Olen yrittänyt soittaa lääkäri aikaa mut ei sinne saa yhteyttä. Paitsi valvominen, myös monet elimelliset sairaudet tai henkinen stressi voivat väsyttää ihmistä. Pitkäkestoinen väsymys muuttuu helposti uupumukseksi, johon tulee suhtautua vakavasti. Jos väsymyksesi pitkittyy ja alkaa häiritä arkisia suoritteita, hakeudu rohkeasti yleislääkärin vastaanotolle. Minulla on monia ongelmia,läheisen kuolema,uupumus ym.
Kun ei ole voimia hakea apua
5
550
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholimyrkytys on suuren alkoholimäärän nopean nauttimisen aiheuttama myrkytystila. Se aiheuttaa Suomessa vuosittain yli neljäsataa kuolemantapausta.
- Anonyymi
Mitä hel*ettiä tuo tähän aiheeseen liittyy ja kuuluu mitenkään?
- Anonyymi
Ainakaan ei kannata mainita noita viimeisiä mainitsemia henkiseen jaksamiseen liittyviä asioita yleislääkärin vastaanotolla. Saattaa vain joutua psykiatriseen sairaalaan. Sama koskee päivystyksen vastaanotolla käymistä.
- Anonyymi
Termi kuolinsiivous kalskahtaa ensikuulemalta asialta, jota kuolemansairas voisi miettiä. Sillä tarkoitetaan kuitenkin tavaroiden ja papereiden järjestelyä missä tahansa elämänvaiheessa siten, että vieraankin ihmisen olisi helppo hahmottaa, mistä löytää tarpeellinen ja mitä tehdä muulle.
- Anonyymi
Moni meistä ei tule ajatelleeksi, millaisen tavaravuoren jättää kuollessaan jälkeensä. Mappikaupalla paperia, rakkaita muistoesineitä, päiväkirjoja, joita ei soisi kenenkään muun lukevan.
Tämä kaikki ja paljon muuta jää kuolemasi jälkeen omaisten setvittäväksi, jos et käy tavaroitasi läpi itse.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379