Kirjoitan pyytääkseni neuvojasi ja ohjaustasi erittäin tärkeässä asiassa, jota eräs ystäväni tällä hetkellä kohtaa Suomen kansalaisuushakemuksensa kanssa.
Äskettäin hänen hakemuksensa Suomen kansalaisuudesta hylättiin henkilötietojen epäselvyyksien vuoksi. Hän on kerännyt kaikki tarvittavat asiakirjat selvittääkseen nämä epäselvyydet, ja valitusoikeuden määräaika on huomenna. Kaksi henkilöä on kuitenkin suositellut hänelle odottamaan 26. heinäkuuta 2026 asti ja jättämään uuden kansalaisuushakemuksen sen sijaan, että valittaisiin oikeuteen.
Valitettavasti hän ei pystynyt tapaamaan heitä uudelleen ymmärtääkseen tämän suosituksen taustalla olevan perustelun.
Arvostaisin suuresti kaikkia neuvoja tai ohjeita, joita voisit antaa tässä asiassa.
Kiitos etukäteen ajastasi ja tuestasi."
I am writing to seek your advice and guidance regarding a critical issue that a friend of mine currently facing with his Finnish citizenship application.
Recently, his application for Finnish citizenship was rejected due to discrepancies in the personal details provided. He gathered all the necessary documents to clarify these discrepancies, and the deadline to appeal to the court is tomorrow. However, two persons have recommended him that it is better to wait until 26 July 2026, and submit a new citizenship application instead of appealing to the court.
Unfortunately, he was unable to meet with them again to understand the reasoning behind this recommendation.
Greatly appreciate any input or advice you could provide on this matter.
Thank you in advance for your time and support.
kansalaisuushakemus
Anonyymi-ap
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
! ! ! ! !
Minä olen Suomen Kansalainen ja olen hakenut Somalian Kansalaisuutta !
Kun saa Somalian Kansalaisuuden, niin Minä saan Suomesta asunnon ilmaiseksi ja ruokaa saan hkea kaupasta ilmaiseksi ja saa ostaa vaatteet itselle ilmaiseksi ja kaikkea muuta mukavaa ja KAIKKI tulee ILMAISEKSI !
! ! ! ! !
JEEEEEEEE JEEEEE JEEEE Jes !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086