Tänään laitoin viestin

Anonyymi-ap

Haluaisin sanoa niin paljon enemmän. Olet kuin metsälampi pitkän vaelluksen jälkeen, samaan aikaan syvän tumma ja kuulaan kirkas. Viikot ilman sinua ovat kuin yksinäinen nuottivihko soittimen päällä. Sinä olet se soittaja, joka puhaltaa merkit eloon.

15

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunista. 🩵

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

Kaunista. Toivottavasti saat positiivisen vastauksen. Varmasti jännittää ja sydän lyö miljoonaa.

• Anonyymi

Kiitos. Tätä en hänelle sanonut. Puhuin muusta. Todellisuudessa haluaisin vain nähdä hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tätä en hänelle sanonut. Puhuin muusta. Todellisuudessa haluaisin vain nähdä hänet.

No eiköhän hän vastaa. Kuulostaa aidolta tunteelta.

• Anonyymi

😍🥴juuuu.. sanaton jos sinä

• Anonyymi

Millainen sinun hän on ja miksi sanaton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen sinun hän on ja miksi sanaton

En mä voi sitä täällä kertoa😊.. mutta sanaton. Kaunis värssy. En itse ole koskaan saanut hempeilyä runoja tai sellaista. Ei kotonakaan vanhemmilla ollut tapana mitään tunteita näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä voi sitä täällä kertoa😊.. mutta sanaton. Kaunis värssy. En itse ole koskaan saanut hempeilyä runoja tai sellaista. Ei kotonakaan vanhemmilla ollut tapana mitään tunteita näyttää.

Kiitos. Ei täällä kannatakaan liikaa kertoa. Minä en tiedä hänestä onko saanut tällaisia tekstejä. Ikävä kuulla että sinä et ole hempeilyjä saanut.

• Anonyymi

Jos olisit hän, joka on herkkä runoilija, ainakin luulen niin, sanoisin sulle, että ethän luule minua kovaksi tai itsekkääksi. Haluaisin niin kovasti näyttää sulle sisimpääni, mutta taaskin halusit jutella vain hyvin lyhyen aikaa. Tilanne oli kyllä hankala.
      Kunpa saoson sinut uskomaan aitoihin tunteisiini, joita ei kukaan toinen voi aikaansaada.
      Ikävöin sua aina. K.

• Anonyymi

Tässä on toinen K 😊 mutta en ole häntä aikoihin tavannut. Enkä ole koskaan kyllä kuullut runoilevan

• Anonyymi

Nyt voikin keskittyä olennaiseen ilman häiriötekijöitä;) hyvää yötä

• Anonyymi

Koetko että häiritsen. Hän häiritsee minua pyörimällä ajatuksissani.

• Anonyymi

Mies pyörii ajatuksissani🥰- naiselta-

• Runollista 🩵🖋️📖

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3641
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2403
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      841
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      820
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      805
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      789
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      89
      695
    Aihe