Miten tulet

Anonyymi-ap

Muistamaan kaivattusi?

Vaikka masentavaa, niin kaikki me jotka olemme palstalla tiedämme,että ajelehdimme vain omissa haaveissa ja emme koskaan saavuttaneet,sitä yhtä ihmistä.

36

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä olet valitettavan oikeassa. Miten tulen muistamaan? Varmaan haikeana ja täysin saavuttamattomissa olevana, tuntemattomana, elämäni suurimpana ihastuksena hänet tuun aina muistamaan. Ei tule enää toista vastaavanlaista koskaan vastaan.

      • Anonyymi

        Puhut taas Netasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut taas Netasta

        lol


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        lol

        et ainakaan kiellä ettet puhu netasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut taas Netasta

        Lol 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        et ainakaan kiellä ettet puhu netasta

        En tässä kohtaa kielläkään.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Vielä hyvin lämmöllä,aika näyttää haalistuuko kaikki pois.

    • Anonyymi

      Hän täyttää sydämeni edelleen.
      Läsnäolonsa tunnen yhä vieläkin, kaikkien näiden elettyjen vuosien jälkeenkin.
      Tuskin tulen koskaan unohtamaan.
      Aina ja ikuisesti on hän minulle ❤️

    • Anonyymi

      Komentelevana. Muistuttamassa että en osaa mitään tehdä oikein. Kuinka en ole elämässä saanut mitään aikaiseksi. Läpsimässä päähän ja sanomassa, jos et halua ottaa osumaa niin tuolla on ulko-ovi.

    • Anonyymi

      Lämpimiä ajatuksia…. Niitä kohti….

    • Anonyymi

      Muistan hänet ensimmäisenä miehenä, joka sai minut tekemään aloitteen.

    • Anonyymi

      Muistan hänet hänen määrätietoisuudestaan, omistautuneisuudestaan, ammattitaidostaan, ahkeruudestaan, halustaan tehdä enemmän kuin muut päästäkseen tavoitteeseensa, hänen pyrkimyksestään tehdä työnsä korkeatasoisesti, hänen tarkkuudestaan ja nopeudestaan, hänen kauneudestaan, hänen pyrkimyksestään kohdella kaikkia asiallisesti, hänen minullekin osoittamastaan huomiosta, siitä että hän tuntui arvostavan minuakin ja mielipiteitäni, hänen kyvystään olla samaan aikaan ahkera ja laiska, askeettinen ja luksusta arvostava, moderni ja perinteitä kunnioittava, hänen eläinrakkaudestaan, hänen luontaisesta lahjakkuudestaan ja kyvystään jalostaa taitojaan pitkäjänteisesti, hänen rohkeudestaan ja hänen halustaan suojella itseään, hänen diskreettisyydestään ja hänen seksuaalisuudestaan, siitä että kohtalo tuntui ajavan meidät samoihin paikkoihin niin että se tuntui lähes johdatukselta, hänen salaperäisestä aurastaan joka taian omaisesti vetää puoleensa niin miehiä kuin naisia. Muistan hänet hänen ainutlaatuisuudestaan kaikilta osin. On monia, jotka ovat ehkä yhtä kauniita kuin hän. On myös niitä, jotka ovat yhtä lahjakkaita kuin hän. Mutta ei ole ketään, joka olisi yhtä vetoava niin monella tavalla kuin hän. Muista hänet siitä, että hän oli hän.

      • Anonyymi

        Kauniisti ja hyvin kirjoitettu


      • Anonyymi

        🥲 Kaunista tekstiä. Toivottavasti saat kerrottua hänelle tämän.


      • Anonyymi

        Todella kauniisti kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Jos kynttilä palaisi rakkauden haudalla, niin kaksi hänestä muistuttavaa kappaletta soisivat korvissani taustalla. Kauniisti oranssit kukat asettelisin maljakkoon, ja jos jotain, niin kiittäisin. Kiittäisin siitä miten kauniilla tavalla minua osasi koskettaa. Vaikutti rikkinäiseen ihmiseen ikuisesti ja syvästi sanoillaan ja lämmöllään. Loi uskoa, turvaa vaikeana aikana. Sai minut hymyilemään usein ja liikaa. Ihana kultainen valovoimainen ihminen.

    • Anonyymi

      Näin on

    • Anonyymi

      Kuinka voisin unohtaa? Ei se ole mahdollista?

    • Kipuna kiivaana, suruna sielussain, valona yössä vain.

    • Anonyymi

      Ei tule mitään mieleen. Toivotan kuitenkin onnea kihlauksen johdosta. Hyvä näin.

    • Anonyymi

      Siitä ihanasta katseesta joka tunkeutui suojamuurieni läpi ja joka herätti nämä tunteet minussa jotka eivät suostu kuolemaan pois.

      • Anonyymi

        Sama virsi täällä. Katse ja hymy se oli. Luulin vihdoin löytäneeni hänet, ketä olen aina etsinyt, mutta sain pettyä karvaammin kuin koskaan aiemmin.

        Eilen tuntui, että olemassa oli vielä toivonkipinä..
        Tänään taas siltä, ettei millään ole oikeastaan enää mitään väliä.

        Ehkä mä oon vaan ansainnut tän kaiken p-skan.


    • Anonyymi

      Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
      Suruna sielussain
      Valona yössä vain

    • Anonyymi

      Minä saavutin kyllä mutta tein
      Menneisyydessäni kauheita valintoja
      Jotka pilasivat koko kuvion.

      En kuulu teihin
      Aikasnsssmoton nössö ja luuseri kerholaisiin.
      Minä tein asioita joita vain
      Harva kestää kuulla ja hyväksyy.
      Olen yksin toisesta syystä kun jotku muut
      täällä.

    • Anonyymi

      Muistan hänen kipuna kiivaana...

      • Anonyymi

        Kolmas ihminen joka käyttää samaa vanhaa kliseetä tässä ketjussa.


    • Anonyymi

      Hän oli niin kuuma kun oli oli kuumeessa että alkoi tehdä mieli.

    • Anonyymi

      Muistan hänet iloisena, huumorintajuisena, välillä salaperäisenäkin, sanavalmiina ja ahkerana ystävänä. Tai olisi parempi sanoa rakastettu. En haaveile enää, että olen luopunut haaveilusta. Elämä on raadollista ja aika kovaa. Minulla on ikävä, mutta se menee toivon mukaan ohi.

      • Anonyymi

        Mukavasti sanottu, mutta miksi et haaveile enää? Onko hän löytänyt jonkun toisen?


    • Anonyymi

      Harmillista, kun hyvät ketjut meinaavat kadota historian hämärään niin kuin kauniit muistotkin.

    • Anonyymi

      Toivottavasti hän muistuttaa itse itsestään joskus tulevaisuudessa olemalla vieressäni, lähellä. ♥️

    • Anonyymi

      Upataaa joitain uppailkaa muutkin mukavia ketjuja. Tai vaikkei mukavia niin uusimpia.

    • Anonyymi

      On elämässä muutama joita kaipaa.
      Ei niistä mitään erityistä voi sanoa miten tai mistä tai ees miksi tulee muistamaan..

      Muistaa ja kaipaa vaikkei haluisi.
      Jos sattuukin hetkeksi Poistuu mielestä nii jostain puskista tupsahtaa tielle, silmille.
      Saattaa kesken unen tai vaikka jonku keskustelun aikana kesken lauseen vaan romahtaa kun mieleen tulee.

      Yhden muistan kaikesta mitä sanon,
      teen tai mitään.
      Kotona on paljon muistuttavaa hänestä.
      Kotia laitoin häntäkin varten... 💔

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      445
      2170
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      220
      1921
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1293
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1261
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1237
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      38
      1084
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe