Juu, Petturipersujen kannatus romahti. Ja se on oikein , ihanaa ja hyvä juttu ! Mitäs pettivät. (( PETOSJYTKY ! ))
Petosjytkyttäjien kannatus romahti.
37
1154
Vastaukset
- Anonyymi
Mätä petosjytkyhallitus on luonut suomeen nopeasti 50 000 uutta työtöntä.
- Anonyymi
Kaikkonen Nostaa Keskustan kannatusta, ja se on hyvä.. Petturipersut saa painua hiiteen..
- Anonyymi
Ja litää työttömiä tulee.. YT suomi romahtaa, meillä on huono ja surkea valheella kasattu hallitus.
- Anonyymi
Se EK , n Ostama juudas Saksikäsisadistisadisti vois poistua maasta. Ja petosjytkyhallitus sais kaatua.
- Anonyymi
Päivää, minä kävin jo ennakkoon äänestämässä saramon jussia VAS, protestiksi petturipersuille !
- Anonyymi
Purra on vuosisadan Petturi.
- Anonyymi
KANSA KOSTI petturipurralle, saksikäsijuudakselle ! ja se on OIKEIN ! tuntuu niin hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivää, minä kävin jo ennakkoon äänestämässä saramon jussia VAS, protestiksi petturipersuille !
Petetty kansa nousi saksikäsisadistia, petturipurraa vastaan ! Kiitoksia suomen kansa. Petturipersut on kukistettava..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kyllä Taviskansalle paras jos tämä kelvoton valheella kasattu hallitus kaatuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksikäsipurra leikkaa kansan hengiltä. Se kirottu petturi tuhoaa suomen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveyden huollon ne romuttaa ihan täysin. Ja leikkaukset ja kurjistaminen jatkuu ja kiihtyy..
- Anonyymi
45s poistettu viesti (Paikkakunta pyhäjärvi mainittu haapajärvi palstalla ja sana trolli 🤭).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansan ostovoimaa heikennetään kaikin tavoin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ! karmea akka !
- Anonyymi
Ylimielinen saksikäsipetturi ei edes suostu vastaamaan kysymyksiin Eduskunnan kyselytunnilla.
- Anonyymi
Ja nyt nousee sairaalamaksut isosti, ei hyvä! (petosjytky )
- Anonyymi
YT uutisia ihan joka päivä. Petosjytky tuhoaa suomen ja kurjistaa kansan. Saksikäsihuijarin ylimielisyys vaan kasvaa..
- Anonyymi
Vornanen pyssyttelee, Petuuripurra ilkkuu ja kiusaa köyhiä jotka hän petti.. Saisaalat suljetaan. 50 000 uutta työtöntä pienessä ajassa.. Minä niin toivon että tämä valheella kasattu hallitus pian kaatuisi.
- Anonyymi
Kakka lakki edustajia on hallituksessa, enempi kuin laki sallii!
- Anonyymi
Eipä palio naurata kepuntoimistossakaa....10%kannatuksella.
- Anonyymi
Joo ja tippuu ku sote vie palvelut kunnista..sitä tekee keskusta!!!!!
- Anonyymi
Petturipersujen kannatus romahtaa täysin. Ja se on hyvä !
- Anonyymi
Puoltaenempi ku kepun kannatus!!! Revi siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu aurinkonlasku puolue...saarikko ajo loppuun..ees vankimmat peruskannattajat ei enää luota keskustaan.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petturit ne vaan paukuttelee henkseleitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7,6 % petosjytkyttäjät sai sen verran EU vaaleissa.. Ja sekin on liikaa. . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS 7,6%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu aurinkonlasku puolue...saarikko ajo loppuun..ees vankimmat peruskannattajat ei enää luota keskustaan.....
Oli ja meni.. Kaikkonen on hyvä mies. Kaikkonen nostaa Keskustaa. PS on petturi ryhmä.
- Anonyymi
ÄäriPersu teki Oulussa puukkoiskun, ja rasvanaama-purra säntäsi heti syyttämään maahanmuuttajaa..
- Anonyymi
Purra on petturi. Ja täys Floppi !! luuseri.. raukkamainen nolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on petturi. Ja täys Floppi !! luuseri.. raukkamainen nolla.
"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."
...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit"). - Anonyymi
Ääripersut vaanii. . . #Oulu
- Anonyymi
Kansalaiset ! Varokaa puukkoiskuja tekeviä ääriPersuja. #Rydmanin on erottava. #Hallitus vaihtoon.
- Anonyymi
Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suoli24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta.
- Anonyymi
Avaatko hiukan persuista pihalle potkittu rotuoppisa julistava ääliöoikeistolainen minkä hallituksen sinä kelpuuttaisit maahanmuuttokriittisen oikeistohallituksen tilalle kun sen eroa päivittäin vaadit? Vaihtoehtona sille ollessa vihervassarihallitus,,
- Anonyymi
Puuppaako kimmiä sinimusta fasisti? Voi reppanaa..
- Anonyymi
Missä mahtaa tämä em. pyh-järvi sijaita ja miksi sen mainitseminen on ylläpidolle niin suuri ongelma että viestit katoaa sekunneissa joissa se mainitaa?
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569