Halpa ja edullinen autopesula Porissa

Anonyymi-ap

Mistä löytys halpa ja edullinen autopesula Porissa. Hienoa olisi, jos autopesulassa siivottais auto myös sisältä.

19

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Porissa ABC:n Autopesulaa ja olen todella tykännyt siitä. Heidän palvelunsa on aina ystävällistä ja ammattitaitoista, ja autoni on aina tullut sieltä puhtaana ja kiiltävänä ulos. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan! Toki se ei ole kovin edullinen eikä sieltä taida saada sisäsiivousta..

    • Anonyymi

      Mä oon varannu autol ain välil sisäsiivouksen ja pesun LL Autopesust. Se on kyl hyvä ja HALPA! Kerran otin vahauksenki, seki oli kelpovahaus, eikä hintakaa tosiaa päätä huimannu

    • Anonyymi

      eikös halpa ja edullinen tarkota samaa

    • Anonyymi

      Mä pesen pihassa. On painepesuri sun muut vaahdottimet. Sisätilat pesen tekstiilipesurilla. Autoni on puhdas ulkoa ja sisältä.
      Teen myös virapelihommia eli täyspesen muidenkin autoja.
      Sisä/ulkopesu maksaa 100 ekua.

    • Anonyymi

      H Mannisen autopesu!
      On hyvä!

      • Anonyymi

        Mä teen halvemmalla hahhhaaaaa


      • Anonyymi

        Onko se tuon Hönö Akin veli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se tuon Hönö Akin veli

        Akku Mannisen veli juu


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rintajoupin pihassa Mustafa Mäkelän pesulassa käytin. Sinne ei vaan pystynyt maksamaan muuten kun käteisellä.
      Hinnastakin pystyy keskustelemaan.

      • Anonyymi

        Kassakone rikki ja kuittia ei ehdi kirjottamaan kun asiakkaita on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kassakone rikki ja kuittia ei ehdi kirjottamaan kun asiakkaita on paljon.

        Legendaarista


    • Anonyymi

      Turkin pojat Satakunnankadulla, suunnilleen vastapäätä kahviota ja sisäpihalla.
      Pestään käsin ja painepesurilla, sisäpesukin onnistuu. Edullinen ja hyvä työ.

      • Anonyymi

        Mustikset ovat verottajan suojeluksessa.
        Ei ole pelkoa verotarkastajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustikset ovat verottajan suojeluksessa.
        Ei ole pelkoa verotarkastajasta.

        Tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kerran edes jotain yrittää. Hyvällä tuurilla verottajakin voi saada edes jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kerran edes jotain yrittää. Hyvällä tuurilla verottajakin voi saada edes jotain.

        Älkää valittako. Puhe on hyvästä autonpesu paikasta, ei verotiedoista.


    • Anonyymi

      Autonpesijät eivät maksa veroja.

      • Anonyymi

        Kyllä maksaa. Oletko tyhmä, rasisti, vai tyhmä rasisti?
        Veikkaan jälkimmäistä, enkä tarvitse siihen Veikkaus Oy korttia.


    • Anonyymi

      Mä en ainaskaan maksa veroja. Pesen paljon ilman kuitti. No joskus teen kuitin, kun pesen auton firmalle.
      Muuten kaikki firmat ei vaadi kuittia. Outoa ????

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      777
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      704
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe