kertokaapas mustalaiset ihan suoraan ja kiertelemättä

Anonyymi-ap

19

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä kuvittelet? Hieman yli 10 000 mukeloa nai toisiaan 500 vuotta. Mitä muuta siitä voi tulla?

      • Anonyymi

        Ja muutama miljoona suomalaista on naineet toisiaan jo tuhansia vuosia nyky-Suomen alueella samalla tavoin. Ja sen kyllä huomaa mm. henkisenä jälkeenjääneisyytenä...


      • Anonyymi

        Miksi romanit valittavat kun eivät saa hyvää palvelua. Itse ovat saaneet maineensa aikaseksi. Kyllä minuakin kauhistuttaa kun romanit pyörii pihalla. Ja sittenpä muutaman päivän päästä tuli huijaussoitto yrittivät maksattaa olematonta sähkölaskua. Kuku muu olis ollut asialla kuin romanit. Romanit tekee tiedustelu retkiä talojen pihassa. Aina pitää olla varuillaan. Pari kertaa on romaani yrittänythuijata


      • Anonyymi

        Pitkän elämäni aikana yhden romanimiehen olen nähnyt tekevän töitä. Herää kysymys mistä tulee mersuu rahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän elämäni aikana yhden romanimiehen olen nähnyt tekevän töitä. Herää kysymys mistä tulee mersuu rahat

        Ooto ollu metässä koko ikäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooto ollu metässä koko ikäs

        Niinpä.
        Ihme, kun mustalaisetkin tulivat metsistä pois jo 70-luvulla asuntoihin asumaan, mutta valkolaisissa näemmä on vieläkin näitä korpikoijareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutama miljoona suomalaista on naineet toisiaan jo tuhansia vuosia nyky-Suomen alueella samalla tavoin. Ja sen kyllä huomaa mm. henkisenä jälkeenjääneisyytenä...

        On tainnut jäädä nekin biologian tunnit käymättä joissa kerrotaan mikä on riittävä määrä ihmisiä sisäsiittoisuuden välttämiseen. Miljoona riittää hyvin, ja 10 000 riittäisi sekin, elleivät ikivanhat sukuriidat estäisi muiden kuin oman suvun kanssa naimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tainnut jäädä nekin biologian tunnit käymättä joissa kerrotaan mikä on riittävä määrä ihmisiä sisäsiittoisuuden välttämiseen. Miljoona riittää hyvin, ja 10 000 riittäisi sekin, elleivät ikivanhat sukuriidat estäisi muiden kuin oman suvun kanssa naimista.

        No eipä se miljoonakaan riitä, jos yhteisöt pysyvät tiukasti tietyillä alueilla vuosisadoista toisiin.
        Kuten esimerkiksi saaristolaiset ja onhan niitä muitakin vastaavia.
        Ihmisten myös pitää liikkua mahdollisimman paljon eri alueiden välillä ja sitä kautta lisääntyä myös eri alueilla asuvien ihmisten kanssa juuri geenien monimuotoisuudenkin vuoksi. Ja sitä ei valkolaisetkaan kaikki ole tajunneet tehdä, jos nyt mustalaisia mollasitkin sukurutsaajiksi..
        Eli sinulle itsellesi voisi tehdä hyvää ottaa muutama biologian kertauskurssi.


    • Anonyymi

      koominen näky noissa kiiltonahkasaappaissaan, onko vähän tyttömäinen olo :D

    • Anonyymi

      Niin totuus on se että romanit pääsevät/joutuvat eläkkeelle heikkolahjaisuuden takia ,tämä on fakta.
      Syynä sukusiittoisuus,ei ole rasismia sanoa näin vaan se on totuus

    • Anonyymi

      Itse käyn töissä ja elätän itseäni rehellisellä työllä tienaamalla palkallani.
      Ja eipä ole tarvinnut väkivaltaankaan turvautua elämäni aikana käytännöllisesti katsoen kertaakaan.
      Ainoat pari kertaa oli lapsena, kun naapurikorttelin pojat kävivät kimppuun sillä verukkeella, että "Näillä nurkillahan me ei mustalaisia ja niiden penikoita siedetä" ja silloin tuli lyötyä sen saamani selkäsaunan lomassa takaisin. Muistan vieläkin niissä tilanteissa ajatelleeni, että hakatkoot jos haluavat, mutta saavat tehdä työtä sen eteen, ilmaiseksi en turpiini ota.
      Muuten tosiaan olen elellyt kuten omissa oloissani työlläni eläen.
      Niin kerrohan minulle, miksi elämäni mitä olen elänyt, ei mielestäsi/käsittääksesi ole normaalia?

      • Anonyymi

        Joo kyllä minuakin valkolaisena vituttaisi nähdä työtä tekevä mustalainen, joka vielä todennäköisesti pärjää palkallaan paremmin kun useimmat valkolaiset.
        Ei välttämättä sen vuoksi, että tienaa paremmin, vaan sen vuoksi, että hallitsee rahankäytön paremmin kuin suuri osa muista suomalaisista.
        Mutta hei, älä nyt valkolainen kuole häpeääsi. Kyllä työsskäyvä mustalainen on ihan ok, ei ole hänen asiansa sinulta pois kuitenkaan.
        Ihan jo senkin vuoksi, kun ei varmasti halua olla kaverisi eikä kanssasi ylipäätään missään tekemisissä.


      • Anonyymi

        Ei ole tippaakaan.
        Valkolaiset on kyllä outoja, töissäkin.
        Aina vittuilevat mustalaisuudesta, mutta silti pitäisi viettää heidän kanssa vapaa-aikaakin ja päästää heitä kotiin kyläilemäänkin, kun kutsuvat/yrittävät kutsua itseään kylään.
        Olen kyllä sanonut suoraan, että käyn täällä vain töissä, en muuta. Ja että minulle riittää todella hyvin se kaikki, mitä työaikana joudun kuuntelemaan ja sietämään, vapaitani en samaan halua käyttää.
        No kai se on sitä valkolaisten "normaalia me-henkeä"...


    • Anonyymi

      Jos joku käy töissä ja pärjää niin ei varmasti elvistele mustalaisuudellaan vaan häpeää sitä.Sivulta on seurattu.

      • Anonyymi

        En elvistele mutta en myöskään häpeä. Eli kestän sanoa sen suoraan.
        Muitahan se mustalaisuus vituttaa, valkolaisia siis ja töissäkin. Vissiin kai on jotenkin ahdistavaa, mutta silti töissäkin aina työnnetään omiakin työtehtäviä mun niskoille mahdollisuuksien mukaan ja jos tarvitsen esim pekkasvapaata, niin aina on vaikeata sitä saada pakollisenkaan menoon.
        "Kun töissä tarvitaan ja töissä on tiukka tilanne" on yleisin selitys, muille kyllä jaellaan vapaapäiviä kuin lapselle lahjoja jouluna, kun vähänkään vinkaisevat haluavansa vapaata.
        Mistä sekin sitten johtuu, onko vaan kiva vittuilla "mannelle" tuollakin tavoin vai onko työyhteisö niin onneton, että persettäkään ei meinata pystyä pyyhkimään, jos olen pois. Näin veemäisesti ilmaistuna.
        Ja muuten kyllä kinutaan vaikka mihin, pitäisi vapaallakin ryyppäillä työporukan kesken, kyläillä puolin ja toisin. Noloin oli se, kun eräs valkolaismuija aikanaan työmaalta yritti väkisin musta miestä itselleen, kun ei ole päässyt naimisiin eikä saanut lapsia, avoliitossa kylläkin on ja oli jo silloin ollut muutaman vuoden ajan. Riivasi mua asialla puoli vuotta ja kehtasi vielä suuttua pahasti, kun ei saanut musta irti. Jouduin vielä loppuvaiheessa sanomaan aika helvetin pahasti hänelle, etten ala hänen kanssaan mihinkään suhteeseen ihan sillä, kun ei kiinnosta. Tuntuu olevan vieläkin helvetin katkera asiasta ainakin suunsoiton perusteella, vaikka noista hänen tekemistään ahdisteluajoista on jo useampi vuosi aikaa.
        Mutta tosiaan, en elvistele mustalaisuudella, se on totta, mutta en myöskään häpeä enkä salaa sitä. Elän kuitenkin kuten valtaväestökin.
        Jos joku tajuaa mustalaisuuteni, sanon suoraan olevani sellainen. Ja jos kysyjä on sinut asian kanssa, niin hyvä juttu. Mutta jos se on hänelle joku ongelma, niin joutaa suksia mun puolesta kuutamolle tai ihan mihin vaan. En kuitenkaan ala kuuntelemaan mitään "vitun manne"-vittuilua. Ja mun kanssa ei valkolaisten ole pakko olla tekemisissä kuten ei ole muidenkaan.
        Töissä nyt tietty on pakko, mutta kyllähän henkisesti terve ihminen nyt kestää työnsä tehdä ilman turhia ininöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En elvistele mutta en myöskään häpeä. Eli kestän sanoa sen suoraan.
        Muitahan se mustalaisuus vituttaa, valkolaisia siis ja töissäkin. Vissiin kai on jotenkin ahdistavaa, mutta silti töissäkin aina työnnetään omiakin työtehtäviä mun niskoille mahdollisuuksien mukaan ja jos tarvitsen esim pekkasvapaata, niin aina on vaikeata sitä saada pakollisenkaan menoon.
        "Kun töissä tarvitaan ja töissä on tiukka tilanne" on yleisin selitys, muille kyllä jaellaan vapaapäiviä kuin lapselle lahjoja jouluna, kun vähänkään vinkaisevat haluavansa vapaata.
        Mistä sekin sitten johtuu, onko vaan kiva vittuilla "mannelle" tuollakin tavoin vai onko työyhteisö niin onneton, että persettäkään ei meinata pystyä pyyhkimään, jos olen pois. Näin veemäisesti ilmaistuna.
        Ja muuten kyllä kinutaan vaikka mihin, pitäisi vapaallakin ryyppäillä työporukan kesken, kyläillä puolin ja toisin. Noloin oli se, kun eräs valkolaismuija aikanaan työmaalta yritti väkisin musta miestä itselleen, kun ei ole päässyt naimisiin eikä saanut lapsia, avoliitossa kylläkin on ja oli jo silloin ollut muutaman vuoden ajan. Riivasi mua asialla puoli vuotta ja kehtasi vielä suuttua pahasti, kun ei saanut musta irti. Jouduin vielä loppuvaiheessa sanomaan aika helvetin pahasti hänelle, etten ala hänen kanssaan mihinkään suhteeseen ihan sillä, kun ei kiinnosta. Tuntuu olevan vieläkin helvetin katkera asiasta ainakin suunsoiton perusteella, vaikka noista hänen tekemistään ahdisteluajoista on jo useampi vuosi aikaa.
        Mutta tosiaan, en elvistele mustalaisuudella, se on totta, mutta en myöskään häpeä enkä salaa sitä. Elän kuitenkin kuten valtaväestökin.
        Jos joku tajuaa mustalaisuuteni, sanon suoraan olevani sellainen. Ja jos kysyjä on sinut asian kanssa, niin hyvä juttu. Mutta jos se on hänelle joku ongelma, niin joutaa suksia mun puolesta kuutamolle tai ihan mihin vaan. En kuitenkaan ala kuuntelemaan mitään "vitun manne"-vittuilua. Ja mun kanssa ei valkolaisten ole pakko olla tekemisissä kuten ei ole muidenkaan.
        Töissä nyt tietty on pakko, mutta kyllähän henkisesti terve ihminen nyt kestää työnsä tehdä ilman turhia ininöitä.

        Niinhän henkisesti terve kestääkin, muunlaiset eivät.
        Mutta sitähän on vuosien ajana jankutettu julkisuudessakin, kuinka mielenterveysongelmat(kin) ovat lisääntyneet melkeinpä räjähdysmäisesti Suomessa. Ja tällaisestakin sen huomaa. Tuodaan oma henkilökohtainen elämä ja henkilökohtaiset ongelmatkin töihin, sotketaan muutkin täysin sivulliset ja niihin syyttömät ihmiset niihin mukaan. Sitten kun ei muuta enää ole, niin nillitetään työkavereiden sukutaustoista pää punaisena, vaikka ne ei liity työhön mitenkään.
        Töissähän kuitenkin käydään itse sen työn ja siitä saatavan palkan takia. EI minkään muun vuoksi, ei siellä käydä rakentamassa mitään sosiaalista utopiayhteisöä tai jakamassa tunteita ja elämänkokemuksia tai muutakaan. Aamulla mennään sorivn ääreen ja tehdään ne työt, mitä työpäivän aikana kuuluu tehdä ja sitten mennään kotiin elämään omaa elämää. Simppeliä, kun sen vain oikein ymmärtää.


    • Anonyymi

      Miksi teidän on vaikea oppia kirjoittamaan suomen kieltä? Johtuuko se siitä, että vanhemmat eivät kannusta koulunkäyntiin?

      On helpompi toimia yhteiskunnassa, kun osaa lukea sekä kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Sitä valkolaisten piirrettä ihmettelen itsekin.
        Kirjoitukset vilisevät kielioppivirheitä ja lauserakenteetkin ovat usein ihan päin helvettiä.


      • Anonyymi

        Miten se liittyy valkolaisten kirjoitustaitoon?
        Tai no, liittyy näemmä siten, ettei raukat edes ymmärrä lukemaansa....


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe