taskuaseen vienti yökerhoon todistetaan millään muotoa 'hyväksyttäväksi'? Aselaki kun sanoo, että asetta saa ”kuljettaa vain lataamattomana suojuksessa sekä kantaa ja kuljettaa vain silloin, kun siihen on hyväksyttävä syy.”

        Jos niin kovasti pelotti, miksei pappa pysynyt neljän seinän sisäpuolella?

        Noinhan se varmaan sinun unelmissasi menee, mutta varauduhan nyt kuitenkin pettymyksiin...

        Eipä tuohon enempää viitsi kommentoida kuin että olittepa sinä ja kaltaisesi mitä mieltä tahansa Vornasesta, niin hänellä on edelleenkin oma vankka kannattajakuntansa.
        Ei 6500 ääntä tästä vaalipiiristä ole perussuomalaisen puolueen ansiota, eikä se nouse tyhjästä, vaan lähtee henkilöstä itsestään, Vornasesta.

        Ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa äänestyksissä nappia painaessaan kuin oli persujen ryhmän jäsenenäkin edustaessaan savo-karjalaa.

        Muutenkin tyhmää olisi heittää kolmen vuoden kansanedustajan palkka ja kaikki edut syrjään kun ei kerran ole mikään pakko. Sellaista rangaistusta ei tule saamaan että se riittäisi perusteeksi eduskunnasta erottamiseen.

        Aseeseen oli lupa joka oikeutti pitämään sitä mukana julkisella paikalla, siinä ei ole kahta sanaa. Ainoa kyseenalainen asia on se maahan suunnattu laukaus, josta tulee rangaistuksena sakko mahdollisesti vaaran aiheuttamisesta. Muuta hän ei ensikertalaisena tule saamaan.

        Mitä tulee aselupiin, niin poliisi voi todellakin ottaa aseluvan ja aseet pois määräajaksi, jotka sitten palautetaan. Myöskin oikeus hakea uusia aselupia voidaan pistää jäihin määräajaksi, yleensä kahdeksi- viideksi vuodeksi.

        Poliisistakaan ei voida erottaa ellei tuomita vankeusrangaistukseen, muussa tapauksessa virkamiehen virasta erottaminen vaatii kolme kirjallista varoitusta.

        Mitä Vornasen liikkumiseen julkisilla paikoilla tulee, niin tuskinpa löytyy sellaista joka taitaa hänen tielleen kapuloita asetella.

        Homma ei mennyt kansanedustajan käsikirjan mukaisesti, mutta kun ottaa huomioon että asian jatkokäsittely tapahtuu sääntöjen ja lakien mukaan, niin lynkkausta haluava huutoäänestysjoukko voi vain harmitella että menipä hyvät hirttäjäiset sivu suun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se varmaan sinun unelmissasi menee, mutta varauduhan nyt kuitenkin pettymyksiin...

        Eipä tuohon enempää viitsi kommentoida kuin että olittepa sinä ja kaltaisesi mitä mieltä tahansa Vornasesta, niin hänellä on edelleenkin oma vankka kannattajakuntansa.
        Ei 6500 ääntä tästä vaalipiiristä ole perussuomalaisen puolueen ansiota, eikä se nouse tyhjästä, vaan lähtee henkilöstä itsestään, Vornasesta.

        Ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa äänestyksissä nappia painaessaan kuin oli persujen ryhmän jäsenenäkin edustaessaan savo-karjalaa.

        Muutenkin tyhmää olisi heittää kolmen vuoden kansanedustajan palkka ja kaikki edut syrjään kun ei kerran ole mikään pakko. Sellaista rangaistusta ei tule saamaan että se riittäisi perusteeksi eduskunnasta erottamiseen.

        Aseeseen oli lupa joka oikeutti pitämään sitä mukana julkisella paikalla, siinä ei ole kahta sanaa. Ainoa kyseenalainen asia on se maahan suunnattu laukaus, josta tulee rangaistuksena sakko mahdollisesti vaaran aiheuttamisesta. Muuta hän ei ensikertalaisena tule saamaan.

        Mitä tulee aselupiin, niin poliisi voi todellakin ottaa aseluvan ja aseet pois määräajaksi, jotka sitten palautetaan. Myöskin oikeus hakea uusia aselupia voidaan pistää jäihin määräajaksi, yleensä kahdeksi- viideksi vuodeksi.

        Poliisistakaan ei voida erottaa ellei tuomita vankeusrangaistukseen, muussa tapauksessa virkamiehen virasta erottaminen vaatii kolme kirjallista varoitusta.

        Mitä Vornasen liikkumiseen julkisilla paikoilla tulee, niin tuskinpa löytyy sellaista joka taitaa hänen tielleen kapuloita asetella.

        Homma ei mennyt kansanedustajan käsikirjan mukaisesti, mutta kun ottaa huomioon että asian jatkokäsittely tapahtuu sääntöjen ja lakien mukaan, niin lynkkausta haluava huutoäänestysjoukko voi vain harmitella että menipä hyvät hirttäjäiset sivu suun.

        >>Ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa äänestyksissä nappia painaessaan kuin oli persujen ryhmän jäsenenäkin edustaessaan....<<

        Jösses!

        Olet taatusti pesunkestäävä persu???

        Vain aito saapastyhmä ja tietämätön persu kuvittelee, että "ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa " kun vain osaa oikeaa nappia äänestyksessä painaa?

        Tämäkö on persun ihan oikea paras ymmärrys kansanedustajan koko työstä ja vaikuttamismahdolisuuksista eduskunnassa?

        Kyllä, luotan siihen että Vornanen on kykenevä nappia painamaan niinä aamuina, kun jaksaa töihin könytä eikä Ihkussa ole mennyt räkäkännissä aamu-neljään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se varmaan sinun unelmissasi menee, mutta varauduhan nyt kuitenkin pettymyksiin...

        Eipä tuohon enempää viitsi kommentoida kuin että olittepa sinä ja kaltaisesi mitä mieltä tahansa Vornasesta, niin hänellä on edelleenkin oma vankka kannattajakuntansa.
        Ei 6500 ääntä tästä vaalipiiristä ole perussuomalaisen puolueen ansiota, eikä se nouse tyhjästä, vaan lähtee henkilöstä itsestään, Vornasesta.

        Ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa äänestyksissä nappia painaessaan kuin oli persujen ryhmän jäsenenäkin edustaessaan savo-karjalaa.

        Muutenkin tyhmää olisi heittää kolmen vuoden kansanedustajan palkka ja kaikki edut syrjään kun ei kerran ole mikään pakko. Sellaista rangaistusta ei tule saamaan että se riittäisi perusteeksi eduskunnasta erottamiseen.

        Aseeseen oli lupa joka oikeutti pitämään sitä mukana julkisella paikalla, siinä ei ole kahta sanaa. Ainoa kyseenalainen asia on se maahan suunnattu laukaus, josta tulee rangaistuksena sakko mahdollisesti vaaran aiheuttamisesta. Muuta hän ei ensikertalaisena tule saamaan.

        Mitä tulee aselupiin, niin poliisi voi todellakin ottaa aseluvan ja aseet pois määräajaksi, jotka sitten palautetaan. Myöskin oikeus hakea uusia aselupia voidaan pistää jäihin määräajaksi, yleensä kahdeksi- viideksi vuodeksi.

        Poliisistakaan ei voida erottaa ellei tuomita vankeusrangaistukseen, muussa tapauksessa virkamiehen virasta erottaminen vaatii kolme kirjallista varoitusta.

        Mitä Vornasen liikkumiseen julkisilla paikoilla tulee, niin tuskinpa löytyy sellaista joka taitaa hänen tielleen kapuloita asetella.

        Homma ei mennyt kansanedustajan käsikirjan mukaisesti, mutta kun ottaa huomioon että asian jatkokäsittely tapahtuu sääntöjen ja lakien mukaan, niin lynkkausta haluava huutoäänestysjoukko voi vain harmitella että menipä hyvät hirttäjäiset sivu suun.

        "Aseeseen oli lupa joka oikeutti pitämään sitä mukana julkisella paikalla, siinä ei ole kahta sanaa"

        ....paitsi että aseen kantamiseen julkisella paikalla pitää olla "hyväksyttävä syy".

        Sitä Vornasella ei ollut.

        Sääli kansanedustajapaikan osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se varmaan sinun unelmissasi menee, mutta varauduhan nyt kuitenkin pettymyksiin...

        Eipä tuohon enempää viitsi kommentoida kuin että olittepa sinä ja kaltaisesi mitä mieltä tahansa Vornasesta, niin hänellä on edelleenkin oma vankka kannattajakuntansa.
        Ei 6500 ääntä tästä vaalipiiristä ole perussuomalaisen puolueen ansiota, eikä se nouse tyhjästä, vaan lähtee henkilöstä itsestään, Vornasesta.

        Ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa äänestyksissä nappia painaessaan kuin oli persujen ryhmän jäsenenäkin edustaessaan savo-karjalaa.

        Muutenkin tyhmää olisi heittää kolmen vuoden kansanedustajan palkka ja kaikki edut syrjään kun ei kerran ole mikään pakko. Sellaista rangaistusta ei tule saamaan että se riittäisi perusteeksi eduskunnasta erottamiseen.

        Aseeseen oli lupa joka oikeutti pitämään sitä mukana julkisella paikalla, siinä ei ole kahta sanaa. Ainoa kyseenalainen asia on se maahan suunnattu laukaus, josta tulee rangaistuksena sakko mahdollisesti vaaran aiheuttamisesta. Muuta hän ei ensikertalaisena tule saamaan.

        Mitä tulee aselupiin, niin poliisi voi todellakin ottaa aseluvan ja aseet pois määräajaksi, jotka sitten palautetaan. Myöskin oikeus hakea uusia aselupia voidaan pistää jäihin määräajaksi, yleensä kahdeksi- viideksi vuodeksi.

        Poliisistakaan ei voida erottaa ellei tuomita vankeusrangaistukseen, muussa tapauksessa virkamiehen virasta erottaminen vaatii kolme kirjallista varoitusta.

        Mitä Vornasen liikkumiseen julkisilla paikoilla tulee, niin tuskinpa löytyy sellaista joka taitaa hänen tielleen kapuloita asetella.

        Homma ei mennyt kansanedustajan käsikirjan mukaisesti, mutta kun ottaa huomioon että asian jatkokäsittely tapahtuu sääntöjen ja lakien mukaan, niin lynkkausta haluava huutoäänestysjoukko voi vain harmitella että menipä hyvät hirttäjäiset sivu suun.

        >>Ampuma-aselupa voidaan perua monellakin perusteella. Ampuma-aselain 67
        §:ssä käsitellään ampuma-aseluvan peruuttamista. 𝐀𝐥𝐤𝐨𝐡𝐨𝐥𝐢𝐧 𝐯ää𝐫𝐢𝐧𝐤ä𝐲𝐭𝐭ö esimer-
        kiksi rattijuopumus, minkäänlainen huumeiden käyttö 𝐭𝐚𝐢 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐮𝐬𝐬𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨 𝐣𝐚 𝐚𝐦𝐩𝐮𝐦𝐚- 𝐚𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐬ä𝐢𝐥𝐲𝐭𝐲𝐬- 𝐭𝐚𝐢 𝐤ä𝐲𝐭𝐭ö𝐫𝐢𝐤𝐨𝐬 𝐫𝐢𝐢𝐭𝐭ää 𝐩𝐞𝐫𝐮𝐮𝐭𝐭𝐚𝐦𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐦𝐩𝐮𝐦𝐚-𝐚𝐬𝐞𝐥𝐮𝐯𝐚𝐧 <<

        Näyttää sille, että Vornaselta aseluvat lähtevät ikuisesti pois.

        Miten silloin voi toimia poliisina??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Ampuma-aselupa voidaan perua monellakin perusteella. Ampuma-aselain 67
        §:ssä käsitellään ampuma-aseluvan peruuttamista. 𝐀𝐥𝐤𝐨𝐡𝐨𝐥𝐢𝐧 𝐯ää𝐫𝐢𝐧𝐤ä𝐲𝐭𝐭ö esimer-
        kiksi rattijuopumus, minkäänlainen huumeiden käyttö 𝐭𝐚𝐢 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐮𝐬𝐬𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨 𝐣𝐚 𝐚𝐦𝐩𝐮𝐦𝐚- 𝐚𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐬ä𝐢𝐥𝐲𝐭𝐲𝐬- 𝐭𝐚𝐢 𝐤ä𝐲𝐭𝐭ö𝐫𝐢𝐤𝐨𝐬 𝐫𝐢𝐢𝐭𝐭ää 𝐩𝐞𝐫𝐮𝐮𝐭𝐭𝐚𝐦𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐦𝐩𝐮𝐦𝐚-𝐚𝐬𝐞𝐥𝐮𝐯𝐚𝐧 <<

        Näyttää sille, että Vornaselta aseluvat lähtevät ikuisesti pois.

        Miten silloin voi toimia poliisina??

        "Miten silloin voi toimia poliisina??"

        Helposti!

        Lisääntyvä määrä liikennekameroita vaatii myös kasvavan määrän niiden tuottaman materiaalin manuaalisia tarkastuksia. Aseeton toimistopoliisi voisi hyvinkin toimia vaikka nopeusvalvontakamarakuvien tarkastajana.

        Onnistuuhan se armeijassakin:

        >>67 §
        Aseeton palvelus

        Asevelvollinen, joka vakuuttaa vakaumukseen perustuvien omantunnonsyiden estävän suorittamasta asevelvollisuutta aseellisessa palveluksessa ja joka hakee aseettomaan palvelukseen, vapautetaan aseellisesta palveluksesta ja määrätään aseettomaan palvelukseen.<<


        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20071438


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aseeseen oli lupa joka oikeutti pitämään sitä mukana julkisella paikalla, siinä ei ole kahta sanaa"

        ....paitsi että aseen kantamiseen julkisella paikalla pitää olla "hyväksyttävä syy".

        Sitä Vornasella ei ollut.

        Sääli kansanedustajapaikan osalta.

        Höpöhöpö, mikään ei muutu. Vornanen jatkaa sekä poliisina että kansanedustajana. Harmittaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa äänestyksissä nappia painaessaan kuin oli persujen ryhmän jäsenenäkin edustaessaan....<<

        Jösses!

        Olet taatusti pesunkestäävä persu???

        Vain aito saapastyhmä ja tietämätön persu kuvittelee, että "ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa " kun vain osaa oikeaa nappia äänestyksessä painaa?

        Tämäkö on persun ihan oikea paras ymmärrys kansanedustajan koko työstä ja vaikuttamismahdolisuuksista eduskunnassa?

        Kyllä, luotan siihen että Vornanen on kykenevä nappia painamaan niinä aamuina, kun jaksaa töihin könytä eikä Ihkussa ole mennyt räkäkännissä aamu-neljään.

        😂 Olisit huvittava ellet olisi noin säälittävä... 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa äänestyksissä nappia painaessaan kuin oli persujen ryhmän jäsenenäkin edustaessaan....<<

        Jösses!

        Olet taatusti pesunkestäävä persu???

        Vain aito saapastyhmä ja tietämätön persu kuvittelee, että "ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa " kun vain osaa oikeaa nappia äänestyksessä painaa?

        Tämäkö on persun ihan oikea paras ymmärrys kansanedustajan koko työstä ja vaikuttamismahdolisuuksista eduskunnassa?

        Kyllä, luotan siihen että Vornanen on kykenevä nappia painamaan niinä aamuina, kun jaksaa töihin könytä eikä Ihkussa ole mennyt räkäkännissä aamu-neljään.

        Ennemmin tyhmä persu kuin "viisas" vihervasuri.
        Siinä on persu vielä paljon voitolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Olisit huvittava ellet olisi noin säälittävä... 🤣

        Mutta varmaan itsekin huomasit, miten kapea-alainen, hailu ja asiaa tuntematon oli käsityksesi eduskuntatyöstä, jossa "napin painaminen" on kansanedustajan työn keskiössä käsityksesi mukaan.

        Hävettääkös nyt?

        Löisin vaikka vetoa, että kuulut Perussuomalaiseen puolueeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta varmaan itsekin huomasit, miten kapea-alainen, hailu ja asiaa tuntematon oli käsityksesi eduskuntatyöstä, jossa "napin painaminen" on kansanedustajan työn keskiössä käsityksesi mukaan.

        Hävettääkös nyt?

        Löisin vaikka vetoa, että kuulut Perussuomalaiseen puolueeseen?

        Kummallista että vihervasureiden mielestä pitäisi hävetä jos ei ajattele yhtä palikkamaisesti kuin vihervasuri...
        Ei, ei hävetä yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista että vihervasureiden mielestä pitäisi hävetä jos ei ajattele yhtä palikkamaisesti kuin vihervasuri...
        Ei, ei hävetä yhtään.

        "Ei, ei hävetä yhtään"

        Tyypillistä persuilua. Niin megalomaanista munausta ja tössimistä ei ole maailmassa olemassa, että normipersu häpeäisi pennin vertaa.

        M.O.T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, mikään ei muutu. Vornanen jatkaa sekä poliisina että kansanedustajana. Harmittaako?

        Aseella kadulla väkijoukossa sikahumalassa ihmisiä aseelle uhkaillut ja ampunut ei ainakaan saa aselupiaan takaisin.

        >>𝐋𝐮𝐩𝐚 𝐯𝐨𝐢𝐝𝐚𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐮𝐮𝐭𝐭𝐚𝐚, 𝐣𝐨𝐬 𝐥𝐮𝐯𝐚𝐧𝐡𝐚𝐥𝐭𝐢𝐣𝐚 𝐨𝐧 𝐬𝐲𝐲𝐥𝐥𝐢𝐬𝐭𝐲𝐧𝐲𝐭 𝐯ä𝐤𝐢𝐯𝐚𝐥𝐭𝐚𝐢𝐬𝐭𝐚 𝐤ä𝐲𝐭𝐭ä𝐲𝐭𝐲- 𝐦𝐢𝐬𝐭ä 𝐨𝐬𝐨𝐢𝐭𝐭𝐚𝐯𝐚𝐚𝐧 𝐫𝐢𝐤𝐨𝐤𝐬𝐞𝐞𝐧<<

        Se, että henkilö on poliisi ei ole lieventävä, vaan selkeästi raskauttava asianhaara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se varmaan sinun unelmissasi menee, mutta varauduhan nyt kuitenkin pettymyksiin...

        Eipä tuohon enempää viitsi kommentoida kuin että olittepa sinä ja kaltaisesi mitä mieltä tahansa Vornasesta, niin hänellä on edelleenkin oma vankka kannattajakuntansa.
        Ei 6500 ääntä tästä vaalipiiristä ole perussuomalaisen puolueen ansiota, eikä se nouse tyhjästä, vaan lähtee henkilöstä itsestään, Vornasesta.

        Ihan sama vaikutus hänellä on eduskunnassa äänestyksissä nappia painaessaan kuin oli persujen ryhmän jäsenenäkin edustaessaan savo-karjalaa.

        Muutenkin tyhmää olisi heittää kolmen vuoden kansanedustajan palkka ja kaikki edut syrjään kun ei kerran ole mikään pakko. Sellaista rangaistusta ei tule saamaan että se riittäisi perusteeksi eduskunnasta erottamiseen.

        Aseeseen oli lupa joka oikeutti pitämään sitä mukana julkisella paikalla, siinä ei ole kahta sanaa. Ainoa kyseenalainen asia on se maahan suunnattu laukaus, josta tulee rangaistuksena sakko mahdollisesti vaaran aiheuttamisesta. Muuta hän ei ensikertalaisena tule saamaan.

        Mitä tulee aselupiin, niin poliisi voi todellakin ottaa aseluvan ja aseet pois määräajaksi, jotka sitten palautetaan. Myöskin oikeus hakea uusia aselupia voidaan pistää jäihin määräajaksi, yleensä kahdeksi- viideksi vuodeksi.

        Poliisistakaan ei voida erottaa ellei tuomita vankeusrangaistukseen, muussa tapauksessa virkamiehen virasta erottaminen vaatii kolme kirjallista varoitusta.

        Mitä Vornasen liikkumiseen julkisilla paikoilla tulee, niin tuskinpa löytyy sellaista joka taitaa hänen tielleen kapuloita asetella.

        Homma ei mennyt kansanedustajan käsikirjan mukaisesti, mutta kun ottaa huomioon että asian jatkokäsittely tapahtuu sääntöjen ja lakien mukaan, niin lynkkausta haluava huutoäänestysjoukko voi vain harmitella että menipä hyvät hirttäjäiset sivu suun.

        "Aseeseen oli lupa joka oikeutti pitämään sitä mukana julkisella paikalla, siinä ei ole kahta sanaa. "

        Heh...


        HS 9.5.2024:
        ====>>Poliisi ei ole vahvistanut Vornasen henkilöllisyyttä, mutta on tiedottanut epäilevänsä 54-vuotiasta miestä vaaran aiheuttamisesta, laittomasta uhkauksesta ja 𝐚𝐦𝐩𝐮𝐦𝐚-𝐚𝐬𝐞𝐫𝐢𝐤𝐤𝐨𝐦𝐮𝐤𝐬𝐞𝐬𝐭𝐚.<<

        "Vornasen sairaus­loma jatkuu viikolla"

        Niin , mitkä olivat ne asiat, jotka saavat persut katsomaan Vornasta ylöspäin ihailevasti?

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010413134.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aseeseen oli lupa joka oikeutti pitämään sitä mukana julkisella paikalla, siinä ei ole kahta sanaa. "

        Heh...


        HS 9.5.2024:
        ====>>Poliisi ei ole vahvistanut Vornasen henkilöllisyyttä, mutta on tiedottanut epäilevänsä 54-vuotiasta miestä vaaran aiheuttamisesta, laittomasta uhkauksesta ja 𝐚𝐦𝐩𝐮𝐦𝐚-𝐚𝐬𝐞𝐫𝐢𝐤𝐤𝐨𝐦𝐮𝐤𝐬𝐞𝐬𝐭𝐚.<<

        "Vornasen sairaus­loma jatkuu viikolla"

        Niin , mitkä olivat ne asiat, jotka saavat persut katsomaan Vornasta ylöspäin ihailevasti?

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010413134.html

        Odotahan nyt kiltisti vaan tutkinnan tulosta ja mahdollista tuomiota.
        Pääset sitten taas itkemään kun tuomitseminenkaan ei mene punakaartin huutoäänestyksen mukaan...😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei, ei hävetä yhtään"

        Tyypillistä persuilua. Niin megalomaanista munausta ja tössimistä ei ole maailmassa olemassa, että normipersu häpeäisi pennin vertaa.

        M.O.T.

        😂 Tyypillistä vihervasurismia. Jos pitäisi hävetä sitä ettei ole vihervasuri, niin maailma olisi häpeää täynnä... 🤣


    • Anonyymi

      Äänestän Vornasen Timppaa seuraavallakin kerralla, vaikka ei olisi edes ehdolla. Suomi tarvitsee pyssysankareita. Lucky Luke. Timo Vornanen vetää varjoaankin nopeammin.

      • Anonyymi

        Ja laukeaa ääntä nopeammin


    • Anonyymi

      Niin joskus sitä erehtyy,itse äänestin aikoinaan Timo Soinia ja tein virheen , ministeriksi päästyään käänsi takkinsa tosi nopeasti kuten purrakin ei ole persuun luottamista,sen enempää kuin kokkareihin tahi keskustan paskasakkiin,takinkääntäjiä koko sakki,en kuitenkaan ole muistakaan puolueista mitenkään ylpeä kaikilla on vain se oman edun tavoittelu päällimmäisenä,mielessä el ole muuta kuin
      palkka ja ja verottomat etuudet,maksajana on aina paska duunia tekevä kansa.

    • Anonyymi

      Älä kadu, Timo on jees edelleen ja puolustaa ärhäkästi maakuntamme talousetuja.

    • Anonyymi

      Avaaja teki kaksi isoa ja perustavaa virhettä, eli äänesti Persuja ja Vornasta.

      • Anonyymi

        En osaa edes kuvitella avaajan tunnon tuskia erreyksestään..

        Sanotaan, että oman uskon perusteiden romahtaminen on yksi ihmiselon traumaattisimpia kokemuksia.

        Näin on käynyt tuhansille persu-äänestäjille viime aikoina ja siellä vielä syvimmissä ja synkimmissä vesissä vornaslaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa edes kuvitella avaajan tunnon tuskia erreyksestään..

        Sanotaan, että oman uskon perusteiden romahtaminen on yksi ihmiselon traumaattisimpia kokemuksia.

        Näin on käynyt tuhansille persu-äänestäjille viime aikoina ja siellä vielä syvimmissä ja synkimmissä vesissä vornaslaiset.

        Kadun. Nyt kadun,
        käyn katuen katuani pitkin.
        Mä ennen nauroin.
        nyt ei naarata, yöllä itkin.

        Koska käyn taas katumatta katuni varjoisaa puolta,
        sit tiedä en, kadunko suotta, tuntein turhaa huolta.


    • Anonyymi

      joo itekki oon niin pettynyt perussuomalaisten toilailuun

      olin ennen persu nyt masentaa ja aattelin pistää köyden kaulaan ja hypätä hakaniemen sillalta alas

      olis ees yks persu vähemmän

      • Anonyymi

        Liity ensin vihreisiin ja hyppää vasta sitten.


    • Anonyymi

      Poliisien ja kapiaisten henganlahjat ovat kaikkien tiedossa. Siksi useat heistä kannattavat äärioikeistoa. Täysin aatteeton persujen sonnilauma on tuollaisille ”älyköille” oiva henkinen koti.

      • Anonyymi

        Jaaaa... Olet siis joutunut usein putkaan ja armeijassa yrittivät tehdä sinusta miestä, mutta pakenit sieltä maitojunalla pois, takaisin äidin helmoihin...
        Ymmärrän henkilökohtaisen katkeruutesi ko. ammattikuntia kohtaan, tosin minulla on heistä vain hyvää sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaaa... Olet siis joutunut usein putkaan ja armeijassa yrittivät tehdä sinusta miestä, mutta pakenit sieltä maitojunalla pois, takaisin äidin helmoihin...
        Ymmärrän henkilökohtaisen katkeruutesi ko. ammattikuntia kohtaan, tosin minulla on heistä vain hyvää sanottavaa.

        Niin, koira koiran tuntee.


    • Anonyymi

      MT:
      >>𝐊ä𝐲𝐭ä𝐧𝐧ö𝐬𝐬ä 𝐩𝐮𝐨𝐥𝐞𝐭 𝐧𝐢𝐢𝐬𝐭ä 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐚𝐣𝐢𝐬𝐭𝐚, 𝐣𝐨𝐭𝐤𝐚 𝐯𝐨𝐢𝐬𝐢𝐯𝐚𝐭 ää𝐧𝐞𝐬𝐭ää 𝐩𝐞𝐫𝐮𝐬𝐬𝐮𝐨𝐦𝐚𝐥𝐚𝐢𝐬𝐢𝐚, 𝐡𝐚𝐫𝐤𝐢𝐭𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐬𝐢𝐚𝐚 𝐧𝐲𝐭 𝐮𝐮𝐝𝐞𝐥𝐥𝐞𝐞𝐧. <<

      Yksi yksittäinen vornas-pölvästi onnistuu hetkessä romuttamaan persu-puolueen vuosien työn.

      Onnittelut!

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/74976d90-210e-4787-a854-4dfcd66497f7

      • Anonyymi

        Elähän punukka ilakoi,
        vualit ne näytää kuka se
        on mitähi ja missä.
        Kyllähän työ nyt riekutta,
        vuan kuollaan sitä vielä teillähi,
        kukas se sitten riekkuu?
        Vuan hyvähän se jotta
        teillähi on välillä tuota riekkumista,
        kukas sitä jaksaskaan
        jatkuvasti lauloo torilla
        työnorjoo ja riistäjänruoskoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elähän punukka ilakoi,
        vualit ne näytää kuka se
        on mitähi ja missä.
        Kyllähän työ nyt riekutta,
        vuan kuollaan sitä vielä teillähi,
        kukas se sitten riekkuu?
        Vuan hyvähän se jotta
        teillähi on välillä tuota riekkumista,
        kukas sitä jaksaskaan
        jatkuvasti lauloo torilla
        työnorjoo ja riistäjänruoskoo...

        US:


        Yle

        >> Vornanen ja Hakkarainen erotettu perussuomalaisista<<

        Siinä kun saa potkut Perussuomalaisista, on paljon samaa kuin jos joko saa potkut intin leivistä vaikka varusvarastotyöntekijänä.

        Alemmas ei voi enää pudota?


    • Anonyymi

      Perussuomalaisiin kuuluminen on jo häpeä sinänsä, mutta kun sieltä vielä saa potkut, huhhuh!

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe