Ei ollut koskaan mitään suuria

Anonyymi-ap

Kuvitelmia meistä. Mutta jokun mysteerin onnistuit luomaan. Aina selvittänyt ne mutta nyt taitaa jäädä ensimmäistä kertaa selvittämättä.
Ei huono ollenkaan.

29

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei huono.

      Hyvä näin.

    • Anonyymi

      Harmi kuulla. Tietysti oletettavissa oli. Hyvää loppuelämää.

      • Anonyymi

        Hän on niin mysteeri että en tiedä mitä hän halusi tai mikä tarkoitus kaikella on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on niin mysteeri että en tiedä mitä hän halusi tai mikä tarkoitus kaikella on.

        Minunkin kaivattu on sitä. En tiedä missä hän hiippailee tätä nykyä. Silti usein ajatuksissa ja on jotenkin tärkeäkin…? Oh god. En pysty ymmärtämään edes itse itseäni. Joten ymmärrän hyvin sinua ja samaistun! Ehkä me löydetään vielä Ne Aidot ja Oikeat Läsnäolevat 🥹
        Mysteeri olen itsekin ja sitten kun kaksi mysteeriä yrittää rakentaa niin ei se ehkä vaan oikeesti onnistu. Hän on silti liian symppis kulta. Ois kyllä paikka viekussa vieläkin. Mutta tosiaan turhaa Aivan turhaa hukkaan elämääni tähän ajatustyöhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin kaivattu on sitä. En tiedä missä hän hiippailee tätä nykyä. Silti usein ajatuksissa ja on jotenkin tärkeäkin…? Oh god. En pysty ymmärtämään edes itse itseäni. Joten ymmärrän hyvin sinua ja samaistun! Ehkä me löydetään vielä Ne Aidot ja Oikeat Läsnäolevat 🥹
        Mysteeri olen itsekin ja sitten kun kaksi mysteeriä yrittää rakentaa niin ei se ehkä vaan oikeesti onnistu. Hän on silti liian symppis kulta. Ois kyllä paikka viekussa vieläkin. Mutta tosiaan turhaa Aivan turhaa hukkaan elämääni tähän ajatustyöhön.

        Vaikutat tosi idiöötilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin kaivattu on sitä. En tiedä missä hän hiippailee tätä nykyä. Silti usein ajatuksissa ja on jotenkin tärkeäkin…? Oh god. En pysty ymmärtämään edes itse itseäni. Joten ymmärrän hyvin sinua ja samaistun! Ehkä me löydetään vielä Ne Aidot ja Oikeat Läsnäolevat 🥹
        Mysteeri olen itsekin ja sitten kun kaksi mysteeriä yrittää rakentaa niin ei se ehkä vaan oikeesti onnistu. Hän on silti liian symppis kulta. Ois kyllä paikka viekussa vieläkin. Mutta tosiaan turhaa Aivan turhaa hukkaan elämääni tähän ajatustyöhön.

        Tuntuu että hän ahdistuu läsnäolostani. Tiedän että näin ei ole mutta aina päällimmäisenä se tulee mieleen ja en tiedä miksi.Tutustua olis kova tarve että saisin avattua mysteeriä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat tosi idiöötilta.

        Mene sinä helvettiin siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä helvettiin siitä.

        Minä vasta tulin, Mitä jos sinä menisit välillä miettimään kenelle flirttaat täällä. Lepso!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että hän ahdistuu läsnäolostani. Tiedän että näin ei ole mutta aina päällimmäisenä se tulee mieleen ja en tiedä miksi.Tutustua olis kova tarve että saisin avattua mysteeriä enemmän.

        Kuulostaa haasteelliselta, mutta tiedäthän ei mahdottomalta… Sehän voi olla vain jonkinlainen suojamuuri nyt päällä hänellä. Etenet maltilla, mutta kohti päämäärää = tutustumista. Tsemppiä siihen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat tosi idiöötilta.

        Kiitoksia paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin kaivattu on sitä. En tiedä missä hän hiippailee tätä nykyä. Silti usein ajatuksissa ja on jotenkin tärkeäkin…? Oh god. En pysty ymmärtämään edes itse itseäni. Joten ymmärrän hyvin sinua ja samaistun! Ehkä me löydetään vielä Ne Aidot ja Oikeat Läsnäolevat 🥹
        Mysteeri olen itsekin ja sitten kun kaksi mysteeriä yrittää rakentaa niin ei se ehkä vaan oikeesti onnistu. Hän on silti liian symppis kulta. Ois kyllä paikka viekussa vieläkin. Mutta tosiaan turhaa Aivan turhaa hukkaan elämääni tähän ajatustyöhön.

        Kyllä se onnistuu.
        Älä pelkää.
        Jookos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se onnistuu.
        Älä pelkää.
        Jookos?

        Jos olet hän, niin nämä meidän rakennuspalikat on kyllä ollut suht levällään.. Ei tämmöinen vaan voi jatkua ikuisesti. Mikä onkaan kuurupiilo hippasleikki.. Välitän kyllä ja toivon tietysti, että onnistuu, mutta no hölmöltähän tämä nyt justiin tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on niin mysteeri että en tiedä mitä hän halusi tai mikä tarkoitus kaikella on.

        Olisit kysynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat tosi idiöötilta.

        Miksi mies käytät näitä öökkösiä yksinpuheluissasi? Tapasi kehystää ihmisiä joksikin vakin kaivatuiksi kielii erotomaniasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vasta tulin, Mitä jos sinä menisit välillä miettimään kenelle flirttaat täällä. Lepso!

        Sulla ei ole ätmi kaikki ihan hyvin kirjoita mielipidekirjoitus vaikka voimaan tästä lespilaisuudesta, ehkä satiirina julkaisevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit kysynyt.

        Miksi sinä jankkaat jatkuvasti samaa tälle miestrolille- oletko se höntti joka kuvittelee puhuvansa jollekin naiselle jota selvästi pitää todella autettavana, jolle on puhuttava selkokieltä? Karsea tyyppi jos olet se tapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä jankkaat jatkuvasti samaa tälle miestrolille- oletko se höntti joka kuvittelee puhuvansa jollekin naiselle jota selvästi pitää todella autettavana, jolle on puhuttava selkokieltä? Karsea tyyppi jos olet se tapaus

        Täytyykö sitä alkaa patologisuutta testaamaan ennakolta, että mikä on reaktio jos päästelee vähän kuolaa suupielestä ja jokeltaa ättät tää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän, niin nämä meidän rakennuspalikat on kyllä ollut suht levällään.. Ei tämmöinen vaan voi jatkua ikuisesti. Mikä onkaan kuurupiilo hippasleikki.. Välitän kyllä ja toivon tietysti, että onnistuu, mutta no hölmöltähän tämä nyt justiin tuntuu.

        Mieheltä naiselle oli.
        Pääkaupunkiin.
        Kunpa vain tietäisin varmuudella. 😔


    • Anonyymi

      Joskus parempi näin. Aika hoitaa pois.

    • Anonyymi

      Sanat sanat. Tapahtui aivan yllättäen ja ennalta suunnittelematta. Voi ihmetys että riudun tuskissani.

    • Anonyymi

      Hyvää jatkoa.

    • Anonyymi

      Ei ole mysteereitä. On vain haluttomuutta ottaa selvää.

      • Anonyymi

        Tässä totuus.


      • Anonyymi

        Ei ole näin.


      • Anonyymi

        Hieno ajatus. Puhuminen usein on avain lukkoon kuin lukkoon.


    • Anonyymi

      Mikset selvitä?

    • Anonyymi

      Et kai sinä kaivattuni ole? Vaikutat itsekkäältä.

    • Anonyymi

      Puhumalla varmaan olis selvinnyt / selviää.

    • Anonyymi

      Ei kai tunteet turhaan tule. Ehkä jotain oli, jos noin ajattelet. Ehkä olisi pitänyt vain selvittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7791
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      78
      3824
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1333
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1032
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      39
      677
    Aihe