"Tällä kertaa Sanna vietti aikaa Suomen maaperällä, ja juhli Helsingissä loistokkaassa seurassa. Eilen nimittäin juhlittiin Warner Music Finlandin niin sanottuja kevätjuhlia, Sanna oli monien muiden tavoin suunnannut juhlimaan suomalaista musiikkia. "
Rasittava muikkeli, luojan kiitos, on turha enää ängetä poliitiikkaan....
Eikö Samariinilla ole oikeasti mitään järkevää tekemistä, kuin patsastella siellä täällä?
5
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kerran petät rumasti äänestäjät,on turhaa edes kuvitella paluuta. Toivottavasti sitä varten tulee uusi laki: Kun työtäsi on vain biletys ja someprinsessa-leikki, tärkeistä töistä voi vain haaveilla.
Ja näinhän se on, kun uskottavuus menee, sitä ei saa takaisin. Hyvänä esimerkkinä taksi-kolonnan ja bilettäjien kuskaaminen pääministerin virka-asuntoon yöllä - järkyttävää typeryyttä, johon kukaan uskottava poliitikko ei olisi milloinkaan sortunut.
Kun aikuinen käyttäytyy kuin hiprakassa oleva teini, ei ole kummallista että pääministeri-instituutiota on pahasti loukattu ja vaarannettu. Toivottavasti vastaavaa ei koskaan enää tapahdu - ja varma tapa on se, että ei koskaan enää suomen politiikkaan, kiitos!- Anonyymi
On sinullakin ongelmat ja miten Sanna Marin edes liitty sinun elämään, hän ei varmasti kaipaa politiikkaan mukaan , vaikka moni sitä kyllä haluaisi Suomessa .
- Anonyymi
Kuka on ketjun aloittaja?
- Anonyymi
Huutelee ketjun aloittaja porvaritrolli kateudesta kankeana.
- Anonyymi
Hurjat päästöt lentelystä!
Sossusta tuli nopsaan kapitalisti!
😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082