Kannattaako mennä ???
Vastaukset 33
- Anonyymi
Pitserioista on pitsoille annettu nimiä, mutta löytyykö mistään pitsaa joka on nimeltään Kuopio?
Mitä Kuopio-pitsaan tulisi täytteitä, muikkujako vai ahvenkukon siivuja ja ananasta?- Anonyymi00108
Ahven- /muikkupizza mikä ettei! Särkiliemisoosilla.
- Anonyymi
Hellepizza
- Anonyymi
Ananasrenkaista saa oikein maukkaita minipitsapohjia. Siihen kun päälle laittaa peperonia ja oliiveja, mozzarellaa unohtamatta, niin johan on maukas paketti!
- Anonyymi
Tekisi mieli rapeaa pizzaa
- Anonyymi
raakku pizzzaa jäteöljyssä paistettu
- Anonyymi
Kaivinkoneen hydrauliöljyssäpäs.
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Jee PIZZAAA...
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Kyllä maistuis pizza
- Anonyymi
on se saa kaivurin kauhassa ollutta multaa ja hiekkaa sekaan se auttaa ruuan sulatuksessa mahassa
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi
Perinne ruokoo
- Anonyymi00075
Pizzaa, pizzaa
- Anonyymi00076
Sunnuntai pitsapäivä
- Anonyymi00089
Taksikuski pizzeria.
- Anonyymi00091
Pizzaperjantai!
- Anonyymi00104
Eihän täällä ole saatu aikaiseksi kunnon pitsakeskustelua.
- Anonyymi00107
On se. Kyllä kannattaa!
- Anonyymi00114
TA-Yhtiöt, ei jatkoon.
- Anonyymi00115
TA-Yhtiöt, ei jatkoon.
- Anonyymi00120
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi00122
Pitsa on hyvvee
- Anonyymi00123
Yleisön pyynnöstä!
Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508