Ei v*ttu olen nauranut sulle mies

Anonyymi-ap

Ystävieni kanssa. Luulit niin liikoja itsestäsi ja luu jäi käteen 🤣🤣🤣

25

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😋 ­­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Tosi kivaa tuollanen.

    • Siinähän nauratte... Hyvästi.

    • Anonyymi

      You are out.

    • Anonyymi

      Millä tavalla se liikojen luuleminen ilmeni?

    • Anonyymi

      Kiva:/

    • Anonyymi

      Koville ottaa sun tunteet. Ymmärrän kyllä.

    • Anonyymi

      You are just a fake like all bitches.

    • Anonyymi

      Aivan kamalaa tuollainen...

    • Anonyymi

      Et voi olla niin typerä, että luulet tämän olevan minulta. En käytä hymiöitä.

    • Anonyymi

      No onhan se nyt ihan hillittömän hauskaa, jos mies ihastuu naiseen...

      • Onhan se näistä, kun vääränlainen mies ihastuu. Siitä saa repiä niin paljon huumoria ja pilkkaa ettei mitään rajaa. Köyhä, ruma, vanha läski meni ja ihastu ja luulee itsestään liikoja. Naisvihaa tuollainen saa aikaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan se näistä, kun vääränlainen mies ihastuu. Siitä saa repiä niin paljon huumoria ja pilkkaa ettei mitään rajaa. Köyhä, ruma, vanha läski meni ja ihastu ja luulee itsestään liikoja. Naisvihaa tuollainen saa aikaan.

        Joo mutta mä ihastuin naiseen, en teinityttöön. Sillä erolla.
        Ja naisvihaa sä et musta löydä ikinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta mä ihastuin naiseen, en teinityttöön. Sillä erolla.
        Ja naisvihaa sä et musta löydä ikinä.

        No naiset taas eivät kirjoita tuollaisia, jos ovat yhtään fiksumpia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan se näistä, kun vääränlainen mies ihastuu. Siitä saa repiä niin paljon huumoria ja pilkkaa ettei mitään rajaa. Köyhä, ruma, vanha läski meni ja ihastu ja luulee itsestään liikoja. Naisvihaa tuollainen saa aikaan.

        Älä mene näihin...Äläkä omi niistä mitään. Täällä on paljon pahoinvoivia ihmisiä. Ei ne tajua tunne elämästä enää mitään. Ne kärsii itse. Sen puutteesta ylipäätään. Ne jatkaa täällä tarinoita ja muunneltua todellisuutta. Juuri sen takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä mene näihin...Äläkä omi niistä mitään. Täällä on paljon pahoinvoivia ihmisiä. Ei ne tajua tunne elämästä enää mitään. Ne kärsii itse. Sen puutteesta ylipäätään. Ne jatkaa täällä tarinoita ja muunneltua todellisuutta. Juuri sen takia.

        Enpä voi omalla kohdallani, omia mitään hyvääkään täällä. Sitäkin muunnellaan ja saadaan uskomaan satuihin... Sairas paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta mä ihastuin naiseen, en teinityttöön. Sillä erolla.
        Ja naisvihaa sä et musta löydä ikinä.

        AP on mielisairas.


    • Anonyymi

      Antakaa aloittajalle huomiota ja rakkautta,sitä se haluaa.

      • Kyllä se varmaan saa kohta munaa joltain komealta alfamieheltä.


    • Anonyymi

      En usko että tuollaisella ihmisellä on mitää ystäviä. Älä satuile rumilus.

    • Anonyymi

      Luu ja miljoonaomaisuus . Ehtii käydä töissä kun et ole nalkuttamassa koko ajan .

    • Anonyymi

      Älä nainen ole niin ämmä! Jos kerran tuollaisen aloituksen heittää ilmoille, niin vois kyllä tarkentaa mistä on kyse. Eli mitä mies teki/kuvitteli jne.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ole se 15 vuotta täällä kasvanut henkisesti keskenkasvuinen, joka elää muiden tarinaa palstalla eikä tiedä kenestä miehestä edes on kyse. Älä näitä usko.


    • Anonyymi

      Pitäisi olla muutakin kuin perssilmä kasvojen tilalla että voisi nauraa. Ja ystävät ovat sellaisia joiden kanssa vietetään aikaa ja jutellaan jne jne niin että...

    • Anonyymi

      Älkää nyt palstan miehet kuvitelko että tämä olisi teille. Selvä trolli.

      Omasta puolestani haluan sanoa että en ole koskaan jutellut minuun (mahdollisesti) ihastuneista miehistä ystävilleni enkä kenellekään. Se kuuluu vain minulle ja miehelle.

      Vaatii paljon rohkeutta näyttää kiinnostus eikä siinä ole mitään pilkattavaa. Kukaan ei koskaan pariutuisi, jos kukaan ei uskaltaisi lähestyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe