Nainen viimeiset sanat

Anonyymi-ap

Ei ole mitään niin äänekkäämpää kuin hiljaisuus kahden ihmisen välillä jotka joskus rakastivat aidosti toisiaan❤️

30

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta, se on kuuluvaa ja tuskaista. Hiljaisuutta on jatkunut niin kauan, että peittyy huudon alle jo💔

      • Anonyymi

        Kyllä..täällä myös


    • Anonyymi

      Hiljaisuus on välillä ihan hyvä.

      • Anonyymi

        Välillä


    • Juu, näinhän se on. Toisaalta, jos rakkaus on loppunut, ei se silloin ehkä ollutkaan rakkautta. Se oli silloin jotain muuta. Aika aina kertoo totuuden näissäkin asioissa.
      Nimimerkki kokemusta on 😟

      • Anonyymi

        No kyllä se rakkaus kuolee tarpeeksi monen laiminlyönnin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se rakkaus kuolee tarpeeksi monen laiminlyönnin jälkeen.

        Olet oikeassa. Tai sitten sitä ei koskaan ollutkaan. Koska aito rakkaus ei kuole koskaan. Sitä on kaksoisliekki. Ne palaa kuin magneetit toisissaan kiinni. Ehkä meidän rakkaus ei ollut aitoa. Voi olla että minä olen ehkä löytänyt jo timanttini. Uskoisin niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Tai sitten sitä ei koskaan ollutkaan. Koska aito rakkaus ei kuole koskaan. Sitä on kaksoisliekki. Ne palaa kuin magneetit toisissaan kiinni. Ehkä meidän rakkaus ei ollut aitoa. Voi olla että minä olen ehkä löytänyt jo timanttini. Uskoisin niin.

        Samaa mieltä tuosta, että aito rakkaus ei kuole koskaan. Kaksoisliekkirakkaus onkin ihan oma lukunsa, siitä ei voi puhu edes samana päivänä kuin muista. Elämän aikana tapaa monta ihanaa ihmistä, monta rakkautta. Mutta on vain se yksi kirkkain timantti 💎. Sen jonka sielu tunnistaa omakseen ja jonka luona sydän saa rauhan. Siitä löytyy aito rakkaus 🩷


    • Anonyymi

      ainahan on rakkautta,

      ja, se miten maailma kehittyy, 10 vuodessa, osoittaa, rakkauteni,

      miten, rakastan maailmaa, ja, ihmisiä,

      ja, se, miten ukrainaan ja venäjään saadaan rauha,

      kaiken sen järjettömyyden jälkeen, osoittaa, kanssa ihmisiltä rakkautta,


      sillä, mitään, järjettömämpää ei ole kuin kaksi, sivistynyttä valtiota, tappelemassa,

      toinen toisiaan vastaan,

      • Anonyymi

        Viedä hullujen huoneelle


      • Anonyymi

        Ukrainalaisille tyypillistä retoriikkaa. Kuvottavaa

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainalaisille tyypillistä retoriikkaa. Kuvottavaa

        sivusta

        Ansaitset sen ja enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainalaisille tyypillistä retoriikkaa. Kuvottavaa

        sivusta

        Viety 10 vuotta ja vielä pitäisi rakkautta 10 vuoden päästä ku ton päästyään osoittaa maailmalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ansaitset sen ja enemmän

        No sinä pösilö et minulle ainakaan uhoa pidä se mielessä vellihousu

        sivusta edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viety 10 vuotta ja vielä pitäisi rakkautta 10 vuoden päästä ku ton päästyään osoittaa maailmalle

        Mitä on viety 10 vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on viety 10 vuotta?

        Olemassa olo. Ihmisyys


      • Anonyymi

        Jaa tästäkö ne oikeat sanat pitäisi poimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on viety 10 vuotta?

        Sinä se vaan leikit yhtä edelleen jotain rikshalähettiä tämän nettimiehen yksinpuheluissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemassa olo. Ihmisyys

        Kerro mies lisää tästä- ryssitkö kaikki asiasi ja syytät muita jumalasta lähtien?


      • Anonyymi

        Nyt menee mies tämä projisointi itsellesi kommentoiden aika pitkälle, kuinka pitkä on matka tuumasta toimeen tämän seppukusi suhteen? Sen tietää vain..universumi


    • Anonyymi

      Et osaa puhua

    • Anonyymi

      Mene ätmi näillä- joskus nainen rakasti sinua niin, mutta ei halunnut pilata ystävyyttänne, kuplassa elävä gubbe

    • Anonyymi

      Jos olisit hän ,niin yritin yhteyttä monta vuotta mutta en saavuttanut sinua. Vaikka tämä tilanne oli mikä oli niin en välittänyt siitä. Olen aivan "sekaisin" enkä tiedä mihin uskoa ja kehenkä. Elämäni on kääntynyt aivan ylösalaisin...mutta näillä mennään.

      • Anonyymi

        Etenki nämä naisen suulla kirjoitetut vuorosanat on yksin kirjoitteleva mies aivan eeppistä aivopierun turahtelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenki nämä naisen suulla kirjoitetut vuorosanat on yksin kirjoitteleva mies aivan eeppistä aivopierun turahtelua

        Sekä itselleen selittelyä- monta vuotta yritin yhteyttä jep


    • Anonyymi

      Sukupolvien kuilussa

    • Anonyymi

      I just love silence. My head & and soul rest in silence.

    • Anonyymi

      Tavattoman kauniisti ja osuvasti sanottu.

    • Anonyymi

      Tiedän.
      Minunkin korviani särkee.
      ❤️

    • Anonyymi

      kaunista, joskus rakkauskin kuolee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2107
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1246
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1157
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1155
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe