Pitsa 6euroa!!

Anonyymi-ap

Iisalmesta saa pitsan 6 eurolla. Onko täällä vataaavan hintaisia pitsoja?

38

1330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lidlistä saa 3 eurolla.

      • Anonyymi

        Lidli ei ole pitseria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidli ei ole pitseria

        Lidlistä saa paistopisteestä pikkupizzoja joten on.


    • Anonyymi

      Saako pannupitsaa Kuopiosta?
      Tykkäätkö sinä pannupitsasta sehän on pohjaltaan sellainen paksu.
      Itse tykkään silloinkin on kova nälkä. Silloin menee paksupohjainen pannupitsa. Sitten kun haluaa vaan herkutella niin ohutpohjainen ja reunoiltaan rapea pitsa ja se pitää syödä ihan sormin. Ei haarukkaa ja veistä. Juomana kokis tai Fanta..eikä mitään light juomia.

    • Anonyymi

      Veronkiertoa. Kannattaa ilmoittaa verokarhulle.

      Verohallinnon tekemä valvonta pizzerioihin ja kebab-ravintoloihin on paljastanut, että väärinkäytökset ravintoloissa ovat hyvin yleisiä.

      Yli puolessa valvotuista tapauksista on aloitettu rikosilmoitusharkinta, kertoo Verohallinnon tiedote.

    • Anonyymi

      Tilaan aina kinkkupizzan mutta saankin pizzasuikaleista tehdyn pizzan joka ei ole kinkkua laisinkaan.
      Mielestäni asia on petos.

      • Anonyymi

        Pizzapaikkaa huomautettu jo kymmenisen kertaa: Kinkku ei saa olla pizzasuikaletta
        Ruokaviraston mukaan kinkuksi voi kutsua vain tuotetta, jonka liha on ainoastaan kinkkua.
        https://yle.fi/a/74-20096820


      • Anonyymi

        Ruokavirasto ohjeistaa nimissä
        Kinkun ja muiden elintarvikkeiden nimien määrittely on Suomessa Ruokaviraston vastuulla.

        Viraston linjauksen mukaan kinkku-nimeä voidaan käyttää vain tuotteista, joiden liha on ainoastaan kinkkua, eli lähtöisin sian tietystä ruhonosasta. Pizzasuikale ei välttämättä sisällä lainkaan kinkkua.

        Ruokaviraston ohjeistuksen mukaan siinä tapauksessa, että kinkkua on käytetty vain yhtenä ainesosana toisen lihavalmisteen valmistuksessa, tuotetta ei tule nimetä kinkkusuikaleeksi.

        Kuluttajalle pitäisi kertoa ruokalistassa selkeästi, mistä tuotteesta on kyse. Usein pitserioissa kinkkuna käytetään kuitenkin halvempia pizzasuikaleita.


    • Anonyymi

      7€ greenhouse

    • Anonyymi

      Kannattaa syödä oikein hyvä pitsa.

    • Anonyymi

      Johan olis seka tilata pitsa kottiin

    • Anonyymi

      oho-pitsaa

    • Anonyymi

      Kuinka monen ruiskuttamaa " Talon majoneesia"?

    • Anonyymi

      Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?

    • Anonyymi

      Kuulostaa kyllä täysin ylivoimaiselta annokselta kuopiolaisille ravintoloille. Kuopio on Suomen kebab pääkaupunki. Sitä täällä vaihtelevan tasoisena saa joka kadunkulmassa.

    • Anonyymi

      Hyvä Iisalmi.

    • Anonyymi

      Ylös

    • Anonyymi

      Ylläpidon toiveesta.

    • Anonyymi

      Ylläpidon toiveesta.

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      Jee PIZZAAA...

    • Anonyymi

      ahaa

    • Anonyymi

      Uutuus pizzalausntai!

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!!!

    • Anonyymi

      Tähän on nyt tultu

    • Anonyymi

      Kyllä maistuis pizza

    • Anonyymi

      Taas pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      Ei oo pitsa tullu...

    • Anonyymi00094

      Pizzaa, pizzaa

    • Anonyymi00095

      Sunnuntai pitsapäivä

    • Anonyymi00101

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi00108

      Taksikuski pizzeria.

    • Anonyymi00110

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi00113

      Jeesus pizzaa.

    • Anonyymi00125

      Eihän täällä ole saatu aikaiseksi kunnon pitsakeskustelua.

    • Anonyymi00131

      Onko Iisalmenkin naiset roudanneet turkkilaisia miehiä Alanyasta. Se oli vain retorinen kysymys, tiedän vastauksen.

    • Anonyymi00132

      PoroPizza

    Ketjusta on poistettu 95 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe