Osaisiko siis joku kertoa miten tuonne pirunkalliolle pääsee... Ilmeisesti jostain päin Lyttylää ???
Pirunkallio
12
2105
Vastaukset
- Lyttylä
Tarkoitat ilmeisesti Pirunpesää... Kyseinen paikka löytyy Lyttylästä. Katso kartta: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki.html?x=1537327&y=6830109&scale=16000&text=Pirunpesä&lang=FI
- aha
onko todellista että porissa voi olla joku paikka mistä en tiedä mitään? ohhoh
- pierunkynnys
Joo se ei ole porissa vaan ulvilassa.Pirunkynnys on ulvilan risteyksen jälkeen vasemmalla puolella kun jatketaan tampereelle päin.
- Nimet oikein ?
Pirunkynsi on Tampereen pikatien alkupässä
Pirunpesä lyttylässä
Pirunkalliosta ja pirunkynnyksestä en viitsinyt enempää miettiä - kynsi on pyllyssäsi
Nimet oikein ? kirjoitti:
Pirunkynsi on Tampereen pikatien alkupässä
Pirunpesä lyttylässä
Pirunkalliosta ja pirunkynnyksestä en viitsinyt enempää miettiäpirunkynsi on pakaroidesi välissä.Pirunkynnys taas on tuo tampereen pikatien alkupäässä oleva.
- nimet oikein !!!
kynsi on pyllyssäsi kirjoitti:
pirunkynsi on pakaroidesi välissä.Pirunkynnys taas on tuo tampereen pikatien alkupäässä oleva.
Kyllä se on pirun kynsi edelleen:
http://kulttuuriymparisto.nba.fi/netsovellus/rekisteriportaali/mjreki/read/asp/r_kohde_det1.aspx?KOHDE_ID=886010020 - Pirunkynsi
kynsi on pyllyssäsi kirjoitti:
pirunkynsi on pakaroidesi välissä.Pirunkynnys taas on tuo tampereen pikatien alkupäässä oleva.
- vanhavihtahousu3
suomessa on 19 pirunpesää. Satakunnassa 3 pirunkynnystä ulvilassa, porissa ja siikaisissa. karttaan merkattuja pirunkirkkoja 23. piru on kerenny moneen mestaan... pirunkellareitakin 4. Pirunsuo nimisiä soita 7. Pirunvuoria 62, Pirunvaaroja 3 ja Pirunmäkiä 7. Piru meidät periköön, niitä Pirunkallioita on 31.
- anni.
Pirunpelto hyvä tv sarja.
- karpo5
täytynee keväällä käyä ihmettelemäsä lyttylässä, en ole kuunaan tuollasest paikasta kuulluu mitää huhuu vaik varpaat on paljaaltaan Porilaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255