Mikä voisi estää syöksylaskun?

Anonyymi-ap

Petospersujen kannatus laskee yhtä hurjaa vauhtia kuin syöksylaskijoilla
Heikkojen riistäminen ja valehtelu ei lisännytkään suosiota.

28

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnistuihan se ihan hyvin edelliseltäkin hallitukselta.

      • Anonyymi

        Niinpä 😂

        Ne on nyt vaan nämä muutamat ammatti-pettyjät äänessä, jotka kohta urpoilee jonkun toisen puolueen kanssa - ja pettyy jälleen.

        Ja se kierre jatkuu. Ei lopu koskaan.

        Eikä se voikkaan loppua, kun se vika on aina muualla. Koskaan ei omaa kuvitelmaa, sinisilmäisyyttä tai tyhmyyttä lisätä yhtälöön, niin lopputuloshan on aina sama.

        Mutta voi sitä kai elämänsä niinkin elää. 😂


    • Mikä on tilanne persuilla 10 % kannatuksella seuraavien vaalien alla, vai häippäseekö hallituksesta ennen aikojaan hakemaan kannatusta. Kestääkö hallitus täyttä aikaa mikäli taloutemme pahenee tästäkin.

      Callupit kuvastaa kansan luottamusta puolueisiin, hallituksen suosio on yli 40 % kestääkö hermo vielä 10 % pudotusta, RKP myös vaikeuksia suosion kanssa vaikka järki puolue toisin kuin PS.

      • Anonyymi

        Eivät Perussuomalaiset ole hallitus.
        Eikä kannatusluvut vaikuta hallitusohjelmaan mitään.
        On aivan sama, mikä on oppositiossa olevien callupkannatus, sillä he eivät johda tätä maata.


      • Anonyymi

        Callupeistasi en tiedä, mielipidemittaukset ovat galluppeja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Callupeistasi en tiedä, mielipidemittaukset ovat galluppeja...

        Ja gallupeiden mukaan äänestävät ovat tolloja.


    • Anonyymi

      Taas tuli miälee. On niin helppo kääntää asiat vastapuolen syyksi, huomio kääntyy ittestä pois. Niiettä mikähän osuus kelläkin on asioitten suhteen, hyvissä ja huonoissa. Kuhan ajattelin.

      • Anonyymi

        17:18
        Kiva kun ajattelit, sillä Noinhan sitä tehdään, ehkä siksi, kun Suomessa on huono ilmapiiri nykyisin.


    • Anonyymi

      Esim. lumettomuus voi estää syöksylaskun.

      • Anonyymi

        Ja puut kans.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja puut kans.
        Beng

        Puut laskettelurinteessä..??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puut laskettelurinteessä..??

        Jep. Ja verkkoaidat reunoilla.


    • Anonyymi

      Purra tekee Soinit.. Tymänä tuhoaa puoleen! Sai olla vähänaikaa kokomuksen juoksutyttö!

      • Anonyymi

        Monta kirjoitusvirhettä mahtuu lyhyeen vuodatukseesi, jäikö koulu kesken?


    • Anonyymi

      Persujen syöksykierrettä ei estä mikään. Itse ovat sen aiheuttaneet
      ja on ihan oikein, että heidän kannatuksensa laskee, niin paljon pahaa
      he ovat saaneet aikaan.

      • Anonyymi

        Olematta itse persu kysyn kuitenkin että mitä kaikkea pahaa persut ovat SINULLE tehneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olematta itse persu kysyn kuitenkin että mitä kaikkea pahaa persut ovat SINULLE tehneet?

        "Olematta itse persu" paljastaa heti sen, että on persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olematta itse persu" paljastaa heti sen, että on persu.

        Väärinhän se meni!
        Kykenen useimmille hyvin harvinaiseen asiaan: Olemaan kohtalaisen puolueeton. Viimeisissä eduskuntavaaleissa äänestin vasemmistoliittoa mutta jatkosta en tiedä muuta kuin että PS- puoluetta en äänestä!


    • Anonyymi

      Toivotaan jyrkkääalamäkea ihan sontakasanpohjalle asti

    • Anonyymi

      Mitä persut käyttää ?
      Hitler ja koko natsi-Saksa marssipulverin pauloissa. Kun Saksa hyökkäsi Ranskaan 1940, sen sotilaat olivat ottaneet 35 miljoonaa annosta Pervitiniä, eli metamfetamiinia. Huumetta sai vapaasti apteekeista, ja siitä tuli natsivaltiossa koko kansan huume.

    • Anonyymi

      Syöksylaskun voi estää vain sillä että suu pannaan säkkiä myöten enkä tässä ole minkään puolueen puolestapuhuja. Leikkaukset on pakko tehdä. Muuta mahdollisuutta ei ole, jos meinataan selvitä. Jos otetaan vielä enemmän rikkailta, he siirtävät rahansa muualle kuten on jo tapahtunutkin, eikä tähän asti tulleet veromarkat olen enää Suomen. Jos otetaan köyhiltä, he saavat toimeentulotukea kun listaavat ensin menonsa ja tulonsa. Ei käy rahanlaskenta kuten yksityistaloudessa, valtion budjetointi on aika monimutkaista. Realistisuus on julmaa mutta varjobudjettien tulot, jotka perustuvat talouskasvuun, ovat haihattelua eivätkä tule toteutumaan.

      • Anonyymi

        Entä jos otettaisiin sieltä mistä helpointa olisi ottaa ilman että se heikentää kansan elintasoa mitenkään?
        Aloitetaan vaikka puoluetuesta, siitä alkuun 70 % pois, miten on mahdollista että kansanedustajaa kohti on puolueille maksettava tukea 130000 Euroa, siis heidän palkkioittensa ja kulukorvaustensa ja taksilippujensa jne. lisäksi?
        Toinen itsestäänselvä säästön paikka on Yle, TV- kanavista kaksi pois ja yksi jääkööt lähinnä tiedotustarpeisiin, ohjelmatarjonta tuhat kertaa toistettuine tanskalaisine maajusseineen ja Kummeleineen on turhaa ohjelmaa, kaikki se sonta pois ja kuluja kuriin myös jättiläismäistä organisaatiota keventämällä, johtajakin pärjäisi ehkä pienemmällä kuin 350000- 400000 vuosituloilla. Puolet pois kättelyssä.
        Samoin puolet pois Alkon pääjohtajan palkkioista jne.
        Noista ei tietenkään miljardeja kerrytetä mutta lisänä se kaikki säästyvä raha olisi...


    • Anonyymi

      Mikä on hiihtoliiton kanta syöksylaskuun ?

      • Anonyymi

        10:50
        Sillä menee huonosti. Korruptio voisi auttaa.


    • Anonyymi

      Kaikenpysäyttävä. Lindmanin pärstä LiPä pysäyttää kaiken myös järjenjuoksu

    • Anonyymi

      PS:n suunnitelmat tehdä fasistinen vallankumous menivät pieleen.
      Allah-ahon unelma tulla Suomeen uudeksi "hitleriksi" romahtivat.

    • Anonyymi

      nm "riikka" on allah-ahon työkalu.

    • Anonyymi

      Persuille tärkeintä on puolustuskyvyttömien riisto, ei suosio.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3704
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2439
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1680
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1640
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1532
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1416
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1353
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1300
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1188
    Aihe