Nauttikaa edullisesta pörssisähköstä

Anonyymi-ap

Sähkön hinta on nyt 0.05 snt/kwh. Olen laittanut juurekset ja veden kattilaan.
Klo 15:00 sähkön hinta laskee 0.00 senttiin/kwh.
Kohta napsautan lieden levyn ja kahvinkeittimen päälle.
Toivottavasti Olkiluodon reaktorit saadaan kuntoon niin voimme nauttia edullisesta sähkön hinnasta.

19

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi lapsi parka! Jos energian hinta on nolla niin sähkö maksaa n. 10 senttiä/kWh.

      • Anonyymi

        Energian hinnan ollessa 0 snt/kwh on sähkön hinta 0snt/kwh + marginaali eli yhteensä noin 0.25 snt/kwh. Tähän 0.25 snt/kwh hintaan lisätään vero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Energian hinnan ollessa 0 snt/kwh on sähkön hinta 0snt/kwh marginaali eli yhteensä noin 0.25 snt/kwh. Tähän 0.25 snt/kwh hintaan lisätään vero.

        Energian hinnan lisäksi veloitetaan siirron perusmaksut, siirron käyttömaksu, sähkövero ym. jotka maksavat yhteensä n. 10 senttiä/kWh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Energian hinnan lisäksi veloitetaan siirron perusmaksut, siirron käyttömaksu, sähkövero ym. jotka maksavat yhteensä n. 10 senttiä/kWh.

        Et ymmärrä että miten sähkölasku muodostuu. Perusmaksu ei ole sidottu kilowatteihin.
        Nyt jälleen on otollinen aika kuluttaa sähköä kun sähkön hinta on 0.00 snt/kwh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä että miten sähkölasku muodostuu. Perusmaksu ei ole sidottu kilowatteihin.
        Nyt jälleen on otollinen aika kuluttaa sähköä kun sähkön hinta on 0.00 snt/kwh.

        Et ymmärrä että kukaan ei ole väittänyt perusmaksusta mitään. Jos se olisi sidottu kilowatteihin niin nimi ei tietenkään olisi PERUSmaksu.
        Sähkön energia maksaa 0 snt/kWh mutta sähkön kokonaishinta on n. 10 snt/kWh.
        Jos et ymmärrä näin yksinkertaista asiaa niin olet pöljien KUNINGAS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä että kukaan ei ole väittänyt perusmaksusta mitään. Jos se olisi sidottu kilowatteihin niin nimi ei tietenkään olisi PERUSmaksu.
        Sähkön energia maksaa 0 snt/kWh mutta sähkön kokonaishinta on n. 10 snt/kWh.
        Jos et ymmärrä näin yksinkertaista asiaa niin olet pöljien KUNINGAS.

        Jos maksat sähköstä 10 snt/kwh niin olet itse pöljä. Siinä on valtava ero että maksaako sähköstä 0 snt/kwh vai maksaaako 10-25 snt/kwh kuten määräaikaisissa tai toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa joutuu maksamaan.
        Minä olen nauttinut tänään kahvit ja sähkön hinta on ollut lievästi miinusmerkkinen.
        Huomenna kannattaa iloita siitä kun sähkön hinta menee miinukselle ja sähköyhtiöissä on itkun paikka. Sähkön kuluttaja iloitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maksat sähköstä 10 snt/kwh niin olet itse pöljä. Siinä on valtava ero että maksaako sähköstä 0 snt/kwh vai maksaaako 10-25 snt/kwh kuten määräaikaisissa tai toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa joutuu maksamaan.
        Minä olen nauttinut tänään kahvit ja sähkön hinta on ollut lievästi miinusmerkkinen.
        Huomenna kannattaa iloita siitä kun sähkön hinta menee miinukselle ja sähköyhtiöissä on itkun paikka. Sähkön kuluttaja iloitsee.

        Sähköä ei saa jos ei maksa perusmaksuja, siirtoa ja sähköveroja. Mistä saa rautalankaa vaikka sekään ei kai auta, kun ei ymmärrä niin EI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköä ei saa jos ei maksa perusmaksuja, siirtoa ja sähköveroja. Mistä saa rautalankaa vaikka sekään ei kai auta, kun ei ymmärrä niin EI.

        Sitten kun on maksanut perusmaksun niin kannattaa nauttia halvasta sähköstä.
        Nyt sähkön hinta on 0.03 snt/kwh. Keitän perunat ja termospullollisen kahvia nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun on maksanut perusmaksun niin kannattaa nauttia halvasta sähköstä.
        Nyt sähkön hinta on 0.03 snt/kwh. Keitän perunat ja termospullollisen kahvia nyt.

        Perusmaksujen lisäksi pitää maksaa siirto ja sähkövero jotka molemmat laskutetaan kulutuksen mukaan. Energia on vain osa sähkön hinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Energian hinnan lisäksi veloitetaan siirron perusmaksut, siirron käyttömaksu, sähkövero ym. jotka maksavat yhteensä n. 10 senttiä/kWh.

        Jos siirtää itse ja ostaa pimeänä


    • Anonyymi

      Ihan sama mitä sähkö maksaa, jos ei ole sähköllä lämmittäjä.

    • Anonyymi

      Sama täällä vesikiertoinen lattialämmitys ja kiertovesipumppu käy lähinnä yöllä ja varataan laattaan aamuksi lämpöä. On sitten lämpö aamulla 23 ja illalla 21. Kosteissa tiloissa kierto päällä ennen saunomista ja saunomisen jälkeen. Kellokytkin laittoi pumpun päälle yöllä 01-06 ja taas 11-17 kun oli halvat tunnit. Huomisen säädot laitan klo 14 jälkeen . Viikolla en lämmitä täysin kuivuneita kosteita tiloja lainkaan, ilma kyllä vaihtuu. Pösällä ja 6kk ilmaisilla perusmaksuilla säästän sellaiset 500€ vuosittain kun on 3 sopimusta. Säästö 3x 12kk perusmaksu +180 pösä mökillä + 120 pösä okt + 200 = 500€

    • Anonyymi

      Konkurssiin menee Suomi sähköpelleilyn takia....

    • Anonyymi

      Minkäänlaista uutta sähkövoimalaa ei kannata rakentaa kun sähkönmyynnistä joutuu maksamaan. Sama pätee aurinkopaneeleihin kotitalouksissa kuin suurempiin voimaloihin. Miinushintainen sähkö on suuri ongelma taloudelle.

    • Anonyymi

      se "edullisuus" peritään aina takaisin hehehe.. esim nyhän oli muutaman päivän sikahalpaa sähköä joten nyt sähkö nostettiin taas pilviin jotta saadaan takaisin se mitä annettiin halvalla hehehe.. ja tämän jälkeen tulee taas halpaa joka 100% peritään taas takaisn nostamalla hinta pilviin jollain humpuuki syyllä hehehe

      kannattaa vaihtaa määräaikaiseen

    • Anonyymi

      Ei ollut tuulivokmaa, ei ollut Olkiluoto 3:sta ja sähkö oli edullista. Huomenna taas pörssisähkö kalleemmillaan 31centtiä/kWh. Onneksi ei tarvitse lämmitystä nyt ja kun yöt viileitä, ei tarvitse jäähdytystä.

    • Anonyymi

      Keitän aina kahvit kun sähkö on halpaa.

      • Anonyymi

        Keitän kahvit kun haluan kahvia, sähkön hinnalla ei kahvinkeittimen pienessä kulutuksessa ole käytännön merkitystä. Vuotuinen sähkönkulutukseni on ollut 13000- 19000 kWh.


    • Anonyymi

      Eihän aloittaja joudu maksamaan edes siirtohintaa, eihän?
      Ilmainen ei olekaan ilmaista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      49
      4372
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      71
      3305
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2840
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2701
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      136
      2195
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      154
      2073
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      160
      1745
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      610
      1662
    9. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      85
      1325
    Aihe