Kernaala on kyllä ihme paikka siellä yksi teini poika joka uhkailee minua lapiolla hän kulkee kevytmoottoripyörällä kuulemma ilman korttia.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Miulle kävi sama, mutta hän vain haistatti veet ja sanoi minua n sanalla.. Rikosilmoitus tehty.
- Anonyymi
Väärän tiedon levittäminen on rikos. Terveisiä vaan Ap tiedän ketä olette
- Anonyymi
huijari!!!!!!!!!11
- Anonyymi
Oletko varma, että hän oli teini? Kernaalassa tosiaan on muutamia teinejä. Kysyn ystävältäni hänellä lapsi siis asuu äitinsä kanssa kernaalassa.
Viikonloppuja😀. Palataan asiaan. - Anonyymi
No nyt on poliisille ilmoitettu havainnoista. Tiedoksi AP:lle jos tämä on jonkin sortin typerä pila niin tämä ei kyllä jää tähän!
- Anonyymi
Lisäksi ei ole mikään pieni rikos levittää disinformaatiota ihmisestä ja kertoa hänen oikeat tuntomerkit. Toivottavasti asia ei kuitenkaan näin ole. Viikonloppuja.
- Anonyymi
Joo morjens tämän juorun tekijät tiedossa ja kouluun ilmoitettu.
- Anonyymi
Väärä palsta?
- Anonyymi00010
AP puhuu kyllä totta, ja en kadu tai häpeä tekojani lainkaan. Haistakaa vittu kaikki! Ärsyttää vaan se että aliarvioitte mitä oon tehnyt. Kai ette ookkaan löytäny loppuja mun uhreista. ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110563- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 58513
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää128476Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445