Onko tässä tilanteessa mitään mahdollisuutta saada Google tiliä takaisin? Tein uuden tilin kiireessä puhelimella enkä lisännyt siihen palauttamisen sähköpostia vaan pelkän puhelinnumeron, joka on myös toiseen googletiliin liitetty numero. Vanha puhelin meni näytöstä rikki, se on mustana mutta puhelin on päällä, sitä ei kuitenkaan voi korjata. En pääse kirjautumaan koneella tai uudella puhelimella tälle uudelle tilille koska se vaatii vanhasta puhelimesta jonkun googken turvakoodin mitä en voi ottaa kun näytöstä ei näe mitään. Onko mitään mahdollisuutta päästä enää tuolle tilille, harmittaa koska kyseessä oli tarkoitus olla ns siistimpi tili esim työnhakua yms tärkeämpää varten
Google tilin palauttaminen
Anonyymi-ap
1
1001
Vastaukset
- Anonyymi
Palauta se google tilisi vaan takaisin googlelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161