Kilpa-ajoa ja törkeitä ylinopeuksia

Anonyymi-ap

15

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolme neljästä teki suurimman virheen kun ajetaan kovaa.
      Kovaa pitää ajella mutta ”jäniksen” käyttö on hyvä vinkki

      • Anonyymi

        Sallittujen nopeusrajoitusten noudattaminen on helppoa.


    • Anonyymi

      Kjeh,heh. Suapi olla hyvä palkka, et on varaa maksaa isoja sakkoja. 110km tuntinopeutta neljänkympin alueella, ei zaakeli sentäs. Se on kuule käräjäreissu ja parin "donan" sakot, jos riittää!?

      • Anonyymi

        Nämä on niitä märkä korvia joiden isukit ostaa pilteille pilin jatkeita että jaksavat seuraavaan päivään raskaan elämänsä kanssa..


    • Anonyymi

      Miksi ostettaisiin kunnon saksalaisia autoja jos niissä ei kokeiltaisi kulkua?? Hyvät autot kulkee vähintään sen 250 todellista ja niillä on ilo paahtaa P-K:n maakunnassa, matka joutuu.

    • Anonyymi

      OIKEUSLAITOS JA KYTÄT EI HALLITSE YMMÄRRÄ LAKIA TIETYILTÄ OSIN. LAKI SANOO YKSISELITTEISESTI : rikoksenteko väline voidaan takavarikoida valtiolle.

      • Anonyymi

        Kannattaako tyhmyytensä osoittaa oikein huutamalla? Sinä tässä et ole ymmärtänyt edes yksinkertaisia perusasioita laista. Ylinopeus on rikkomus ei rikos :D


      • Anonyymi

        Ei ole mitään niin säälittävää kuin nämä peräkammareiden itseoppineet lakimiehet;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään niin säälittävää kuin nämä peräkammareiden itseoppineet lakimiehet;)

        Ite oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään niin säälittävää kuin nämä peräkammareiden itseoppineet lakimiehet;)

        Suomi24:lle kirjoittavat myös esim. politiikan ja lääketieteen kaikkitietävät asiantuntijat :D


    • Anonyymi

      Ei nämä ymmärrä että nopeusrajoitus on se joka vaikuttaa siihen kortin lähtöön ja sakkoon..Joka kevät nämä menee samaan retkuun.Ostetaan se Berliinin munkki ja ajellaan päättömästi kunnes sitten tulee se stoppi hommalle kun auktoriteetti laittaa asiat oikeaan mittasuhteeseen..Lompakon kautta oppii kun tarpeeksi rokottaa..Poliisisetä oikein odottaa kun teet sen virheesi koska ei se ole muilta kuin sinulta pois..Ja kaverit nauraa tumpelolle.Eikös tuolla ole ratoja missä voi koetella auton kulkua ilman liikenteen vaaroja..

      • Anonyymi

        Mutta kun siellä radoilla voi kohdata hyvinkin nopeita kuskeja. Yleisellä tiellä vanha mummeli vanhalla puntolla köröttelemässä olis vertaisempi "vastus".


    • Anonyymi

      Olen aina ajanut 10-20 km/h ylinopeutta ja mennyt nynnyttäjistä ohi. Koskaan en ole saanut sakkoja :)

      • Anonyymi

        Polliisit säälii noita ylinopeutta ajavia latakuskeja.Taitaa ottaa mittariin 140 ja kuski paniikissa.


      • Anonyymi

        Eihän siellä Hattuvaarassa ole edes poliiseja ja korttihan sulla on ollut vasta viikon-pari...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe