En anna sitä sinulle koskaan anteeksi. Ja luulitko todella, että päästäisin sinut näin halvalla?! Et ole joutunut edes kärsimään. Sinä tiesit varsin hyvin, että joko olet puolellani tai minua vastaan. Ja sinä tiedät kuinka vihollisillani yleensä menee...
Tuholaiset pitäisi tuhota!
Vihaan sinua! Tallasit rakkauteni ja hylkäsit minut!
Anonyymi-ap
5
685
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas olet
- Anonyymi
Nyt tuli, Pirjo, teksti väärälle palstalle.
- Anonyymi
Yes, yes harasho herr Putin.
Miten ajattelet että joku sinua voisi rakastaa??? - Anonyymi
Miten rakkauden voi tallata? Halvat on huvit.
- Anonyymi
Kyllä olen kärsinyt. Ikävässäni sinua kohtaan rakas yrittänyt elää päivän kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741