Metsäkoneurakointi yritykset tuhoaa luonnon

Anonyymi-ap

Kaiken maailman tonttu toljanterien metsäkoneurakointi yritykset kastaa enemmän metsänomistajilta kuin pitäisi.
Jättää vahingot metsänomistajien korjattavaksi.
Käskeekö esim. UPM, stora, metsägoupp hakata enemmän maanomistajailta mitä lupa ja sopimusala oli vai onko kyseessä metsäkoneurakointi yritysten omaa metsän tuhoamista ja maanomistajien riistoa rahan ahneuttaan?
Näihin pitäisi myös hallituksen puuttua, sillä metsänomistajat kärsivät taloudellisesti sekä luontoa tuhoutuu ihmisiltä peruuttamattomasti.
Onko meidän hallitus toisia riittävä ja luontoa järjestelmällisesti tuhoava?
Eikö metsänomistajilla ole väliä?
Ja eikö ihmisillä ole väliä?
Onko vain väliä muutamalla suuryrityksellä ja himmokkaadti metriä tuhoavillaa metsäkoneurakointi yrityksillä?

3

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan uskalla metsäyhtiöitä vastaan nousta.
      Ne saa hakkuuttaa metsäkoneurakointi yrityksillä vaikka naapurinkin metsää ja kukaan ei mahda mitään.
      Jos haluaisi vaikutusta pitäisi laittaa Helsingistä tiet kiinni ja samalla keskeyttää hakkuut kuten aikoinaan Lapissa useilla kymmenillä työmailla.
      Ketjuilla kahlehtii itsensä puuhun niin hankalaa on kaataa.
      Vaatisi tuhansia mielenosoittajia, jotta kaiken maailman tonttu toljanterien ja histamiinien hakkuut saataisiin keskeytettyä.
      Pitäisi aloittaa keski-suomen metsistä ja tehtailta.
      Ei onnistu.

    • Anonyymi

      Itse kommentoin tuota "Ne saa hakkuuttaa metsäkoneurakointi yrityksillä vaikka naapurinkin metsää ja kukaan ei mahda mitään"... Pitää suurelta osin paikkansa. Omalla kohdallani on tapahtunut näitä nk. rajarikkoja. Olen tehnyt sopimuksia, joissa tilan sisäisen kuviorajan ylittäneiden puiden hakkuusta olen saanut kolminkertaisen korvauksen. Toisekseen jos hakkuukone on erehtynyt naapurin puolelta minun puolelle on korvausten saanti ollut hankalaa ja mistään kolminkertaisesta korvauksesta ei ole tosiaankaan tarvinnut edes unelmoida.

      Itse aiheesta sen verran, että suomalaiset ovat kansansa hyväksyneet luonnon tuhoamisen. Me hoetaan aamusta iltaan, että "metsä"taloutemme on maailman parasta. Muiden mielipidettä asiassa ei ole vielä ehditty kysymään vaan jankutamme rumaa hokemaamme vuosikymmenestä toiseen.

      Itse maapohjaa omistavana yritän keinotella huonon omantunnon ja tulojen äärellä. En syyllistä tekijöitä vaan nk. ylempää osastoa (eli päättäjiä ja meitä kansana). Noin kolmasosa omista maista on raiskaustoiminnan ulkopuolella ja toivottavasti jäävätki n Luonnonperintösäätiön kautta. Jo tuhotuilla (esim. 70-luvulla syväauratuilla) kohteilla pyrin harjoittamaan nk. metsätaloutta.

    • Anonyymi

      Tyhmät paskat.
      Metsäteollisuus on niin suuri, että me saadaan tehdä mitä halutaan.
      Itse olen oikea tonttu toljanterien kannattaja ja Kanadan aina enemmän kuin pitäisi.
      Otan myös aina rungon tai pari naapurin puolelta eikä siihen ole kenellekään mitään sanomista.
      Näin on sovittu kaikkien metsäkoneurakointi yritysten ja metsäyhtiöiden kesken.
      Hallitus ja ministeriöt on meidän takana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe