Poliittinen ajojahti ja lavastettut syytet.

Anonyymi-ap

Poliittinen ajojahti ja lavastettut syytet.

En tiedä mihin tämä perustu mutta tämä on toteutettu siten että auton vara avain on varastettu laukusta joka on ollut asunnossa eli asunton on menty yleis avaimella ja sitten minun autolla on ajettu naisen yli ja kuvattu tapahtuma ja väitetty että minä olen sillä autolla ajanut sen naisen yli.

Hetki ennen kun joku ajoi minun autolla sen naisen yli yksi nainen hyppäsi minun auton eteen mutta hän ei loukkaantunut mutta tietenkin se nainen jonka hän joka ajoi minun autolla yli loukkaantui sen takia luulin että olin ajanut naisen yli ja myönsin teko.

Ja se toinen lavastettu syyte oli se että minun toisella autolla oli avain pudonnut pihan josta joku sen lainasi ja ajoi sillä autolla kyytiä pakon ja kytät ajoi perässä ja kuvasi tapahtuma ja lavasti että olin ajanut kyytiä pakon sen jälkeen hän palautti auton avaimet postilatikkon.

Minä en voi näitä väitteitä todista mutta et sinäkään olisit voinnut tällaisia väiteittä todista mutta en voi mitään asialle kun minut on näistä jo tuomittu haluan ainoastaan puhua suuni puhtaksi.

Mutta se asia että lavastettan syyteittä sellaisille henkilöille joka on ajojahdin kohteena ei ole mikään uusi asia toki monia lavastettan sexsuali rikoksista ja talous rikoksista kuten esim Donald Trump.

Mutta ne lavasta juuri sellaiset rikokset jotka sopivat kyseisen henkilön psykologiselle profilille ja kun minä olen huono kuski niin minulle ne lavasta liikenne rikoksia ja jos henkilö on esim innostunut sexsistä niin ne lavasta hänelle sexsuali rikoksia ja jos henkilö on esim kinnostunut rahasta niin hänelle lavastettan talous rikoksia.

Ja miksi he tekevät tällaista juu sen takia kun ne ovat vihaisia henkilölle mutta ne ei voi ilmaista vihansa sopivilla lailisilla keinoilla ja he haluavat kosta henkilölle ja he haluavat että henkilö joutuu vankilan.

Ketkä ovat tällaiset henkilöt esim Donald Trump, Bill Cosby, Jari Aarnio, Anneli Auer, Julian Assage,

Ne tietenkin väittää että tällaisia asioita ei ikinä tapahdu ja väittävät että kaikki tällaiset väitettet ovat psykotisten henkilöiden levittämiä.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        75
        1286
      2. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        68
        1185
      3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        138
        886
      4. huono omatunto

        johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
        Ikävä
        51
        852
      5. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        73
        743
      6. Päätin juuri että

        En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
        Ikävä
        29
        742
      7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
        Lieksa
        157
        724
      8. Huomenna se

        Tulee kohta, odotatko?
        Ikävä
        59
        718
      9. Onnistuit sohaisemaan mua

        Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
        Ikävä
        58
        717
      10. Mitä kaipaat

        Usein elämässäsi
        Ikävä
        76
        655
      Aihe