Yritystuet lopetettava

Anonyymi-ap

Isoilta ja kovaa tulosta tekeviltä yrityksiltä ja konserneilta.

Hehän pärjäävät muutenkin ilmankin. Aivan hölmön touhua.

10

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­­N­­y­­­m­­­f­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#183936444

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kun ilmaista rahaa ei ole, niin tulee yrittäjien luopua yritystuista ja varakkaiden luopua sijoituasuntojen tuista ja verovähennyksistä sekä osakesijoitusten tappioiden vähennysoikeudesta verotuksessa. Jo riitää rikkaiden paapominen ja ininä, kun kaivelee toisten taskuilla.

• Anonyymi

Nyt on kyllä sossutukien saajat inisseet eniten. Taisi olla tässä taannoin jotain lakkoiluakin. Kaikki tuet pois luusereilta ja töihin.

• Anonyymi

Joo, nythän joku ekonomi oli näitä laskeskellut, että siinä olisi varsin tuottoisa säästön paikka.

• Anonyymi

Juu, onhan tämä huvittaa kun paskamahaökykoiria tuetaan miljardeilla euroilla joka vuosi, vaikka tarpeen puolesta ei ole euronkaan tarvetta.

• Anonyymi

Vaan kun eivät taitaisi maailmalla pärjätä.. eikait niille nyt huvikseen sentään rahaa lapioida🤔

• Anonyymi

Tukiviidakko siitäkkin hyötyy vain menestyvä Tarzani😝

• Anonyymi

Olen täsmälleen samaa mieltä. Helevetin ahneet paskiaiset, vievät yhteisiä varoja, vaikka tulevat hyvin toimeen omillaankin. Yleensä ihmiset menevät töihin, ettei tukien varassa tarvitse elää. Kyllä on noloa tuo yritysten toiminta.

• Anonyymi

Suomi on niin kallis valtio tehdä, että ulkomaankauppaa on tuettava jos sitä aikoo harrastaa. Sohvapurija ei sitä ymmärrä miksi näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on niin kallis valtio tehdä, että ulkomaankauppaa on tuettava jos sitä aikoo harrastaa. Sohvapurija ei sitä ymmärrä miksi näin on.

Hyvä kun tuetaankin, lopulta niissä valtio voitolle jää ja on töitä, viimeistään kun firma myydään ulos. Vähän sama kuin kelapummi ostaa keppanaa valtion rahalla ja sit saa "voittonsa" kun palauttaa pullonsa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3612
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3375
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2641
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2328
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1829
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1698
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1417
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1297
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1118
    Aihe