-08 vuoden V50. Nyt on +3 lämmintä. Onko normaalia että lisälämmitin menee päälle? Huomasin sen kun tulin kotiin kaupasta ja pihalla parkissa auton ollessa päällä tuli ilmeisesti konehuoneesta savua. Onko normaalia vai otanko sen lämmittimen sulakkeen (20A) irti kesäksi? Olen käsittänyt että se toimii vain jos lämpötila laskee alle -2 vai oliko se joku lämmittimen joku itsensä puhdistamis operaatio tms.? En ole ainakaan huomannut että olisi vastaavaa tehnyt tässä ilmojen lämmittyä. Voihan se olla että en vain ole huomannut mutta kuitenkin.
Volvo V50/ lisälämmitin savu
Anonyymi-ap
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kun olin auton sammuttanut ja avaimet ottanut pois virtalukosta niin siellä joku laite oli sen jälkeen hetken päällä selvästi ilmeisesti se lämmitin kun kuulu sellainen ääni.
- Anonyymi
Ja auto on ollu mulla vasta hetken ja on eka Volvo mulla niin siksi kysyn
Edellinen omistaja neuvoi kesäksi ottaa sen sulakkeen irti mutta sitten luin jostain että se toimii lähinnä vain jos menee alle -2 niin en ole sitä sulaketta irroittanut. - Anonyymi
Kyllä se kuulemma on normaalia. Ei se sitä sen aamun jälkeen ole tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768502Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593271- 382614
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619