Punkaharjulla Siltavahdin tiloissa näyttää ja kuuluu olevan ravintolatoimintaa, halpaa kaljaa ainakin on.
Kuka mahtanee omistaa paikan?
Siltavahti
15
1435
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18394365b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
59:n kyltti siinä ainakin näkyy, jos on vuokrannut tilat itselleen
- Anonyymi
Kaupungin kiinteistö osittain. Poliisia, verottajaa ja kaupunkia kiinnostaa näiden vuokrarahojen pimeä liikkuminen. Se on eräällä öljypohatalla taskut täynnä tuohta... Tosin pimeä raha loppuu aikanaan.
- Anonyymi
KEILLAHALLI PYSTYY OMALLA PAIKALLA JA KUNTOSALI MUUTTAA SILLANVAHTISTA UUSSIIN TILOIHIN ENTISEN NUORISOTILAN TILOIHIN PUKKALOON KAUPPATIELLE 2025
- Anonyymi
KEILAHALLI REMONTOI SILTAVAHTISSA ALAKERRAN TILOJA UUTEEN USKOON
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko VARMA TIETO!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Lötjöset omistaa siltavahdin ja savonlinnan kaupunki kuntosalin. Ja siellä ei ala mitään remonttia.
59 on pimeenä vuokralla siltavahdissa.
- Anonyymi
Varma tieto on että ei Rikulla nyt kule. Eikä kule kohta sit muillakaan.
- Anonyymi
Ei kule ei. Fudut töistä eikä oo muuten ajokorttiikaa. Lainailee kaikilta rahaa mut tuskin se pitkää onnistuu ku ei pysty ikinä maksaa takas...
- Anonyymi
Trafi tietojen mukaan ajokortti on voimassa. Ja mikä vitun pimeesti vuokralla? Jos tänne suollatte paskaan niin kertokaa enemmän tietoa ja FAKTAA!!!
- Anonyymi
Ei vuokrasopimusta ja kkvuokra kiikutetaan suoraan käteen= pimeää vuokratoimintaa
- Anonyymi
Mitä välii on ajokortin voimassaololla jos se on kuivumassa kyttiksellä?
- Anonyymi
Mistä sineä sen niin hyvin tiedät? Molo pää!!
- Anonyymi
Onko tässä ollut juttua lehdessä tai jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sineä sen niin hyvin tiedät? Molo pää!!
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146