Tällaistako me haluamme?

Anonyymi-ap

50

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri tällaista ihmisvihaa, Perussuomalaiset puolueena ja lähes kaikki persut yksilöinä harjoittavat ja ovat tällaisesta ihmisvihasta ylpeitä. Puheenjohtajista typerimpään pankkorääpäleeseen asti, sama kaiku on askelten.
      He, kaikki miehissä, naisissa ja aina pikkuisiin höpönassuihin asti ovat läpirasistisia, vaikka valehtelevat, ettei sitä enää ole persuissa!

      • Anonyymi

        Eli sinä olet myös rasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä olet myös rasisti.

        Olen realisti. En rasisti.


      • Anonyymi

        Pahempi valehteleva rasisti sinä olet kuin yksikään perussuomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen realisti. En rasisti.

        Eikö perusSuomaliset ole ihmisiä,tavallisia suomalaisia? Yritätkö nostaa jonkun
        rodun ,värin paremmaksi!oletko N..STI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö perusSuomaliset ole ihmisiä,tavallisia suomalaisia? Yritätkö nostaa jonkun
        rodun ,värin paremmaksi!oletko N..STI!

        Perpanssit eivät kuulu ihmiskuntaan vaan joutavat Korkeasaaren apinalinnaan punapersepaviaanien seuraksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perpanssit eivät kuulu ihmiskuntaan vaan joutavat Korkeasaaren apinalinnaan punapersepaviaanien seuraksi.

        Voi raukkaa, edelleenkö tuota lävitse koitat saada - vuosia mennyt ja hoet tuota.


      • Anonyymi

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi raukkaa, edelleenkö tuota lävitse koitat saada - vuosia mennyt ja hoet tuota.

        Ei ole mikään penaalin terävin kynä tämä sinimustia ihaileva trolli joka tekee vuoden jokaisena päivänä s24:lla kaikille enemmän kuin selväksi kuinka persut eivät ole natseja vaan persuista pihalle potkittujen natsien vihan ja vainon ykköskohde. Mamujen ja vihervasuri mamuhalaajien sijaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahempi valehteleva rasisti sinä olet kuin yksikään perussuomalainen.

        Älähän persu projisoi omia syntejäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö perusSuomaliset ole ihmisiä,tavallisia suomalaisia? Yritätkö nostaa jonkun
        rodun ,värin paremmaksi!oletko N..STI!

        Käänsikö persu nyt eugeniikkapuheet ylösalaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö perusSuomaliset ole ihmisiä,tavallisia suomalaisia? Yritätkö nostaa jonkun
        rodun ,värin paremmaksi!oletko N..STI!

        Persuus on oma valinta, mutta siitä voi kuitenkin eheytyä. Monella tuo eheytymisprosessi onkin jo käynnistynyt, kun huomasivat persujen pettäneen kaikki lupauksensa ja että elämässä on isompiakin ongelmia kuin joku maahanmuutto.


    • Anonyymi

      Toivottavasti kaverin työnantaja reagoi, tuosta on kyllä tunnistettavissa.

      • Anonyymi

        Ja kaste pappi..


    • Anonyymi

      Ihan normaalia käytöstä persulta.

      • Anonyymi

        Sinäkö määritä käytöksen, ja sinun käytös ainoa oikea..?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Millaista Suomea ?

    • Anonyymi

      Tälläistä suomea?.kulje töissä, maksa veroja,maksuja.ole toisen luokan kansalainen(oma kansa ensin ajattelu väärin,sanoin johtava vas...),,elä niukasti,älä tuo esiin omia mielipiteitä jos ne on pestyä valtavirtaa vastaa, nieleskele.

      Tosta MTV,,,,jutusta,sehän voi olla ,että provoisoitu,tai ilvelty tyhmälle suomalaiselle!

      Media osaa nää temput

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaikenlaista kiihkoilijaa. Aina sama laulu "Me voitettiin Talvisota". Aivan täyttä potaskaa. Kukaan näistä höpöttäjistä ei Talvisodassa ole ollut !

    • Anonyymi

      Tottakai median vika, milloinpa joku persu olisi ollut johonkin syyllinen? Kyllä tässäkin ketjussa vielä Marini saadaan syylliseksi tähänkin.

      • Anonyymi

        Aika yksioikoista on nuo mielenliikkeesi. Samaa toistoa.


    • Anonyymi

      Missä persu, siellä rasistinen öyhötys.

      • Anonyymi

        "Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

        ...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").


      • Anonyymi

        Persuista pihalle potkituksi rasistiksi sinä ap olet kova poika rasistikorttia persujen suuntaan heiluttamaan..


    • Anonyymi

      "Juuri tällaista ihmisvihaa, äärivasurit puolueena harjoittavat ja ovat tällaisesta ihmisvihasta ylpeitä. Puheenjohtajista typerimpään pankkorääpäleeseen asti, sama kaiku on askelten." Jopa eduskunnassa kieltäytyivät yhteistyöstä muiden, kuin oman aatteen puolueiden kanssa, järjestivät mielenosoituksia istuvaa hallitusta vastaan uhaten jopa päiden katkonnalla... Rasismia ei siis tarvitse kaukaa hakea...

      • Anonyymi

        Olisi mukava tutustua saellaiseen persuun, joka ei ole rasisti. Vielä ei ole yhtään sellaista persua tullut vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukava tutustua saellaiseen persuun, joka ei ole rasisti. Vielä ei ole yhtään sellaista persua tullut vastaan.

        "Olisi mukava tutustua saellaiseen persuun, joka ei ole rasisti. Vielä ei ole yhtään sellaista persua tullut vastaan."
        Yksin kun yksiössäsi olet, etkä ulkona käy, niin tuskin persuja tulee vastaan... paitsi, jos sinullakin edes hieman äly voittaisi, niin voisit persun peilistä nähdä...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Tällaistako me haluamme?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tällaistako me haluamme?"

        Persut saavat vain turvattomuutta, pahoinvointia ja sekasortoa aikaan missä vain Hommailevatkin. Järkyttävää.


    • Anonyymi

      Persut pitää sankarina noita lasten kimppuun käyviä. Miehille eivät uskalla sanioa mitään.

    • Anonyymi

      Persut ovat rasisteja joilla ei ole pää kunnossa.

      • Anonyymi

        t. Sinimusta rasisti jolla ei ole pää sen enempää kuin lääkityskään kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        t. Sinimusta rasisti jolla ei ole pää sen enempää kuin lääkityskään kunnossa.

        "Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

        ...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").


    • Anonyymi

      Eikä tuo luulu jo poliisille! Persu uhkaa tappaa lapsia! Toivottavasti joku antaa vinkin poliisille.

    • Anonyymi

      Tuossa tyyppi uhkaa tappamisella! On rikos’ lähettäkää video poliisille.

    • Anonyymi

      Bussipysäkin naisella on melkoiset tulot, koska hän Suomessa asumisensa jälkeen julistaa suomalaiselle työläiselle maksavansa enemmän veroja kuin tuo työmies on koskaan koko elämänsä aikana maksanut. Halonenhan 30 vuotta sitten lupasi, että nuo viipyvät maassamme korkeintaan 2 vuotta...

      Hän ei siis kuitenkaan edusta ainakaan köyhiä, "apuatarvitsevia pakolaisia".

      Meidän esi-isämme rakensivat tämän maan, maksoivat melkoiset "verot" siitä, että saattoivat lapsineen yleensäkin säilyä hengissä. Mitä tekivät tuohon aikaan tuon suuren veronmaksajan omat esivanhemmat? Elivät mahd. valkoisten brittien / saksalaisten / hollantilaisten maanrakentajien siivellä?

      Tuo duunari kieltämättä olisi voinut jättää tuon "ampumisella" uhkailun, mutta... päreet paloivat ja taistelutahtoa oman maansa ja kansansa puolesta häneltä ei ainakaan puuttunut.

      Kun syitä katsotaan, miksi meillä on nyt "tällainen Suomi", täytyy katsoa niihin syihin, miksi ennen rauhallinen ja kaunis isänmaamme on muuttunut hengeltään tällaiseksi.

      Vihervasemmiston aikaansaannoksia 1990-luvun alulta asti. Haaviston johtamat uus-Vihreät pettivät kaiken "luonnon" suojelun... Suomessa hyväksyttiin uudenlainen eläinrääkkäys, monenlainen maahamme kuulumaton luonnottomuus. Hanukin (Hannele Luukkainen) lähti tuolloin Vihreistä. Eläin- ja luonnonsuojelijat eivät enää olleet tervetulleita Haaviston, matujen erilaisia etuja ajavaan, eläinrääkkäys-puolueeseen. Hyvissä ihmisissä tällainen voi herättää myös vihan.

      • Anonyymi

        Jopas oli melkoista propagandistista potaskaa. Juuri tuollaisesta öyhöttämisestä Sampo Terho kertoi Ylen Puoli seitsemän-ohjelmassa taannoin. Töysin natsipropagandan narratviia noudattavaa.

        1. Kerro kohteelle kuinka tämä on kohdannut kärsimystä ja vääryyttä

        2. Kerro ettei tämä ole hänen oma vikansa

        3. Kerro kuka on syyllinen hänen kärsimykseensä

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18355594/sampo-terhon-ylen-puoli-seitseman-ohjelmassa-kertomassa-kirjastaan-ja-fasismin-vaarasta-ennen-ja-nyt#comment-127443509

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18355594/sampo-terhon-ylen-puoli-seitseman-ohjelmassa-kertomassa-kirjastaan-ja-fasismin-vaarasta-ennen-ja-nyt


      • "Anonyymi
        2024-05-10 14:04:40
        Suomessa asumisensa jälkeen julistaa suomalaiselle työläiselle maksavansa enemmän veroja kuin tuo työmies on koskaan koko elämänsä aikana maksanut"

        pspspsspspspspspsp

        Tuo "Työmies" oli satavarma persus.
        Puna- ja keltamustat työvaatteet on niitten kansallispuku.
        Sosiaalipummipersus.


    • Anonyymi

      Lasten uhkaaminen tappamisella on rikos!
      Poliisi töihin!

    • Anonyymi

      Tuollaista Suomeahan te PerSut haluatte!
      Olette jääneet juuri kiinni 70 000 mamun päästämisestä Suomeen omalla vahtivuorollanne!

    • Anonyymi

      Tämäkin välikohtaus on persujen harjoittaman propagandan aikaan saannosta, siis persujen syytä. Hävetkää persut!

    • Anonyymi

      Suomi on pahan vallassa ja hallitus on osaltaa tukemassa pahuutta ,vain Yle tuo saatanan persetuutti toistaa ylistystää kokoperseiden toimintaa tuhoa ahdistusta, onko Suomi ollut koskaan tämmösessä tilassa, tästä UUK varoitti kokperseiden nousu on viemässä suomen kehitysmaaksi missä ryöstävät raiskaavat eekerit ja rabien laumat velloon keskustoissa joista kristityt pakenee. Pahoinvontialueet kerää ihmispaskaa suomalaiset jää vailla hoivaa, nyt paskaa haalineista ehkä eniten vantaan pahoinvoitialue on menettänyt rahansa huutaa lisää saadakseen jaettavaa mtuille.

      • Anonyymi

        Puuppaako kimmiä ap? Voi reppanaa,,


      • Anonyymi

        no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.


    • Anonyymi

      Paljonkos se nenäkäs musu on veroja maksanut? Tai paljonko maksanut maalle?

    • Anonyymi

      Persut lietsovat rasismia ja vihaa. Sairasta, mutta totta.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe