Sekä YLE että HS ovat yhtyneet Iltalehden vainokampanjaan tutkija Tarja Cronbergia vastaan siitä syystä, että hän on osallistunut seminaariin Venäjällä. Sotaa ajavan totuusmedian mielestä, kaikki yhteydet Venäjään on katkaistava, jotta vain aseet voivat puhua ja Putin saadaan vaihdettua amerikkalaisten valitsemaan nukkehallitsijaan.
Totuusmedia vainoaa tutkijaa, joka kävi Vänäjällä työasioissa
7
150
Vastaukset
- Anonyymi
Kehtaako tuo nainen näyttäytä ulkona, omatkin tuomitsevat.
- Anonyymi
Nainen on ottanut mallia Halosesta hiusväriä myöten.
- Anonyymi
Toisinajattelijoiden vaino on alkanut ja sotaa lietsova propagandakoneisto käynnissä.
- Anonyymi
kyllä on hulluksi mennyt Suomi.
Nyt Cronbergilta otetaan pois kunniatohtorin arvo..
tämä menee sairaaksi koko touhu.
Vaikka kuinka on sota niin keskusteluyhteyksiä pitäisi säilyttää Venäjälle, kyllä se rauha jossain vaiheessa tulee. - Anonyymi
Laatumedia, kuten YLE, HS, IS, IL, MTV kertoo tosiasiat.
Roskalehdistö harrastaa "vainokampanjoita". - Anonyymi
Ei ole yllättävää, että osa päättäjistämme ja tietyt "tutkijat" yhtyvät kiven heittoon Tarja Cronbergia kohtaan.
Yllättävää on se, että Tuomiojan lisäksi, harvat vaikutusvaltaiset suomalaiset ovat uskaltaneet ottaa kantaa asiaan älyllisesti.
Propaganda Suomessa on pienen maan pullistelua, jota täällä ei edes mielletä propagandaksi.- Anonyymi
Cronberg sortui Venäjän vihapropagandan välineeksi.
Suomessa on sananvapaus, toisin kuin Venäjällä.
Kannanotto ei vaadi uskallusta.
Venäjän sotapropagandan tukeminen ei älyä vaadi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244