....ja lopettaisivat sen HIM:in matkimisen.
Keksisivät jotain omaperäisempää...
8
898
Vastaukset
- Linda
...Piti vielä sanomani samat terveiset Technicolorin pojille vaikka eivät täällä tietty koskaan käy mutta kuitenkin.
- Lover_Of_Darkness
kyl aika pahasti nyt genret sekasin...Him on sitä poppi metallia ja Negative Glam Rockkia...
Matkimista...öh?
Ainakin mun tietääksein. - LadyGrinningSoul
Lover_Of_Darkness kirjoitti:
kyl aika pahasti nyt genret sekasin...Him on sitä poppi metallia ja Negative Glam Rockkia...
Matkimista...öh?
Ainakin mun tietääksein.Vai että Glam rockia... sallikaa mun nauraa:)
- Lover_Of_Darkness
LadyGrinningSoul kirjoitti:
Vai että Glam rockia... sallikaa mun nauraa:)
nauraa ihan rauhassa...xD...kai se jtn sellasta on...vai mitä se sitten mielestäsi on?
- arzi mccoy
Mä oon kyl ymmärtäny, et ne matkii enemmämki Hanoi Rocksia...
- satunnainen kulkija
polkupyörää ei kannata keksiä uudestaan, mutta nyt olet sekoittanut jo mopon ja pyörän...
- VoiLinda
Olisit itse keksinyt jotakin omaperäisempää, kuten loput urputtajat. Jonnen tukasta on liian helppo vetää Hanoit ja Him-vertauksia en ymmärrä ollenkaan.
Itse asiassa Negative ei kuulosta kummaltakaan. Paskaksi sitä taas haukutaan, koska se on reteetä ja nii kuuluu tehä jos on reipas ja uskottava..:) - ......
Eiköhän kaikki bändit oo saanu vaikutteita joltain? Ei se tarkota että matkis muita bändejä.. o.O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840