Keittelin aamulla kahvit ja söin voipaperiin käärittyjä leipiä. Oli herkullisia. Katsoin juuri kellosta aikaa ja olen itkenyt nyt noin 2.5 tuntia. Ajattelin itkeä iltaan asti. Kysymys kuuluu. Kärsinkö nestehukasta jos itken koko päivän? Nestettä tulee ulos niin paljon. Pitääkö juoda olutta nestehukkaan vai kirkasta paloviinaa? Vain asiallisia vastauksia. Olen 50-vuotias ja panin serkkulikkaa saunassa paljaalla.
Olen itkenyt koko aamun.
24
359
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tuossa on ottaa tukeva oksa ja lyödä itseään ja lujaa. Sen jälkeen mennä sukupuolenvaihdosleikkaukseen ja ottaa tatuointi otsaan ”elukka”
- Anonyymi
Pilluu oot jo suanu. Vittuuko uliset, juo viinaa ja kääri bonus-sätkää.
- Anonyymi
Se on niinku itku pitkästä ilosta.otahan cooppia,kyllä se siitä!
- Anonyymi
Hyvä, että helepottaa. Nyt vain humalassa taas nussimaan paljaalla siskoos ja muista tupakka sätkät iliman viltterrii sekkii.
- Anonyymi
Olen noin 63-vuotias mies.
- Anonyymi
Nestehukasta voit olla huolehtimatta täydellisellä varmuudella, sillä pääsi sisällä kyllä keltaista nestettä riittää! Se ei lopu. 😱
- Anonyymi
ei se itkemällä lopu kun kusirakosta nousee aina uutta tilalle😆
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies.
- Anonyymi
Itkettää. Olen 50-vuotias mies.
- Anonyymi
Kun lakkaa saamasta, sen näkee naamasta☝️
- Anonyymi
Oletko menettämässä muistisi, kun pitää kertailla, vai etkö muuta osaa.
- Anonyymi
Haluaisin korostaa että olen noin 64 vuotias mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin korostaa että olen noin 64 vuotias mies
Olen 54-vuotias mies
- Anonyymi
64v ja muilta vajakeilta, on säädettävä sytytyksen ajoitus kohdalleen mielisairaalassa, niin vähempi itkettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
64v ja muilta vajakeilta, on säädettävä sytytyksen ajoitus kohdalleen mielisairaalassa, niin vähempi itkettää.
Eipä se auta kun on synnynnäinen ominaisuus vähälle jääneillä!
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Kääri voipapereista jälkkäripalleroita,
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389