Hei, nyt haluan kysellä että osaako kukaan auttaa tässä.
Minulla on aavistus että saatoin olla raskaana ilman tietämättä ja vasta todella alkuvaiheilla, mutta jouduin ottamaan jälkiehkäisy pillerin.
Tämän jälkeen kaikki oli mennyt ok useamman päivän jo kunnes huomasin että vessassa käydessä olin yhtäkkiä alkanut vuotamaan ja ei ollut perus väristä kuukautisverta, mutta luulin että minulla olisi alkanut todella aikaisin uudelleen kuukautiset. Sitten parin tunnin päästä kun kävin uudelleen vessassa, en ollut ollenkaan siinä välissä tai sen jälkeen vuotanut verta ollenkaan. Tiedän lähipiiristä että aina ei keskenmeno tunnu riippuen missä vaiheilla se on ja tämä oli todella erikoinen tilanne itselleni.
Olisin kiitollinen että saisin jotain vastausta kysymykseen minkä esitän otsikossa ja neuvoa!
Voiko jälkiehkäisypilleri aiheuttaa keskenmenon?
Anonyymi-ap
0
221
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681631- 1141246
- 1291191
- 1401030
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25924- 111842
- 46563
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.138531Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500