Mikä poliisioperaatio oli entisen R-kioskin ympäristössä?
Poliisioperaatio
12
1101
Vastaukset
- Anonyymi
Tainnut ollut peräänajo ympyrässä
- Anonyymi
kuulemma liikenne ympyrässä perässä ajavan auton etupuskuri takertunut -takavetokoukkuun jolloin etuauto kiihdyttänyt niin, että on muodostunut keskipakovoima joka on irroittanut perässä ajavan renkaat irti asfaltita ja auto on tullut ohjauskyvyttömäksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulemma liikenne ympyrässä perässä ajavan auton etupuskuri takertunut -takavetokoukkuun jolloin etuauto kiihdyttänyt niin, että on muodostunut keskipakovoima joka on irroittanut perässä ajavan renkaat irti asfaltita ja auto on tullut ohjauskyvyttömäksi
edm tieto on vahmistamaton koska TB-hevosmiesten tieto- tsto ei enää kokousta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäsi kieltää ne takavetokoukut ja siirtyä kokonaisuudessaan etuvetokoukkuihin?
Eikö meinaa saalit uida trollin pyydyksiin kun pitää itselle taas vastailla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäsi kieltää ne takavetokoukut ja siirtyä kokonaisuudessaan etuvetokoukkuihin?
Eikö meinaa saalit uida trollin pyydyksiin kun pitää itselle taas vastailla?no kun vielä on koneellani paksurulla paperia niin sitä pitää käyttää, että puunjalostusteollisuus elpyis ja puusta saa paperia joka leimattuna rahanakin tunnetaan ja Suomi jälleen nousuun, kuten viime sodankin jälkeen metsä se suomen pelasti, metsää pitää hakata eikä hongittaa pystyyn toukkien pesäpuiksi,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö meinaa saalit uida trollin pyydyksiin kun pitää itselle taas vastailla?trollinkytälle;että kun itseltään kysyy ja vastaa niin ei naapurit häiriinny, paitsi #trollinkytät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kun vielä on koneellani paksurulla paperia niin sitä pitää käyttää, että puunjalostusteollisuus elpyis ja puusta saa paperia joka leimattuna rahanakin tunnetaan ja Suomi jälleen nousuun, kuten viime sodankin jälkeen metsä se suomen pelasti, metsää pitää hakata eikä hongittaa pystyyn toukkien pesäpuiksi,,
Ennätysvuodet hakkuiden suhteen ajankohdassa missä maan talous on siitä huolimatta niin sillassa että pitää leikata kaikesta EU:n holhouksen alaisuuteen joutumisen välttämiseksi. Sellainen pelastus ne metsät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
trollinkytälle;että kun itseltään kysyy ja vastaa niin ei naapurit häiriinny, paitsi #trollinkytät
Raivareihimpa ne teidän f hattujen monologit tahtoo yleensä päätyä?
- Anonyymi
Tai petturipersu ammuskelee ? ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai petturipersu ammuskelee ? ?
Kohiseeko koski pyhäjärven persupakkomielteinen trolli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohiseeko koski pyhäjärven persupakkomielteinen trolli?
Vornanen nähty kylällä ? Tai joku muu kaheli petturipersu..?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513