Kipparilehdessä oli vuosikausia toimittajana Karel Kakko. Nyt hänen tekemiään juttuja ei ole näkynyt enää pitkään aikaan. Sen sijaan pitkään poissa ollut lehden entinen päätoimittaja on palannut, mutta nyt rivitoimittajan roolissa.
Mitä lienee tapahtunut?
Mihin katosi Karel Kakko
Anonyymi-ap
4
1572
Vastaukset
- Anonyymi
Karel Kakko on lähteny Kaapon kanssa veneilemään.
- Anonyymi
Sitä samaa olen itsekin miettinyt, joko selvisi?
Karel teki hyviä juttuja, Vesa taas erittäin tuttu vanha konkari mutta nyt hänkin on jättänyt Kipparin taakseen, ehkä viimeisen kerran. - Anonyymi
Tai jos ihan tarkkoja ollaan niin Karel on jälleen mukana uusimman lehden mukaan 👍
- Anonyymi
Harmi että Karel ei enää kirjoita Kippariin. Selvästi perustoimittajaa asiantuntevampia artikkeileita moottoriveneistä. Näki jutuista että miestä todella kiinnosti veneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594