Kernaala on kyllä ihme paikka siellä yksi teini poika joka uhkailee minua lapiolla hän kulkee kevytmoottoripyörällä kuulemma ilman korttia.
Kernaalakernaala
9
455
Vastaukset
- Anonyymi
Miulle kävi sama, mutta hän vain haistatti veet ja sanoi minua n sanalla.. Rikosilmoitus tehty.
- Anonyymi
Väärän tiedon levittäminen on rikos. Terveisiä vaan Ap tiedän ketä olette
- Anonyymi
huijari!!!!!!!!!11
- Anonyymi
Oletko varma, että hän oli teini? Kernaalassa tosiaan on muutamia teinejä. Kysyn ystävältäni hänellä lapsi siis asuu äitinsä kanssa kernaalassa.
Viikonloppuja😀. Palataan asiaan. - Anonyymi
No nyt on poliisille ilmoitettu havainnoista. Tiedoksi AP:lle jos tämä on jonkin sortin typerä pila niin tämä ei kyllä jää tähän!
- Anonyymi
Lisäksi ei ole mikään pieni rikos levittää disinformaatiota ihmisestä ja kertoa hänen oikeat tuntomerkit. Toivottavasti asia ei kuitenkaan näin ole. Viikonloppuja.
- Anonyymi
Joo morjens tämän juorun tekijät tiedossa ja kouluun ilmoitettu.
- Anonyymi
Väärä palsta?
- Anonyymi00010
AP puhuu kyllä totta, ja en kadu tai häpeä tekojani lainkaan. Haistakaa vittu kaikki! Ärsyttää vaan se että aliarvioitte mitä oon tehnyt. Kai ette ookkaan löytäny loppuja mun uhreista. ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932576Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww971594- 671495
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19986- 81953
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe42879Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta116873- 54803
- 30726