Asunnot / Talot

Anonyymi-ap

Loimaalla senkun asuntojen hinnat laskevat. Äkkiä kun pääsisi eroon ja pois täältä

14

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mihis ajattelit pinkasta. Ei täällä kukaan mitään osta. Kerrostaloissa melkein kaikissa ollut kosteusvaurio niin ei mee kaupaks

    • Anonyymi

      Omakotitalojen tarjonta huono. Samat vain myynnissä

    • Anonyymi

      Kannattaa koittaa myydä keskustan läävät talviaikaan, silloin kaduilla hiljaisempaa. Kesällä juntit ajelee romuillansa kuola suusta valuen. Mitä paukkuvampi putki, sen parempi. Huomiotahan nuo kerjäävät, ei muuta. Sääliä pitäisi, mutta ei pysty.

      • Anonyymi

        Niin ja just talojen kohdalla kaasutetaan oikein pirusti et varmasti kuuluu.
        Kuka tolla traktorilla ajelee kun taas lauantai iltanaki tuli mua vastaan ja ,mikä haju jäi jälkeen.ja kolme mopo poikaa roikkuu ihan melkein taka renkaassa kiinni.
        Mikä noiden traktorimönkijöiden vauhti oikein on kun turuntiellä mun ohi meni sellainen ja tosi kovin menikin eikä risteyksissä hiljentynyt


    • Anonyymi

      Lpitäö laittaa hinta niin alas että menee. Tossa käsityöläiskadullakin katselin että pian myyntiin tulossa olevan yksiön hinta oli 13 000€ ja velaton hinta 28 000 ei oo enää kallis

    • Anonyymi

      Kolmannes liikaa. Alle 20000€ realistinen

      • Anonyymi

        Niin mut siinä on lainaosuus kans kun just rempattiin parvekkeet ei se muuten kallis olis


    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa vanhusten tulla viettämään viimeisiä päiviä uuteen palvelutaloon ääliöiden kaahatessa vieressä. No pitää toivoa että kuulot heikentyneet sen verran paljon että saa nukutuksi öisin.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse, huuto pois ja muutaman vuoden odottelu ! Vuokraa vähemmistely odotellu jotta saat keskestelyä somemeen, nnäin jokaikaiselaala kannan otolla noususee oosake tai osuus väh.0.,15 joten jokainen osuma nostaa osuden arvoa sen 0,15 osuuden ilmaisekksi tekemättä mitäään, Huippu vai mitä, näi se raha vai tulee.

      • Anonyymi

        Mitähän helvettiä säkin yrität selittää? Jos ei mitään järjellistä sanottavaa ole eikä oikein osaa kieltäkään voi myös pitää turpansa kiinni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän helvettiä säkin yrität selittää? Jos ei mitään järjellistä sanottavaa ole eikä oikein osaa kieltäkään voi myös pitää turpansa kiinni...

        Taitaa olla jonkinlainen botti. Ne erottaa siitä, kun ne ei oikeasti osaa alkeellisintakaan Suomea. Näitä "tekoäly(ttömyys)" botteja koko netti rehottaa nyt täynnä. Suomi24 on vain niin huonot suojaukset anonyymeissä kirjoitteluissa.


    • Anonyymi

      En kyllä kans ymmärtänyt yhtään mitään vastauksesta

      • Anonyymi

        Mistä vastauksesta


    • Anonyymi

      Itse taas mieluusti ostaisin oman Loimaan kaupungin vuokra-asuntoni mutta se ei ole myynnissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe