Nainen, millainen tilanne oli

Anonyymi-ap

kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin

78

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pian sen jälkeen kun kerroin hänelle
      Kauheinman tekoni ...
      Mä vain aloin tajuta asioita ..
      Mies pääsi kovan kuoren läpi siinä samalla ...

      En odottanut et niin käy.
      En vain hän on ollut pitkään mielestäni panettava ja himottava muuten kyllä ....
      Syntinen nainen.

    • Anonyymi

      Tsunami iski pääkopan sisällä. Ajatus sumeni ja vanhat merkit kuten katseet ja kiusoittelu kaikella rakkaudella sai uuden merkityksen

    • Anonyymi

      Rakkaudesta tässä on koko ajan ollut kyse. Ihan koko ajan. Niitä miehiä oli monta, niitä kuvitteellisia. Sitten se yksi vähemmän kuvitteellinen, sillon oli synkkää, mieli ja sää. Jotain kuumaa siinä oli. Tietäisitpä mies miten sairaan ihanaa meillä on ollut.

      • Anonyymi

        Kunhan keskiössä olet aina sinä mies itse- kaikkien persooniesi ruumiillistuma


    • Anonyymi

      Kaikki ne miehet, ihan jokainen, niissä oli jotain mitä halusin. Seksikkäitä aikoja.

      • Anonyymi

        Efektejä tulee ja efektejä menee, aivan totta sinänsä ätmi


    • Anonyymi

      Töissä. Yhteinen työmaa oli viime kesänä. Oli niin kivaa. Ihastuin. Hymy nousee korviin kun mietin edes tuota miestä. Vielä hetki niin näen hänet pitkästä aikaa 😊

    • Anonyymi

      Siitä on jo aikaa.. Loppuvuodesta se iski ja iski muuten kuin hyökyaalto. Tätä tunnetta ei pysty mikään sammuttamaan. Olen ollut ns hälytystilassa jo pidemmän aikaa.. Joudun tekemään ihan töitä, etten ihan hulluksi mene! Olenhan aikuinen vastuullinen ihminen…Tiedän että olen hot ja saisin kyllä huomiota muualtakin, mutta ajatukset rullaavat hänessä ja kuleksin ihan lappuset silmissä omissa maailmoissani suurimman osan ajasta.

      • Anonyymi

        Olet ällöttävä. Tiedät että olet hot? Normaalit ihmiset ei kirjoita noin itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ällöttävä. Tiedät että olet hot? Normaalit ihmiset ei kirjoita noin itsestään.

        Mennään sillä sitten.


    • Anonyymi

      Hän on tässä pikkuhiljaa hiipinyt päähäni. Tämän kevään aikana tapahtunut. En sen kummemmin erittele paikkaa. Kuitenkin nähdään viikoittain muutaman kerran.

    • Anonyymi

      En tiedä, alussa oli sellainen olo että hän ei edes pitänyt minusta. Aition jälkeen sain ihan toisenlaisen kuvan koko ihmisestä. Meillä synkkaa, en tiedä muuta vielä.

      • Anonyymi

        Kaikki te nauroitte mulle. sivusta


      • Anonyymi

        Jopa sinä.


      • Anonyymi

        Minkä aition?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä aition?

        Homot ei pääse taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä aition?

        Sen keväisen illanvieton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ei pääse taivaaseen.

        Oletko nähnyt että joku pääsee !


    • Anonyymi

      Tutkivasta katseesta se lähti, vuosi sitten talvella. Tiedostin hänen silmiään katsellessani, että hän oli mies jolla on hyvä sydän, ja hän oli silmissäni ihana, juuri sellaisena ihmisenä kuin oli. Siinä hetkessä antauduin havahtuneelle sydämelleni ja hyväksyin sen ajatuksen, että tunteeni saavat siitä hetkestä eteenpäin viedä minua mihin vievät. Tapahtui mitä tapahtui hänen suhteensa, kaikki olisi OK. Siitä se sitten lähti kasvamaan ajan myötä.

    • Anonyymi

      Se oli pelkkää ivallista naurua ja mahaa. Mitään muuta en muista.

    • Anonyymi

      Reilu vuosi sitten olin pienehkössä tilassa ja hän tuli sinne. Hän puhui minulle pehmeällä äänellä ja oli siinä lähellä, lähes kiinni minussa. Silloin.

      • Anonyymi

        Tämä osuisi,oletteko sen jälkeen tavanneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä osuisi,oletteko sen jälkeen tavanneet?

        Oliko kyseessä auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kyseessä auto?

        Ei ollut,pienehkö huone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä osuisi,oletteko sen jälkeen tavanneet?

        Olemme, mutta emme vähään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme, mutta emme vähään aikaan.

        Ensin töissäsi,myöhemmin harrastuksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin töissäsi,myöhemmin harrastuksessa

        Onko tässä edes kaikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tässä edes kaikki?

        Siinä kaikki. Hänessä on semmoinen magneetti että aistin jos on edes samalla neliökilometrilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tässä edes kaikki?

        Roikkumaha, tyyny, ei mitään muuta! Varmaan joku näyttelijä!


    • Anonyymi

      Kotona huomasin ihastuneeni häneen oikein kunnolla. Samoihin aikoihin eksyi tänne.

    • Anonyymi

      Tossa talvella yhden miehen luona tuli baari illan jälkeen mentyä ja hän sit alkoi vähän lähennellä mutta ihmettelin vaikka oli tosi komea ja lihaksikas että hänen kosketus jotenkin ällötti ja mietin vaan sitä mun kaivattua ja oli sit pakko jollain verukkeella lähteä sieltä pois… siinä hetkessä tajusin että ei oo enää mikään pieni ihastus kun yhdenillan jutut ei onnistu.

      • Anonyymi

        Just näin ”lihaksikas ja komea” mies, aina ei kemiat natsaa jos sisällä on sakkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin ”lihaksikas ja komea” mies, aina ei kemiat natsaa jos sisällä on sakkaa

        Silti ennen pystynyt yhdenillan juttuihin vaikka ei aina kemiat natsaa🤷🏽‍♀️


    • Anonyymi

      Se päivä, kun katselimme toisiamme silmiin pitkään. Silloin rakastuin.

    • Anonyymi

      Tajusin vaan tossa joku päivä, että hitto mä olen sekasin marista. Järjettömän ihana ja varmasti käteen sopiva.

      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi

        Jumalan siunausta K.O


      • Anonyymi

        Lopeta toi pössyttely,,ei oo hyväksi.


    • Anonyymi

      Ehkä kunnolla tajusin asian nyt ihan viime päivinä. Valtava hellyys iski jutellessamme. Nähdään muutaman kerran viikossa paikassa missä suht paljon ihmisiä.

      • Anonyymi

        Miehelle vai naiselle tämä? Itsellä sama tilanne.

        Naiselta


    • Anonyymi

      Sinä päivänä kun katsoimme toisiamme silmiin todella pitkään, en nähnyt enää muita, kuin hänet.

      • Anonyymi

        Rupesitteko heti muhinoimaan?


      • Anonyymi

        Minulla oli tämän tyylinen hetki loppuvuodesta erään naisen kanssa. Hän tuli vähän yllättäen katse etäisyydelle ja en voinut olla katsomatta suoraan jonnekin syvälle hänen silmiin. Sain sanottua moi. Se hetki on jäänyt mieleen, koska silloin tapahtui jotain minun päässäni ja sydämessäni. Ihmeellinen hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupesitteko heti muhinoimaan?

        Ei ruvettu, vielä ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupesitteko heti muhinoimaan?

        Joo heti olimme toistemme kimpussa,hän veti minut sivummalle ja työnsi minut seinää vasten, suutelimme intohimoisesti sanomatta sanaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo heti olimme toistemme kimpussa,hän veti minut sivummalle ja työnsi minut seinää vasten, suutelimme intohimoisesti sanomatta sanaakaan.

        -1 minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli tämän tyylinen hetki loppuvuodesta erään naisen kanssa. Hän tuli vähän yllättäen katse etäisyydelle ja en voinut olla katsomatta suoraan jonnekin syvälle hänen silmiin. Sain sanottua moi. Se hetki on jäänyt mieleen, koska silloin tapahtui jotain minun päässäni ja sydämessäni. Ihmeellinen hetki.

        Minulle käy joka kerta näin yhden miehen kanssa. Tuijotetaan vaan toisiamme..Ei pysty unohtamaan häntä, vaikka helpompaa olisi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle käy joka kerta näin yhden miehen kanssa. Tuijotetaan vaan toisiamme..Ei pysty unohtamaan häntä, vaikka helpompaa olisi niin.

        Okei, no mä en oikein tuijota tällä hetkellä kun tunteet pelottaa ja pelkään et huomaa.


    • Anonyymi

      Hän tietää kyllä. Kirjoitin sen hänelle silloin. Ja siitä on aikaa.
      Maailmani romahti lopullisesti parivuotta sitten kun kohtasin hänet, ja näin että tunne ei ole molemminpuolinen.
      Mutta elämä jatkuu särkyneenäkin💔😔😥

      • Anonyymi

        Onko sulle jäänyt naisena esiintyvä gubbe joku tunnevajarikokemus hilkulle? Kova on ainakin moni eri naisen persoonalla vakuutella mitä milloinkin romahdusta tai uutta nousua


    • Anonyymi

      Mitä tämä tarkoittaa tämä missä olit kun- ai esim pyykkejä viikkaamassa, että heureka olisko se mukava lakanastaittokaveri?

    • Anonyymi

      Ei kuulu sinulle enää.

    • Anonyymi

      Töissä mies iski silmää, aaw että masussa asti tunnahti

    • Kunnolla ihastumiset on mulle aina kova henkinen, psyykkinen ja fyysinen rääkki. Suhtaudun niin vahvasti ja intensiivisesti tunteisiini, tunteideni kohteeseen.

      Tapahtuu asioita, mitä en jaksa kokea.

      • Anonyymi

        14:49
        Komppaan.
        On kuin olisi jossain lumotussa tilassa.
        Hyvin kuluttavaa, raastavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        14:49
        Komppaan.
        On kuin olisi jossain lumotussa tilassa.
        Hyvin kuluttavaa, raastavaa.

        Se on olotila mikä nuorena saattoi olla ihan kivaakin, mutta nyt vanhempana koen moiset tunteet liian rajuina ja elämääni häiritsevänä.

        Jotenkin mukavempaa, jos ja kun ei tule tunnemullistuksia kuten ihastuminen. 😊


      • Anonyymi

        Eli tunteita kun syttyy niin pakenet.. näin suomeksi sanottuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tunteita kun syttyy niin pakenet.. näin suomeksi sanottuna.

        Minulla on jo kumppani jota rakastan. En huoli muita väliin edes tunteista. Kiitos vaan. Pakeneminen taas on nössöjen hommaa. Haluaa muttei uskalla, en ole niitä.


    • Anonyymi

      Tarkistin: 2.9.xx, se vaan iski. Siinä se.

      • Anonyymi

        ....ja nyt mua naurattaa kaikki, se on varmaan ainoo mitä en oo kertonu, niissä sadoissa viesteissä (mitkä "katkes" sitte jostain syystä), että mikä mut siinä kohtaa herätti, että what, nyt en ymmärrä, mitä tapahtu, sit ei ollu paluuta💖


    • Anonyymi

      Tanssimme yhdessä paikassa,ä ja juttelimme. Sitten soittelimme kunnes tapasin hänet uudestaan. Huomasin jossain vaiheessa, että olen todella ihastunut.

    • Anonyymi

      Joku reilut viisvuotta sitten kun hän mies sai minut jokakerta tavatessamme nauramaan ja hymyilemään. Ajattelin häntä usein, ajattelen vieläkin jokapäivä.
      Olemme ystäviä ja ikinä emme ole pari ollutkaan.
      Tutustuimme kait enimmäkseen töittemme kautta.
      Kemiaa on silti. Molemmat olemme taiteilijasieluja.
      Eri alojen kylläkin.

    • Anonyymi

      Kun sanoimme hyvästit ja katseemme viipyi normaalia pidempään. Hän jäi oman harrastuksensa pariin ja minä lähdin oman harrastukseni pariin, silloin tiesin sen että olin ihastunut vaikka oli jo rikkonut sydämeni.

    • Anonyymi

      Öööhh noo oisko ollu kun hällä ol kiireitä siin perheenperustamisessaan ja parisuhteessaan, ne heitti vähä kitkaa siin mein tapailulle 🤔 joten mikäs se mukavempaa ku tajuta et aika nihkeesti häl aikaa ja tilaa häne etsimälle romanssille kyl ol niinku siin tuttipullomelskeessä 🙄 ni kyl se nii ku nuupahti nuppuusa se homma 😏

    • Anonyymi

      Pienessä tilassa, kun hän kosketti minua yllättäen joskus viime vuoden lopulla...Hyvänen aika, mitähän siinä tapahtui? Siitä alkaen olen potenut tuskallista yksipuolista ihastumista. Rakkauspsykoosi on stressitila ja siihen kuuluu pakkomielteet tunteiden kohteesta. Vähän on jo alkanut helpottaa...koitan kerätä järjenrippeitäni ja nähdä hänessä huonoja puolia!

      On kummallista miten ihastumisessa/rakastumisessa toisen ääni, eleet, olemus ja persoona koskettelee omassa sielussa sellaisia kauniita säveliä joita ei aikaisemmin tiennyt olevan olemassakaan. Se kai siinä tilassa eniten koukuttaa, se oma hyvä olo jonka toinen saa aikaan :D

      • Anonyymi

        Et näe toista ihmistä.


      • Anonyymi

        Tarkoitin tämän siis yleisellä tasolla ja kylmän tunteettomasti todeten:

        On kummallista miten ihastumisessa/rakastumisessa toisen ääni, eleet, olemus ja persoona koskettelee omassa sielussa sellaisia kauniita säveliä joita ei aikaisemmin tiennyt olevan olemassakaan. Se kai siinä tilassa eniten koukuttaa, se oma hyvä olo jonka toinen saa aikaan :D


    • Anonyymi

      Silloin kun ilmesty oven suulle ja keskeytti työkaverin kanssa jutustelut. Sydän muljahti jännästi ja menin ihan sekaisin.

      • Anonyymi

        Milloin tämä tapahtui? 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui? 🙄

        Viime vuoden helmikuussa tais olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuoden helmikuussa tais olla.

        Okei ohi!


    • Anonyymi

      Se oli silloin ihan käsittämätön asia, koskaan kokenut aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Noin vajaa vuosi sitten jo taisin ihastua häneen.Sen jälkeen nähty sattumalta harvakseltaan.Toki olen yrittänyt vihjata.

    • Anonyymi

      Lottoamalla se selviää 😂

    • Anonyymi

      Kun hän käski, sano se, sano että olet rakastunut minuun.

    • Anonyymi

      Silloin kun ensi kertaa söin sinua silmilläni 😘😊🤩🌈

      • Anonyymi

        Mene sinä juopppo baariin siitä troIIaamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä juopppo baariin siitä troIIaamasta.

        eipä ole aikumusta mennä, enkä ole juonut edes mitään alkoholipitoista tänään, enkä pitkiin aikoihin


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe