Hei, nyt haluan kysellä että osaako kukaan auttaa tässä.
Minulla on aavistus että saatoin olla raskaana ilman tietämättä ja vasta todella alkuvaiheilla, mutta jouduin ottamaan jälkiehkäisy pillerin.
Tämän jälkeen kaikki oli mennyt ok useamman päivän jo kunnes huomasin että vessassa käydessä olin yhtäkkiä alkanut vuotamaan ja ei ollut perus väristä kuukautisverta, mutta luulin että minulla olisi alkanut todella aikaisin uudelleen kuukautiset. Sitten parin tunnin päästä kun kävin uudelleen vessassa, en ollut ollenkaan siinä välissä tai sen jälkeen vuotanut verta ollenkaan. Tiedän lähipiiristä että aina ei keskenmeno tunnu riippuen missä vaiheilla se on ja tämä oli todella erikoinen tilanne itselleni.
Olisin kiitollinen että saisin jotain vastausta kysymykseen minkä esitän otsikossa ja neuvoa!
Voiko jälkiehkäisypilleri aiheuttaa keskenmenon?
Anonyymi-ap
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297