Kaiken maailman tonttu toljanterien metsäkoneurakointi yritykset kastaa enemmän metsänomistajilta kuin pitäisi.
Jättää vahingot metsänomistajien korjattavaksi.
Käskeekö esim. UPM, stora, metsägoupp hakata enemmän maanomistajailta mitä lupa ja sopimusala oli vai onko kyseessä metsäkoneurakointi yritysten omaa metsän tuhoamista ja maanomistajien riistoa rahan ahneuttaan?
Näihin pitäisi myös hallituksen puuttua, sillä metsänomistajat kärsivät taloudellisesti sekä luontoa tuhoutuu ihmisiltä peruuttamattomasti.
Onko meidän hallitus toisia riittävä ja luontoa järjestelmällisesti tuhoava?
Eikö metsänomistajilla ole väliä?
Ja eikö ihmisillä ole väliä?
Onko vain väliä muutamalla suuryrityksellä ja himmokkaadti metriä tuhoavillaa metsäkoneurakointi yrityksillä?
Metsäkoneurakointi yritykset tuhoaa luonnon
3
397
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan uskalla metsäyhtiöitä vastaan nousta.
Ne saa hakkuuttaa metsäkoneurakointi yrityksillä vaikka naapurinkin metsää ja kukaan ei mahda mitään.
Jos haluaisi vaikutusta pitäisi laittaa Helsingistä tiet kiinni ja samalla keskeyttää hakkuut kuten aikoinaan Lapissa useilla kymmenillä työmailla.
Ketjuilla kahlehtii itsensä puuhun niin hankalaa on kaataa.
Vaatisi tuhansia mielenosoittajia, jotta kaiken maailman tonttu toljanterien ja histamiinien hakkuut saataisiin keskeytettyä.
Pitäisi aloittaa keski-suomen metsistä ja tehtailta.
Ei onnistu. - Anonyymi
Itse kommentoin tuota "Ne saa hakkuuttaa metsäkoneurakointi yrityksillä vaikka naapurinkin metsää ja kukaan ei mahda mitään"... Pitää suurelta osin paikkansa. Omalla kohdallani on tapahtunut näitä nk. rajarikkoja. Olen tehnyt sopimuksia, joissa tilan sisäisen kuviorajan ylittäneiden puiden hakkuusta olen saanut kolminkertaisen korvauksen. Toisekseen jos hakkuukone on erehtynyt naapurin puolelta minun puolelle on korvausten saanti ollut hankalaa ja mistään kolminkertaisesta korvauksesta ei ole tosiaankaan tarvinnut edes unelmoida.
Itse aiheesta sen verran, että suomalaiset ovat kansansa hyväksyneet luonnon tuhoamisen. Me hoetaan aamusta iltaan, että "metsä"taloutemme on maailman parasta. Muiden mielipidettä asiassa ei ole vielä ehditty kysymään vaan jankutamme rumaa hokemaamme vuosikymmenestä toiseen.
Itse maapohjaa omistavana yritän keinotella huonon omantunnon ja tulojen äärellä. En syyllistä tekijöitä vaan nk. ylempää osastoa (eli päättäjiä ja meitä kansana). Noin kolmasosa omista maista on raiskaustoiminnan ulkopuolella ja toivottavasti jäävätki n Luonnonperintösäätiön kautta. Jo tuhotuilla (esim. 70-luvulla syväauratuilla) kohteilla pyrin harjoittamaan nk. metsätaloutta. - Anonyymi
Tyhmät paskat.
Metsäteollisuus on niin suuri, että me saadaan tehdä mitä halutaan.
Itse olen oikea tonttu toljanterien kannattaja ja Kanadan aina enemmän kuin pitäisi.
Otan myös aina rungon tai pari naapurin puolelta eikä siihen ole kenellekään mitään sanomista.
Näin on sovittu kaikkien metsäkoneurakointi yritysten ja metsäyhtiöiden kesken.
Hallitus ja ministeriöt on meidän takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783