Mikä kumman hösöttäjä on heidimarih tubettaja.
Leuhkii vanhalla loppuun ajetulla Mersulla ja aina vain auton ratissa.
Pelkää muka ihmisiä iholla, mutta kumminkin on lapsia hankkinut enemmänkin.
Kehuu, miten on kerennyt elämässään tehdä kaikenmoista...no niinhän moni muukin, eikä julkisesti huutele.
Tube eukko
15
1761
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin lapsia tehnyt monelle ukolle.
Mikä lie tuulella käyvä onnen onkija.- Anonyymi
No mutta, lapset antoi lahjoja isille.
- Anonyymi
Videot aina saman kaavan mukaan. Ei sitten mitään uutta katsottavaa.
- Anonyymi
Ja monelle ukolle lapsia ja ihan on tehty ihokontaktissa.
Aina puhuu päälliköstä...siis timpurista vaan.
Ja vanha volvo on muka ruotsin laiva.
Onko vähän suuruudenhullu tai yrittää esittää parempaa mitä onkaan.- Anonyymi
Miksiköhän nuo autonromut pitää olla noin loppuunajettuja.
Hankkisi vähän pienemmän ja uudemman.
Kyllä siihenkin mahtuisi pienet kuskattavat.
- Anonyymi
Mahtaa siivouspaikkoja riittää, kun on vuokrannut oikein toimistotilat keskustasta.
- Anonyymi
Kyllä,kyllä. Parin tunnin keikkoja.
Luulee itsestään VÄHÄN liikoja 🤣👎
- Anonyymi
Ei kovin fiksua, kun kirjoittelee julkisesti kaikki asiat...Kai tuota jutun juurta olisi vaikka mistä muualta.
- Anonyymi
Kun lusikalla on annettu, niin eihän sitä voi kauhalla antaa...
- Anonyymi
Mun mielestä on hienoa, että henkilö tekee youtubeen vidoita ja koittaa tätä kautta nostattaa yritystoimintansa kannattavuutta. Mahtavaa markkinointia!
Tilaan varmasti häneltä siivouksen, jos joskus sellaisen tarvetta itsellä on.
T: keski-ikäistyvä perheenisä- Anonyymi
On huonoja kokemuksia, ei jatkoon.
- Anonyymi
Puhuu videoilla asikastapaamisista, kun menee siivoamaan.
Onko niin, että yrittäjänä tekee asiakastapaamisia, mutta jos on työntekijänä yrityksessä on työ siivoamista. - Anonyymi
Miettiny kans, että kun sanoo syntyneensä ja kasvaneensa etelä suomessa lähellä Helsinkiä, murre on kuitenki levveetä.
- Anonyymi
Ihme kun Poliisi ei ole pysyttänyt puhumisesta puhelimeen ajon aikana tubettaessaan.
- Anonyymi
Juurikin näin ei ainakaan kauppojen tuotteita mainosta kun hyllyjen vierellä kulkee ja haukkuu tuotteet tunkiolta haetuiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119