Timid_Pipo_Manga

Timid Piposaru Manga 💋💕 Sayaka/Yumi.
~ Epäadekvaatti manga-henkisten töiden piirtäjä
~ Tanka-ja haikurunoilija
~ Turri-Weeb ironisen todellisesti
~ Joukkoliikenneharrastaja
~ Online-toimintapelifani pleikkarilla (FPS ja Sonyn klassikkotasohyppelypelit)
~ Elektronisen videopelimusiikin kuuntelija
~ Loputon haaveilija :3
/Kuvataide profiilikuvassani on minun työtäni 😊
Aloituksia
9
Kommenttia
12
Jännittää sun näkeminen
En tiedä miten toimia tässä tilanteessa kun en sinua kumminkaan saa vaan joudun elämään yksin näiden tunteiden kanssa. O10530- 1128
Huomenta! Onpa taas epävarma olo
Kun tajuaa tän tilanteen yksipuolisuuden. Sen, että olen seinänokkonen: mitäänsanomaton ja tylsää seuraa, niin jään haku1178Nolostuttaa olla "taiteilija"
Kävin lukemassa tämän saitin kuvataide osiota ja siellä kritisoitiin mangataidetta. Taidetta jota tykkään tehdä. Voi jös0417Hyvää yötä Yumi! Tässä uni-tankaruno
Unimaan Matti Heittääpi unihiekkaa Luomet ne lupsuu Pikkuhiljaa kiinni vaan Ei unta voi vastustaa.0115Mitä ujous on?
👇🏻Löytyy hakusanoilla: ujous Nyyti Ry. 👇🏻Luotettavaa tietoa ujoudesta, sen eri puolista, siitä että siitä on myös h0157Päivän nautinnoista parhain
On se kun saa olla rauhassa kotona ja tehdä mistä tykkää. Kunpa saisin vielä sinut saman katon alle, niin 😊👌🏻5235Tämä vuosi on takaraja Hänen kaipuulle
Olen kaivannut oikeassa elämässä tapaamaani naista jo pitkään ja arvojeni vastaisesti joudun riutumaan täällä. Minun ydi2310Hyvää yötä ihana ja ihmeellinen Yumini
Kaipaus ei mihinkään minusta häviä. Ikävä on seuraasi. Kunpa pääsisin kanssasi vielä juttusille ja ottaisit yhteyttä/kon3480