Lapwall osake hurjassa nousussa

Anonyymi-ap

Viimeisen viikon aikana Lapwallin osake on noussut hurjasti ja niin vakaa, että lopettanut markkinatakauksenkin. Jos nousu jatkuu niin ensiviikolla paukkuu jo 3,50€ rajat.

42

2661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kärkeen.

    • Anonyymi

      Lähellä on jo puhkaisu 3,50. Ollaan vasta maanantaissa.

    • Anonyymi

      Aliarvostettu osake. Toisaalta se oli hyvä, koska halvalla sai ostaa pitkään. Hyvä että nyt piristyy. Kuinka moni tankkasi salkkuun. Toki ei vieläkään ole kallis, mutta yli 50 centtiä havemmallakin sai hetki sitten.

    • Anonyymi

      Pientalomarkkina alkaa piristyä. Salkussa Lapwallia, Harviaa ja Tulikiveä, jotka kaikki hyötyvät, kun pientalomarkkina piristyy. Osakkeet luonnollisesti ottavat 6-12 kk etukenoa koilliseen.

      • Anonyymi

        Lapwallin etuna on että ei operoi vain yhdella sektorilla vaan laajalla skaalalla suurista pieniin.


    • Anonyymi

      Juuri jopa pientalohin lämpöpettereita valmistava Purmo myytiin hyvällä preemiolla, joten odotan lisää yrityskauppoja alalta.

    • Anonyymi

      Kyllä se niin on, että kun kesäkuussa koronlaskut alkavat, niin asuntokauppa lähtee kuin raketti kuuhun, kuten aina ennenkin. Silloin nämä rakennusalaan liittyvät firmat voittavat eniten.

      • Anonyymi

        Liekö vielä niin pian, mutta toivottavasti. Lapwall pystynyt tekemään vakaata tulosta vaikeassa markkinassakin.

        Kuinka hyvä sijoitus LappWallista tulee lopulta, riippuu lähteekö ja jos niin onnistuuko ruotsinmarkkinoilla. Suomen ja Ruotsin kokoiselta markkinalta sais jo oikein kivoja tuloksia, Suomesta vaan kivoja.


    • Anonyymi

      Tää hyvältä näyttää.

    • Anonyymi

      Ne jotka haluaa tienata ostaa nyt. Ne jotka juoksee nosteen perässä ostavat kun rakentaminen taas alkaa vetämään ja ennemmin tai myöhemmin se tapahtuu ja myöhemmin on jo tulossa 2026,2027.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eikös tämä ole lestakusetus, kuten oli mm. Lehto?

      • Anonyymi

        Mitenkä niin on?


    • Anonyymi

      Heikko tilausvirta on edelleen paha riski, mutta jos korot odotetusti laskevat ns. ennalleen ja kauppa alkaa käymään, niin tahti voi olla todellakin hurjaa.
      Pitänee seurata puljua.

      • Anonyymi

        Liian suuri tilaustahtikaan ei ole positiivinen, koska pitää myydä ei oota.
        Aika hyvin Lapwall on aikataulussa, jos ennusteet elpymisestä rakentamisessa pitävät paikkansa. Mikäli rakentaminen räjähtää nousuun jo alkuvuodesta 2025 ei se ole positiivinen singnaali Lapwallin osakkeita omistavalle. 2025 loppuvuodesta tämänhetken tietojen mukaan on uusin tehdasinvestointi Lapwallilla valmis, joten optimaalinen olisi kysynnän elpymisen alkaminen vasta syksyllä 2025, jolloin pystyvät myymään siinä missä kilpailijat.

        Huomioitavaa, että tällähetkellä LapWall parhaassa asemassa puuelenmentointialalla Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian suuri tilaustahtikaan ei ole positiivinen, koska pitää myydä ei oota.
        Aika hyvin Lapwall on aikataulussa, jos ennusteet elpymisestä rakentamisessa pitävät paikkansa. Mikäli rakentaminen räjähtää nousuun jo alkuvuodesta 2025 ei se ole positiivinen singnaali Lapwallin osakkeita omistavalle. 2025 loppuvuodesta tämänhetken tietojen mukaan on uusin tehdasinvestointi Lapwallilla valmis, joten optimaalinen olisi kysynnän elpymisen alkaminen vasta syksyllä 2025, jolloin pystyvät myymään siinä missä kilpailijat.

        Huomioitavaa, että tällähetkellä LapWall parhaassa asemassa puuelenmentointialalla Suomessa.

        Täsmennetään vielä jolloin pystyvät myymään lisätilauksia siinä missä kilpailijat olemassa olevalla kapasiteetilla. Näin ollen tilauksia menisi vähemmän sivuun kilpailijoille.


    • Anonyymi

      Mahtavaa Lapwallilla on vihdoin kunnon kilpailija Neco Elements. Tämä tietää hyvää. Ei voida jäädä tuudittautumaan hyvän olon tunteisiin vaan toimintaa on kehitettävä. Ehkä Ruotsin markkinatkin avattava.

      • Anonyymi

        Vapiskaa


    • Anonyymi

      Vieläkö ostohinnoissa? Paljonko uskotte olevan vielä nousuvaraa?

    • Anonyymi

      Hyvältä näyttää. Ainoa kun ois laittanu isomman siivun ostoon ku halvempaa oli.

    • Anonyymi

      Nyt vain puhuria lisää ettei nousu hyydy.

    • Anonyymi

      Nythän rokkaa! Ylittyykkö 4 euroa ennen vuoden loppua?

    • Anonyymi

      Jos käy kuten ennustettu, että rakentaminen elpyy ja kiihtyy rajusti 2025 ja 2026 aikana jatkuu, Lapwall voi olla kovimpia raketteja pörssissä.

      • Anonyymi

        Hyvinkin mahdollista.


    • Anonyymi

      WUHUU! Tää hyvältä näyttää.

    • Anonyymi

      Johan rokkaa! Lapwal 2025 raketti. Onneksi ehdin halvemmalla mukkaan.

    • Anonyymi

      Kyllä. Salkussa Lapwallia ja Tulikiveä, sillä pientalorakentaminen lähtee aina ensi ylös ja sitten vasta kerrostalorakentaminen. Pientaloja kun ei ole varastossa, kuten on kerrostaloasuntoja.

      • Anonyymi

        LapWall onneksi operoi enemmän tai vähemmän kaikilla rakentamisen sektoreilla. Julkinen - yksityinen, tehdashallit, liiketilat, kerrostalot etc....

        Toivottavaa olisi, että LapWall laajentuisi myös ruotsinmarkkinoille. Sitten tästä voisi tulla ihan kiva osake, kun on sopivan kokoinen markkina. Suomen markkinat liian pienet, jotta tästä tulisi kunnon arvo-osake.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LapWall onneksi operoi enemmän tai vähemmän kaikilla rakentamisen sektoreilla. Julkinen - yksityinen, tehdashallit, liiketilat, kerrostalot etc....

        Toivottavaa olisi, että LapWall laajentuisi myös ruotsinmarkkinoille. Sitten tästä voisi tulla ihan kiva osake, kun on sopivan kokoinen markkina. Suomen markkinat liian pienet, jotta tästä tulisi kunnon arvo-osake.

        Mielestäni edelleen kohtalaisen edullinen osake.


    • Anonyymi

      Edelleen aliarvostettu osake.

    • Anonyymi

      Ja sitten rakentamisen elpyminen viivästyykin. Toisaalta jos Lapwallin investointipuheet pitävät kutinsa, on kapasiteettia tuottaa kun kysyntää taas tulee.

      ? Merkkinä velloo vain kuinka moni on valmis käyttämään tai vaihtamaan ei oo tuotteen Lapwallin puuelementteihin. Entä mahdollinen vienti vai mahdoton?

    • Anonyymi

      Taas mennään YLÖS, kun Datakeskus urakka Lapwallin osalta varmistui.

    • Anonyymi

      Det kommer bli lönegad snart. BAILA BAILA!

    • Anonyymi

      Tässä on paljon lupauksia raketista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun rakentaminen alkaa elpyä niin odotuksissa on tuo hurja nousu. Onkose 2026, 2027 vai 2028. Jonain päivänä se kuitenkin on. Silloin olet onnellinen mitä halvemmalla Lapwallia ostit.

    • Anonyymi00047

      Hienosti rakennusluvat pientaloissa kasvussa.

    • Anonyymi00048

      Hyvältä näyttää. Voisi ehkä kerran vielä kyykät kunnolla ennen rakettinousua niin saisi täydennettyä lisää ja sitten antaa mennä!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe