Äänesi on tärkeä!

Anonyymi-ap

Jos olet jo täysin kyllästynyt persuihin ja punikitkin kauhistuttavat, niin nyt kaikki äänestämään sitoutumatonta Teuvo Hakkaraista, VL!
Paras tapa viedä ääniä persuilta!

17

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei koskaan, sillä tyhjän saa myös pyytämättä.

    • Anonyymi

      Ei tulisi mieleen äänestää persuja .Enempää kun Teuvoakaan.

    • Anonyymi

      Ääni Teuvolle on pois persuilta ja punikeilta. Se on isänmaallinen teko.

      • Anonyymi

        SDP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP

        Mitäs hyvveä se SDP tuo maaseuvulle??? Kannattaa muuttoa pääkaupunkiseuvulle tai johonnii Tampereelle asumaan ni sitte vois eänesteä sosialistien ehokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs hyvveä se SDP tuo maaseuvulle??? Kannattaa muuttoa pääkaupunkiseuvulle tai johonnii Tampereelle asumaan ni sitte vois eänesteä sosialistien ehokasta.

        Tällä kertaa ajattelin antaa kokoomukselle ääneni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs hyvveä se SDP tuo maaseuvulle??? Kannattaa muuttoa pääkaupunkiseuvulle tai johonnii Tampereelle asumaan ni sitte vois eänesteä sosialistien ehokasta.

        Mitä kieltä tuo oli ?


    • Anonyymi

      SDP kalluppejen ykkönen.

      • Anonyymi

        Suomen Pisa-tulosten romahdus näkyy jo gallupeissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Pisa-tulosten romahdus näkyy jo gallupeissakin.

        Ei ihme kun tuet annetaan rikkaille. Koulut ja terveydenhoito jätetää omanonnen nojaan.


    • Anonyymi

      Niimpä , rahanreikä joka osallistui pariin kolmeen kokoukseen .

      • Anonyymi

        Ei Teuvon teoista tarvitse piitata, pääasia että häntä äänestämällä saadaan ääniä pois persuilta, Purran sakset tylsiksi ja punikeille potku persiiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Teuvon teoista tarvitse piitata, pääasia että häntä äänestämällä saadaan ääniä pois persuilta, Purran sakset tylsiksi ja punikeille potku persiiseen.

        Kyllä ne persujen äänet vähenee.


    • Anonyymi

      Ei todellaan koskaan.

    • Anonyymi

      Perussuomalaisten alasajo puolueena on alkanut selkeästi. Pian se kampailee kepun kanssa ja kepu nousee kolmanneksi.

    • Anonyymi

      Nymfomaanikiertue on saavuttanut jo Viitasaarenkin. Toiko sitoutumaton Hakkarainen globaalin räpyläjoukon paikkakunnalle viihdyttämään lantasaapasukkoja?

      • Anonyymi

        Samaapa ajattelin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe