Metsäkoneurakointi yritykset tuhoaa luonnon

Anonyymi-ap

Kaiken maailman tonttu toljanterien metsäkoneurakointi yritykset kastaa enemmän metsänomistajilta kuin pitäisi.
Jättää vahingot metsänomistajien korjattavaksi.
Käskeekö esim. UPM, stora, metsägoupp hakata enemmän maanomistajailta mitä lupa ja sopimusala oli vai onko kyseessä metsäkoneurakointi yritysten omaa metsän tuhoamista ja maanomistajien riistoa rahan ahneuttaan?
Näihin pitäisi myös hallituksen puuttua, sillä metsänomistajat kärsivät taloudellisesti sekä luontoa tuhoutuu ihmisiltä peruuttamattomasti.
Onko meidän hallitus toisia riittävä ja luontoa järjestelmällisesti tuhoava?
Eikö metsänomistajilla ole väliä?
Ja eikö ihmisillä ole väliä?
Onko vain väliä muutamalla suuryrityksellä ja himmokkaadti metriä tuhoavillaa metsäkoneurakointi yrityksillä?

3

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan uskalla metsäyhtiöitä vastaan nousta.
      Ne saa hakkuuttaa metsäkoneurakointi yrityksillä vaikka naapurinkin metsää ja kukaan ei mahda mitään.
      Jos haluaisi vaikutusta pitäisi laittaa Helsingistä tiet kiinni ja samalla keskeyttää hakkuut kuten aikoinaan Lapissa useilla kymmenillä työmailla.
      Ketjuilla kahlehtii itsensä puuhun niin hankalaa on kaataa.
      Vaatisi tuhansia mielenosoittajia, jotta kaiken maailman tonttu toljanterien ja histamiinien hakkuut saataisiin keskeytettyä.
      Pitäisi aloittaa keski-suomen metsistä ja tehtailta.
      Ei onnistu.

• Anonyymi

Itse kommentoin tuota "Ne saa hakkuuttaa metsäkoneurakointi yrityksillä vaikka naapurinkin metsää ja kukaan ei mahda mitään"... Pitää suurelta osin paikkansa. Omalla kohdallani on tapahtunut näitä nk. rajarikkoja. Olen tehnyt sopimuksia, joissa tilan sisäisen kuviorajan ylittäneiden puiden hakkuusta olen saanut kolminkertaisen korvauksen. Toisekseen jos hakkuukone on erehtynyt naapurin puolelta minun puolelle on korvausten saanti ollut hankalaa ja mistään kolminkertaisesta korvauksesta ei ole tosiaankaan tarvinnut edes unelmoida.

Itse aiheesta sen verran, että suomalaiset ovat kansansa hyväksyneet luonnon tuhoamisen. Me hoetaan aamusta iltaan, että "metsä"taloutemme on maailman parasta. Muiden mielipidettä asiassa ei ole vielä ehditty kysymään vaan jankutamme rumaa hokemaamme vuosikymmenestä toiseen.

Itse maapohjaa omistavana yritän keinotella huonon omantunnon ja tulojen äärellä. En syyllistä tekijöitä vaan nk. ylempää osastoa (eli päättäjiä ja meitä kansana). Noin kolmasosa omista maista on raiskaustoiminnan ulkopuolella ja toivottavasti jäävätki n Luonnonperintösäätiön kautta. Jo tuhotuilla (esim. 70-luvulla syväauratuilla) kohteilla pyrin harjoittamaan nk. metsätaloutta.

• Anonyymi

Tyhmät paskat.
      Metsäteollisuus on niin suuri, että me saadaan tehdä mitä halutaan.
      Itse olen oikea tonttu toljanterien kannattaja ja Kanadan aina enemmän kuin pitäisi.
      Otan myös aina rungon tai pari naapurin puolelta eikä siihen ole kenellekään mitään sanomista.
      Näin on sovittu kaikkien metsäkoneurakointi yritysten ja metsäyhtiöiden kesken.
      Hallitus ja ministeriöt on meidän takana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2605
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      396
      2107
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1862
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      120
      1593
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1521
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1103
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1009
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe