Joka on sulle tärkeä. Saa oikeastaan kirjoittaa useammankin. Itsellä tärkein on aamukahvi.
Kirjoita mies yksi ihan arkipäiväinen asia
61
601
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla sama.
- Anonyymi
Vitskuvesi tyhjään mahaan ennen töihin polkemista. Aamun eka nikotiinipussi+kahvi.
- Anonyymi
Epäilyttävää kun on niin kiire töihin, onko riippuvuutta vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilyttävää kun on niin kiire töihin, onko riippuvuutta vai?
Missä kohdassa päättelit että minulla on kiire töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohdassa päättelit että minulla on kiire töihin?
Jos ei edes sumppia kerkeä juoda kotona, niin arvot selvästi pielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei edes sumppia kerkeä juoda kotona, niin arvot selvästi pielessä
Okei. Kiitos kommentista. Olet lutuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Kiitos kommentista. Olet lutuinen.
Tästä on monta tulkintaa, mutta tattis ny
- Anonyymi
Berocca.
- Anonyymi
Maailman epäterveellisin asia taidat olla hiukan dingledong
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman epäterveellisin asia taidat olla hiukan dingledong
Terve mies ei tarvitse tällaisia piristeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en olekaan terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin
Luin jo porttiteoriasta
- Anonyymi
Viikonlopun hitaat aamut +kahvi 🤗
- Anonyymi
Näistä nautin itsekin.
Nainen sivusta
- Anonyymi
Aamuisin on tärkeä kertoa kumppanille pitävänsä tästä, eikä koskaan saa käydä riidan jälkeen nukkumaan, ennen kuin kaikki on hyvin ja täysin sovittu.
https://youtu.be/c5CqUBZOG8M - Anonyymi
Koivumahlapullon vaihto aamulla ja myös juonti ennen kahvia vaan loppuu tiputus pikkuhiljaa kun lyö korville...
- Anonyymi
Eli ykköstä aamuyöstä
1. Läheisten kanssa jutteleminen
2. Oma vapaa-aika ja harrastukset *piirtäminen* 😊
3. Kaksi lämmintä/täyttävää ateriaa päivässä. Nälkäisenä on hirveää olla, myönnän että mulla voi tulla nälkäkiukku vaikka muuten olen suhteellisen asiallinen tapaus 😔- Anonyymi
Aamukahvi ja sätkä.
- Anonyymi
Vesilasi, kahvi, jugurtti.
- Anonyymi
Parranajo
- Anonyymi
Ejakulaatio.
- Anonyymi
Tossusi alaisuus, arvon majesteetti. Ei ole olemassa rangaistusta hänellä, vain tuomionsa helvetissä, että se siitä...
Hyvästi.
Ikuisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=rMkcvDmAU1A- Anonyymi
Onko tämä mies sun mielestäs ny runomitassa? Voisitko jotain apuviivaa laittaa, on niin monisyistä tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä mies sun mielestäs ny runomitassa? Voisitko jotain apuviivaa laittaa, on niin monisyistä tekstiä
Joutuu nääs rassukka haalimaan aina uutta hölynpölyä muuten
- Anonyymi
Nainen hän mielessäni kahvia juoneena tai ilman.
Musiikin kuunteleminen.
- Anonyymi
Mitäs musaa susi kuuntelee ☕️
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs musaa susi kuuntelee ☕️
Vaikka mitä. Aika paljon electronista alternative musaa. Mielialan mukaan.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Sä meet ensimmäiseksi lässyttelemään nettiin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vaikka mitä. Aika paljon electronista alternative musaa. Mielialan mukaan.
Oletko sinä sitten tiedostava ihminen?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen todella tiedostava ihminen.
Varmaan seuraat paljon kaikkia dokumentteja ja tulet siitä viisaaxi.
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan seuraat paljon kaikkia dokumentteja ja tulet siitä viisaaxi.
Kyllä. Olen ollut kiinnostunut tästä maailmasta ja maailmankaikkeudesta, ihan pienestä asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aamua ilman mustasusimiestä ja sua siinä följyssä, huoh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostan sinut alas puusta. Sivusta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä. Olen ollut kiinnostunut tästä maailmasta ja maailmankaikkeudesta, ihan pienestä asti.
Voi että miten ihanaa. Itse olen myös samanlainen neropatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No healing or rest fir wicked bro
Anonyymi kirjoitti:
En mä silti koulussa menestynyt yhtään... En tajunnu opiskelun merkitystä eikä mua saatu kiinnostumaan koulunkäymisestä. Kuvaamataito oli 10 ja samoin musiikki yläasteella.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä silti koulussa menestynyt yhtään... En tajunnu opiskelun merkitystä eikä mua saatu kiinnostumaan koulunkäymisestä. Kuvaamataito oli 10 ja samoin musiikki yläasteella.
Ihmeellistä. Sinusta olisi voinut tulla tähti, koska olet taiteellinen. Itsekin olen.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellistä. Sinusta olisi voinut tulla tähti, koska olet taiteellinen. Itsekin olen.
Niin, periaatteessa kyllä. Ei vaan ollut onni myötä siinäkään. Mutta taiteilen edelleen omaksi ilokseni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, periaatteessa kyllä. Ei vaan ollut onni myötä siinäkään. Mutta taiteilen edelleen omaksi ilokseni.
Minä myös. Olet eräänlainen piilorenessanssiruhtinatar sitten, kun tiedät kaikesta kaiken.
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös. Olet eräänlainen piilorenessanssiruhtinatar sitten, kun tiedät kaikesta kaiken.
Minä olen mies kuitenkin.
mustasusi kirjoitti:
Minä olen mies kuitenkin.
Enkä minä väitä tietäväni kaikesta kaikkea... En todellakaan. Ihminen ei tule ikinä tietämään kaikesta kaikkea. Aina löytyy uutta ihmetyksen aihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sairas ihminen. Eikö sulla muuta negaa ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sairas ihminen. Eikö sulla muuta negaa ole?
Oletko sä heti sotajalalla ja ihan sama kenen kanssa? Yksi hönö yrittää maalittaa toista henkilöä miehen huuhaahahmon taakse ja kolmas tunnistaa jotenkin itsensä. Ei vaan ätmi yrittää itse viisastella, toivottavasti näin, sillä kaksi vastaavaa freenikkoa ois jo apokalypsi lähes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nolaat itseäsi urputtamalla tälle miehelle kuin hän olisi nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No healing or rest fir wicked bro
Or legs around the neck
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, ettet sairasta paranoidista skitsofreniaa? Hyvä jos harhoja myötäillään nääs, muuten huipulla ois yksinäistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, ettet sairasta paranoidista skitsofreniaa? Hyvä jos harhoja myötäillään nääs, muuten huipulla ois yksinäistä
Koska ny yks freenikko, jolla on aivan liikaa aikaa ei pyörittäisi pässien possea
- Anonyymi
sä oot tärkein asia maailmassa 💖 rakas ystäväiseni 🥰 kaipaan sua vierelleni 😢 oot ihana muruseni 🤗 iltahali, ilman sinua en jaksaisi elää 💝
Antti Elme Makkonen 23v. Itä-Helsinki - Anonyymi
Kiitotie ja vapaudentunne milloin olen irti maasta... Olen siellä täysin muista valinnoista vapaa ja teen ratkaisuni vain itse...Se on voimavarani jolla olen selvinnyt jo kahdesta vaarasta ja säilyttänyt elämäni...Ihmissuhteet ovatkin vielä vaikeampia hallita niitä ei voi ohjata vaan ne on otettava vastaan nöyränä ja taivasta kiittäen. Olen onnellinen mies ja odotan tulevaa
- Anonyymi
Yhteys ihmisiin jotka ovat elämässäni läsnä.
- Anonyymi
Rauhalliset hetket.
- Anonyymi
Huomenta, aamukahvit nyt ainakin ja luonnon äänet sekä vapaus.
- Anonyymi
Kahvi aamulla päivällä ja iltapäivällä ja illalla
sattumakahvia välissäkin.
Ennen nukkumaanmenoa on vältettävä.
Joka aamu vielä katson ......... - Anonyymi
Aamukahvi, hitaat nousut
- Anonyymi
Yhteiset aamut ja kahvit hänen kanssa..
- Anonyymi
Kurkistan verhon raosta, miltä ulkona näyttää. Haukottelen. Keitän kahvit ja luen sanomalehden. Mietin, miten saisin elämästäni paremman. Alan töihin. m>n
- Anonyymi
Aamukahvit, autolla koirapuistoon vaan🚙, lapsi kouluun hymyillen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122931Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645